Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמרת - סה לה וי. אתה בחור צעיר מאוד, חסר ניסיון ספציפי בניסיון תעסוקתי וחסר השכלה גבוהה. כל מה שאתה יודע לעשות במחשב זה נחמד, אך זה בערך יספיק לך להיות פקיד.

אתה מחפש עבודה שהיא טיפה יותר רצינית ומכובדת משאר העבודות שזמינות לחבר'ה בגיל שלך, וגם כזו שתשלם לפחות טיפה יותר.

גילוי נאות - גם אני באותו מצב כמוך: בן 22, אחרי צבא, כרגע לומד לפסיכומטרי.

אני גם חיפשתי עבודה, שתהיה מעבר למה שחבריי מסוגלים למצוא, שהשכר יהיה טוב ושאוכל להתפתח. לשמחתי - מצאתי. אבל אפשרי לומר שזה היה תודות להרבה מזל. במצבנו, קשה למצוא עבודה שתתאים לשאיפות.

כל חבריי בגיל שלי, יוצאי צבא, כולם עובדים בתחנת דלק/שמירה, מלבד אחד שיש לו ניסיון ממשי בתחום הטכנולוגי והוא כעת עובד בהיי טק, אבל בפרויקט אשר יימשך חצי שנה ולאחר מכן הוא גם יצטרך לחפש את עצמו. הוא בעמדת יתרון, יש לו ניסיון רב בתחום שבו הוא רוצה לעסוק.

מה עושים? אם אתה זקוק לכסף, כרגע לך לעבוד בעבודה שתהיה הכי פחות גרועה. השכר בכולן יהיה פלוס מינוס זהה, לך על עבודה שתהיה קלה יותר ושעות נוחות יותר. במקביל, חפש לך עבודה אחרת, שתתאים למה שאתה רוצה להשיג.

אם אינך זקוק לכסף במיידית - המשך לחפש והשקע מאמצים. שום דבר לא מחייב אותך ואין סיבה להתפשר.

בכל אופן, לעבוד בעבודה עם אפשרות להתפתח, ללמוד ממנה, להרגיש שאתה באמת עושה משהו מכובד וגם להשתכר בהתאם, לרוב לא תוכל בגילך.

לשמחתי יצרתי לעצמי חוג מכרים שיכולים לעזור לי גם כעת וגם בעתיד. אנשים שלרוב לבחור בגילי אין שום קשר אליהם ואין שום דבר שמקשר ביניהם.

נסה להשיג משהו טוב. למה הכוונה? אם תמצא עבודה במקום מכובד יחסית, אפילו פקיד בחברה מכובדת, זה גם יכול לעזור לך בהמשך. אולי בהתחלה תעבוד בתחתית, אך בהמשך תוכל להתקדם.

לפי מה שאתה כותב - אתה בחור רהוט, אשר יודע להתבטא ואולי אף חכם (לא מכיר אותך, לא יכול לקבוע).

במצב כזה, אנשים ישימו אליך לב בעצמם, אתה רק צריך לדאוג שיבחינו בך.

אישית כבר קיבלתי כ-4 הצעות עבודה ממקומות מכובדים אשר נמצאים בקצוות שונים בתחומים שמעניינים אותי.

בקיצור - אם אתה שונה מהשאר, יבחינו בך.

 

תודה רבה על המחמאה אבל איך מצאת את העבודות ? כרגע אני קצת מתקשה להבין איך אפשר להשיג לא 4 אלא ראיון עבודה אחד נורמלי :?

אפיק חברות כוח אדם/השמה לא ממש תורם בכלום. ויטמין P אין, אז

 

22218401.jpg

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

בשלשה מילים, יגעת ומצאת תאמין.

אם תתפוס עבודה, ותעבוד כמו שצריך (לא להתעצל, פשוט לחפש מה ניתן לשפר / לקדם בעבודה), ותאמין לי אתה תגיע רחוק.

 

אני אומר לך את זה מניסיון, ואני התחלתי לעבוד מגיל 16.5 בסופר, בכל דבר שהיה צריך, אם זה לארוז בקופות, לשטוף רצפה, לטפל בחזרות, לעשות ספירות מלאי, ואף פעם לא הרגשתי רע עם זה, פשוט עשיתי כל מה שצריך.

