Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפים ליבוא רכב מחו''ל (מנסיון)...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה נוספת -

מתי בפעם הראשונה בתהליך מישהו מתעניין עם מידת הצמיגים+גלגלים בפועל זהים לאלו שברשיון ?

בסעיף 14 ?

וכמה זמן ניתן להמתין עד לבקשה לרישום הרכב ?

ומה הסטאטוס בינתיים של הרכב ?

 

 

מידת הצמיגים מופיעה במפרט הרכב (ספר רכב)

נתונים מדויקים ומפרט ממצה חייבים למלא ולהגיש עם עוד מספר

מסמכים נחוצים על מנת לקבל את רשיון היבוא

ממשרד התחבורה.

 

לאחר קבלת אישור/רשיון יבוא על המפרט של הרכב: נפח מנוע, מידות צמיגים וכו'

מאמתים את הנתונים פיזית ע''י אסף חגי

במשרד הרישוי בחולון כאשר הרכב מגיע לישראל

לפני מתן אישור להוצאת רישוי ישראלי.

 

מהרגע שהרכב מגיע לישראל ועד לקבלת רישוי ישראלי

לא יותר משישה חודשים בו ניתן לנסוע עם לוחית רישוי ישראלית זמנית

אותה ניתן לקבל במשרד הרישוי לאחר

הצגת מסמכים מהמכס על התשלומים

וטופס שחרור.

הסאטוס של הרכב לכל דבר עם לוחית רישוי זמנית

המחייבת מבחן רישוי חצי שנתי (טסט).

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד לספר הרכב האימות של גודל הצמיגים בפועל מתבצע רק בארץ,

אחריי קבלת אישור ייבוא.

מה קורה כאשר מתברר שהרכב נועל נעליים שלא תואמות לאלו שברשיון ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם

תחנה ראשונה בחולון:

אתה מגיע עם הנירות של המכס ואישור המכס על התשלום יחד עם המפרט הטכני שמוצמד לפרטי רשיון היבוא. הבוחן מוודא שפרטי הניירת תואמים במדויק לרכב המיובא הנמצא בפועל. (כולל מספרי שילדה, דגם, מידת צמיגים וכ').

תחנה שנייה בחולון:

אם קיימת אי התאמה בין הפרטים בניירת לבין מה שיש בפועל על גלגלי הרכב - יש לך בעייה, לא תופנה לעמדה 1 עד שתתקן את הנדרש וזה אומר שינוי /החלפת מידת צמיגים.

דוגמא, רכבים חדשים שמגיעים מארה''ב עם פנסי סילבים נאלצים להחליפם רק אז הם מופנים לעמדה 1 בחולון להמשך הרישוי.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
שאלה נוספת בהקשר לסעיפים 5/6 :

מה קורה אם אין בנמצא חשבונית קנייה ?

 

באין חשבונית קניה, המחירון הוא המדד היחיד

לקביעת מחיר הרכב על פי רמתו.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
תחנה ראשונה בחולון:

אם קיימת אי התאמה בין הפרטים בניירת לבין מה שיש בפועל על גלגלי הרכב - יש לך בעייה, לא תופנה לעמדה 1 עד שתתקן את הנדרש וזה אומר שינוי /החלפת מידת צמיגים.

.

 

מה הסטאטוס בינתיים של הרכב ?

האם תהיה אפשרות לנהוג איתו הביתה ולקבל אישור זמני או משהו בסגנון ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם
מה הסטאטוס בינתיים של הרכב ?

האם תהיה אפשרות לנהוג איתו הביתה ולקבל אישור זמני או משהו בסגנון ?

 

 

ממש לא! רק גרר יעזור לך.

באין התאמה בין הרכב לניירת - שווה ערך להורדה מהכביש עד לתיקון הליקוי.

אל תנסה לבטח על פי מספר שילדה. כי במקרה ויקרה חלילה משהו הביטוח לא מכסה.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
באין התאמה כאמור בין הניירת לרכב,

מי רשאי להחזירו לכביש ?

הח'ברה ממשרד הרישוי בחולון ?

או כל מכון מורשה משרד התחבורה ?

 

 

אך ורק עמדה 1 במשרד הרישוי בחולון.

לאחר תיקון הליקויי - שוב חזרה לביקורת ואימות נתונים

אצל אסף חגי ואז שוב עמדה 1 להמשך הליך הניירת.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

תודה רבה על התשובות הענייניות.

שאלה נוספת -

במה מסתכם האימות של חגי לגבי המנוע ?

במקרה שלא טבוע על המנוע מספר.

והאם תהיה בעיה אם בפועל יש יותר צילינדרים ממה שאמור להיות ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם

כאמור וככתוב: חגי מאמת אם הרכב תואם במדוייק את הניירת של היבוא

כולל פרטים טכניים: נפח מנוע, צמיגים, מספר צילינדרים, מרכב, הגה, מס' דלתות,

מס' שילדה, מס' מנוע (אם יש).

במידה ולא מוטבע מס' מנוע תצטרך לגשת למכון 100 ליד לשם הטבעה (200 ש''ח).

עכשיו מה אתה חושב? האם תהייה בעייה אם מס' הצילינדרים לא יהיו כמו בניירת המקורית?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
עכשיו מה אתה חושב? האם תהייה בעייה אם מס' הצילינדרים לא יהיו כמו בניירת המקורית?

 

בדיוק, האם דבר כזה יכול לעבור ?

ובכלל היכן ברשיון מצויין בכלל מס' הצילינדרים ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם
בדיוק, האם דבר כזה יכול לעבור ?

ובכלל היכן ברשיון מצויין בכלל מס' הצילינדרים ?

 

 

ממש לא!

בספר הרכב או במפרט המוגש בעת בקשת רשיון היבוא כתוב נפח ומספר צילינדר

ברשיון רק נפח מנוע.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

שאלה נוספת - האם לצורך קבלת אישור ייבוא חובה חשבונית קנייה ?

ואם כן מה היא בדיוק ?

האם טופס מודפס מהמדפסת וכו' על הסכום או שמא מסמך רשמי יותר שישלח לי המוכר בדואר ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם
שאלה נוספת - האם לצורך קבלת אישור ייבוא חובה חשבונית קנייה ?

ואם כן מה היא בדיוק ?

האם טופס מודפס מהמדפסת וכו' על הסכום או שמא מסמך רשמי יותר שישלח לי המוכר בדואר ?

 

רצוי אך לא חובה, באחד מהטפסים לבקשת רשיון יבוא מצויין ''ערך הטובין''

לגבי שאלתך השניה:

5). לבקש מהמוכר חשבונית קנייה (המכס בישראל מתחשב מאוד) חתומה ומאומתת ע''י נוטריון או במקביל הערכת שמאי

6). בקשת רשיון יבוא ממשרד התחבורה (סימה) רח' המלאכה 8 ת''א מסמכים נדרשים לרשיון: 2 תמונות של הרכב מאחור ומהצד. אישור מוסך על נכונות לטיפול ברכב המסויים, טיייטל (רשיון רכב מצולם), חשבונית קניה, צילום ת''ז ורשיון נהיגה של הקונה וחשוב!!! - מפרט טכני של הרכב או ספר רכב הכולל את כל פרטי המנוע והשלדה להקלה בקבלת תקינה מאסף חגי.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554


×
×
  • תוכן חדש...