Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש טרטור/נקישות אחרי ראש מנוע סובארו DL [כ"ע]


High Octane
שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

האוטו שלי עבר ראש מנוע (סובארו DL1300) האוטו אחרי הראש מנוע עשה רעש של טרקטור, אבל ברמה סבירה.

בערך כשבועיים עכשיו, הראש השמאלי , ליד ההגה, עושה רעש מאוד חזק של נקישות (רעש של טרקטור או ברזל מכה על ברזל).

 

האם מישהו יודע ממה יכולה לנבוע הבעיה הזאת?

 

יש לציין כי רמת המיים תקינה אין נזילות והשמן לא נכנס למערכת המיים, למרות שאוכל קצת שמן בערך ליטר ל 3000 ק"מ...

 

 

תודה על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

קודם כול 1 ק"ג שמן לה 3000 ק"מ זה לא קצת זה המון!!!

דבר שני האם המכונאי ששיפץ את הראש מכיר את המנוע של הסוברו שלך כי לדעתי הוא או לא כיון נכון שסטומים או יותר גרוע הוא לא יודע שיש הבדלים בין הפסנטרים. יש ימין ויש שמאל אם הוא הפך בינהם אז יהיה לך רעש לא נעים מהמנוע וחייבים לטפל כדאי למנוע נזק נוסף.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די סומך על המוסכניק שלי.

 

הקטע זה שרק ראש אחד עושה רעש. יכול ליהיות שסעפת הפליטה לא מחוברת טוב לצינור?

כי זה סוג הרעש בערך שנשמע כאילו אין אגזוז.

 

ומה זה פסנתרים? לא מכיר את החלק הזה.

 

ואולי קצת הגזמתי עם הצריכת שמן אבל יחסית היא גדולה.

בכל מקרה לפני שעשיתי ראש מנוע המכונאי אמר שידכן ויהיו צלצולים, מכיוון הקרנק-שאפט, גל הארוכבה.

אבל מוזר כי הרעש מגיע רק מראש מנוע אחד שמאלי מול ההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעש של טרקטור זה בד"כ אטם גמור או חוסר באטם,בין האגזוז למנוע, (היה לי כזה רעש ברכב זה היה בלתי נסבל)

 

ובקשר לצריכת השמן- למנוע שלך יש בלאי פחות או יותר אחיד של כל המכלולים, אטמים למינהם בוכנות וכאלה, ברגע שמשפצים לדוגגמא את הראש בלבד אז אין בריחת לחץ למים והלחץ עולה וזה טוב (קומפרסיה גבוהה ) אבל הלחץ הגבוה גורם לשמן "לברוח " וכך בעצם המנוע אוכל שמן, אני במקומך הייתי בודק את מצב הרינגים , ואת מערכת השמן בכלליות,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הריניגים נאמר לי לפני הטיפול שזה מה שיהיה כנראה.

אני גם ככה לקראת אותו חדש.

פשוט הרעש הזה בלתי נסבל ועושה כאב רעש בניסעות רחוקות.

אז טוען שיש סיכוי טוב שזה האטם? כי בפירוש שומעים שהרעש מגיע מהראש מנוע השמאלי.

 

אני יכול לבדוק לבד אם יש אטם או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

אני גם ככה לקראת אותו חדש.

?

אז למה אתה משקיע ברכב?? :shock::shock:

 

באמת חבל , הייתי במקומך מחליף למנוע 1600 , וכבר אמרתי לך את זה בשרשור שפתחת לפני מס' חודשים,

חבל על הכסף שאתה משקיע במנע ה-1300 אני במקומך הייתי ב2500 משקיע במנוע 1600 וסוגר עניין . (גם הייתה מקבל יותר אם היה לך 1600 במקום 1300 ברכב.)

 

אם כבר אתה רוצה להשקיע במנוע עדיף לך היה לקנות 1600 ולשפץ אותו קצת.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הכי זול שמצאו לאוטו היה ב 4500, מיבוא. מנוע מפירוק המוסכניק שלי לא המליץ עליו.

שיפצתי את האוטו כי נכון לעכשיו אין אוטו חדש.

ואני עדיין בהתלבטות האם להחזיק 2 מכוניות, אחד שלי ואחד לאבא, או למכור את הרכב הזה ולהשאר לאחר מכן עם אחד החדש.

זה נראה לפי המצב של הסובארו.

 

בכל מקרה למקרה הספציפי של הרעש, אפשר לבדוק בתנאים "ביתיים" את המצב של האטם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את השיטה של לסתום את האגזוז עם סמרטוט ולראות את ההשפעה.

אבל חכה לעצות יותר טובות כי אני לא יודע עד כמה זה נכון ועובד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת אטם אגזוז- תמקם את הרכב במישור, בלם חניה מופעל (שחס וחלילה הרכב לא ידרדר עלייך ,תישכב מיתחת לרכב בחלקו הקדמי ,בידיוק מיתחת למנוע אתה תראה את 2 הצינורות של האגזוז שמתחברים למנוע , תראה אם יש אטם בין הצינור למנוע , ומה מצבו (תקין או מפורר) .

מיותר לציין שאתה עושה את הבדיקה רק כשהרכב קר לחלוטין!!!

 

או שתלך למוסך ותבקש שיבדקו זה לא סיפור , בסך הכל מעלים את הרכב על ליפט ובודקים , תלך למוסכניק שאתה מכיר כדי שלא יקח לך תשלום רק על להרים את הרכב על הליפט.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...