Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב אספנות לנהג חדש כמפלט לתעריף ביטוח דרקוני


erez59
שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

קניתי פונטו ספייס, 2 כריות אוויר, ABS.

מקווה שנתתי נקודות למחשבה.

 

סימון377.

בוקר טוב, ואתה חושב שבתאונה חזיתית מול רנו מודוס למשל, במהירות 80 קמ"ש יהיה לנוסעים בפונטו ספייס איזה שהוא סיכוי להשאר בחיים?

או אולי בתאונת "פנים צד" מול וולוו 940 שנת 94 כשהוולוו הוא הפנים והפונטו הוא הצד יש לפונטו סיכוי? האם לא יותר בטוח לקנות רכב עם 6 כריות אוויר? ואולי בקרת שליטה גם יכולה לעזור לשמור על הילדים שלנו, הרי כולנו יודעים איך הם נוהגים וחלק גדול מהתאונות הם העקבות איבוד שליטה והתהפכות. איפה הגבול? ואולי נשכנע אותם למות באוהלה של תורה במקום להתנדב לצנחנים? ובכלל נמנע מהם נסיעות למזרח ולדרום אמריקה מאחר ונורא מסוכן שם? הרי כולנו זכינו לנהוג במכוניות נטולות כריות אוויר, הגהים קורסים, ואלף עזרי ואביזרי בטיחות שמעלים בטרוף את מחירי הרכב ומעשירים את היצרנים כאשר מספר ההרוגים נשאר פחות או יותר בפרופורציה או הדבר כבר 50 שנה. חלקנו אפילו נהג במכוניות נטולות חגורות בטיחות ועדיין זוכים לספר על זה. לכמה מאיתנו יש ילדים שמסתובבים על קטנועים/אופנועים כמו שהציעו לי לקנות לבני, כמה כריות אויר יש לקטנוע?

עכשיו אני מקווה שנתתי נקודות למחשבה...

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה העניין. שאין שאלה.

ככל ישראלי טוב, ארז לא בא לכאן כדי להתייעץ לפני קבלת החלטה, אלא כדי לקבל חיזוקים (ואולי גם הצעה לרכישת רכב) אחרי שההחלטה התקבלה.

 

את ארז לא מעניין שלוולוו בת 30 ויותר תהיה אחיזת כביש ירודה בסדרי גודל לעומת סופר-מיני מודרנית יחסית בת 10.

גם מרחקי הבלימה הארוכים לא טורדים את מנוחתו.

גם העובדה שרכב אספנות מסוכן יותר בתאונה לא מעניינת את ארז (אין חגורות בטיחות מאחור לחבריו של בנו. החגורות מלפנים לא בהכרח אינרטיות, אין קדם מותחנים, אין תכנון מתקדם של אזורי ספיגת אנרגיה) .

 

על כל אלה ישיב בהתפלפלות שאפשר להוציא גם כמה מליוני שקלים על טנק מרכבה, ויתעלם מכך שמערכת ABS ב"גרוטאה" בת 10 יכולה להיות ההבדל בין בן מבוהל מאוד מתאונה שנמנעה בשניה האחרונה, לבין בן ששוכב במוסד שיקומי.

 

ארז נעלב עד עמקי נשמתו שאיש אינו רואה כאן את האור כפי שהוא ראה, ושאיש אינו מבין כמה שה"סטארט-אפ" שלו מבריק - לשלם גרושים על מכונית שנבנתה לפני שנחתם שלום עם מצריים, ולהרגיש כמעט כמו בקורולה חדשה.

 

השאלה כמה סבבים של שיחת חרשים יתקיימו כאן עד שהדיון ינעל, ארז ילך לרכוש לבנו גרוטאה פרהיסטורית ויספר לכל חבריו איזה בונבון מתוחזק הבן שלו קיבל, ואיך אפילו האיתות עובד כמו חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז ערב טוב.

אם היה לי כסף לקנות משהו יותר בטוח הייתי קונה.

