Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,אז בהמשך לפרויקטים הקודמים שפרסמתי - הפעם מדובר בשיפוץ פנימי מקיף יותר.

 

שיפוץ כל הדש-בורד,נמאס לי מזמזומים על בורות,כבישים משובשים וכן הלאה...

 

החלפת כל התאורה הפנימית ללדים כחולים, קצת נמאס מהתאורה הירוקה המקורית.

* החלפת תאורת בורר מזגן לשקופה עם תאורה כחולה

*החלפת תאורת בורר הילוכים ללד כחול.

*פירוק כל הדש-בורד והרכבה מחדש - עם דיינאמט בין הקיר-אש לדשבורד+ איטום הדשבורד עצמו עם ברגים במעטפת סיליקון על מנת שלא ירעיש.

 

כמה תמונות,לא ברמה גבוהה כל כך...

* והנה תמונה אחת של התאורת חניה הקדמית שגם עברה הסבה לכחול.

 

תאורת המזגן הינה לד מספר 74

תאורת בורר הילוכים T5

אורות חניה T4W

 

מחכה לשמוע תגובות קטלניות :wink:

IMG_0322.jpg

IMG_0319.jpg

A1.jpeg

פורסם

אם היו יותר תמונות מתהליך העבודה היינו יכולים להתרשם יותר.

היה מסקרן אותי מאוד לראות תמונות של החלק הקדמי של הרכב שלך בלי הדשבורד...נסה להבא לצלם שאז באמת נוכל להגיד "ואוו" :shock:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=474147

 

פה יש עם הדשבורד,מחר אני יעלה עם הדשבורד מפורק... ושאר האוטו מפורק כרגע לגמרי,מושבים,דלתות הכל בחוץ... :shock:

 

כל הכבוד, נשמע שממש פירקת את הרכב לגורמים.

בתור טכנאי בתעשיה אני יכול להגיד לך שהחכמה היא להרכיב הכל ושישארו לך חלקים ספייר ועדיין הכל יעבוד :oops: סתם זה כמובן בצחוק... תמיד הערכתי אנשים שמפרקים הכל, מתקנים ומרכיבים הכל חזרה כמו שצריך.

כל הכבוד!!! מחכה לתמונות.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

טוב,

אז נשאר לקנות חומר פחחים כדי לחזק את המסגרת שמסביב לרדיו ולמזגן,וכמובן נייר שיוף 300.

 

דבק של לוקטייט,הוא היחידי שעמיד בשמש לצערי.

 

ולקנות דיינאמט,וכמובן סיליקון כדי למרוח מסביב להברגות של הדש-בורד (על מנת למנוע צקצוקים).

 

לגבי צביעה מחדש,כנראה שנקח לפחח ונשלם איזה סכום סמלי על צביעה בצבע שחור כמו המקורי.

 

על הדרך צריך למצוא מקום להכניס בו 3 שעונים (לחץ שמן,חום שמן).

 

על הדרך תורכב גם מערכת TMPS איכותית שמצאתי במחיר מצחיק.

 

מה שכן הופתעתי לטובה,היה מעט מאוד אבק בחלק הפנימי של הדש-בורד,מעט מאוד לכלוך,וסך הכל מצבו סביר.

 

בכל מקרה רכב בן 10.

 

 

תמונות בקרוב...

פורסם
טוב,אז בהמשך לפרויקטים הקודמים שפרסמתי - הפעם מדובר בשיפוץ פנימי מקיף יותר.

 

שיפוץ כל הדש-בורד,נמאס לי מזמזומים על בורות,כבישים משובשים וכן הלאה...

 

החלפת כל התאורה הפנימית ללדים כחולים, קצת נמאס מהתאורה הירוקה המקורית.

* החלפת תאורת בורר מזגן לשקופה עם תאורה כחולה

*החלפת תאורת בורר הילוכים ללד כחול.

*פירוק כל הדש-בורד והרכבה מחדש - עם דיינאמט בין הקיר-אש לדשבורד+ איטום הדשבורד עצמו עם ברגים במעטפת סיליקון על מנת שלא ירעיש.

 

כמה תמונות,לא ברמה גבוהה כל כך...

* והנה תמונה אחת של התאורת חניה הקדמית שגם עברה הסבה לכחול.

 

תאורת המזגן הינה לד מספר 74

תאורת בורר הילוכים T5

אורות חניה T4W

 

מחכה לשמוע תגובות קטלניות :wink:

 

כל הכבוד אחי, עבודה יפה,תצלם עוד תמונות...

×
×
  • תוכן חדש...