Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 1.7 + כמה אנגלים..


Adabbbbbb
שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם לא יודעים מה קרה לי עכשיו!!!

אני יושב, אולי 15 דקות מול הודעה אחת, מסכנה. בקשר למנועי 1.7 של האלפא..

אחרי שסיימתי, באתי לשים סמיילי לשורת ה"פיניש", ובוום.. החלון נסגר.. :mad::mad::x , איך אין לי כח לרשום את הכל שובץ.

אז נתמצת. מצטער, ההודעה המקורית ברמה גבהה הרבה יותר..!

 

 

דיברתי עם כמה מאנגליה , אחד סיפר לי הרבה על המנועים של הסוד.. ו1.7 בפרט.

הגעתי למסקנה, שאני רוצה באלפא שלי מנוע, 1.7 8V קרב'.

וגיר של מנוע 1.7 (היתה לי התלבטות קשה בין גיר של 1.5).

 

הבחור טען שאפשר פשוט "לזרוק" את המנוע פנימה בלי התאמות נוספות, מעבר לרגילות.. הוא גם מלמל משהו בקשר למשאבת דלק אבל זה לא קריטי.. אה, ומישהו גם זרק משהו בקשר לבלמים.. :shock: ?

מדובר במנוע 1.7 8V ושתי קרב' כפולים.

האם זה נכון?.., להזכירכם, ^ זה המנוע המדובר..

 

אהההם תודה, וחרא פורום (או חרא מחשב? :shock: )...

טוב אני שולח מהר שלא יהיו שוב טעיות מצערות.... :cry:

 

 

 

אהאה שכחתי, תודה לעונים, ומי שעונה ביתר צומת לב ובהרחבה, יזכה בסט תמונות מדהים של האלפא החלודה שלי..! :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

אני אהיה פשוט פרקטי

 

אמליץ על יוסי מהסוללים

036875962

 

איזה מודל האלפא?

 

אני הכנתי ב1500 1700 וזה אפשרי ללא שינויים כלל.

מאידך אצלי היה הזרקה.

אין צורך או לא היה צורך בשינויי מערכת בלימה כל עוד זה 1700 8 שסתומים.

באירופה חשבת שמישהו ייסע עם 1500?!.

באמינות עדיף 8 שסתומים וגם מומנט נחמד

בכוח עדיף ה 16 וי

בגיר ?

לא ידוע על הפרש ביניהם אם בכלל ומאם כן שניהם ארוכים מדי!

אם תשיג גיר של 1200 ...

קצר מאוד

מקווה שעזרתי

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה, נבדוק מה הוא מציעה. (ואני מקווה שיאשה יטפל בי טוב בקשר למנוע..).

בעקרון את הפרטים שרשמת אני פחות או יותר יודע..

הזהירו אותי מלשים גיר של 1.2 במנוע 1.7, (הגיר לא ישרוד בעומס..)..

חשבתי בשביל לקצר את המעבר של ההילוכים לשים גיר של 1.5, אבל גם אז אנשים קפצו עלי והזהירו אותי.... החלטתי לשים את הגיר המיעוד למנוע הנל. (וגם אין הבדל משמעותי בשבילי בין מהלך העברה.).. גיר, עייף.. למה להעמיס עליו עוד?

 

עוד תגובות יתקבלו בברכה..!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון הכל מתישב על התושבות המקוריות

רצוי להתקין רדיאטור גדול יותר אלטרנטור בהספק גדול יותר ומצבר

תצטרך מערכת הזנת דלק שונה, רצוי של ה-1.7 כדי לנצל את פוטנציאל המנוע

גיר של ספרינט אול של 33 1.5 יהיה מצוין בשילוב עם ה-1.7

הוא מספיק חזק ויחסי העברה קצרצרים

 

קח בחשבון שבסוד עם מנוע 1.7 האחיזה מוגבלת בתאוצה בהילוכים הנמוכים

בגלל דיפרנציאלים מוגבלים ביכולתם

 

רצוי להתקים strut brace עליון, אפילו מייצור עצמי, כפי שהיה אצלי

וזאת כדי לנסות למנוע הווצרותם של סדקים בבתי הבולמים

 

מומלץ להתקין בולמים איכותיים וקפיצים תואמים, אצלי היו קפיצים ובולמים של קוני ספורט

ועדיין הרכב התקשה להוריד את הכח לכביש..

sud before selling.JPG

sud engine bay 1.7L.JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אךךך!! איזה מדהימה!

תוכל לפרט על מערכת הזנת דלק שונה?

והבאתי לא מזמן אלטרנטור של בוש 65 אמפר, מספיק חזק?

 

בקשר ל-

 

וזאת כדי לנסות למנוע הווצרותם של סדקים בבתי הבולמים

HUH?.. אם אתה יכול בבקשה לפרט יותר..

 

דבר אחרון, בולמים וקפיצים, אתה אולי זוכר את הדגם שלהם? (ה"פ תיהיה מספקת..)

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה של דוד !!

למען האמת הוא הוציא לי את המילים מהפה אחת אחת :wink:

 

בהצלחה !!

 

תזכור שתמיד יש לך פה בחבר'ה כמה משוגעים שעברו סודים וישמחו לעזור ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוד הזו הייתה מדליקה... עד היום כל פעם שאני מדמיין את הסאונד האופטימלי

של K&N, אני נזכר ברעש השאיבה (יניקה קטן עליה :lol: ) שלה...

:shock:

מדליקה ביותר :!: מקור השראה חביב ביותר.

 

הבעלים הקודם (D, קבל ה"פ) ידע בהחלט מה הוא עושה :wink:

 

תגיד, D, מי זה ההוא עם האפרו שמרים את מכסה המנוע :?::shock:

 

:hihi:

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...