Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא יודע- שימוש במי פה יכול להקפיץ את נתוני הבדיקה פלאים, אז גם מי שרצה לצאת לדייט בריח רענן וטרי ובמקרה נעצר קרוב לבית, יכול שלא להגיע לאסוף את הבחורה.

בקיצור- באמת עוד פופוליזם זול כדי לעורר כותרות ולא יותר מזה.

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוק מיותר לחלוטין!

 

ואם בארוחת צהריים שתיתי כוס יין עם המשפחה ועכשיו בשעות הערב אני מעוניין לקחת את הרכב, ברור הרי שאני לא תחת השפעת אלכוהול כרגע, אבל מי מבטיח לי שאין לי אפילו טיפת אלכוהול בדם?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

 

שטויות במיץ, שיאסרו שתייה מכל סוג מאחורי ההגה לכולם או שלא יבלבלו את המוח.

 

מסכים ב 100%.

אני כבר כמה שנים טובות לא נהג צעיר ועדיין לא נוהג בכלל אחרי ששתיתי, אפילו אם זו כוס בירה. אני רגיל לזה מימי הדו"ג שלי ששם זה אפילו הרבה יותר מסוכן.

emotion of motion

פורסם

פופוליזם בהתגלמותו הקיצונית.

 

כדי לנהוג צריך הנהג להיות עירני ובעל יכולת לנתח את מה שהוא רואה לפניו ולהגיב בהתאם.

 

קביעה כי פסיקון של אלכוהול גורמת לכך היא אבסורד.לדעתי לא יעמוד החוק ( השטות ) הזאת במבחן בג"ץ.

 

שיכור ממש, שיורד מהכביש , ולזמן ממושך + קנס כבד.

 

במדינות רבות כמות האלכוהול המותרת גבוהה מאשר בישראל.

 

יש תרופות שאוסרות עליך לנהוג , כי הם משפיעות על יכולתך לנהוג , מתי על זה יחוקקו חוק.

 

מחר ייקבע שמי שלא ישן ארבע שעות לפני שעלה להגה יורד מהכביש.

 

ןמחרתיים כל מי ששערו ג'ינג'י.

 

ואם כבר מחוקקים יש להחיל על כולם למה רק על נהג מקצועי או חדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא צריך להיות שיכור ממש כדי לגרום תאונה. גם אחוז נמוך של אלכוהול פוגע במהירות התגובה ובמודעות למה שקורה סביבך.

ולצערי זה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות.

מסכים שהחוק חייב לחול על כולם כדי שאנשים לא יוכלו להגיד "חשבתי שחצי בקבוק וודקה מותר"

החוק הזה אמור לפעול יותר בנושא הרתעתי ולא נראה לי שירשיעו נהגים בגלל שרידי אלכוהול זניחים.

פורסם
במדינות רבות כמות האלכוהול המותרת גבוהה מאשר בישראל.

 

יש מדינות שלא חייבים לחבוש קסדה על אופנוע - האם זה אומר שהם טועים ?

יש מדינות שבהן ניתן לייצר מכוניות מזהמות עם בטיחות של אופניים - האם זה אומר שהם טועים ?

יש מדינות שבהן מותר באדום לפנות ימינה - האם זה אומר שהם טועים ?

 

לא כל מה שישים לחו"ל טוב לישראל, ולא כל מה שישים לישראל טוב לחו"ל.

אפילו מטוסים שאנחנו קונים מארה"ב אנחנו מסבים ומתאימים אותם לדרישות ח"א הישראלי.

גם פנסים ברכב אנחנו מסבים לתקינה בישראל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לא צריך להיות שיכור ממש כדי לגרום תאונה. גם אחוז נמוך של אלכוהול פוגע במהירות התגובה ובמודעות למה שקורה סביבך.

ולצערי זה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות.

.

 

כאשר כתבתי שיכור ממש, זה לפי ההגדרה בחוק .

הכל פוגע במודעות שלך לסביבה גם שלט חוצות. לכן אוסרים על שלטי חוצות.

 

יש מדינות שלא חייבים לחבוש קסדה על אופנוע - האם זה אומר שהם טועים ?

יש מדינות שבהן ניתן לייצר מכוניות מזהמות עם בטיחות של אופניים - האם זה אומר שהם טועים ?

יש מדינות שבהן מותר באדום לפנות ימינה - האם זה אומר שהם טועים ?

 

לא כל מה שישים לחו"ל טוב לישראל, ולא כל מה שישים לישראל טוב לחו"ל.

אפילו מטוסים שאנחנו קונים מארה"ב אנחנו מסבים ומתאימים אותם לדרישות ח"א הישראלי.

גם פנסים ברכב אנחנו מסבים לתקינה בישראל.

.

כאשר כתבתי על כמות האלכוהול המותרת כתבתי לגבי מדינות "נאורות " באירופה.

ישראל כבר מזמן לא אור לגויים.

פנסים לרכב מסבים רק מתקינה אמריקאית, לתקינה בארץ שהיא בעצם התקינה האירופאית.

 

בעברי עסקתי בצעצועים. התקן היה ישראלי. דם יזע ודמעות שפכתי אני עם אחרים כדי שיקבלו את התקן האירופאי. בסוף התקבל התקן האירופאי, שהוא מחמיר מהתקן הישראלי שהיה, אבל לצורך כך היצרן לא צריך לשנות את מוצריו כי הם מיוצרים על פי התקן הזה.

