Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יודעים מה? נוריד מידים לתחום תדרים אחד. לא צריך HM ו-LM. רק HI, שניים מקדימה, MID, שניים בצדדים, וLOW, מאחורה למטה, בתוך תיבה.

 

כל הרמקולים, ז"א כל אחד מהם, הוא ארבעה אוהם התנגדות. ניקח מגבר של שני אוהם התגדות לכל ערוץ, ונשרשר שני רמקולים על ערוץ אחד. ככה גם נשמע טוב יותר, וככה גם נחסוך יותר.

 

לאנוס - סליחה אם אני לא מבין אותך.

 

נ.ב.

אבל ככה גם הוא לא יצטרך לחתוך מה שהוא לא מבין, כי הוא עלול לשרוף את הרמקולים!!

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם

החיתוך של התדר נועד להגן על הרמקול מפני ניגון תחום תדר שהוא לא מיועד לנגן.

 

תיתן לסאב וופר לנסות לנגן 8 קילוהרץ - אתה תקבל סאב שרוף עד היסוד.

 

תיתן לטוויטר לנסות לנגן 80 הרץ - הוא יקרע לגזרים.

 

גם אם תחבר את הרמקולים במקביל ל2 אוהם עדיין יש לך שני רכיבים שדורשים הספק - המגבר יספק הרבה יותר אבל סכום הרכיבים שיושבים עליו הוכפל.

 

וגם במצב הזה - תנגן תחום תדר לא נכון - תקרע את הרמקולים.

 

מה שכן - החלוקה נכונה יותר LOW מאחורה (סאבוופר או וופר) מיד והיי מקדימה - את החיתוכים האלה מסיגים בעזרת הקרוסים שבמגבר ובעזרת הקרוס הפסיבי של הקומפוננט.

 

מנחם - www.autosound.co.il - יש לינק של תיאוריה - יסדר לך הרבה מושגים בתחום הרכב. המלצה חמה.

 

וגם www.bcae1.com ברגע שתרצה להכנס יותר לעומק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בינתיים בניתי לך שתי מערכות:

 

1. מגבר PIONEER GM6200F, 600W, 4X60W-RMS, כולל גישור לסאב, אם תרצה בכל זאת.

 

רמקולים PIONEER TSC160R "6.5, 2WAY, 250W(MAX) 60W-RMS.

 

רמקולים בתצורת שני HI, (טוויטרים), שני MID, ושני LOW, אלה שנותנים את הבאס.

 

 

סה"כ פריטים: 2.

 

מגבר - 1530 ש"ח;

קומפוננט - 1289 ש"ח.

 

סה"כ לתשלום: 2819 ש"ח כולל מע"מ.

 

2. מגבר LOGIC PLX4400 1000W 4X125W-RMS.

 

רמקולים ROCKFORD P152S 5.25" 2WAY 120W(MAX) 60W-RMS.

 

 

סה"כ פריטים: 2.

 

מגבר - 1249 ש"ח;

קומפוננט - 1149 ש"ח.

 

סה"כ לתשלום: 2390 ש"ח.

 

אני אביא פירוט מערכות נוספות בעוד כמה דקות.

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם

מפרט מע' מס' 3:

 

1. מגבר - JBL GTO4000 600W 4X50W-RMS + SUBWOOFER BRIDGING

 

2. זוג רמקולים - PLANET AUDIO PA572 5X7" 2WAY 100W(MAX) 50W-RMS

 

3. זוג סנטרים - PIONEER TSCX7 60W(MAX) 20W-RMS.

 

 

סה"כ פריטים: 3.

 

1. מגבר - 999 ש"ח;

2. זוג רמקולים - 390 ש"ח;

3. זוג סנטרים - 700ש"ח.

 

סה"כ לתשלום: 2089 ש"ח.

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם

אני יכול להציע הצעה?

אם ניקח לדוגמא משפט שאני אוהב. "גם את רומא לא בנו ביום"

בכל מקרה. אישית?

יד שנייה זה הכי אחי 8). לחפות למי שהתקציב שלו מוגבל.

ב2700 ש"ח. אני הבאתי סט של מורל דוטק אוביישן ומגבר של 4 ערוצים של נקמיצ'י.

תחסך עוד חודש, עוד חודשיים, ותשדרג הלאה. זו דעתי האישית.

אגב מורל, יש באתר שלהם את האופציה של הAMDW אם אני לא טועה, שזו תוספת ל2WAY ע"מ להפוך אותו ל3WAY. מישהו מכיר את התמחור של הוספת הזו?

 

נ.ב.

 

כמה דוגמאות יד2 מה פורום שלנו

 

*Hertz Energy EV-130 100RMS 5.25 סט קומפוננט שלם ונדיר, מצב חדש.

 

1000 ש"ח. לא גמיש

 

קומפוננט - מורל דוטק אוביישן 5 ורבע - משודרג ל-MT22 , עובד פיקס, חצי שנה. סט שדיי נדיר להשיג אותו ביד שניה היות והוא 5 ורבע. מחיר בחנויות כ-1400 על סט רגיל, עם MT22 תמצאו ב-1600. דורש 1000 ש"ח.

 

לקינוח - הסאב החמדמד שלי :grin:פיניקס גולד קסנון - 12 אינץ - 500RMS של איכות ועוצמה. סאב מדוייק, איכותי, יורד נמוך מאוד, חזק וחם :wink:

בחנויות אין - אני דורש 800 ש"ח (אין תיבה מתאימה, אם תרצו תקבלו את מה שיש לי עכשיו בחינם :lol:).

 

סאב אימג דיינאמיקס 10 אינצ בתיבה קטנה בנייה עצמית דגם של שני סלילים כל סליל 2 אוהם.

800 שקל כולל התיבה (סאב SQ מעולה קטן אבל גדול בתמורה).

 

ויש עוד ים של דברים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

מהסיבה הפשוטה שהמגברים עובדים על מתח נכנס DC, הם צורכים זרם גבוה ובכדי להפוך אותם לנצילים יותר התאימו להם אלמנטים 4 אוהם..

 

אתה כול פעם חוזר על זה, וזה ממש לא נכון, אין קשר לזה שנכנס DC לזה שצריך זרם גבוה,

זה בגלל המתח הנמוך, גם אם תכניס 12V AC בכול אופן תצטרך זרם גבוה,

 

אם תכניס 80V DC תצטרך זרם נמוך .

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...