Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

בבעלותי מאזדה 3 משנתון 2010 עם 24,000 ק"מ על השעון.

הרכב אצלי מזה כחודש, מאוד מרוצה ממנו, שמור להפליא ונוסע מצויין אבל, הדלק או כן, הדלק .

 

לאחרונה צצה במוחי המחשבה לעשות הסבה למערכת גז, לאחר שעברו מס' שנים מאז שהושק לראשונה אשמח לדעת מספר דברים מחברי הפורום:

 

1. מי עשה מהלך של הסבה למערכת גז והאם הוא מרוצה ?

2. האם יש תחלואות \פגיעה במנוע או בראש מנוע או בחלקים אחרים שיכולים להינזק עקב ההסבה לגז ?

3. ביצועים - האם צפויה ירידה בביצועים עקב הסבה לגז ?

 

שוטטתי באתר של חברת ההסבה לגז "גזפרו" אך חוץ ממאזדה 6 בודדת, לא ראיתי שיש להם הרבה מה להציג באתר.

אשמח לדעת אם מבינינו יש בעלי מאזדה 3 על כל שנתוניה שביצעו הסבה שכזו במידה וקיימים ?

 

אודה לעונים ,

ליאור.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

לא ממליץ מהיכרות עם מקרה שנגמר באסון.

סוכן ביטוח מנהריה,נהרג אחרי,שברכב הותקנה המערכת הארורה הזו עקב פיצוץ של חלק לא ברור בה.

המתן לדעות נוספות,במאזדה לא הייתי מעז להתקין מערכת כזו.

אם אתה מתעקש,חשוב לבדוק שיתקינו משמנת כמו שצריך כדי לא להרוס את המנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא ממליץ מהיכרות עם מקרה שנגמר באסון.

סוכן ביטוח מנהריה,נהרג אחרי,שברכב הותקנה המערכת הארורה הזו עקב פיצוץ של חלק לא ברור בה.

המתן לדעות נוספות,במאזדה לא הייתי מעז להתקין מערכת כזו.

אם אתה מתעקש,חשוב לבדוק שיתקינו משמנת כמו שצריך כדי לא להרוס את המנוע.

יש לך יותר פרטים על האסון? אני בעיסקי ההסבות ואני לא מכיר סיפור כזה.

בעידן המשמנות האלקטרוניות ניתן להסב לגפ"מ כמעט כל רכב לרבות מזדה שיש להם אב טיפוס.

פורסם

היה לי פורד מונדאו 2005 התקנתי עליה גז והיה אחלה

עכשיו יש לי אאודי A3 1.8T התקנתי עליה גז לפני חודש נוסע 80 קילומטר ב50 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...