במקסיקו אור אדום זה המלצה.

 

את האמת לא הבנתי אותך אמיר אתה בעד מה שכתבתי או נגד:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בפעם הראשונה ששומעים על זה, קולטים כמה זה טוב שיהיה חוק כזה, אבל אחר כך מתחילות להתגלות כמה בעיות.

אבל בגדול, הרעיון מבורך ושהחוק יצא כמה שיותר מהר.

פורסם

ישה,

 

בארה"ב, ככלל, אור אדום ברמזור מאפשר לנהג שיקול דעת האם הוא יכול לפנות ימינה או לא מבלי להפריע לתנועה.

שלא לדבר על כך שיש צמתים שבתנועה דו סיטרית שהרמזורים מראים רק ישר לשני הכיוונים, מותר לפנות שמאלה אם אין הפרעה לתנועה שאתה חוצה, אבל אסור לך לעמוד ולחכות שתוכל לפנות שמאלה, כי אז אתה מפריע לאלה מאחוריך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מיותר!

אני נהג שנה וחצי (עדיין נחשב לנהג חדש), וכמובן שאני לא שותה שאני נוהג.

אבל לפעמים שיושבים עם חברים אז אני לוקח שלוק בירה. וגם לא חסרים מאכלים שיש בהם מעט אלכוהול.

 

הרי החוק החדש לא יעזור לטפל באלו המצפצפים עליו גם ככה.

פורסם
למי שלא יודע- שימוש במי פה יכול להקפיץ את נתוני הבדיקה פלאים, אז גם מי שרצה לצאת לדייט בריח רענן וטרי ובמקרה נעצר קרוב לבית, יכול שלא להגיע לאסוף את הבחורה.

בקיצור- באמת עוד פופוליזם זול כדי לעורר כותרות ולא יותר מזה.

בשביל זה יש מי פה ללא אלכוהול - שבכלל בכללי מומלץ יותר.

פורסם

אז אם יצא החוק המדובר נוכל להיות בטוחים שאף צעיר ואף נהג מקצועי לא ישתמשו במי פה מסוכנים שכאלה, בגלל הפחד שיתפסו אותם על נהיגה בשיכרות.

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

חוק מטומטם.

למה אלה שנוהגים יותר משנתיים, ינהגו טוב יותר תחת השפעת אלכוהול?

נו באמת.

זה שאני יושב עם חברים, שותה בקבוק סמירנוף ICE / בריזר וזה לא מזיז לי כלום, אני לא אוכל לנהוג? ( כמובן שאני לא נוהג ישר אחרי שאני שותה את זה, אבל מי יכול להבטיח שלא ישארו "שאריות" אלכוהול בדם? )

פורסם

במדינות רבות בארה"ב יש את חוק ה-0 עד גיל 21. אלה מה... בצפון אמריקה קיימים שאריות של ה"חוק היבש" עוד משנות ה-20.

 

בין היתר אסור לשתות אלכוהול במקומות ציבוריים (הדבר נוגע לרוב המדינות בשתי היבשות האמריקאניות). בארה"ב בכל זאת ניתן לשתות בחוץ כאשר הבקבוק מוכבה בתוך השקית. בדיקת תוכן השקית היא חיפוש לכל דבר ועניין, הדבר מוגבל והלכה למעשה לא נעשה. בקנדה אסור לשתות אפילו מתוך השקית. מותר לעשות זאת רק כאשר יושבים על מדריגות הבית (רכוש פרטי). אבל בקנדה אסור לנוסעים לשתות ברכב ואפילו להחזיק בקבוק פתוח.

 

שארית אחרת של ה"חוק היבש" היא איסור שתייה עד גיל 21 שקיים רק בארה"ב. (מדי 1 לספטמבר כאשר עבדתי בקנדה הייתי עד להישתכרות הראשונה בחיים של הסטודנטים האמריקאיים שמגיעים ללמוד שם, מחזה בלתי-נשכח). כמובן שבארה"ב לא דוחפים ינשופים להולכי הרגל. אז אם אותו הצעיר שתה קצת בביתו בניגוד לחוק, סביר להניח כי לא יקרה לו כלום גם בחוץ. אבל נהגים זה סיפור אחר, לכן יש גם הצדקה מעשית לחוק ה-0 המדובר. בארה"ב אסור לצעירים לשתות בכלל, קל וחומר בנהיגה.

 

אבל כאשר חוק היבש איננו קיים להולכי הרגל, האכיפה מרמת ה-0 בנהיגה הופכת לגזירה שהציבור לא יוכל לעמוד בה. שאריות האלכוהול יכולים להשאר בגוף זמן רב. לכן המדינות אשר רוצות להחמיר עם הצעירים אך אין בהן את החוק היבש, קובעות רמות שונות לאכלוסיות שונות. כך למשל בהולנד הרמה לכלל האוכלוסיה היא 0.5 פרומיל, ואילו לצעירים זה 0.2.

פורסם

זה שאני יושב עם חברים, שותה בקבוק סמירנוף ICE / בריזר וזה לא מזיז לי כלום, אני לא אוכל לנהוג? ( כמובן שאני לא נוהג ישר אחרי שאני שותה את זה, אבל מי יכול להבטיח שלא ישארו "שאריות" אלכוהול בדם? )

 

זו בדיוק הסיבה לחוק.

יש יותר מידי צעירים שבריזר לא מזיז להם כלום וגם לא בקבוק וודקה.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...