Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות מחפיר, ואפילו משפיל, במוסך אאודי המרכזי בפתח תקווה


Notepad
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. רציתי לשתף אתכם בשתי חוויות מהמוסך המרכזי של אאודי וסקודה (באותו הבניין).

 

לפני כחודש נסעתי עם ה A1 למוסך כי הסאנרוף התחיל לקרקש כשהוא היה פתוח והרכב עלה על מהמורה. המוסכניק הסביר לי שהוא מכיר את הבעיה, ושבסה"כ צריך לכוון את המסילה של הסאנרוף. בכל מקרה, כשנכנסתי למוסך לאחר שקבעתי תור מראש, זאת קבלת הפנים שחיכתה לי.

המשפט הראשון ששמעתי מהנציג שטיפל בי, ושמו אשר (לא בטוח במליון אחוז, אבל אני חושב שזה שמו) היה: "מה זה, מי אתה? מה אתה עושה פה? מה אתה צריך?" בטון תוקפני משהו. בדיוק נחתתי מ Kepler 22B, ואני פה כדי להשמיד את המין האנושי. איזה מן קבלת פנים, בכל זאת, 8 בבוקר, לא היה מזיק "שלום", "בוקר טוב" או מילים נימוסיות בסיסיות.

 

בקיצור, הסברתי לו מה הייתה הבעיה, הרכב ישב כל היום במוסך על בעיה שלוקח חצי שעה לתקן (לפי דברי המוסכניק), אבל על זה אני לא מתלונן, כי הם היו עמוסים.

 

בכל מקרה, זה רק החלק הראשון של הסיפור.

לפני זמן מה פתחתי את השרשור הזה.

מערכת ה Start - Stop, שתפקידה לכבות את המנוע כאשר הרכב בעצירה, עושה בעיות. איזה בעיות? ובכן, המערכת פועלת כאשר דוושת הבלם לחוצה מעבר לשלב מסויים והרכב בעצירה מוחלטת, במשך מספר שניות. ברגע שמרימים את הרגל מדוושת הבלם - הרכב אמור להידלק בפחות מחצי שניה. הבעיה היא, שלפעמים אצלי הרכב פשוט לא נדלק. אני חייב לשים ב P, לכבות את הרכב, להחזיר ל D ולהאיץ לצלילי התנועה הצופרת מאחורי.

מטריד אותי יותר שכמעט ולא מצאתי ברשת מידע אודות הבעיה, כלומר, כנראה שזה רק ברכב הספציפי שלי.

 

לפני יומיים הגעתי למוסך ב 8 בבוקר לטיפול בבעיה. אציין שלרכב כ 4500 ק"מ.

לצערי שוב נפל עלי הנציג האדיב שטיפל בי פעם שעברה. הסברתי לו את הבעיה, הוא רשם על הדף, החניתי את הרכב שם ולקחתי מונית, לא לפני ששמעתי את הנציג המכובד צורח על קולגה שלו בהתקף זעם ומיד מתנצל ואומר שאמא שלו עוברת ניתוח ברגל והוא בלחץ (נגע לי בלב).

כעבור מספר שעות, התקשרו אלי מהמוסך ואמרו שהרכב מוכן. תפסתי מונית וחזרתי לשם.

 

"אין לך שום בעיה באוטו" אמר אשר היקר, שוב, בטון עוין. "יש בעיות ברכב, ויש בעיות בתפעול רכב. התפעול שלך הוא לא נכון. אתה בטח פתחת את החגורה. אתה יודע אנגלית?" "כן.." עניתי ביובש, והמשכתי ב"לא פתחתי את החגורה..". "יופי, אז תקרא את זה."

 

מה שכעת קרה, פשוט גבל בהשפלה. הוא נתן לי דף, עליו כתובים התנאים שצריכים להתממש ע"מ שמערכת Start - Stop תפעל. אציין כי ללא תנאים אלה, המנוע לא ייכבה, או יידלק מוקדם מהצפוי. ברכבים בעלי תיבת DSG, אין שום תנאי לכך שהמנוע לא יידלק בשחרור הבלם, מלבד פתיחת מכסה המנוע ושחרור החגורה (לא קרה מעולם). כנראה שהאנגלית שלי טיפה יותר טובה מהאנגלית של הנציג היקר, אם בכלל הוא טרח לקרוא את המסמך לפני שהוא מסר אותו ללקוח, אבל לא חשוב. בעקרון, המסמך היה ציטוט מדויק מספר הרכב, שאגב, את רובו קראתי. המסמך המבזה מצורף.

 

אני לא מצפה שיפרסו לי שטיח אדום בכניסה ויכבדו אותי בשוקולד שיובא במיוחד עבורי משוויצריה. אני כן מצפה ל"יחס אנושי סביר", זה עוד לפני שנכנסנו לבעיה.

 

אז איפה אנחנו עומדים? ובכן, מדי פעם הרכב מחליט פשוט לא להתניע לאחר שחרור דוושת הבלם (הדבר קרה פעמיים לפני שהגעתי למוסך, והיום זה קרה שוב), במוסך מכחישים הכל וטוענים שהרכב תקין לחלוטין, ואני פשוט משחרר את החגורה ברמזור סתם בשביל הכושר.

 

ד"א, מצלמת הוידאו שעל השמשה שלי תיעדה את המקרה, והיות ויש לה גם סאונד, ניתן להיווכח שאין שום צליל של שחרור חגורה, סתם ע"מ להוכיח לצ'מפיון שאני לא שקרן זדוני ומלוכלך.

