Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד הכי טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות ההפסד אתמול לפורטוגל בכדורסל:

קול הקבוד לשלמה שרף

 

 

איזה צדיק אתה ממש סוכר איזה דיבור חזק הבאת שאם תגיד שהמקום הרישון אפשרי אז תשקר קול הקבוד יענו אתה לא ברוש של שקרים

לא נורע היפסדנו לפורטוגל ששמה משחק פיגו ונונו גומש ודקו יענו זו ניבחרת טובה החושרמוטה אז לא נורע

 

אז יייאאאללללאאא ניבחרת ישראל ויייאאאללללאא בבבביייתתתרררר

 

והפאם אחוקים שלי המתכון של האוכל הוא לאחוקים ובעיקר לאחוקיות שהם נירעם קמו בטטות יענו קצת שמנים ויש לנו פול כאלה במיזרחי וגם במערבי של טדי למתכון קורעים ירקות אפויים וזה אוכל של דיאטה החושרמוטה

לוקחים

גמבה קישואים וקרובית מפורקת לעלים וגם גזר

 

את הקרובית סמים במים שעוסים בלו בלו בלו יענו רותחים ומרתיחים קמה דקות

את הירקות חותחים לפרוסות אחרי זותי סמים 2 כפות של שמן זית בלי הגרעינים ביפנוחם

סמים פילפל שחור עסלי ומלך ועוסים ניעור החושרמוטה לירקות סמים קול זותי בפיילה מזחוחית סמים על זותי נייר כסף שלא עולה הרבה כסף ועוסים אפיה עד שזה נהיה רך וככה אפשר לאחול זותי בלי שיניים תותבות

קמו שכתבתי זה משהו גוטה גוטה לדיאטה

 

אחוקים שלי יש לי סקופ החושרמוטה גינדיק כפרה עליו רוצה לפטר את האחוקים מהמיזרחי ולהזיז אוטם לצפוני ובימקומינו במיזרחי להביא אחוקים זרים ושמדברים אמריקאית ורוסית וקול הזמן צועקים נאחוי סוקה בלאט פיזדייץ ואפילו הו הו הו הו הו הו ברוסית יענו יש בו סבטוחה החושרמוטה

 

תודה לאחוקים שתומחים בי

 

 

בעקבות הניצחון על אנדורה:

 

קו הקבוד לישראל של הניבחרת

 

רעיתם איזה שחקנים כפרה עליהם יש לנו ביתר רעיתם איזה נישוקים בביפנוחו של הלחי הם נותנים למה שחקני ביתר הם מהגזע הביתרי ואנחנו מגדלים אוטם עם ערחים של תרבות כורדית שזה אומר שצריח לחבד את המאמן שלך וליטחון קובה חמוסטה לביפנוחו של הבטן

 

אז יייאאללללאאא בבבייתתתררר

 

היום יש מישחק של צרפת נגד איטליה

יא וואארראאדדייי הצרפתים ממרוקו משחקים נגד האיטלקים מאיטליה

זה מישחק חם החושרמוטה וקרעתי שקול השחקנים האיטלקים עולים עם מגיני חזה של הציצי של השחקנים כי הסעיף המרוקאי של הצרפתים עולה מהר למוח והם ישר מחפסים את הנגחות לביפנוחו של החזה של האיטלקים וגם קרעתי שהצרפתים עולים עם מגיני ביצים יענו מגיני ואווס חמינדוס למה האיטלקים אוהבים לבשל והם קיבלו הורעה לעסות שקשוקה מהביצים הרכות של הצרפתים יענו הצרפתים נוגחין בציצי והאיטלקים בועטים לביפנוחו של הביצים

 

זיזו כפרה עליך תגיד מה יש לאחותך יענו מה רציתה לתת לאיטלקי את החולצה המזיע שלך אבל מה אתה חושב האיטלקים חרמנים החולמניוקי והוא שאל אם אחותך פנויה להערב למה הוא רצה להחליף איטה נישוקים וחירמונים הרבה ואתה יא זיזו קנאי החושרמוטה

