Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלויות אחזקה פולו 1.4 אוטומט מול פולו 1.2 tsi


feeling_high
שימו לב! השרשור הזה בן 2348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המנוע הזה צריך 98 כדי לתפקד בצורה אופטימאלית - גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת תצרוכת דלק.

לי יש TSI ידנית והמעבר ל-98 מורגש בביצועים ובצריכת דלק. בנסיעה של ראשון - ת"א אני מקבל 1/16 ברומסטר. פביה קלה ב-200 ק"ג, אז אני מניח שניתן לקבל תוצאה טובה יותר.

 

לגבי עלות הדלק, חברת דור אלון מציעה כרטיס תדלוק (ספידומט) עם הנחה של 110 א"ג לליטר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה בטוח במה שאתה אומר לגבי 98 אוקטן ?

 

ההמלצות יצרן הן 95 אוקטן בעיקרון , על סמך מה אתה מבסס את זה?

 

אגב - יכול להיות שאני מתדלק בתחנות אוקטן 95 באיכות נמוכה מהול במים ולכן הירידה בביצועים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חד וחלק: יש הבדל, והוא ניכר.

 

נסיעה על 95 תתבטא ברעידות ופעולת מנוע פחות נעימה בסרק, צריכת דלק מעט פחות טובה וירידה קלה בביצועים.

עם המעבר ל-98 נפסקו הרעידות לחלוטין, צריכת הדלק שופרה קלות והורגשה עליה קלה בביצועים.

 

וזה אחרי 6200 ק"מ...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקיר- יכול מאודדדד להיות שכך העניין, כי הנתונים שאתה אומר פה "גרועים" אפילו לרכב שבהרצה (לפחות מתגובות ששמעתי)

 

menir- כמה יוצא ליטר אוקטן 98 לפני הנחה? של 1.1 ש"ח הכוונה..

 

erco- צריכה של 17-18 ק"מ לליטר זה רחוק מלהיות סטנדרסט אני דיי בטוח שהממוצע הוא 1:13-14 ואני לא מדבר על הרכבים שממש חסכוניים (גיר רובוטי וידניים) אני מדבר על מאזדה 2, סוויפט וכו'

מבחינת הוצאות על טיפולים ותיקונים שאמורים להיות הרבה יותר יקרים לפי מה שאני רואה המחירים הם לא קטסטרופלים, משהו כמו 15-20% יותר ולפעמים משתווים במחירים לגבי חלק מהיפניות וזה משהו שאני מוכן לספוג בשביל לקנות רכב שאני באמת רוצה ולא "להתפשר" על יפנית.

מבחינת המנוע 1.4 המחיר שציינת הוא לדגם הידני ואני מעוניין באוטומט בלבד וזה למרות שאני יודע שבעיקרון צריכת הדלק יותר טובה. בנוסף אם אני קונה רכב לא בא לי לרכוש דגם "יוצא" או יותר נכון מנוע מיושן יותר, בא לי רכב שאני אהנה ממנו גם בביצועים, לא מחפש טיל בליסטי אבל ה 1.4 מרגיש טיפה עגלתי יחסית אליו, בייחוד שההבדל המחיר בין ה1.2 טורבו לבין ה 1.4 אוטומט לא עולה על 7-8 אלף ש"ח

 

rs- תודה רבה על התגובה היה לי חשוב לשמוע את זה, אני אשמח לשמוע קצת מחירים של הדלק, האם הוא דרסטי יותר יקר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה יקיר נשמח לשמוע

זה יעזור לי ולכל הפורום אני חושב, כי שמעתי שהרבה מתלבטים בעניין הזה.

הכי חשוב למדוד נכון ולרשום באחוזים בערך כמה אתה נוסע בבין עירוני וכמה בעירוני ואם זה פקקים וכל זה, הכי טוב כמובן לנסות איזה נסיעה ארוכה בלי פקקים בבין עירוני אם ייצא לך כמובן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1000 ק"מ ראשונים.

על אוקטן 95.

 

בפקקים רציניים (כביש גהה בבוקר) - האוטו עשה 1 ל 9

נסיעה הלוך חזור לחיפה האוטו עשה 1 ל 15 (מרמת גן)

 

בקשר לתדלוק 98. אולי זה עוזר. אבל אני לא רואה צורך לשים 98 כל עוד היצרן מאשר 95 (וזה גם מה שרשום בספר רכב).