היה לי סכום שמספיק לקנות מבחר יפה של רכבים, חלקם בעלי יותר כוח, חלקם בעלי יותר פוזה וחלקם בעלי יותר אופי.

התפשרתי בכמה נושאים ומתוך הרכבים הרלוונטים הפונטו היתה הבטוחה ביותר.

ברכב הבא שלי גם אתפשר על המון דברים, לא על בטיחות.

בעז"ה שאקנה רכב ליילדי, גם לא אתפשר על בטיחות.

 

מכיוון שמדבריך נשמע, ואני מאחל כך לכולם, שהפרוטה מצוייה בכיסך.

 

אני לא הייתי חוסך בכל מה שקשור לבטיחות ובטחון הילדים שלי, ויסכימו איתי (רב) המגיבים האחרים.

 

*דעה אישית*

אני מקווה שארנון טועה ובגדול (אל תעלב ארנון:wink:) ובסופו של דבר באת להתייעץ ולקבל החלטה נכונה.

 

*המלצה*

לך לתחנת מד"א הקרובה למקום מגוריך ושאל את צוות המתנדבים והעובדים מה דעתם, בקש לקבל דוגמאות מהשטח.

אם אינך מאמין, התנדב בעצמך ותיווכח בעצמך כמה הבדל עושים כריות האוויר, קדם המותחנים, הגאים קורסים ושאר אביזרי בטיחות.

 

אינני מכיר אותך אישית, אך סמוך ובטוח אני שבסופו של דבר, לאחר שתשקול את הדברים עדיף להשקיע כסף ולא ח"ו לקחת סיכון שבנך ינהג על רכב לא בטוח שאם יקרא לכך, ואני מקווה שלעולם אף רכב לא יקרא לכך, לא יוכל להגן על ילדך היקר לך מכך.

 

שתהייה לכולנו נסיעה בטוחה.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת גם לרצות את פותח השרשור וגם שיהיה וולוו, להלן הצעתי.

וולוו שנת 1977 - גם אספנות, גם דגם קופה, גם מנוע 6 צילינדרים (יותר ברזל מקדימה להגנה), גם מיזוג מקורי וסביר שמכילה את האיבזור המקסימלי של השנים ההן וגם כולם פה ייהנו מרכב יפה שלא יוצרו רבים כמותו (קצת פחות מעשרת אלפים יחידות).עיצוב ע"י המעצב האיטלקי "ברטונה"(אז יש גם "ייחוס") ושיהיה בהצלחה ושהבן ייסע בדרכים טובות ובאוטו טוב ובא לציון גואל!

Volvo262c 1977.jpg

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד נק' אחת לפני שהולכים כל אחד לדרכו:

המכוניות מחולקות לשני קטגוריות של בטיחות:

בטיחות פסאיבית-כל דבר שתורם להקטנת הנזק לנוסעים כאשר התרחשה תאונה!

בטיחות אקטיבית-כל דבר שתורם למניעת התאונה!

 

היום יותר ויותר יצרנים מבינים שעדיף למנוע את התאונה, מאשר לצאת שלמים ממנה, הכסף הגדול היום נימצא שם, ומהסיבות המובנות.

 

לוולוו ספציפית-לידיעה הוולוו מתהפכת יותר מרכבים אחרים מהשנתונים האלה, כניראה שלמשקל, צורת ההנעה ופרמטרים אחרים יש משמעות, ריסון הנוסעים ברכב, והבטיחות האקטיבית שלה, נמוכים בהרבה מרכב מודרני יותר.-בפגיעה מנהלתית במהירות חניה אולי עדיין לא מורגש ההבדל, בנסיעה מהירה קצת יותר מתחילים להרגיש את ההבדל, לא הייתי רוצה לראות את הבן שלי בכביש טכני מהיר נוסע בוולוו שנות השבעים ללא הכשרת נהיגה מתאימה! (ילד שעבר טסט לא יודע לנהוג! הוא יודע להזיז את האוטו במקרה הטוב!)-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי הזועם

