Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבני ברק עומדת כבר כמה שנים אלפא שרופה - אם זיהיתי נכון ספיידר שנות ה-70 (אם לא, תתקנו אותי).

 

ניראה לי שהיא עדיין שם..

LEON אדומה

GOLF כחולה

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברחוב הראשי של פרדס כץ.

הלכתי להציץ עליה לפני מספר ימים.

היא כבר מעבר לנקודת ההצלה.

עוד לפני השריפה (אני מכיר אותה באותו מקום כבר מתי שהו משנות ה90 המוקדמות) היא היתה במצב זוועתי. הרכב מוכה וחבול מכל פינה אפשרית. החלק הקדמי מורכב מתערובת של פיברגלס וחתיכות מתכת שונות. בחלק האחורי מככבים פנסים של דגם 83 ועוד.

חבל כי היא מאוד נדירה, מדובר על 2 ליטר מקורית כמו שלי.

פורסם

כמו שכתב XOFIRX, במגרש גרוטאות בין פ"ת לראש העין נמצאת Ford Escort MK3 משטרתית.

אז היום בדרך למפגש בנוקיה עברתי במגרש הנ"ל וצילמתי את הרכב..

הבנתי מאנשים שעובדים בסביבה, שהרכב לא למכירה כי משתמשים בו לצילומים וסרטים :shock::shock:. (במצב כזה?)

מה שמעניין, שבתוך הרכב יש לוחית זיהוי צהובה, ועל השמשה הקידמית - מדבקות של טסטים עד שנת 2001.

זה אומר שהרכב אכן פרייבט, ונהפך לניידת כביכול בשביל "הצילומים" ובעצם בכלל לא היה משטרתי?

1.JPG

2.JPG

3.JPG

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

הרכב הנ"ל מעולם לא היה רכב משטרתי

הוא משמש או שימש לפחות בעבר לצילום סרטים

עד לפני כמה שנים הוא עמד במגרש גרוטאות ומכירת רכבים בפ"ת ברחוב פינסקר

 

בקיצור מדובר ברכב רגיל שמעולם לא היה במשטרה

 

 

 

 

כמו שכתב XOFIRX, במגרש גרוטאות בין פ"ת לראש העין נמצאת Ford Escort MK3 משטרתית.

אז היום בדרך למפגש בנוקיה עברתי במגרש הנ"ל וצילמתי את הרכב..

הבנתי מאנשים שעובדים בסביבה, שהרכב לא למכירה כי משתמשים בו לצילומים וסרטים :shock::shock:. (במצב כזה?)

מה שמעניין, שבתוך הרכב יש לוחית זיהוי צהובה, ועל השמשה הקידמית - מדבקות של טסטים עד שנת 2001.

זה אומר שהרכב אכן פרייבט, ונהפך לניידת כביכול בשביל "הצילומים" ובעצם בכלל לא היה משטרתי?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

בת"א - פיאט יפייפיה, לפי המספר מייבוא.

 

בקריות - אמריקאית (נובה?), במצב נסיעה. נראית טוב.

 

ת"א - אוסטין.

 

קרית אתא - סוסיתא 1301, מודל 81.

 

בנשר - אוטוביאנקי, ללא תזוזה מספר שנים נמצא בחצר בית.

07122008.jpg

07122008(001).jpg

23102008.jpg

28072008(003).jpg

31082008(005).jpg

31082008(007).jpg

DSC00717.jpg

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

בגני תקוה, אמריקאית. נראית במצב נסיעה.

 

בקריה (ת"א) - מרצדס, נראית שלא זזה הרבה זמן.

 

צריפין - בטרייד אין, טריומף הראלד.

DSC01066.jpg

DSC01074.jpg

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

באשקלון, באחת מהחניות ברח' הצופים (שכונת גן הורדים) - פורד אסקורט שנת שבעים ו... (הייתה לאבא שלי כזו בצבע לבן כשהייתי ילד ) בצבע ירוק. נראית במצב טוב יחסית - מישהו קפץ לה על הגג אבל מעבר לזה הרכב שלם. בתוך הרכב יש גלגלים נוספים - לא בטוח ששייכים לאותו רכב.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

  • אחראי פורום
פורסם

עוד בת"א, בחניון ליד התחנה המרכזית הישנה, אוסטין/מוריס/מיני כחולה שנראה שלא זזה ממקומה כמה זמן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
יגואר XJ ישנה ופורשה 993 קאררה קבריולט לא רכב אספנות אבל בכל זאת...

בנוסף לפורש שצילמת רואים בתמונה עוד פורשה שחורה באופק :roll:

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם
בנוסף לפורש שצילמת רואים בתמונה עוד פורשה שחורה באופק :roll:

 

כן שמתי לב לזה רק בתמונה, כשצילמתי את ה993 קאררה לא ממש שמתי לב שעברה גם 997 טורבו לפניה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...