Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך שיפוץ גיר לאקסנט שלי - רוצה לדעת כמה פרטים


michael281
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לצערי אני נאלץ לעשות שיפוץ גיר לאקסנט שלי (97 אוט'), השיפוץ עולה סה"כ 3400 ש"ח (היו גם מוסכים שרצו 5,000) ואני רוצה להבין למה זה עולה כל כך הרבה כסף, מה בדיוק עושים כשמשפצים גיר אוטומט והאם זה כרוך בסיכונים ובפגיעה בחלקים אחרים ברכב אם לא עושים את השיפוץ כמו שצריך?

אני מאוד רגיש לכל דבר שקשור לאוטו שלי וזה תהיה פעם ראשונה שאני משאיר אותו במוסך ליותר מיום ושאני לא משגיח על העבודה אז הייתי רוצה לדעת מה הם עושים

 

אשמח לתגובות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי מה קרה בדיוק בגיר, אם הילוך מסויים לא נכנס, אם הוא מחליק, לא נוסע רוורס...

בכל מקרה בשיפוץ טוב מחליפים בד"כ את כל האטמים, כל הדיסקיות שהתבלו, מוח אם צריך, במחיר שקיבלת נראה לי שטורק לא יחליפו לך. בקיצור הרבה דברים פנימים שאתה לא תוכל לשים לב אליהם אלא רק לפעולת הגיר.

בכל מקרה דרוש אחריות מהמשפץ ותשים עין שהכל יעבוד כשורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי מה קרה בדיוק בגיר, אם הילוך מסויים לא נכנס, אם הוא מחליק, לא נוסע רוורס...

בכל מקרה בשיפוץ טוב מחליפים בד"כ את כל האטמים, כל הדיסקיות שהתבלו, מוח אם צריך, במחיר שקיבלת נראה לי שטורק לא יחליפו לך. בקיצור הרבה דברים פנימים שאתה לא תוכל לשים לב אליהם אלא רק לפעולת הגיר.

בכל מקרה דרוש אחריות מהמשפץ ותשים עין שהכל יעבוד כשורה.

 

את הבעיה כתבתי פה בפורום לפני כמה ימים "יש לי את האוטו חצי שנה (יונדאי אקסנט 97) ובארבעה חודשים האחרונים קרה לי בערך 12 פעמים שבעשר הדקות הראשונות האוטו נמצא על DRIVE והאוטו מגיב כאילו הוא על NUTRAL, אני נותן גז ואני שומע את המנוע נוהם אבל האוטו לא זז ואז אני מעביר לNUTRAL ובחזרה לDRIVE ואז זה מסתדר.

החלפתי שמן ופילטרים בתיבת הילוכים בתקווה שהבעיה תעבור אבל היא לא"

איך אני אוכל לדעת שהעבודה התבצעה כראוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני לא חושב שיהיה לך קשה למצוא אחת מושבתת

תקבל אחריות ל 3 חודשים, נסה לוודאות שאתה מביא את הגיר מרכב טוב, וזהו

זה מה שאני עשיתי.

כמובן החלף שמן והכל, במידה ותמצא בעיה עם הגיר , החזר אותו מייד .

יתכן ואפילו מוסך מורשה (כמו שעשו אצלי) יוכל להביא לך את החלק, ולתת לך אחריות על החלק + העבודה , אני קיבלתי חצי שנה אחריות מלאה , כמובן שלא הזדקתתי לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

גיר מפירוק לא משתלם אף פעם.

ההבדל במחיר הוא כמה מאות שקלים, ובמידה והלקוח מביא את הגיר למוסך ויש בעיה בגיר הוא נושא בעלות התשלום של הפירוק והרכבה בשנית.

 

מה עוד שמקבלים גיר שעבד,לא משופץ, אף פעם אי אפשר לדעת מתי הוא ישבוק חיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק במידה והוא יביא את הגיר למוסך בעצמו.

במידה ויגש למוסך מורשה, או מורשה משרד התחבורה, ויבקש להחליף גיר, הוא יקבל אחריות גם על העבודה, וגם על החלק ישירות מהמוסך (אל תדאג, המוסך יגבה את הפוליסה שלו, הוא יקנה את הגיר ב 2500, ויחייב אותו ב 3500. לדוגמא)

כך אצלי לפחות זה היה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
אל תדאג, המוסך יגבה את הפוליסה שלו, הוא יקנה את הגיר ב 2500, ויחייב אותו ב 3500. לדוגמא

כך אצלי לפחות זה היה.

 

אתה מבין מה אתה אומר?

גיר מפירוק יעלה לו 3500 ש"ח וגיר משופץ יעלה לו 3400.

איפה ההגיון פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק עם חבר הפורום "ספי" שהינו בעל מכון גירים אוטומטיים מומחה באיזור צומת סגולה.

יותר, והרבה יותר ממומלץ!!!:idea:

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...