Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כמה ימים מאוד גשומים נכנסתי לאוטו ויש ריח חזק של תחב (טחב?)

מדובר בסיאט איביזה 2007 ספורט..

בדקתי נזילות ולא מצאתי משו מיוחד כל הגומיות בסדר.

רק שבבאגז הבחנתי שהמדף של הרמקולים והסאב לחים טיפה..

אפשר לדעת איך אני נפטר מהריח הזה?

השארתי את האוטו פתוח כמה שעות וזה לא עובר..

Yellow Seat Ibiza 2007

פורסם

האם התחלת להשתמש בחימום לאחרונה?

אני חותר לכיוון שונה מעט, תקינות של מערכת החימום ברכב אשר מבוססת על רדיאטור פנימי בתוך הדשבורד, שמוזן ממי הקירור של המנוע.

 

בדוק שאין רטיבות מאחורי הדשבורד (אזור קיר האש) ומתחת לשטיחונים של המושבים הקדמיים ברכב.

פורסם

לא, לא הפעלתי חימום..:S

אתמול בלילה שיצאתי עם האוטו הריח עדיין נשאר גם אחרי השטיפה היסודית..

המלצות איך להיפטר מהריח אולי?

Yellow Seat Ibiza 2007

פורסם

slash, איך הגיעו מים מרדיאטור חימום לבגאז'?? זה לא יכול להיות הסיבה ללחלוחיות :wink::lol:.

מה שכן, יתכן וישנה גומיית אטימה בבגאז' יבשה או סדוקה, או המקרה הגרוע יותר שהרכב עבר תאונה קלה באחוריו בעבר ותוקן לא בצורה מושלמת אשר יצרה רווחים דרכם יכול לחלחל מים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בכל הסיאטים יש בעיה של חדירת מים ,תבדוק מתחת לשטיחים האחוריים ותראה שיש רטיבות ,תשים עיתון שייספוג את הרטיבות ,ותשאיר קצת פתוח בשמש .

×
×
  • תוכן חדש...