 

ובקיצור: תשאל אנשים שהצליחו בחיים שלהם, ואל תקשיב לכל מיני חברים שיגידו לך מה אתה עובד שמה? בוס זבל, עבודה זבל, משכורת זבל, פשוט תעשה כסף ואם אפשר תעבוד אפילו בשני מקומות במקביל - ככה עושים כסף.

 

מלשבת בבית ולחשוב איפה אני יעבוד, כמה יתנו לי, איזה עבודה זאת תהיה, - לא יצא לך כסף.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

אני אישית יוצר קשרים בעצמי, ותאמין לי, זה הרבה יותר כיף מאשר להשתמש בקשרים שיש להורים וכו'.

להתחיל מכלום ולהגיע גבוה, בזכות עצמך, זה הרבה יותר כיף מלהשתמש בעזרה מההורים.

העבודה שהשגתי הייתה במזל פשוט. ראיתי עבודה שאהבתי, שלחתי מייל למנהלת, דיברנו קצת במייל, דיברנו בטלפון והיא זימנה אותי לפגישה. היא עשתה לי ראיון ודיברנו על כל מיני דברים ואז בסופו של דבר העסיקה אותי. מה שמצחיק הוא שהם בכלל לא חיפשו עובדים.

אבל זה הרבה מזל. חייב מזל כדי להגיע להישגים.

בנוגע לעבודות שהציעו לי - גם, זה לא היה מתוכנן או משהו, לא חיפשתי את זה. אנשים פשוט דיברו איתי בלי קשר לעיסוק שלהם, ובסופו של דבר הציעו לי לבוא לעבוד עבורם. אלו היו 2 משקיעים שאין לי כל כך מושג מה הם רצו שאעשה בשבילם, בעל משרד תיווך שמתמחה גם במימון עסקאות, שרצה שעבוד בתחום המימון אצלו, ובעל משרד תיווך שרצה שאהיה מתווך :shock: (חוץ מאלו היו כמה שנשמעו כמו זריקת שטויות באוויר) . אציין שכל ההצעות (מלבד אלו שציינתי) היו לגטימיות ולא זריקת שטויות באוויר. הם התכוונו באמת להעסיק אותי. לכל ההצעות סירבתי כי נכון לעכשיו, אני לומד ולאחר מכן יש לי עבודה מסודרת.

שוב, חלק גדול מכל זה, זה מזל. וזה קרה אחרי שכבר הייתה לי עבודה מסודרת.

בעקרון מה שאני אומר זה - אתה צריך להיות שונה. אם אתה רוצה להגיע להישגים שונים, לעבוד בעבודה שונה ולהרוויח שונה (ביחס לאחרים בגילך) - אתה צריך להיות שונה.

אתה צריך להיות חכם יותר, שנון יותר, רהוט יותר ולבלוט מעל כולם. מה שאני אומר זה שאין שום סיבה הגיונית שיציעו לילד (אני או אתה לצורך העניין) לעבוד בעבודה רצינית אם אין לנו השכלה ממשית כגון תואר.

אתה צריך לגרום לאנשים להבחין בך. צא לשם ותראה את עצמך.

קורות חיים המון אנשים משאירים, חלק גדול מקורות החיים גם יהיו מרשימים יותר משלך ושלי. העניין הוא שקורות חיים זה חתיכת נייר ותו לא. אתה צריך לגרום למעסיק להבין שאתה טוב יותר מכל הדפים האלה.

לפעמים עדיף להתחיל בתור עובד זוטר בחברה מסויימת, ולהתקדם שם, מאשר להשאיר קורות חיים למשרה טובה יותר, שפשוט יתעלמו מהם.

כוח אדם זה לא משהו שאני הייתי פונה אליו. שוב, כמוך יפנו לשם עוד המון. ובד"כ מה שכוח אדם יציע לאדם במצבך ובגילך זה עבודות של חיילים משוחררים שזה כולל בעקרון מוקדים טלפוניים, שירות מכירות, או במקרה הטוב - מוקד מכירות במשרה מלאה עם שעות קבועות.

×
×
  • תוכן חדש...