החיים הם אוסף של פשרות, ולצערי הנהג הישראלי יעדיף להשקיע בספויילרים, גלגלים רחבים מערכת שמע משוכללת ובצבע מטאלי, לפני מערכת בקרת משיכה ושאר צעצועים אלקטרוניים מצילי חיים, ככה זה, וזאת הסיבה שהמדינה מחייבת רכב מודרני לעמוד בסטנדרט בטיחות מסויים, כי אם היא לא תעשה זאת, מעט מאוד נהגים יעשו זאת, רוב רכבי האספנות שברשתינו אינם עומדים בשום קריטריון בטיחות מודרני, אבל מה אנו נוהגים ברכב מעט מאוד, בעיקר בסופי שבוע, בזהירות ובסבלנות הראויה, ורובינו נהגים מנוסים, לתת לילד שעכשיו סיים את לימודי הנהיגה שלו שיתמודד עם רכב שתוכנן כמה עשורים קודם לכן כרכב ראשון, יהיה משגה! לוולוו פרט לפח העבה והכבד, הנעה אחורית, מה שמחייב פרק הסתגלות לנהיגה אחרת, ומחייב תחזוקת צמיגים טובה ולא מתפשרת, ההיגוי ברכב מעורפל ומשקר, והבטיחות האקטיבית שלו שואפת לאפס גם כשהיה רכב חדש! הבולמים, המתלים, ושאר האביזרים הבטחותיים (הפשרת אדים למשל) מזגן, נמצאים כמה דרגות מתחת לרכב בו למד בנך נהיגה, כל המחקרים המודרניים מצבעים על כך שהרכבים הישנים פחות בטיחותיים ויותר מסוכנים, אתה יודע אחרת, בבקשה, אנו חיים בארץ דמוקרטית ואתה רשאי לבחור עבור בנך את הטוב ביותר לדעתך, אנחנו מלמדים אותם מגיל אפס להיזהר מסכנות, שולחים אותם לצבא בתפילה שהכל יסתיים בשלום, אבל כשמגיעים לכביש, הישראליות מנצחת-רן

 

היי

הרשה לי להגיב על כך : באמריקאית שלי שנת יצור 1973 - פלימות סטלייט יש המון פריטים ואביזרים בטיחותיים כמו במכונית חדישה.

 

להלן הפירוט.

 

1. חגורות בטיחות מקוריות למושבים הקדמים והאחורים.

2. משענות ראש.

3. הגה קורס בזמן תאונה.

4. לוח שעונים מרופד.

5. מערכת בלמים כפולה -בלמי דיסק קדמיים, תוף אחוריים, מגבר בלם.

6 . פגושים סופגי אנרגיה.

7. נרית אזהרה וזמזם במקרה ולא חוגרים את החגורות בטיחות.

8. בטיחות אקטיבית -מהירות ותאוצה.

 

בקשר לספיגת אנרגיה בזמן תאונה-אכן יש משהו בדברים שהעלו כאן החברים הנכבדים- אבל כאן הכוונה היא למקרה קיצוני .

 

מהנסיון שלי בעבר הרי ש-

 

סוברו ליאונה שנת 88 יצאה מכלל שימוש כאשר נכנסה בפלימות מאחור. הנזק לפלימות סריטה קטנה בפגוש.. לא היו נפגעים

 

עוד תאונה עם סוברו - שלא עצרה בשלט עצור נכנסה בפלימות בפינה השמאלית האחורית . כתוצאה מכך התהפכה הסוברו פצועים משטרה בלגן... שלא נידע.-הנזק לפלימות =יישור הכנף וצביעה-כל זאת אירע לבעלים הקודמים.

