Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם גל היה בהלם שלא הציעו לך לבדוק נתנוים לתיבה אז אני בהלם שלא הציעו לך להגיע שבוע הבא למפגש.

שם תוכל להסביר את עצמך יותר טוב ולשמוע סאבים ואולי אפילו לנסות כמה ברכב שלך.

אף אחד לא יכול להגיד לך לקנות סאב X כי הוא אהב אותו,ואתה תרוץ ותקנה כזה בכמה מאות שקלים אם לא יותר,רק בגלל שקיבלת פה את ההמלצה....

הכי טוב,בשבילך,שתקבל את התשובה שאתה מחפש זה שתגיע למפגש שבוע הבא.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבריקו. הסאב הזה לא מתאים לך!

Comp VR הוא סאב שלא מנגן תדרים מעל 70HZ בצורה תקינה. הוא פשוט לא בנוי לזה.

זה סאב שבנוי לטווח תדרים די נמוך, אז הוא יודע לעשות את העבודה, ולעשות אותה בצורה תקינה ונעימה לאוזן (ולגוף).

ככלל, בתיבה אטומה וקטנה (28 ליטרים) הוא מנגן את הטווחים הגבוה ביותר האפשרי שלו. לכן, אם הוא כבר עבד אצלך בצורה הזו, חבל על המאמץ, תחפש סאב אחר. ואני ממש לא מתפלא שעם הCOMP הרגיל היה לך יותר באס בתדרים הגבוהים - לזה הוא בנוי. מנגד, התמיכה שלו בהפקה של נמוכים, לא מספקת.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אם אני אשים על אותו מגבר (Macrom Monoblock 500WATT) שני קיקרים כמו שהיה לי Comp רגילים 150RMS הם יתנו ביחד 300RMS או שזה לא עובד ככה? והאם הם יתנו את אותו דיוק של סאב אחד פשוט בווליום יותר גבוה?

 

עוד שאלה קטנה, אם אני רוצה לחפש סאב שמגיע לצלילים גבוהים יותר לפי נתונים של הסאב, אני יכול למצוא מה שאני מחפש מבחינת טווח? כי אני מסתכל למשל על נתונים של CVR ורשום לי ככה:

Frequency response 25-500 Hz

והתדרים של ה C12 הם:

27-500

מה אני אמור להבין מההבדל בין 25 ל27? אני רוצה לחפש סאב שמגיע גבוה יותר אולי אפילו מהC12.

והאם ניתן לשלב למשל סאב שמגיע גבוה עם CVR כדי שיהיו גם נמוכים מפוצצים ומרעידים וגם גבוהים מדוייקים? האם זה יעבוד או שכל אחד יבטל תדרים לשני וזה יעשה מיקס מוזר של צלילים.


×
×
  • תוכן חדש...