Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, ושבת שלום לחברי הפורום.

 

ברשותי טויוטה לנד-קרוזר, ארוך, שנת 2004, בדלת הנהג רשום שלחץ האוויר המומלץ לרכב הוא : 29PSI לצמיגי 265/65R17, ואולם לאחר ניפוח הצמיגים עדיין נראה שחסר אוויר בצמיגים :? ויש "תחושה" שצריך להוסיף מעט יותר..

בחיפוש בארכיון הפורום לא מצאתי דבר, אבקש את דעתכם בנושא.

פורסם

היי, היות שהרכב הינו שנת 2004 אני נוטה להעריך כי הוחלפו בו הצמיגים לפחות פעם אחת בחיים.

הוראות היצרן מתייחסות לצמיג מקורי בריג'סטון שאיתו נולד הרכב.

לחצי הניפוח משתנים בין צמיג לצמיג, עקב מרכיבי קושי אחרים בצמיג (יש צמיגים יותר רכים ויותר קשים, קודי מהירות שונים וסוגים שונים).

 

אני אישית אף פעם לא מקשיב להוראות יצרן, אלא מנפח לפי הרצון שלי ואיך שנוח לי

(שקונים אוטו חדש משחקים עם הלחץ, כל פעם משהו אחר, עד שמוצאים את האיזון).

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הוראות הניפוח מתיחסות לכל צמיג במידה לפי הרשום במדבקה.

לצמיגי שטח יש נטייה להראות כאלו חסר בהם אויר וכל מה שאתה צריך לבדוק רק האם הלחץ הוא מדוייק.

מציע לך לרכוש מד לחץ אויר ידני או לגשת לפנצ'מאעכר המקומי ולבדוק את הלחץ עם השעון שלו.

×
×
  • תוכן חדש...