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר שנים שאני לא רואה משחקים של נבחרת ישראל או ליגה ישראלית כי הכדורסל בארץ מת. אין אף קבוצה שמוכנה לליגה. אחרי הרבה שנים אפילו מכבי תל אביב עוד לא מוכנה. הפועל תל אביב וחולון ויתרו על ההשתתפות מראש. אין עניין בליגה מצד מפרסמים ומשקיעים כי היא לא תחרותית. אין גם קהל. בתור ילד (עד גיל 16-17) הייתי הולך למשחקים של מכבי ראשון. עכשיו, אני אפילו לא מטריח את עצמי לראות את המשחקים בטלויזיה (אני מודה שלפעמים כן יש עניין ,כמו במשחקי הדרבי של ת"א לפני שנתיים). המצב כל כך רע ששחקנים ישראלים בורחים לשחק בכל מיני חורים בחו"ל. במקום השחקנים הישראלים היו"ר של הקבוצות טסים לניו יורק, יורדים מהמטוס ומביאים את הכושי הראשון שהם רואים בשדה תעופה. בד"כ השחקן החדש מחזיק מעמד חודש בקבוצה ואז בדיוק כמו שעושים לפועלים הזרים- מעיפים אותו בלי לשלם משכורת ומביאים זר חדש במקום.

 

בקיצור, כל הליגה בלוף. הכל משחק לידיים של מכבי ת"א. הם היחידים עם גב כלכלי (הם משחקים ביורוליג בלי קשר למיקום בליגה ) וערוץ אחד משלם להם מיליונים בשביל זכויות השידור.

 

אם אין ליגה ראויה והשחקנים הישראלים לא מקבלים במה אז גם אין נבחרת וחבל.

 

אסף

 

נ.ב. לפי דעתי הענף שלאט לאט תופס את מקום הכדורסל הוא הכדוריד.

פורסם

המתכון של דוד:



 

1) מצג שוא לעוס היטב.



2) שגיאות קטיב מכוונות, בכמות משתנה.

3) עלבון לאינטיליגנציה מלוא הכף.

4) שנאת נשים גואה.

5) העלאת גרא עד בלי די.

והכל מתובל בגזענות לשמה

מסקנה מתבקשת - דוד משו"גע (מרושע, שוביניסט וגזען), עם זין קטן, חבל על הזמן.

 

יהויכין

 

(07.09.06)

 

 

פורסם

הוא מבין גם במכוניות ! :shock:

 

display_tb_blue_right_up.gif15. שומכער זה אחד שמחין ומתכן נעלים display_tb_blue_left_up.gif לא מבין זותי למה אני מסתובב הרבה בשוק שלנו האחוקים מהמזרחי יענו במחנה יהודה ולא מוצה מישהו שיתכן לי את הנעלים אז אני תמיד זורק וקונה נעלים חדשים וזה מביה לי עצבנה אחושרמוטה למה יש בשוק רק סנדלרים שמתכנים סנדלים.

 

אז יאלללללה ביתרר!!!!!!!!!!

אוחלים הים את הפועל אם קובה חמוסטה ולבדוק אם שומכער מגזע יהודי ולהביה את המשפחה שלו לישראל בארופה של העולם בשביל שיהיו לנו נעלנים שמתכנים נעלים ולא רק סנדלרים

דוד (10.09.06)

פורסם

אמנם לא דוד, אבל שווה קריאה

 

 

26. גורמים המקורבים להנהלת הפועל ת"א display_tb_blue_left_up.gif כי אכזבה גדולה שוררת בבונקרים בלבנון.חסן נסראללה ובכיריו שעשו מאמצים גדולים להתחבר לטלוויזיה (הזמינו טכנאי של הוט) אומרים הערב כי הפועל חסרי אחריות והם הבטיחו שיעשו הכל לנצח בשבילנו אבל לא עשו זאת.כל החודשים האלה בבונקרים חיכינו למשחק הזה ועכשיו הכל התפוצץ לנו בפנים.גורם ביטחון בכיר אמר כי יחידה מיוחדת של צה"ל היתה אמורה לפרוץ לבונקרים לאחר המשחק במידה והפועל ינצחו כיוון שידעו שאנשי החיזבאללה ישתכרו ולא יהיו עירניים אך שני השערים של בית"ר הרסו את החגיגה.