 

כל טוב,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

 

 

לוולוו ספציפית-לידיעה הוולוו מתהפכת יותר מרכבים אחרים מהשנתונים האלה, כניראה שלמשקל, צורת ההנעה ופרמטרים אחרים יש משמעות, ריסון הנוסעים ברכב, והבטיחות האקטיבית שלה, נמוכים בהרבה מרכב מודרני יותרבכביש טכני מהיר נוסע בוולוו שנות השבעים ללא הכשרת נהיגה מתאימה! (ילד שעבר טסט לא יודע לנהוג! הוא יודע להזיז את האוטו במקרה הטוב!)-רן

 

 

 

מרוב מהנדסי רכב ובטיחות אני כבר ממש מבולבל!

 

1.האם חיפושית,סובארו,פיאט,או פורד יותר בטוחים מוולבו בשנתונים האלה? וולבו מתהפכת יותר בקלות משאר הרכבים שציינתי?

2.בוולבואים כבר בשנות השביעים המוקדמות היו מותקנות חגורות בטיחות גם במושב האחורי.

3.אם הנעה אחורית כל כך מסוכנת כפי שמוזכר פה, מדוע עד היום ממשיכים לייצר מכוניות פאר כמו: מרצדס,BMW ועוד.

4.איך נהגו בשנות ה-70 והיו פחות תאונות?

הכל עיניין של חינוך!

עדי גולדנברג 13399

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז שלום.

 

יש לי פתרון בשבילך:

 

לך תקנה וולוו אספנות יפה ובמצב שמור וטוב, תעשה לה הגבלת מהירות+ משבת מנוע בחגורות.

 

ולך לישון בראש שקט.

 

טעויות הנהג הם הבעיה הכי גדולה וולוו היא מכונית טובה ודי בטיחותית, גם יחסית למכוניות יפניות אחרות מסוף שנות השמונים ותחילת התישעים.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שהשרשור שפתחתי הביא למבול של תגובות שחלקם תמך וחלקם שלל. משלל התגובות הוצאתי לא מעט מידע שיעזור לי לקבל החלטה. מידע נוסף שקבלתי מהתגובות המגוונות היה על הכותבים עצמם. קל היה להתרשם מי האנשים שמבינים עניין, מי מתיימרים להבין, מי המתנשאים ואפילו מי הטיפשים, שגם כאילו היו. מבחינתי, וולוו הייתה שיקול אפשרי אך מאחר ולא הכרתי את כל האספקטים הפנתי את השאלה לפורום, זה שהקשתי בשאלות לא הפך אותי לתומך נלהב של וולוו אלא לבחור סקרן שרוצה לחדור לעומק הדילמה לפני קבלת החלטה. אני מודה לכל מי שכתב תשובה עניינית לשאלותי. כל פורום זקוק לחברים כאילו. כל שאר המתקיפים, המלגלגים, הציניים והסנובים, יכול להיות שהידע שלכם רב, אבל הגישה הלא סימפטית וחוסר הסבלנות כלפי השני מעלה ספקות לגבי הצורך לשמוע את דעתכם. מוזר בעיניי שמנהל הפורום מצא לנכון להזהיר דווקא אותי על סגנון לא מקובל כביכול למרות שלמעשה רק הגבתי לסגנון גרוע הרבה יותר. אבל נו טוב, שיהיה, אני לפחות טרחתי להתנצל. תודה לכולם.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

הרשה לי להגיב על כך : באמריקאית שלי שנת יצור 1973 - פלימות סטלייט יש המון פריטים ואביזרים בטיחותיים כמו במכונית חדישה.

1. חגורות בטיחות מקוריות למושבים הקדמים והאחורים. בזמנו זה באמת היה מתקדם לשנתון הנ"ל.

2. משענות ראש. כנ"ל

3. הגה קורס בזמן תאונה.כנ"ל

4. לוח שעונים מרופד. כנ"ל

5. מערכת בלמים כפולה -בלמי דיסק קדמיים, תוף אחוריים, מגבר בלם. אין הרבה מה להתגאות בתופים אחוריים.

8. בטיחות אקטיבית -מהירות ותאוצה. ואחיזת כביש בשעת פניית חרום כמו של תימרונים על כתם שמן...