 

אני מודע לעובדה שסביר להניח שהם חיברו את הרכב לדיאגנוזה, ולא מצאו שום בעיה. אבל אותי, בתור לקוח, זה כלל לא אמור לעניין. המוצר שקניתי אמור לעבוד נקודה, וזה לא משנה אם הם צריכים למצוא את הבעיה באמצעות שקע דיאגנוזה או תפילה לבודהה בשילוב עם ריקוד גשם אפריקני. שיהיו יצירתיים, שיחשבו מחוץ לקופסה וישברו את הראש, לא מעניין אותי.

 

דעתי היא שנציג רואה ילד בן 18 עם רכב יקר, ומשער שהוא כנראה פרייר כי מה הוא מבין מהחיים. כן מבין, לא מבין, אימייל (מנוסח באנגלית רהוטה, אגב) יישלח לפולסווגן העולמית בשעות הקרובות, וזאת רק ההתחלה.

img1410ze.jpg

img1411fx.jpg

img1412b.jpg

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתתף בצערך.

מקווה שתקבל מענה כלשהוא מצ'מפיון.

 

רק רוצה לתקן אותך ולומר שאין צ'מפיון עולמית, יש את אודי גרמניה. צ'מפיון היא חברה ישראלית שמייבאת בין השאר את רכבי אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית את שירות לקוחות של צ'מפיון? זו לא נשמעת בכלל כמו תקלה שאפשר לייחס לתפעול שגוי (קראתי את המסמך). יכול להיות שנפלת על נציג מחורבן במוסך

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעמים האחרונות שביקרתי במוסך המרכזי של אודי בפתח תקווה, טיפל בי נציג בשם אשר. אני מניח שמדובר באותו אדם.

אצלי דווקא הטיפול היה מצוין, הנציג היה אדיב ואפילו התקשר אחרי כמה ימים לברר שהכל בסדר.

 

במקומך הייתי מתקשר לשירות של אודי ודורש טיפול. בעבר עשיתי זאת (בקשר לבעיה באחד הרכיבים של המערכת סטריאו) והטיפול שלהם היה לשביעות רצוני.

 

עצה שלי אליך, תזכור שאתה מתעסק עם חברה ולא עם בנאדם פרטי. אין טעם להתרגז אלא צריך לפעול בצורה מסודרת ולתעד את כל השיחות. כמו כן תדאג לדרוש שהנושא יועבר לדרג ניהולי מהר ככל האפשר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק יכול להגיד לך שאם זה נכון ,בן אדם שמתעסק בשרות לקוחות עם גישה כזאת (מי אתה? מה אתה רוצה? וכו..) במוסך של כל יבואן שמכבד את עצמו בחו''ל היה נבעט הביתה תוך שתי דקות :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שנשאר לך לעשות זה לאכול את מה שבישלת.

אם היית קורא פה בפורום על השירות ה"מצויין" של צ'מפיון אולי היית חושב פעמיים לפני שאתה משלם להם 140K ש"ח על רכב תקול ומקבל יחס כאילו את קונה ג'ינס מזוייף בבאסטה בשוק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיפורי אימה על כל היבואנים בישראל, ובכלל, על כל נותני השירות פה. מה לעשות? להימנע ממוצר בו אני מעוניין?

 

ומלבד זאת, אבי ייבא אישית רכב שעלה פי כמה משלי, והוא תמיד היה מרוצה מהשירות של צ'מפיון. אף פעם הוא לא נתקל ביחס מזלזל. מכאן המסקנה היא שהנציג שנפלתי עליו בטוח שאני חייב לו משהו, וחשב שאפשר לחפף אותי, כי אני צעיר שלא מבין דבר בחיים.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אעדכן ואומר כי יצרו איתי קשר מצ'מפיון ואמרו לי לבוא מתי שאוכל עם עדיפות לשעות הבוקר. אני אסע לשם מחר או מחרתיים ואעדכן.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון:

לפני מספר ימים ניגשתי למוסך. הלכתי לדבר עם הבחור הנחמד שאחראי על המוסך, אני חושב ששמו אלון. הוא הסביר לי שהוא לא מצא שום בעיה אחרי חיבור לדיאגנוזה, ושאין לו מושג מה לעשות כי אין לו ״בשר״ לעבוד איתו. הוא הסביר לי שהוא צריך שהבעיה תקרה ב״שידור חי״, ואז באותו הרגע הוא יחבר מחשב לדיאגנוזה.

מה שכן, עכשיו נזכרתי שהייתה לי עוד בעיה קטנה, שאולי יש לה קשר לבעיה הנוכחית: קרה לי פעמיים שפתחתי את הרכב, נכנסתי אליו, ניסיתי להתניע ולא הצלחתי, כי האימובילייזר משום מה התחיל לפעול. יצאתי, נעלתי, הלכתי לאיזה 5 דק׳, חזרתי, והפעם זה התניע.

 

דבר נוסף: שמתי לב שהבעיה ב start stop קורית בד״כ אחרי התנעה קרה, ולפני שהמנוע הספיק להתחמם. הצלחתי לצלם את הבעיה ב׳שידור חי׳, אני אעלה את זה ליו-טיוב ובהמשך לכאן.

 

עריכה:

 

שלחתי גם אימייל לאודי בגרמניה, נראה אם הם מכירים את הבעיה.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...