Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הכי ישראלי בנהיגה ורכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להגיע לצומת ולראות שיש עומס בישר, אבל הנתיב של הפנייה שמאלה פנוי- להכנס אליו ולחתוך נתיב שני מטר בתוך הצומת. כי רק פראיירים "עומדים בפקק", לך אין זמן :evil:

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להתלונן שהמחירים בתחנת הדלק יקרים, ובכל זאת לרכוש שם שמן.

לתדלק מיכל מלא יום לפני שמחירי הדלק עולים.

להתווכח עם שוטר התנועה על הדו"ח של הפלא פון בטענה "שרק גירדת את האוזן עם האנטנה".

להשאיר את הרכב מונע ולחסום נתיב שלם, רק כדי לרכוש את הסיגריות ב"פיצוציה".

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

*לשים את הילדים בתא המטען של ב.מ.וו.

 

*לתלות שלטים מטופשים חסרי מעוף - "קרציה תפסיק להידבק אליי".

 

*לנסוע 100 ק"מ 100 קמ"ש עם "ג'אנט" של פנצ'רים.

 

*להתרגז כשאישה עם אסתי עוברת אותך.

 

*להתרגז עוד יותר שמדובר בזקן+משקפיים.

 

*לשים מודעה "מוכרים אותי".

 

*לחנות במרכז העיר עם השלט דלעיל.

 

*לקנות ג'יפ כדי לעלות על מדרכה בצפון ת"א.

 

אוי ויי זה לא נגמר...

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

*להתקין מסך של די.וי.די. על המראה האמצעית ולראות סרטים תוך כדי נסיעה.

 

*כל אוטו שמוצע למכירה הוא או ב"מצב מכני מצויין" או "לפירוק". אין באמצע.

 

*למכור אוטו יד עשירית עם קילומטראז' מפחיד ושילדה עקומה, ועוד לדרוש מעל המחירון.

 

*לקרוא "אוטו ספורט" לכל אוטו עם דלת אחת בכל צד, גם אם זה ג'אסטי 3 דלטות.

 

*בתגובה לכתבה על מכוניות ספורט לרשום "למכירה סובארו DL שנת 88".

 

*מדי צה"ל או מג"ב מעלים פי כמה את הסיכויים שלך לתפוס טרמפ.

 

*להגיד למורה נהיגה שמלמד את הבן שלך: "אתה תדאג שיעבור טסט, אני כבר ילמד אותו לנהוג".

 

*להעדיף יונדאי על סיטרואן בטענה ש"ליונדאי יש שוק טוב".

 

*לחשוב על איך תמכור את האוטו עוד לפני שאתה קונה אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

*לתבוע את הפוליסה רק כי שילמת 4000 ש"ח לשנה, אז מה הרווחת?

 

*לשים "פנס כחול " מאחורה שנקנה בקנה ובנה למטרות הפחדה.

 

*לשים "כובע שוטר" דהוי של דוד נחום לאותה מטרה.

 

*להראות תעודת גימלאי מימי המנדט ולומר "אני שוטר".

 

*לחשוב שכל רכב עם אגזוז מרעיש יש לו טורבו.

 

*לתקן את האוטו רק כדי לעבור טסט.

 

*לעשות טיימינג, פלאשינג ולהחליף בוקסות לצד שמאל בחניה של הבית.

 

*לשפוך את השמן בחדר אשפה ולטעון שזה שמן של הטרקטור שעובד במקום.

 

*לזפזפ מנתיב לנתיב כמו מערוץ לערוץ.

 

*לנהוג באוטו כמו לראות וידאו - ללחוץ כל הזמן סטופ ולחשוב שזה פאוז.

 

*לעמוד בשלישיה בעצור ולצאת בשלישיה בעצור.

 

*להיתפס על מהירות ולהוריד את העמוד של המצלמה עם כבל גרירה.

 

*לנסוע בלי אורות ובכ"ז לא לשים לב.

 

*לנסוע רק עם אורות גבוהים.

 

*לנסוע עם 4 וינקרים.

 

*לנסוע עם אזעקה צועקת.

 

*לנסוע עם דיבורית צועקת.

 

*לנסוע עם אישה צועקת.