 

. הנזק לפלימות סריטה קטנה בפגוש.. לא היו נפגעים

הנזק לפלימות =יישור הכנף וצביעה-

אתה מתבלבל בין נזק לרכב ובין בטיחות לנוסעים. לא רק שאלא שני נושאים נפרדים, אלא הם הפוכים לגמרי במטרתם ותועלתם.

 

מרכבה 2006 שלום,

אעפ"י הנתונים המרשימים שפירסמת שלא תחיה באשליות, בתאונה חזיתית ב 80 קמ"ש עם מגאן 2 נוסעי המגאן יצאו מהאוטו ויתקשרו לזק"א שיבואו לאסוף את גופות נוסעי הפלימוט (חו"ח לא מדובר ברכב שלך. חמסה,חמסה, טפו,טפו,טפו).

 

 

 

3.אם הנעה אחורית כל כך מסוכנת כפי שמוזכר פה, מדוע עד היום ממשיכים לייצר מכוניות פאר כמו: מרצדס,BMW ועוד.!

 

לא מסוכנת, במכוניות הנעה אחורית הבעיה הנפוצה ביותר היא היגוי יתר. תיקון מצב של היגוי יתר ברכב הנעה אחורית דורש קודם כל ידע של הנהג ומעבר לזה, מיומנות ברמה שבשעת משבר, הנהג יבצע את הפעולות המונעות בצורה אינסטינקטיבית ומיידית!

בנוסף, תגובה נכונה אך חריפה מידי של הנהג תגרום להיגוי יתר של הנהג לצד השני (מה שנקרא תיקון יתר) ןבסופו של דבר לסבסוב הרכב ולאובדן שליטה מוחלת.

במכוניות הנעה קידמית לעומת זאת, הבעיה הנפוצה יותר היא תת היגוי.

ברגע שנכנסים לתת היגוי, הפעולה האינסטינקטיבית והמיידית של כל ברנש בר דעת הינה לעזוב את דוושת הגז, דבר אשר גורם להחזרת האחיזה בגלגלים הקידמיים ולתיקון "אוטומטי" של הבעיה.

 

זאת הסיבה העיקרית שכמעט כל יצרני הרכב עברו להנעה קידמית.

ב.מ.וו מגדירים את המכוניות שלהן כ"מכונות נהיגה" ולכן נשארו עם האחורית מתוך מחשבה שהנהג שלהם הוא בחור מיומן.

בנוסף, הם מפעילים בחו"ל בית ספר לנהיגה נכונה לרוכשי המכוניות שלהם.

חוץ מזה, אני מאמין שהם מייצרים עד היום מכוניות הנעה אחורית כגימיק וכגורם ייחודי.

מרצדס לא מייצרים מכוניות הנעה אחורית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הסיבה העיקרית שכמעט כל יצרני הרכב עברו להנעה קידמית........מרצדס לא מייצרים מכוניות הנעה אחורית.

 

יצרני הרכב עברו להנעה קדמית משיקולים כלכליים בלבד. כמובן שיותר נוח להם מבחינה שיווקית להתמקד ביתרונות נהיגה אמיתיים או מומצאים, אבל הסיבה האמיתית היתה כסף. יותר זול לייצר אוטו עם הנעה קדמית.

 

מרצדס עדיין מייצרים את מכוניות הנוסעים (פרט ל A+B class ) כהנעה אחורית.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס לא מייצרים מכוניות הנעה אחורית.

 

לעזאזל, לפעמים אתה חושב על דבר אחד וכותב דבר אחר. בוודאי שהם מייצרים וסליחה על ההטעיה הרגעית.

לאצבעות לפעמים כוחות משלהן :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת גם לרצות את פותח השרשור וגם שיהיה וולוו, להלן הצעתי.

וולוו שנת 1977 - גם אספנות, גם דגם קופה, גם מנוע 6 צילינדרים (יותר ברזל מקדימה להגנה), גם מיזוג מקורי וסביר שמכילה את האיבזור המקסימלי של השנים ההן וגם כולם פה ייהנו מרכב יפה שלא יוצרו רבים כמותו (קצת פחות מעשרת אלפים יחידות).עיצוב ע"י המעצב האיטלקי "ברטונה"(אז יש גם "ייחוס") ושיהיה בהצלחה ושהבן ייסע בדרכים טובות ובאוטו טוב ובא לציון גואל!

