Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם

 

קניתי לאחרונה ספריי סקאי של AMERICAN EAGLE ואני צריך המלצות כיצד להתשמש בספריי זה.

האם הוא טוב לפיתרון בעיה שהחלונות החשמליים זזים לאט מדי? או שעדיף ספריי סיליקון, כמו כן זקוק להמלצה איפה ניתן לרכישה באיזור תל אביב

פורסם

הוראות שימוש לספריי סקיי אמריקאן איגל : לא להשתמש !

זה ספריי באיכות ירודה שמשאיר שכבת שומן, בשילוב עם שמש הדבר הזה קטלני, גורם לדש בורד לרתוח ואף יכול להביא לסדקים ובלאי סופר מהיר

אם אתה רוצה מראה "חדש" נקה טוב את הדש בורד (ניתן אפילו עם סבון עדין - נגיד מגבונים לחים של תינוקות) ולאחר מכאן תמרח עליו תחליב! של חברה מוכרת כלשהי (STP\ארמרול וכו') אגב דבר נוסף שעושה את העבודה זה קרם ידיים של בנות (אם העמסת מישהי ונפל לה בקבוק כזה ברכב, אתה מסודר לכמה חודשים :) :) :))

פורסם

הכי חשוב לא לרסס ספריי סקאיי על הלוח שעונים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קיים גם ספריי סיליקון, שהוא בדרך כלל משמעותית יותר יקר, האם עדיף להשתמש בספריי זה?

האם ניתן לרסס אותו על חלקי הפלסטיק ללא חשש?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

למה אתה לא קורא את מה שרשום על התוית של המוצר ?

אם זה מוצר לפנים הרכב והוא מזיק לפסלטיק יהיה רשום עליו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה לכל המגיבים אבל לא עניתם לי לגבי: האם ספרי סקאי פותר את הבעיה שהחלונות עולים ויורדים לאט??

אם לא ... מה כן פותר בעיה זו??

פורסם
למה אתה לא קורא את מה שרשום על התוית של המוצר ?

אם זה מוצר לפנים הרכב והוא מזיק לפסלטיק יהיה רשום עליו

 

השאלה שלי פה באה לאחר ההסבר שסקי במגע עם קרני שמש הורס פלסטיק של הדשבורד. כמובן שלא רשום עליו שהוא הורס, זאת הסיבה שאני שואל.

 

תודה לכל המגיבים אבל לא עניתם לי לגבי: האם ספרי סקאי פותר את הבעיה שהחלונות עולים ויורדים לאט??

אם לא ... מה כן פותר בעיה זו??

 

יש ספריי סיליקון מיוחד שמשתמשים בעיקר בתעשייה, יש לי חצי מיכל, מאיפה אתה בארץ?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

לא להשתמש בשום אופן בספריי הזה.

הוא מייבש את הפלסטיק, כשיש שמש הוא גורם לפלסטיק להגיעה לטמפרטורות גבוהות מאוד.

 

הספריי סיליקון הכי טוב לדעתי הוא של STP, עולה טיפה יותר אבל הרבה יותר איכותי

פורסם
לא להשתמש בשום אופן בספריי הזה.

הוא מייבש את הפלסטיק, כשיש שמש הוא גורם לפלסטיק להגיעה לטמפרטורות גבוהות מאוד.

 

הספריי סיליקון הכי טוב לדעתי הוא של STP, עולה טיפה יותר אבל הרבה יותר איכותי

 

אתה מתכוון בתגובה הזאת לספריי סקיי או סיליקון? אני פשוט לא מכיר את העובדה שהוא פוגע בפלסטיק.

 

אבי,בעניין הספרי שיש לי, לצערי לא תהייה לי אפשרות להעביר לך כי אני מהצפון.

ולבסוף, קצת קשה לי להאמין שזאת הסיבה האמיתית לעלייה איטית של חלונות, זה נראה יותר כמו מנוע שנחלש עם הזמן.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

"האם ספרי סקאי פותר את הבעיה שהחלונות עולים ויורדים לאט??

אם לא ... מה כן פותר בעיה זו?"

 

לא כל כך הבנתי מה לדעתך הקשר בין ספרי סקאי לבין מהירות החלון החשמלי?

 

אין קשר!

 

אתה יכול לנסות לשמן קצת את המנגנון ,ואם זה לא יעזור אז סביר להניח שהמנועים עייפים.

 

שי

פורסם

ברור שעדיף על ספריי סקאיי

אתה יכול להשתמש או בו או שכמו שכבר הציעו מעליי ספריי סיליקון למכונות

אבל לא נראה לי שזה יפתור את הבעיה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...