Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמע, אין לי כוונה לחרטט אף אחד אבל באמת שיש לי ספק גדול אם עברתי על המהירות. אבל אולי כן. מה שבטוח זה שני דברים:

1. זו הייתה נסיעה רגועה עם עוד 2 קצינים ברכב במוד רגוע. לפני נסעה משאית שחזרה לימני ואני התחלתי לעקוף אותה. גם אם תו"כ עקיפה עברתי את המהירות - צריכים להתמלא כל הכללים והחוקים של הסרת ספק סביר. עבור לסעיף 2.

 

2. דווקא מכיוון שהתנדבתי מספר שנים במשטרת התנועה, אני יודע ומבין את החשיבות של מילוי כל הנהלים כלשונם לפני מתן דו"ח לאזרח. במקרה הזה די ברור שמדובר בסרט נע ללא הקפדה על כל הנהלים ומכיוון שמדובר במערכת בה המשמעת קודמת לצדק, רוב הנאשמים מודים וממשיכים הלאה, ולזה אני מתנגד. מקווה שאתה יכול להתחבר לזה.

נתחיל בכך שכל נהג ממוצע טוב יותר או פחות לפעמים עובר בקצת את המהירות המותרת, סך הכל לא תפסו אותך על 180 קמ"ש .

כך שאני חס וחלילה אני לא איזה יפה נפש.

לגביי נהלים אכן אני מבין ששוטר צריך לפעול בהתאם לנהלים מסויימים ואם הוא חורג מהנהלים אז הדו"ח שלו לא קביל מיכוון שיכול להיות שטעה.

בכל מקרה אתה יודע איך אתה נכנס לבית המשפט אבל לא איך אתה יוצא משם.

אני מאחל לך בהצלחה ושתזוכה.:-P

פורסם
המרחק מצוין: 057.4 מ'.

מה לא משכנע בזה שעצרתי כ-500 מ' לאחר מכן? או יותר נכון מה צריך לשכנע? זוהי עובדה שמצביעה על כך שלא נשמר קשר עין בין המודדת לביני בוודאות, ובספק שנשמר עם האתת מכיוון שהייתי בעיצומה של עקיפה.

אשמח אם תוכל לפרט.

 

האתת בודאי לא התפרץ לכביש ונשכב מתחת לגלגלים, אלא סימן לך ממרחק ביטחון, אז כיצד המשכת לנסוע עוד 500 מטר אחרי האתת? והאם זה מצוין בדוח? אני כמתנדב במשטרה מבצע לפעמים מחסומים ואף פעם לא קורה שרכב ממשיך לנסוע עוד 500 מטר אחרי המקום בו אני עומד וגם לא 50 מטר.

פורסם

מכיוון שהייתי בנתיב השמאלי כשמימיני משאית שהתחלתי לעקוף.

האתת עמד בשול, כמובן, כדי לא להידרס ע"י המשאית ונופף בידיו כאילו מנחית מטוס. לא הייתה שום חסימה ומכאן גם שלא הייתי לבד בכביש.

מכיוון שאיני פורע חוק ובמיוחד בהיותי קצין במדים, לא יכולתי שלא לחשוב אם הוא מתכוון אלי או לא, לכן השלמתי את העקיפה ועצרתי בהמשך. אגב, בכלל לא עלה על דעתי באותו רגע שמדובר בעבירת מהירות.חשבתי שמדובר בביקורת...

 

לצערי כל זה לא מצוין בדו"ח ולא בא לידי ביטוי בשרטוט באופן ברור (ומצד שני השרטוט גם לא מראה שהאתת עומד אחרי עיקול בכביש, דבר שנראה בבירור בצילום).

בקיצור - סרט נע.

עדי.

פורסם

כיוון שאתה בבית משפט בלאו הכי , ואם אתה יודע לדבר , סיכוייך טובים , כי כל התהליך דפוק .

 

לא שמעתי שתובע לא מתייצב למשפט!! חירטטה אותך הסנגורית הצבאית!!

 

מי ינהל ויחקור ? השופט?

 

לצורך הרשעתך כל הג'וקרים יצטרכו להתייצב ולא נראה לי שכך יהיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

לצורך הרשעתך כל הג'וקרים יצטרכו להתייצב ולא נראה לי שכך יהיה.

 

ישה,

האם לא נדרש לזמן מראש את כל המעורבים לשלב ההוכחות במתכונת של זימון עד?