 

הדגם המדובר (וולוו 262C) מככבב במקום גבוה במצעד "המכוניות המכוערות של מאה ה-20"

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

הרשה לי להגיב על כך : באמריקאית שלי שנת יצור 1973 - פלימות סטלייט יש המון פריטים ואביזרים בטיחותיים כמו במכונית חדישה.

 

להלן הפירוט.

 

1. חגורות בטיחות מקוריות למושבים הקדמים והאחורים. ברככב מודרני החגורה אקטיבית!

2. משענות ראש.- ברכב מודרני הקריסה של מוטות המשענת מנותבות הרחק מגבו של הנהג ורגלי הנוסעים מאחור!

3. הגה קורס בזמן תאונה.- ברכב מודרני ההגה קורס רחוק מהברכיים, החגורה מרחיקה את הנהג אחורה והמנוע קורס מתחת לישבן הנהג!

4. לוח שעונים מרופד.- ברכב מודרני כריות אוויר, אתה לא נפגש עם ריפוד הדשבורד!

5. מערכת בלמים כפולה -בלמי דיסק קדמיים, תוף אחוריים, מגבר בלם. ארבע דיסקים ABS המגבר בלם ולחיצה פרוגרסיבית!

6 . פגושים סופגי אנרגיה.-כל הגוף סופג אנרגיה, הפגוש ידידותי בעת פגיעה בהולך רגל!

7. נרית אזהרה וזמזם במקרה ולא חוגרים את החגורות בטיחות. כנ"ל

8. בטיחות אקטיבית -מהירות ותאוצה.- אנחנו מדברים על וולוו נכון? מערכת נגד נעילת גלגל סחרור גלגל בקרת משיכה וכד'.

9. חיזוקי דופן דלתות הרכב, כריות אוויר לפגיעה צידית, מושבים קורסים הרחק מהנוסעים והחלקים הקשים, אנרגיה שנספגת בחומרים חדשים, הקפיצים מהברזל לא נכנסים לך לת... כיוון שהמושב עשוי מחומר סופג אנרגיה ידודותי...וכו'

10. דלתות לא ננעלות בעת תאונה, לחילוץ מהיר של הנוסעים בעת תאונה!

 

בקשר לספיגת אנרגיה בזמן תאונה-אכן יש משהו בדברים שהעלו כאן החברים הנכבדים- אבל כאן הכוונה היא למקרה קיצוני .

 

מהנסיון שלי בעבר הרי ש-

 

סוברו ליאונה שנת 88 יצאה מכלל שימוש כאשר נכנסה בפלימות מאחור. הנזק לפלימות סריטה קטנה בפגוש.. לא היו נפגעים

 

עוד תאונה עם סוברו - שלא עצרה בשלט עצור נכנסה בפלימות בפינה השמאלית האחורית . כתוצאה מכך התהפכה הסוברו פצועים משטרה בלגן... שלא נידע.-הנזק לפלימות =יישור הכנף וצביעה-כל זאת אירע לבעלים הקודמים. יש חשיבות למקום הפגיעה ברכבים, לכל רכב יש את הנקודות הרכות והנקודות החזקות יותר, פגיעה של רכב בבטן הרכה של רכב אחר, תגרום מן הסתם לתאור שלך! אין הדבר מעיד על "חוזק" הרכב!

 

כל טוב,

טכנולוגיה בשרות הביטיחות, לפני שלוש עשורים תפסה התאוריה שהרבה פח שווה בטחון לנהג, וולוו עשתה מזה הון, היום יש תפיסה אחרת גם לוולוו! חילוץ לכודים ברכב ונזקי גוף יהיו קלים יותר ופחותים יותר ברכב מודרני!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...