Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*** הכותרת נערכה *** מדהים שאתה לא מצליח לחשוב על כותרת.

 

 

היום אני נוסע כמו בכל יום לעבודה.. כביש 5 מכיוון אריאל

הגעתי לצומת ירקון, אני יורד ביציאה ועומד ברמזור לפניה שמאלה.

מאחורי שיירה של מכוניות, ב2 נתינים שלידי עוד כמה עשרות.

פתאום איזה 3 חבר'ה בגילאי 16-17 בערך עוברים את הכביש ובאים לכיוון המכוניות.

היה להם מין מבט בעיינים.. כזה מבט שמראה שהם לא סתם מתכוונים לעבור את הכביש, אלא עוד משהו... וזה שהם הלכו וחזור ליד מכוניות מסוימות הראה גם כן על כך.

פתאום, בשניה אחת שמתי לב שהם פותחים את התא מטען :evil: ולוחקים 2 תיקים מהבגאז', את התיק שלי ואת התיק של זה שיש לידי.

כמובן שאם הייתי לבד ברכב לא היה יותר מדי מה לעשות... אבל מכיוון שהיינו 5 איש ברכב ישר ה4 האחרים יצאו ורצו, אני כמובן נעלתי מיד את כל הרכב ויצאתי גם בריצה ולקחנו חזרה את התיקים... :twisted:

במצב כזה שיושב לידך מישהו חמום מוח שרואה את התיק שלו בידיים של מישהו אחר הוא יכל לרוץ אחריהם ולהרוג אותם אחד אחד.. מזל שהצלחנו לעצור אותו.

בכל מקרה... זה פשוט מדהים שליד עשרות מכוניות הם לא מפחדים לעשות את זה.. ועוד מה שמצחיק שעוברות שם 1001 ניידות ואפילו ניידת אחת עמדה בשורה מאחורי והשוטר הבן ז... לא עשה משהו כדי לעזור חוץ מלהסתכל !!!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת מדהים.

ישראל הפכה למשחק מחשב (יותר נכון הפכה ל GTA).

 

לא הבנתי משהו, איך הם פתחו את תא המטען? פרצו אותו כל כל מהר?

ובטח לשוטר לא היה כוח לניירת, אם הוא היה יוצא מהניידת ועושה מה שעושה.

מה נסגר בסוף עם הילדים שגנבו מה עשיתם להם ?

פורסם

תקראו לי פראנואיד אבל זו בדיוק הסיבה שבגינה אני תמיד נועל את הרכב (לרוב אני נזכר ברמזור).

אגב, ברכבי פג'ו-סיטרואן החדשים יחסית (החל מ-2002 לפחות), ישנה נעילה אוטומטית של דלת הבגאז' ברגע שהרכב עובר את ה-10 קמ"ש ואז ניתן לפתוח את הדלת רק אחרי פתיחה של אחת מדלתות הנוסעים. בדיוק לסיבה זו..אבל טיפה מעצבן בכניסה לקניונים.

פורסם

כבר שמעתי סיפורים על נהגים שעמדו ברמזור עם חלונות פתוחים והתיק שלהם על המושב ליד, ובשניה מישהו בא, הכניס את היד, לקח את התיק וברח בריצה.

לך תמצא אותו כשאתה לבד באוטו...

מפחיד.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

אני כבר בהלם מכול הסיפורים שאני שומע פה

 

ממש פחד לנהוג במדינה שלנו.

 

אני צריך להתחיל לקחת איתי כלי נשק אפילו שאני יוצא לקיוסק

פורסם

זה שטות לא להחזיק משהו להגנה עצמית..

למרות שיש כאלה שרצוי שלא יחזיקו...אני מחזיק סכין קומנדו במתחת למושב...

תאמנו לי שאני לא ירוץ לדקור עם זה משיהו אבל זה הגנה עצמית וזה חשוב שיש...

מיותר להגיד שאני לא מאלה שילכו עם משיהו מכות ואז יוציאו את הסכין... :roll:

פורסם
זה שטות לא להחזיק משהו להגנה עצמית..

למרות שיש כאלה שרצוי שלא יחזיקו...אני מחזיק סכין קומנדו במתחת למושב...

תאמנו לי שאני לא ירוץ לדקור עם זה משיהו אבל זה הגנה עצמית וזה חשוב שיש...

מיותר להגיד שאני לא מאלה שילכו עם משיהו מכות ואז יוציאו את הסכין... :roll:

 

 

we all have the right to ARM BEARS!!!!

 

errm to bear arms...

 

למה לנו אין חוקה נחמדה כזאתי....