 

*לדבר לעצמך.

 

*לצעוק על עצמך.

 

*לנסוע עם אורות ברקס לא דולקים.

 

*לנסוע עם אורות ברקס דולקים כל הזמן.

 

*לנסוע עם רכב שהפנים שלו נראה כמו "חירייה" ביום טוב.

 

*לחורר את הדשבורד בשביל דיבורית.

 

*לנסוע ברכב "אול שאו" "נו גו".

 

*לי מותר לך אסור.

 

או מיי גוד...

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

לשים אפוד זוהר על מושב הנהג

להתעלם מאי תנועה מצוייר

לקנות פיאט בת 20 ולהתקין בה מערכת ששוה יותר מהאוטו

ואז גם להחליף לה את האגזוז כדי שיעשה כמה שיותר רעש

לעמוד בפקקים

לראות חבורה של ערסים מנסה לתפוס תרמפ ולהאיץ כשאתה עובר לידם

להשאיר את האוטו בחנייה של קניון ואז לחזור אליו רק כדי לגלות שמישהו דפק לך אותו

לחרוט על אוטו חדש "תתחדש"

לצייר עם האצבע על אוטו מלוכך

Its never a waste of time to be wasted all the time

פורסם

* "פקח אני פורק סחורה". רק בישראל. 8)

* דגל ארה"ב ביום העצמאות. הישראלי.

* מנורה אחת שרופה מאחורה, גם אם הרכב מודל 2008.

* יד ימין על ההגה (בשעה 12), יד שמאל על דופן הדלת, מחוץ לחלון.

 

* הנחת העבודה כי "רוכבי אופניים הם מתאבדים" ולא חלילה נהגים שווי זכויות בכביש.

* המנהג המעצבן לצפור ברמזור על רכב ללימוד נהיגה. כי אתה אף פעם לא היית תלמיד, כן?

 

* להאמין למילות הקסם במוסך: "ראש מנוע" ו-"פקונג ראש". מדהים על כמה אנשים זה עובד.

* לחזור לאותו מוסך שבו מז**נים אותך במחירים ובאיכות העבודה, כל עוד "השרות אדיב".

* להתעקש על כך ש-30K ק"מ בשנה זה "ממוצע לרכב כזה", ולבקש מחיר מעל המחירון.

* לנטרל את הקודן ברכב באופן קבוע, או לחילופין, לרשום את הקוד על סוכך השמש.

פורסם

*לנסוע ברכב ללא טסט.

 

*לנסוע ברכב ללא ביטוח אלמנטרי.

 

*לנסוע ללא רישיון.

 

*לנסוע עם רישיון שלול.

 

*לנסוע בלי רישיונות ברכב.

 

*לנסוע בלי נהג - שכחת הנד ברקס בחניה בירידה.

 

*לברוח מכלב שרודף אחרי האוטו שלך.

 

*להתגרות באותו כלב כל פעם.

 

*לצפור ליד דתיים בשבת.

 

*להיות דתי ולעמוד באמצע הכביש בשבת.

 

*להיות דתי וללכת באמצע הכביש בשבת.

 

*להיות חילוני ולחצות כביש סואן בג'יי וולקינג.

 

*להיות תייר בניו יורק ולעשות את דלעיל ולהתפלא שלא עוצרים כמו בארץ.

 

*לחשוב שטויטה לא עברו את הגרמניות כבר מזמן.

 

*להיות יבואן של טויוטה ולא לייבא את הסופרה לכאן.

 

*להיות יבואן של ניסאן ולא לייבא סקייליין.

 

*להיות חברת ביטוח לבטח מכונית ראלי תמורת מיליון דולר.

 

*להיות ממסד ולהרוס מסלול מירוץ.

 

*להיות ממסד ולהתייחס לרייסים כמו לסמים.

 

*להיות משטרה ולאסוף מידע מודיעיני על "הסאב קלטצ'ר" של רייסים.

 

*להיות משטרה ולהכניס סוכן סמוי "אה לה" מהיר ועצבני לשורותינו.

 

*להיות שוטר ולתת אזהרה לנהג.

 

*לפחד משוטר.

 

*לפחד לעקוף שוטר.