 

למיטב ידיעתי (הנובעת מנסיון אישי), אם יגיע לשלב ההוכחות ללא דרישה ספציפית לזימון העדים הנוספים, מי שיגיע למשפט זה רק מי שרשם את הדו"ח.

האם המצב פה שונה מכיוון שלא מדובר בסתם עדים, אלא בצוות שפעל עם חלוקת תפקידים ברורה?

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון לגביי המקרה:

 

הדיון התנהל בפני השופט המכובד שלמה נחשון אטינגר, בו הוא לא נתן לי להשחיל יותר משתיים-שלוש שאלות לכל עד ו/או להציג מסמכים ותמונות רלוונטיות ממקום האכיפה.

לא כל שכן, כל הפרוטוקול הוכתב ע"י השופט, ומפאת חוסר נסיוני לא עמדתי על כך שפרטים חשובים מעדות השוטרים יירשמו בפרוטוקול (כגון שלא היה קשר עין בין האתת לבין המודדת לבין הרכב הנמדד).

מכיוון שהשוטרת המודדת לא הגיעה לדיון, הוא קבע מועד נוסף ובינתיים יצא לפרישה מוקדמת ולא מתוכננת.

כבר אחרי הדיון הראשון נגמלה בליבי החלטה ללכת עם הסיפור עד הסוף, לרבות בקשה לפסילת השופט או ערעור, ולו בשל היחס המזלזל שהפגין השופט בדיון (כלפיי וכלפי העדים), תוך כדי שאני מוותר על הצעת הסדר מקלה של 100 ש"ח קנס ו-14 יום שלילה ע"ת.

החלטתי לפנות לפרקליטות ולהגיש תצהיר לראש התחום, בתקווה לפקוח את עיניה ולהוכיח כי אין ממש בכתב האישום לאור הליקויים הרבים הזועקים ממנו.

הפעם, על הכתב, יכולת לפרט את כל הליקויים ולצרף תמונות (ממש כפי שפירטתי כאן) - ואכן, כפי שחשבתי, כאשר התביעה עיינה במסמכים בפירוט ולא כבסרט נע, לא היה מנוס מהסקת המסקנה המתבקשת.

אתמול התקבלה ההודעה המשמחת מהפרקליטות הצבאית כי כתב האישום מבוטל.

 

מסתבר שאת ה-ז שלי מצאו כמו שצריך

 

לילה טוב,

עדי זליקוביץ

 

 

 

כיוון שאתה בבית משפט בלאו הכי , ואם אתה יודע לדבר , סיכוייך טובים , כי כל התהליך דפוק .

 

לא שמעתי שתובע לא מתייצב למשפט!! חירטטה אותך הסנגורית הצבאית!!

 

מי ינהל ויחקור ? השופט?

 

לצורך הרשעתך כל הג'וקרים יצטרכו להתייצב ולא נראה לי שכך יהיה.

 

ישה - לא חרטוט ולא נעליים.

השופט הוא הקטגור.

רק במקרים חריגים ניתן לראות תובע צבאי בבית דין לתעבורה. אין להם זמן לזה.

השופט תחקר את העדים וגם אותי.

 

צדקת כאשר הערכת כי לא כולם יגיעו לדיון, אולם השופט לא ויתר ולמרות הסתירות של שני העדים שכן הגיעו - התעקש לשמוע גם את השלישית וקבע מועד חדש לדיון.

עדי.

פורסם

כנ"ל. כל הכבוד על שלא ויתרת.

 

תחנות הצדק טוחנות לאט, ובדרך טוחנות גם הרבה מים מהולים בכבודם של אנשים.

השאיפה של המערכת ל"יעילות" הפכה אותה למגרסת תיקים!

 

הדיונים מתנהלים בידי שופטים קצרי רואי וכבדי שמיעה שמבחינים רק במי שנמצא מטר וחצי מהדוכן - כלומר רק בעורכי הדין של הצדדים, שתמיד נראה כאילו כבר סגרו את התיק בחילופי מבטים.

 

הנאשמים, עדים ושאר בני האדם שבאו להשתתף "בטקס עשיית הצדק" הם רק כתמים מטושטשים ורעש רקע מיותר..

 

טוב עשית שפנית בצורה ישירה לפרקליטות!

×
×
  • תוכן חדש...