חבר בהנהלת הפועל אמר:אנחנו מצטערים שאיכזבנו את אחינו ונשתדל לתקן.אחמניג'אד נשיא איראן ביטל לעת עתה את כל הבונוסים שהבטיח לשחקני הפועל כולל הדלק חינם לשנה ודוברו אף צוטט שאמר:אינעל דינק על הפועל.כל פעם שהם מפסידים הוא עצבני ומתחיל להוציא אנשים להורג.

כורדיסטני (11.09.06)

 

ונעבור למה העיקרית:

 

32. ייייאאא ווואאראאאדיייי ויייאאא סססאאאלללםםם display_tb_blue_left_up.gif נחון לא רצינו לעזוב את טדי למה חיקינו שהבשר על האש יהיה מוחן

 

איך ניצחנו את הפועל איך קול האחוקים מהמיזרחי קפצנו קמו קופים חחמים ועסינו קולות של פילים ושל סוסי יאור ושל שימפנזות ושל אוגרים ושל ציפורים שאני לא יודע איך קורעים אוטם וגם ירקנו סמחטות לקול מקום

 

מתי שששון סם את הגול ביפנוחו של הרשת ישר הרבה אחוקים רצו לאוטואים שלהם הוציאו את המנגלים וחזרו למיגרש ויש עסינו על האש ושמנו פול בשרים וניפנפנו והיו לנו פיתות אבל לא היה לנו סכינים אז את החומוס מרחנו לביפנוחו של הפיתה עם האצבעות יענו עסינו אוירה ביתית החושרמוטה וגם היינו מזיעים מתחת לבית השחי וזה הוסיף לאוירה הביתית ואחרי זותי בישביל חבות את האש עסינו פיפי לביפנוחו של המנגל שלא יסרפו הכיסאות והדשא ושגינדיק כפרה עליו לא יתצבן בביפנוחו של השכל שלו

 

אז ייייאאאלללללאאא בבבביייתתתתרררר

 

הגענו למישחק עם פול פתקים שאני ואישתי כפרה עליה החנו אתמול כדי שהאחוקים מהמיזרחי שהחזיקו אוטם היום במישחק למה אוהדי ביתר אחי חחמים בעולם וקולם רוצים להיות קמו שאנחנו

השלטים תומחים בביתר ובאברם לוי וגם יש שלטים שלילדים אסור ליקרוע

השלטים כתובים בכמה לשונות כדי שלקולם יהיה מובן בביפנוחו של השכל שלהם וזה השפות שהאחוקים מהמיזרחי מדברים

 

We want to eat kube hamusta

Kapara al bitar

Ho ho h o ho ho ho ho ho ho

 

بfتjتjعuثeثeابنىى ىرة

ةستكمححخفهنءةىىرششتسن ثعقغلاوظز

وةوزظعغفع

تلاسيشششاتنممخحججرلاابت

نساقعتاالحخضهعثغ

5ىرؤ2تتينتشصثعقللنة

 

ביתר בלי אברם לוי זה קמו קובה בלי חמוסטה

הו הו הו הו הו הו הו

רוצים הזמנות למישחקים

גינדיק כפרה תתחנן איטי

גינדיק תעסה לי ילד כורדי שמדבר רוסית

מריה שארפובה רוצה לעסות איתך קולות ביחד

 

והשלטים האחרונים הם ברוסית

нахуй

сука

Блядь

 

אחוקים שלי אני רץ הביתה למה מתי שהגעתי עם האוטו למיגרש נזקרתי ששחתי את המפתחות של המנוע של האוטו על השולחן בבית

 

דוד (10.09.06)

 

פורסם

דוד חושף קונספירציה

 

 

