Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי (של המשפחה)

רשום על אחותי שהיא נכה ויש לנו זכויות נכה על הרכב כמו תשלום מאוד זול על הטסט

כרגע יש לנו אפלאוז

השאלה שלי אם יהיה משתלם לנו להחזיק אוטו דיזל מכיוון העלות הנמוכה של הטסט

או אם יש עוד איזה הוצאות גדולות על רכב דיזל חוץ מהטסט?

פורסם
בעיקרון הטיפולים קצת יותר יקרים , אבל זה לא משתווה לחיסכון בדלק אם אתה משלם טסט מוזל...

 

לך על הדיזל זה הכי חכם !

כמה היא נוסעת ?

מכיוון שהאגרה תהיה זולה יותר קו השוויון הכלכלי בין הדיזל לבנזין יגיע מוקדם יותר , אבל בקילומטראז' נמוך זה עדיין לא משתלם.

פורסם
כמה היא נוסעת ?

מכיוון שהאגרה תהיה זולה יותר קו השוויון הכלכלי בין הדיזל לבנזין יגיע מוקדם יותר , אבל בקילומטראז' נמוך זה עדיין לא משתלם.

למה ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אם אני זוכר נכון, אגרת רישוי ("טסט") לרכב נכה היא בערך 20 ש"ח.

 

במצב זה, כלכלית, כדאי לקנות דיזל.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אם אני זוכר נכון, אגרת רישוי ("טסט") לרכב נכה היא בערך 20 ש"ח.

 

במצב זה, כלכלית, כדאי לקנות דיזל.

20 שח ?!

מוזר ! ( לא שאני נגד או משהו )

את האמת חשבתי שנכים מקבלים הרבה יותר הנחות גם בקניית הרכב !

פורסם
20 שח ?!

מוזר ! ( לא שאני נגד או משהו )

את האמת חשבתי שנכים מקבלים הרבה יותר הנחות גם בקניית הרכב !

לא ממש הבנתי אותך. אתה טוען שזה הרבה ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

21 שקל אגרת טסט

100% הנחה פטור ממיסים

ו 1700 שקל בחודש על הוצאות רכב (לא לכולם)

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אנחנו לא נוסעים בקצב מסחרי אבל עדיין מתדלקים פעמיים בשבוע

 

בכמה מתדלקים כל שבוע? 20 שקל? 40 שקל? פול טנק?

 

 

אני חושב שכל שאר ההנחות הן בהגדרה של כל מקרה לגופו.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מיכל מלא ...

איזה אותו דיזל במחיר בערך כמו של האפלאוז שזה בערך 20K אפשר למצוא ?

אקספרס או C15 (מסחריות), סקסו דיזל (סופר מיני) אולי אפילו מגאן דיזל שיצאה שחוטה ממכרז של הצבא ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

¤20,000 הם סכום קצת צפוף לרכב דיזל טוב אבל אם תמצא אחד - תחסוך לא מעט כסף בדלק.

אני הייתי מחפש רכב חסכוני במיוחד (ללא יומרות ספורטיביות) - זה גם יכנס טוב יותר בתקציב וגם יהיה חסכוני יותר מבחינת צריכת דלק.

אם אתם מתדלקים היום פעמיים בשבוע זה אומר שאתם נוסעים לא מעט בכלל.

אני נוסע כ5000 ק"מ בחודש ומתדלק מיכל מלא (160 ש"ח) כל שבוע.

בחישוב גס אתם תחסכו כ600 ש"ח בחודש בדלק. (7200 ש"ח בשנה).

 

הטיפולים בדיזל קצת יותר יקרים - בד"כ יש להחליף טיימינג ופילטר סולר בתדירות גבוהה יותר אבל זה זניח מול החיסכון הצפוי.

פורסם
¤20,000 הם סכום קצת צפוף לרכב דיזל טוב אבל אם תמצא אחד - תחסוך לא מעט כסף בדלק.

אני הייתי מחפש רכב חסכוני במיוחד (ללא יומרות ספורטיביות) - זה גם יכנס טוב יותר בתקציב וגם יהיה חסכוני יותר מבחינת צריכת דלק.

אם אתם מתדלקים היום פעמיים בשבוע זה אומר שאתם נוסעים לא מעט בכלל.

אני נוסע כ5000 ק"מ בחודש ומתדלק מיכל מלא (160 ש"ח) כל שבוע.

בחישוב גס אתם תחסכו כ600 ש"ח בחודש בדלק. (7200 ש"ח בשנה).

 

הטיפולים בדיזל קצת יותר יקרים - בד"כ יש להחליף טיימינג ופילטר סולר בתדירות גבוהה יותר אבל זה זניח מול החיסכון הצפוי.

1- אל תשכח שהמנוע שלך עובד על דיזל..

2- המנוע באודי גדול יותר.. הרבה יותר :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...