 

*להיות שוטר ולעצור את מי שהעז לעקוף אותך ב95 קמ"ש.

 

*להיות שוטר ולנסוע על השול, על הלבן ולא לראות אף אחד ממטר.

 

*לנסוע אחרי אמבולנס.

 

*להפעיל סירנה כדי לצאת מפקק.

 

*במקום צופר להפעיל את הכריזה או הצופר של הסירנה.

 

*לנסוע באונו בצבע ורוד שהיתה פעם אדומה כדם.

 

*לנסוע ב106 עם גג שרוף.

 

*לנסוע ב306 קבריו עם גג קרוע.

 

*לקרוע גג של דלעיל עם סכין.

 

*לדקור עם סכין נהג אחר.

 

*לדקור צמיגים של מכוניות עם סכין.

 

*לדרוס שוטר.

 

*להיות שוטר ולזרוק עץ על אופנוע.

 

אוף

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

יש לי אחד מאוד אופיני לארץ:

לצאת מרמזור בחריקת צמיגים ופול קיק דאון רק בכדי לבלום בחרקה מטורפת ברמזור הבא שנמצא 50 מטר אחרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

* בזמן קניית רכב משומש: להתמכח על מחיר הרכב בטלפון, עוד לפני שראית את הרכב

* ברכבי ליסינג ללחוץ גז או ברקס עד לריצפה, גם בפקק.

* לבלום כאשר רואים רכב מתנ"א נוסע 70 קמ"ש בנתיב ימני בכביש מהיר.

* לבלום כאשר יש איזשהו רכב על השוליים, גם אם זה פיג'ו 404 של חמאס.

Spirit In The Dark

פורסם

* להדביק את המראה / פנס שבור עם סלוטייפ או להדביק מחזיר אור כתום כדי לעשות "השלמות".

* לחסום נתיב שלם ע"י חנייה ליד הדוחן פלאפל / בנק / תחנת מוניות / דואר השכונתי.

* לנסוע בכביש ראשי בעיר על 2 המסלולים ובמקביל לדבר בפלאפון במהירות 30 קמ"ש ולהחזיק שיירה של נהגים עצבניים מאחורה.

* לעשות תאונות קטנות ומעצבנות ולהגיד "לא נורא לא רואים כלום", "זה שטויות תסתכל מה קרה לי", "גם ככה יש לך שם סימנים תוסיף את זה לצביעה".

* להחנות את הרכב עם חצי גלגל על המדרכה וחצי שני "נוזל" לכיוון הכביש.

* לנסוע עם המגן שמש למטה ולצמצם את שדה הראייה ל 5 מטר קדימה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
*לשתות 4 צייסרים , 5 וודקה+רד בול , 3 תקילה, חצי ליטר קרלסברג ואחרי זה לנהוג

" אח שלי מה אתה רוצה עברו כבר שעתיים מאז ששתיתי.

בארץ עוד יש את גירסת הלייט של זה. אתה לא יודע מה זה רוסיה, כשאנשים נוסעים הביתה באוטו, רק כי הם כבר לא יכולים ללכת מרוב ששתו.

 

וחוץ מזה, נהגים שיכורים יש בכל מקום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לקנות דייהו בתחפושת שברולט .

 

להאמין שיש איזשהו קשר בין הקורבט לאביאו שלך .

 

לסוע באביאו כמו בקורבט .

 

לצפות ב" מאיר הצבני " ולהתלהב מדריפטים בתוך קהל הומה אדם .

 

לחשוב שאין שום עריכה בסרטים האלו .

 

להתהפך בכיכר בגלל שחשבת שאתה יכול לנהוג כמו ב " מאיר הצבני " .

 

לחשוב שרכב 5 דלתות , פחות טוב מסדאן - " אין בגאז' גבר " .

 

לחשוב לקנות רכב בצבע ירוק .

 

לקנות רכב בצבע ירוק .

 

לשאול " מוכר " ברמזור גם אם אתה לא מעוניין .

 

להמשיך לשאול פרטים על הרכב , גם כשעונים שלא מעוניינים למכור .

 

להתחיל להתמקח על המחיר ברמזור .


×
×
  • תוכן חדש...