Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב היה לפני זה בבוקסא קטנה יותר ואטומה, והוא לא הוציא את התדרים האלה עדיין.

ניסיתי כמה סאבים אחרים שבאים עם בוקסה שמותאמת לסאב, ועדיין לא קיבלתי את ההדגשת תדרים הזו.

אני מדבר על הדגשת תדרי באס גבוהים.

האם זה הסאב פשוט? כי הוא מוציא תדרים ממש נמוכים, ואת הגבוהים מאוד מאוד קשה לו להדגיש גם בבוקסה על פיר וגם בבוקסה סגורה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תעבור לסאב 10 אינצ' אם אתה מחפש שהוא יוציא 100HZ.

אחרת אין לך יותר מדי מה לעשות עם הקיקר

אלא אם כן אתה תביא סאב עם ממברנה קלילה וקלילותית [?!]

כמו ה IDMAX , BRAHMA , TREO ועוד כמה סוגי סאבים שבנויים פחות או יותר לסגנון מוזיקה "גיטרי" כמו שאתה מחפש בגלל משקל מינימלי של הממברנה , מה שמאפשר לסאב להגיד לתדים האלה כמו שצריך.

 

המלצה שלי , לך תשמע סאב 10 אינצ' בתיבה אטומה.

ותודיע על דעתך. :)

 

נ.ב

פיר פיר פיר פורט!

זה לא מעלית! המונח המקצועי של העניין הוא פורט ולא SHAFT.

בכל מקרה, אלא אם כן הפורט לא מכוון לתדרים גבוהים [וגבוהים אני מתכוון 60+]

מתיבה פתוחה התדרים האלה יהיו זניחים.

תיבה אטומה זה מה שאתה מחפש.

לך לכיוון תיבה אטומה, ותנסה גדלים שונים של סאבים.

כמו שאמרתי, תנסה 10"

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הקיקר C12 בתיבה אטומה הוציא לי הרבה יותר גבוהים מהCVR בתיבה אטומה, זה הגיוני? זה בעיקרון אותו סאב רק יותר חזק לא?

כמו שאמרתי הCVR היה בתיבה קטנה ואטומה והוא לא הוציא את התדרים האלה גם בתיבה סגורה.

אם אני אשים סאב שמנגן תדרים גבוהים יותר אז לא יהיה לי את העוצמה של הבאסים שיש מה CVR.

האם יש אפשרות לשים בנוסף עוד סאב שמוציא באסים גבוהים יותר בנוסף לCVR ולעשות את הקרוס שלו לגבוהים ואת של הCVR לנמוכים?

או שהכי טוב במקום כל זה יעזור לי מאוד המלצה סאב חזק עם "בומים" מדוייקים ולא סתם חרחורים עמומים, ושיוציא צלילי באס גבוהים בווליום גבוה בלי להתבייש.

אני לא מבין למה אנשים מחפשים סתם סאבים עם עוצמה וצלילים נמוכים שגורמים לכל שיר להשמע ממש מגעיל עם באסים מחרידים רק בשביל להרגיש שיש להם סאב.

פורסם

huh?

ה c12 הוא פחות חזק מה CVR.

מילת המפתח פה היא שהוא היה בתיבה פתוחה.

תיבה פתוחה יותר נצילה - יותר נצילה = יותר דציבלים בפחות מאמץ.

הגיוני שהתיבה הפתוחה הייתה חזקה יותר

אבל מכיוון שאתה שומע סגנון מוזיקה עם גיטרה באס, הדיוק די חשוב בעניין, ולכן אמליץ על תיבה אטומה כיוון שבתיבה פתוחה יש "עיכוב" מסויים עד שהסאב יוצא מהתיבה.

בכל מקרה..... כל הקטע של סאב ברכב הוא לא הפאנץ והכאפות שאתה מקבל ממנו לפי דעתי , אלא ה"ראמבל" rumble והרעד שאתה חווה בתדרים שבאמת נוגעים לסאב.

בין אם זה קאליפורניה בום [יא באבא!] ובין אם זה סאב SQ מהרמה הגבוהה בעולם, הסאב אמור להשתלב במוזיקה בצורה החלקה ביותר , בין אם זה במכות תוף , גיטרה באס, או צליל באס מסונתז.

תעשה את השיקולים שלך.

הכל זה ניסויי וטעייה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אמרתי שהוא היה בסגורה אבל עכשיו הוא בפתוחה, וגם שהCVR היה בסגורה הוא לא נתן את התדרים האלה.

אני לא אוהב סתם רעידות וצלילים עמומים וזה לא התפקיד של הסאב, התפקיד שלו זה להדגיש את הבאס ומה שאתה מדבר עליו זה לשנות את הטון ולהשמיע את הבאס בצורה אחרת, יותר גסה.

אני בניגוד לאחרים אוהב מה שנקרא "כאפות" וצלילים גבוהים ומדוייקים של באס בווליום גבוה.

אם יש סאב קסמים שיכול לכפכף אותי ככה ללא אטימות ורעידות מיותרות בצליל והוא גם חזק אני אשמח מאוד מאוד לשמוע עליו!

פורסם

למישהו פה יש CVR שאני יכול לשמוע שחושב שהוא מדוייק בכיוון שהוא עשה ולא מעלים תדרים גבוהים?