1. נירעה לי הייתה פו קומבינה על שלמה שרף display_tb_blue_left_up.gif כי השחקנים עוד פאם רצו לינסוע לחוץתלארץ בקץ הבא יענו כי יש להם פול קניות בביוטי פרי בתחנה המרכזית של המטוסים והמכס אמר להם שאסור להעביר יותר מ2 קילוגרם של ערק זחלאווי לרוש אז הם עסו חישובים ואמרו שבשנה אחרי זותי עוד פאם יסעו

 

בושה ששום תחנת רדיו לא שידרה את המישחק בטלויזיה למה לא קול יום אנחנו משחקים נגד הפורטוגלים ושחקנים קמו לואי פיגו ודקו וננו גומז יענו לא קול יום אנחנו יחולים להחליף את החולצות שלנו עם שחקנים כאלה ולהריח מקרוב את הזיע שלהם

 

אז יייאאאלללאאאא בבבביייתתתררררר

 

אני לא יחול לבו מחר לרמת גן למה אישתי כפרה עליה גילתה לי סוד באוזן למה היא השמינה החושרמוטה בביפנוחו של הבטן וביקשה לא לגלות אוטו היא רוצה שזה יהיה הפתעה

 

ואחוקים שלי אטם חייבים ליקרוע ספר לתחילת השבוע ולספר קורעים הדיאגנוסטיקה המורכבת של השפעות מזג האויר על האקלים הים תיחוני בכלל ועל אסיה ביפרט

זה ספר החושרמוטה שפותח אופקים חדשים על הראיה הרחבה של תופעות הטבע הכלל עולמי זה ספר חובה בקול בית ביתרי

 

דוד (17.09.06)

פורסם

ד"ר דוד בתגובה על אי החתמתו של החלוץ הארגנטיני:

 

יש פו קומבינה החושרמוטה עלינו

למה נירעה לי מישהו הכשיל את פאברוטי בבדיקות הרפואיות כי מתי שהוא בא במיחנסיים קצרות ונעלי אצבע הוא אמר לרופאים שקורעים לו החיה והרופאים אמרו לו תעסה קולות של אהההה שניבדוק לך את הביפנוחו של הגרון אם אין לך צינונים וסמחטות של אפצי והוא לא הבין אוטם והתחיל לעסות קולות של חיות קמו תרנגול ופרה וכבס וסוס יאור וגם קצת הו הו הו הו הו והרופאים חשבו שהוא מגנון החושרמוטה

 

הרופאים גם התחילו לישול אוטו שאלות על רפואה וניתוחים וגם שאלות של וטרינר והוא לא ידע יענו הייתה פו קומבינה החושרמוטה על התחת שלו

 

אז ייייאאאללללאאא בבביייתתתרררר

 

והדבר אחי חשוב הוא שאישתי כפרה עליה גילתה לי שילשום שהיא בהריון

ואני רוש טמבל חשבתי שהיא סתם השמינה מהקובה חמוסטה והקציצות עם אורז ובורגול שהיא מבשלת בישבילי

ואישתי כפרה עליה אומרת לי שהדוקטור של השחונה שקורעים אוטו דוקטור יוחאי בוסקילה אמר לה שהיא צריחה להיות בשמירת הריון ולכן אני ואישתי כפרה עליה יושבים ביחד ושומרים על ההריון למה ככה אמר הדוקטור וגם כבר היזמנתי פלדלת חדשה לחדר שינה למה צריח שמירת הריון טובה החושרמוטה אבל מה אישתי לא רוצא לגלות אם זה יהיה בן או בת למה אישתי כפרה עליה קול הזמן לובשת סימלה ולא מראה לי את הבטן שאני לא ירעה מי יהיה לנו

 

תודה לאחוקים התומחים בי ואני לא מאמין יהיה לי מישהוא בבית שיקרע לי יא אבוייה יא זאלמה אחרי שאישתי כפרה עליה תמליט

 

ואחוקים שלי אני חייב להתחיל לחפס למה נירעה לי זה קשה החושילינג

 

 

 

דוד (19.09.06)

 

 

 

מזל טוב לדוד ולאשתו (נראה לי שאפשר לפתוח שירשור נפרד).