אם המחיר בארץ של הדלקים היה שווה הייתי שם 98.

 

חבל על הכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל יקירי,

הגעתי לצריכת דלק (תחזיק חזק...) מדודה (תדלקתי מלא, נסעתי ולאחר מכן תדלקתי את ההפרש) של 1:21.5 בנסיעה מנהלתית להפליא בקו נס ציונה-הרצליה-נס ציונה, על אוקטן 98.

 

יש הבדל - הוא מורגש, הוא קיים וקשה לברוח ממנו.

גם בכיס ההבדל מורגש (בערך ש"ח וחצי יותר לליטר) אך שווה זאת לטעמי :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל יקירי,

הגעתי לצריכת דלק (תחזיק חזק...) מדודה (תדלקתי מלא, נסעתי ולאחר מכן תדלקתי את ההפרש) של 1:21.5 בנסיעה מנהלתית להפליא בקו נס ציונה-הרצליה-נס ציונה, על אוקטן 98.

 

יש הבדל - הוא מורגש, הוא קיים וקשה לברוח ממנו.

גם בכיס ההבדל מורגש (בערך ש"ח וחצי יותר לליטר) אך שווה זאת לטעמי :-)

 

חחחח אני חושב שלא שמת לב והיית על גרר 8).

בכל מקרה שמחירי 98 יהיו כמו 95 אני אתדלק 98.

עד אז אני חושב שאסתדר מצוין עם 95 8).

 

ואגב למה שהם מוסרים רכב חדש לא אומרים כלום על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הם חמורים. בדיוק מאותה סיבה שהם לא ממליצים להמתין דקה-שתיים לאחר נסיעה/נסיעה מאומצת לשמירה על הטורבו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא ממליצים להמתין, כי גם היצרן לא ממליץ להמתין.

 

 

ההמלצה הזו לא כתובה בשום מקום.

 

יתרה מכך, היצרן מתקין בחלק מהדגמים מערכת STOP & GO שמכבה את המנוע בכל עצירה ולא ממתינה דקה-שתיים לפני כן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתרה מכך, היצרן מתקין בחלק מהדגמים מערכת STOP & GO שמכבה את המנוע בכל עצירה ולא ממתינה דקה-שתיים לפני כן.

 

לא ברכבים האלה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה שהוא לא מתקין ברכבים האלה. כיום כבר לא צריך להמתין לפני כיבוי ברכבים המודרניים - הם בנויים לשמור על הטורבו גם במצב בו מכבים את המנוע מכובה שנייה אחרי שהיה ב-6000 סל"ד.

 

התצרוכת דלק של הרכב בבין עירוני היא 1:8-9 ובכביש עירוני המצב קצת יותר טוב , בכל מקרה אני מוצא את עצמי אחרי כל 3 ימים אני מוצא את עצמי מתדלק את הרכב ואני ממש לא נוסע הרבה , רוב הנסיעות הן בין עירוניות .

.

 

איך בבין עירוני זה 1:9 ובעירוני יותר טוב? שלא לומר שמדובר בצריכה גרועה ביותר לבין עירוני (אלא רק אם כתבת אותה בליטר ל-100 ק"מ, ואז היא סתם לא טובה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל 1.2TSI עם 86 כ"ס אחרי 3500 ק"מ, אין הבדל מורגש whats so ever בין 98 ל95, לדעתי חבל על הכסף.

עם 95 עושה מממוצע של 1:17. (5.8 ל100 ק"מ).

כנראה שההבדל הוא יותר פסיכולוגי אצל חלק מהאנשים. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה שהוא לא מתקין ברכבים האלה. כיום כבר לא צריך להמתין לפני כיבוי ברכבים המודרניים - הם בנויים לשמור על הטורבו גם במצב בו מכבים את המנוע מכובה שנייה אחרי שהיה ב-6000 סל"ד.

 

 

 

איך בבין עירוני זה 1:9 ובעירוני יותר טוב? שלא לומר שמדובר בצריכה גרועה ביותר לבין עירוני (אלא רק אם כתבת אותה בליטר ל-100 ק"מ, ואז היא סתם לא טובה).

 

רוני

התבלבלתי.

 

בעירוני 1:9 ובבין עירוני המצב משתפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...