פורסם

לי יש CVR אבל עכשיו הוא נח בבית :) (מכרתי את המונו) הוא בתיבה אטומה 28 ליטר, אתה מוזמן לבוא ולחבר אותו למגבר שלך או משהו בסגנון כדי לראות ולשמוע, לדעתי אצלי הוא מאוד מדוייק.

 

לפרטים בה"פ.

בברכה.

פורסם

נדירים הסאבים שיכולים לעבוד כמו שצריך בתדרים שאתה מזכיר [100HZ].

ה- CVR הוא לא אחד מהם.

איך אני אסביר את זה בפשטות

הוא בנוי בצורה מאסיבית שמאפשרת התעללות ודחיפת אוויר טובה , אך לא לתגובה מהירה ותדרים גבוהים, רק מעצם היותו בנוי בצורה קצת "כבדה" יותר מסאבים אחרים ידרש מאמץ אדיר לדחוף אותו ליכולות שלו בתדרים האלו.

לדוגמא - על מנת להגיע עם CVR לxmax מלא ב100HZ , אתה תצטרך להזין לו כ1200 RMS , ואז להחליף את הסאב, כי הוא פשוט יצלה.

 

אתה רוצה סאבים שינגנו 100HZ?

 

תחשוב על סאבים 10 או אפילו 8 אינצ' בתיבות אטומות שדורשים פחות מאמץ מהמגבר לדחוף אותם לתדרים האלו.

 

רוצה להשאר ב 12 אינצ?

 

תחפש סאבים שמתוכננים לכך

IDMAX12

RE AUDIO SE12 \ RE12

ETON שכחתי דגם

FOCAL אני זוכר שהוא 11" אך שכחתי את הדגם סליחה.

ADIRE AUDIO BRAHMA \ SHIVA

PPI

קודם כל תשמע סאבים 10 "

 

אחר כך תשקול לעבור לאלה.

יום טוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אבל אני רוצה שתהיה לי גם עוצמה שמרעידה לי את המראות וגם דיוק בגבוהים והדגשה שלהם, זה לא יכול להיות שאין כזה דבר!

פורסם

סאב מנגן טווח מסויים של תדרים ויכול להיות שהתדר שאתה רוצה שהוא ינגן אמור לבוא מהקומפוננט ואם הוא לא בא אז כנראה מישהו כיוון לך את זה לא טוב.

 

שיש כיוונים נכונים גם הסאב נשמע כאילו הוא יושב קדימה.

תחזיר את התיבה האטומה תבדוק באתר של קיקר שהיא מתאימה לסאב שלך מבחינת ליטרים

תלך למתקין בעל שם לא חסר המלצות פה בפורום.

תכוון כמו שצריך תשים את האחוריים על היי פאס במגבר ותוריד להם את הבאס עד למינימום.

את הקומפוננט תכוון שאתה יושב באוטו ואומר למתקין כמה אתה רוצה סאב כמה טוויטר והוא עושה מה שנשמע לך כנ''ל גם עם הבאס ואל תצא ממנו עד שאתה מבסוט. וזהו זה .

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

התדרים שאני מדבר עליהם הם תדרים של באס וזה מאה אחוז, אם הם יצאו מהקומפוננט אז הם פשוט יקרעו.

אני אבדוק את עניין הליטרים, אם מישהו יודע כמה ליטר הבוקסה צריכה להיות אני אשמח לדעת כי אני לא מוצא את זה.

אם למישהו יש סאב שהוא חושב שהוא לא סתם מחרחר ומרעיד ומוציא תדרים מאוד נמוכים אז אני אשמח לבוא ולשמוע. אני מחולון, ואני יכול להגיע לכל מה שקרוב...ת"א ראשון...או אם אתם בסביבה אז בכיף.

תודה מראש, רועי.

פורסם

אם המערכת הקודמת שלי הייתה מורכבת , הייתי מראה לך מה זה תדרים נמוכים

אפילו לא היית חייב להכנס לרכב שלי

מספיק לעמוד כמה מטרים ליד :)

 

חבל שהיא בחוץ

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני לא אוהב נמוך מידי, זה משנה את השיר לגמרי, ואני לא אוהב שהבאס גבוה מידי, אבל אני רוצה שהוא יהיה רק טיפה גבוה ושיהיה מדוייק כמו שהוא צריך להשמע ולהגביר לי את הבאס כמו שהוא נשמע כשהוא בווליום נמוך אז ככה גם בווליום גבוה, שלא יעשה לי אטימות וצלילים עמומים בווליום גבוה.

 

אני רוצה סאב חד שמגיע לגבוהים ונותן אותם בלי מאמץ, לא מבקש יותר מידי, מבקש לשמוע מוזיקה כמו שצריך ובאיכות ובצורה נכונה ולא להפוך כל שיר של בריטני ספירס לבאס שובר חלונות (זאת רק דוגמה, אני לא שומע בריטני).

 

בבקשה תעזרו לי לתת לעצמי בראש עם סאב חזק ולא נמוך מידי ושיעבוד טוב בתדרים גבוהים! חשוב מאוד! הכי חשוב! גבוהים! יש לי מגבר מונובלוק Macrom 500watt.

ואם תגידו לי איזה תיבה אני אשמח.


×
×
  • תוכן חדש...