פורסם

רפואה ביומיים:

 

2. פיני גרשון צודק ב100 מעלות display_tb_blue_left_up.gif אחרי החג ביתר תחזור לליגה בקצב החושרמוטה למה ידוע שבחג טוחנים וטוחנים פול אוכל לביפנוחו של הבטן ואחרי שפיני גרשון הקיר מה זה אומר להיות אחוק אז הוא מבין שהאוכל הלאומי של ישראל זה קובה חמוסטה וגם מרק קובה רגיל וזה נותן פול כוח לביפנוחו של הגוף וגם נותן פול כוח און של הגבר יענו הוא נהיה קמו פר הרבאה והאישות של שחקני ביתר ישר ניחנסות להריון בפעם הרישונה אבל זה גם יוצר כצת גזים שגורמים לדרט וזה לא נעים ולא יפה ואפילו אברם לוי לא רצה להיכנס לחדר ההלבשה של ביתר למה פינטו שיחרר לחץ

 

ביתר החתימו את פאברוטי כנירעה שהוא חחם החושרמוטה למה ליפני 2 יומיים הוא ניחשל בבדיקות הרפואיות ולכן הוא הלך לילמוד רפואה בימים האחרונים יענו עסה סטאז החושרמוטה אצל רופאים מפורסמים שהם אוהדי ביתר קמו נחום עדיקא שהוא פרקטולוג יענו מיסתכל לביפנוחו של התחת של האחוקים ואצל דוקטור שקורעים אוטו ניסים זרביב שהוא רופא של עף אוזן והגרגרת יענו הוא בודק צינונים וסמחטות אצל האנשים ורופא שקורים אוטו פרוספר חמוסטה והוא רופא של איה הניתוח יענו המנתח הבחיר של השכונה ויש לו מרפאה ליד האיטליז של ניסים

והוא גם למד מרופא אבל מהמערבי של טדי שקורעים אוטו ויקטור זינבעינוביץ והוא מומחה לפסיכיאטור יענו הוא למד מטובי הרופאים שהם האחוקים ולכן הוא עבר את המיבחן הרפואי

 

אז יייאאאלללאא בבבביייתתתררררר

 

ואחוקים שלי תעזרו לי עם השם של הילד או הילדה שאישתי כפרה עליה תמליט בעוד כמה זמן כבר קרעתי פול ספרים ולא מוצא שם ייייאאאא ווואאררראאדדייי

 

והרוש שלי לא בכתבות של העיתון של האינטרנט

 

 

דוד (20.09.06)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3306508,00.html

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3308056,00.html

 

מכבי ת"א מנצחת במשחק הכנה, דוד מתכונן להמלטה

 

 

10. קול הקבוד למכבי display_tb_blue_left_up.gif אני עוד לא יחול לתת פרשנות למשחקים של מכבי כי אני לא מקיר עדיין את קול השחקנים ואני כבר מחקה לעונה החוץ לארץ של מכבי וגם שמה תתחיל עונת המתכונים של אישתי כפרה עליה שהיא בהריון והולחת להמליט מה זה דואגת לי ומפנקת אוטי כדי שאני יהיה רגוע לקראת ההמלטה

למשל אחרי שאני מרביץ ערק זחלאווי היא דואגת לי ואומרת לי יא מועלם נירעה לי שלא שתיתה מספיק תן לי לימזוג לך עוד איזה חצי קילו ערק שלא תהיה צמא בביפנוחו של הגרון ומתי שאני עוסה גרפץ חזק החושרמוטה היא אומרת לי דוד כפרה עליך תעסה עוד אחד שלא יהיו לך לחצים ואם צריח אז היא גם מרימה אוטי לגרפץ ונותנת לי מקות קטנות בגב שהגרפץ יצא יענו אין קמו אישתי כפרה עליה ואני ביגלל זותי נותן לה רשימה של קניות בסופר בלי מים מינרליים יענו זה פינוק החושרמוטה למה שלא יהיה לה כבד והיא קונה רק מוצרי חלב מוצרי ניקיון פירות וירקות ובשר ודגים ופיצוחים ושתייה של קולה וספרייט אבל דייט שיהיה לה פחוט כבד יענו אנחנו מפנקים אחד את השני טוב החושרמוטה