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
תקראו לי פראנואיד אבל זו בדיוק הסיבה שבגינה אני תמיד נועל את הרכב (לרוב אני נזכר ברמזור).

אגב, ברכבי פג'ו-סיטרואן החדשים יחסית (החל מ-2002 לפחות), ישנה נעילה אוטומטית של דלת הבגאז' ברגע שהרכב עובר את ה-10 קמ"ש ואז ניתן לפתוח את הדלת רק אחרי פתיחה של אחת מדלתות הנוסעים. בדיוק לסיבה זו..אבל טיפה מעצבן בכניסה לקניונים.

 

 

ערב טוב,

 

1.תנעלו את הרכב , גם אם אתם כמה אנשים.

2.בסקודה , צריך לפתוח את דלת הנהג , כדי שדלת תא המטען תוכל להיפתח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

we all have the right to ARM BEARS!!!!

 

errm to bear arms...

 

 

LOL LOL LOL, היסטרי :lol:

 

בכל מקרה, התגובה הנכונה והפשוטה במצב כזה היא לשלב לרברס ולתת גז. נראה את הבני זונות יוצאים מזה. וכן, תמיד אפשר להתחיל לרוץ אחריהם, אבל זה מעייף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

we all have the right to ARM BEARS!!!!

 

errm to bear arms...

 

 

LOL LOL LOL, היסטרי :lol:

 

בכל מקרה, התגובה הנכונה והפשוטה במצב כזה היא לשלב לרברס ולתת גז. נראה את הבני זונות יוצאים מזה. וכן, תמיד אפשר להתחיל לרוץ אחריהם, אבל זה מעייף.

 

באמת שיטה נחמדה לשלב רברס..אבל אז הוא יתבע אותך.. :lol:

באמת שזה הורג אותי החוצפה של הגנבים!! באמצע פקק מול המון אנשים ככה לפתוח בגאז' ולגנוב משהו.. :evil::evil::evil:

ממש עושה חשק לכרות להם מספר גפיים,ויפה שעה אחת קודם. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
תקראו לי פראנואיד אבל זו בדיוק הסיבה שבגינה אני תמיד נועל את הרכב (לרוב אני נזכר ברמזור).

אגב, ברכבי פג'ו-סיטרואן החדשים יחסית (החל מ-2002 לפחות), ישנה נעילה אוטומטית של דלת הבגאז' ברגע שהרכב עובר את ה-10 קמ"ש ואז ניתן לפתוח את הדלת רק אחרי פתיחה של אחת מדלתות הנוסעים. בדיוק לסיבה זו..אבל טיפה מעצבן בכניסה לקניונים.

 

כנ"ל,

גם אני בכל נסיעה נועל את הדלתות, במיוחד כשאני נכנס לאיזורים עירוניים.

פורסם

מה שמצחיק במדינה שלנו,זה שגם אם תצליח לתפוס את הגנב,והוא יפול או משהו,הוא בסוף עוד יתבע אותך על זה שפגעת בו :|

 

טוב שבמכוניות הישנות יותר,לרוב הבגאז' נעול עד שלא פותחים אותו עם מפתח... :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

עד כמה שזכור לי לכותב השרשור יש 205, אם אני זוכר נכון התא מטען נפתח חיצונית עם הכפתור כמו בהרבה מכוניות...

ולפי דעתי, כל אחד חייב מינימום גז מדמיע או כלי נשק שליף אחר להגנה עצמית ועוד משו ככה לפינלה בתא מטען (אלה או לום רציני).

ושוב אני מודה לאל שיש לי רק סובארו מסכנה, ללא נעילה מרכזית, וללא כלום, נכנס לרכב, נועל מיד את הכפתור, ושלום שלום, מי שיתקרב, יקבל מיכל גז מדמיע (גז פלפל, יותר צורב בעיניים) מתנה ממני.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נכון מאד, הרכב הוא 205...

כמעט לפני כל נסיעה אני פותח את התא מטען כדי שאם אני אגיע למקום שבו יש בדיקה של התא מטען אני לא אצטרך לכבות את הרכב, לצאת ואז להניע מחדש.. זו ממש מכה ! :mad:

בכל מקרה, שתפסנו אותם ולקחנו מהם את התיקים לא יכולנו לעשות להם כלום כי היינו עסוקים יותר בלהרגיע את החמום מוח שיש באוטו לפני שהיה באמת הורג מישהו מהם..

במחשבה לאחור... היינו צריכים לשחרר אותו שיהרוג..


×
×
  • תוכן חדש...