Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 75


~ts~
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל השרשור הזה הוא בולשיט אחד גדול.

אין תמונות של הרכב, למוכר יש 8 הודעות (למרות שיש אנשים שטוענים שהם מכירים אותו, אז אולי לגביו אני טועה) והקונה מצהיר שכבר יש העברת בעלות כשבעצם אין.

 

בלי תמונות להמחשה השרשור פשוט נחשב לשרשור טרולים.

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה שיש כאן לפחות אדם אחד שהחמיץ את ההודעה שבה פות"ש ציין שהוא כבר רכש את הרכב. אפשר לעצור את מסע השכנועים, ואף רצוי לברכו על הרכישה ולאחל לו רק הנאה ונסיעה בדרכים טובות.

הודעות תוכחה נוספות תימחקנה. חסכו מעצמכם את המאמץ שבכתיבתן כבר עכשיו מכיון שהן ממילא לא תשרודנה לאחר שאראה אותן.

אלעד

 

להעביר לדביק:shock: לאור ההתפתחות המפתיעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש אנשים שרק רוצים לראות מכוניות בוערות :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בואו נאומר שהבחור אולי פשוט נוכח בעצמו שהאלפא 75 גדולה עליו.

לדעתי הוא צריך להתוודאה כאן, שאכן הבין כי זה רכב לא פשוט.

נדב החלטה נכונה בהחלט, אתה המוכר הכי אמין שראיתי, לאור מה שרשמתה!

פורסם

והרי תאוריית הקונספירציה שלי,

מנהלי הפורום פתחו במשך השנים משתמשים פקטיביים (משתמש מ-2006 עם כלום הודעות, נו באמת..) רק בכדי שפעם ב- יוכלו לפתוח שרשור מעניין שיעורר את הפורום.

יכול להיות שהמנהלים "מטרילים" את הפורום? :lol:

פורסם

בחור אמיתי עם רכב מלוקק ויפה, והקונה האקשן גם קיים וגם הלאון הנשרפה המדוברת הייתה, אין כאן תאגיל, הוא יסם פשוט את מה שניסוי להוכיח לו.

פורסם
שלום למוכר המאושר והמעושר

 

בוא שפוך לנו אור קצת על הרכב המיוחד הזה.

 

אם הבנתי נדב הוא השם

 

יש סיבה לא לענות על המשפט השני אחרי שהמשפט הראשון נשאר ויש להשמיט ממנו את המעושר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אדון ישה הנכבד; אני מבין שאתה חשדן גם לגבי הצל של עצמך אבל שים לב שלא הגבתי לך באופן שיטתי בכל השרשור, אנא ממך קח זאת לתשומת ליבך ותסיק את המסקנות לבד תודה.

פורסם
תודה חבר ואם אתה באזור חיפה את יותר ממוזמן לעשות סיבוב על האוטו בלי קשר למכירה (;

 

אני באזור חיפה :lol: ההזמנה הייתה אישית או פתוחה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...