Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון לעכשיו יש לי פיאט טיפו 92 1.4 , מטופלת ושמורה (כעקרון יש לי אותה חודשיים.. השקעתי בסביבות ה600 ש'ח וצריך להחליף משהו בבלמים ובולמים שזה בעקרון עוד 1000 וזהו [ במילים פשוטות סידרתי אותה למצב שיהיה אפשר לנהוג בלי לדאוג])

 

הציעו לי סיאט איביזה 1.4 94 ב3.5 אלף , בלי טסט ( מכר של ההורים )

 

אני מתלבט , האם כדאי להחליף את הטיפו באיביזה . איך זה משתלם מבחינה כספית , נוחות נהיגה ומבחינת ביצועים וכו'

פורסם

לא משתלם, לא הגיוני, לא כלכלי, לא לשווה.

תישאר עם הטיפו (כנראה מהבודדים שבמצב נסיעה) ותהנה, עד שתגיע להוצאה גדולה (בערך הרכב), שאני מאחל לך שלא תגיע. אם תגיע לתיקון כזה, אז תחשוב אם שווה לך להמשיך ולהשקיע ולהחזיק ברכב, או לקחת אותו לגריטה (בעוד כשנה וחצי ובתנאי שיהיה לו טסט). קח בחשבון שכל תיקון שהוא מעבר לטיפול, יכול להגיע בקלות לשווי הרכב ולכן כדאי שתחליט מעכשיו אם אתה מוכן לזה. בכל אופן אין לך מה להחליף לאיביזה ישנה ללא טסט, ולהכניס את עצמך לצרות והוצאות מיותרות.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

למה לא הגיוני ולמה לא משתלם?

(האיביזה במחיר כזה כי לא רוצים לקנות אותה , וחבר טוב של אבא שלי מחזיק מוסך ומחזיק בה 6 שנים והמליץ .

אבל הקאץ' שהוא קרוב משפחה של אלה שמוכרים ובטוח יש שם משהו ''מסריח''.[אני יודע שזה נשמע כאילו אני רוצה אותה ,אני רק אומר מה שאני יודע])

×
×
  • תוכן חדש...