Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.3DL רבת עוצמה, מצויידת בהילוכים אוטומטיים ומזגן...

כשלוחצים על דוושת התאוצה מעל 2/3 בערך, בעיקר כשהמזגן פועל, המנוע נחנק ומפסיק להאיץ (לא שאפשר לכנות את מה שמתרחש לפני כן כ"תאוצה"...)

בעמידה הוא כן מצליח לעלות בסל"ד, אבל מדי פעם גם מובחנת מעין "החנקות" שכזו.

 

החשד שלי - קרבורטור. מישהו מכיר את הרכב והתופעה, וחושב על משהו אחר ?

 

נ.ב. יש סיכוי (נמוך) שמדובר דווקא במנוע 1.6. האם זה משנה את תשובתכם המלומדה ?

פורסם

לפי דעתי ונסיוני , יש לך שתי בעיות:

 

יחידת וואקום גיר אוטומט, 180 שקל מקורי סובארו (אין תחליפי).

 

תופעה ידועה בסובארו.

 

לגבי זה:

בעמידה הוא כן מצליח לעלות בסל"ד, אבל מדי פעם גם מובחנת מעין "החנקות" שכזו

 

ניקוי קרבורטור.

 

הממצאים נכונים הן ל 1600 והן ל 1300.

פורסם
לפי דעתי ונסיוני , יש לך שתי בעיות:

 

יחידת וואקום גיר אוטומט, 180 שקל מקורי סובארו (אין תחליפי).

מה עושה היחידה ? הורדת הילוך בעומס ?
פורסם

היחידה אחראית על הקיקדאון,בנוסף ,אם אתה מרגיש שאתה לוחץ גז וכאילו נשאר במקום.....ייתכן מאוד שזאת הבעייה.

 

האם כשאתה לוחץ גז חזק - יש עשן מאחורה?

 

האם ההילוכים עוברים בזמן ובמיוחד הקיקדאון?

פורסם

הדבר הכי זול וקל לפני שאר הפעולות - החלפת פילטר דלק.

התופעה שתיארת הופיעה אצלי ונפתרה ע"י הפעולה הנ"ל (ליגאסי 1991).

לא שולל קרבורטור ו/או משאבת דלק.

כדאי לבדוק ויזואלית את צינור הוואקום.

פורסם
לפי דעתי ונסיוני , יש לך שתי בעיות:

 

יחידת וואקום גיר אוטומט, 180 שקל מקורי סובארו (אין תחליפי).

 

תופעה ידועה בסובארו.

 

לגבי זה:

בעמידה הוא כן מצליח לעלות בסל"ד, אבל מדי פעם גם מובחנת מעין "החנקות" שכזו

 

ניקוי קרבורטור.

 

הממצאים נכונים הן ל 1600 והן ל 1300.

שלום.

בו הנה אתה קשקשן רציני!!!

ואם אתה טועה או מטעה אתה תפצה אותו על הכסף המיותר שניזרק כי אתה כותב שטויות?

אגב יחידת וקום? אולי יחידה בבקום? אם לא אכפת לך שמו דמודולטור והתופעות של תקלה ממנו הם אחרות. התקלה הנפוצה חור בדיאפרגמא ואז האותו הופך למסך עשן.

איבוד סחיבה לא קשורה לחלק הזה!!! אבל אם הגוברנר נישחקות לו השינים אז הרכב מתחיל לנסוע בהילוך שני ולא בראשון ואז באמת יש ירידה דרסטית בתאוצה אבל!!! הרכב לא יחנק יקרטע או יזייף.

אכשו תשובה נכונה!!!

או פלטינות שרופות או סגורות או קרבורטור סתום.

יתכן גם מסנן דלק סתום אבל אני לא משוכנע.

להבא האמן לי תלמד שנן את החומר ואל תיכתוב סתם דברים כי חבל להזיק.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...