וככה זה צריח להיות בקול בית ביתרי ממוצע

 

אז ייייאאאאללללאאא מכבי בכדורסל וייייאאאללללאאאא בבבביייתתתרררר בכדורגל

 

ולדימיר קלרה הביא לביתר מנהל מעולם החלב יענו שטראוס ועכשיו יהיהו פול מוצרי חלב לשחקני ביתר באימונים יענו יהיהו פריגורטים ושוקואים ולבן וקוטגים ולבנה עסלי ודני ועוד פול דברים ושחקני ביתר צריחים לאחול קול זותי ליפני הקובה חמוסטה של האחרי אימון למה קודם טוחנים חלבי לביפנוחו של הבטן ואחרי זותי מרביצים את החמוסטה כי ככה זה מריח בשר וחלב יענו לא כשר

רק יש לי בקשה מהמיזנון של המיזרחי של טדי שיעסו שני מקררים שמה אחת לחלבי והשני לקובה חמוסטה כי אנחנו לא רוצים עירבובים

 

ולדימיר קלרה אומר ששטראוס ניחנס לנעליים גדולות ואני בזיכרון של השכל שיש לי במוח לא זוכר שאברם לוי היו לו נעליים גדולות יענו מה שטראוס בחלל גמד ואם הנעליים גדולות אז תגידו לגינדיק כפרה עליו שיקנה נעלי אצבע לשטראוס וככה תהיה לו אווירה ביתית ולא יהיה לו לחץ על הבוהן של הרגל

 

אישתי כפרה עליה הולחת להמליט את התינוק שלנו מתי שמתחילה עונת הכדורסל של מכבי בחוץ לארץ ואחד האחוקים שקורעים אוטו דניאל הציע לי שם לתת לבן אם זה יהיה בן והשם הוא ערקדי יענו שם שעוסה תימצוט החושרמוטה לביתר נירעה לי שאני יקח שם זותי עכשיו אני צריח שם לבת אם תהיה

 

שנה טובה החושרמוטה לקולם ושיהיה לחם סימחה בחיים ואושר ועושר והרבה סקס עם האישות שלחם שתביאו פול ילדים קטנים כפרה עליחם

אני ואישתי כפרה עליה עסינו פול סקס שילשום

 

הפאם אחוקים שלי אני ממליץ לחם סקס בסיגנון הדוגי סטייל יענו קמו שאני עסיתי

 

אישתי כפרה עליה הייתה דוגי ואני הייתי הסטייל וזה היה מגניב החושילינג וזה הרחיב לנו אופקים

 

 

 

 

דוד (25.09.06)

 

 

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3308521,00.html

 

ריטאס הולכים להטביע את מכבי

 

6. מכבי מאוד חחמים display_tb_blue_left_up.gif למה ריטאס הולחת להטביע את מכבי בבית משפט הישראלי ששמה מדברים ישראלית יענו אף שופט לא יבין את השפה הריטוסית והשופטים יעסו קול הזמן כן כן עם הרוש יענו בישביל הנימוס ולא יבינו מה ריטוס רוצים מהם וככה יניב סאפיחס יצא זכאי החושרמוטה אבל למה כתוב שהמחלוקת מקבלת פאן כי לסאפיחס יש קארעה על הלמלה של הרוש מעל המצח אז איזה פאן יחולים לעסות לקרחת וזה הצחיק לי את הבטן הרבה ואני אחרי קובה חמוסטה ובורגול וזה עסה לי קצת סבטוחה בבטן מהצחוק

 

אז ייייאאאללללללאאא מכבי בכדורסל וייייאאאאלללללא בבביייתתתרררר בכדורגל

 

קול הקבוד לאישתי כפרה עליה שהולחת להמליט עוד מעט למה היא מפנקת אוטי החושרמוטה למשל אחרי שאני מרביץ ערק זחלאווי היא דואגת לי ואומרת לי יא מועלם נירעה לי שלא שתיתה מספיק תן לי לימזוג לך עוד איזה חצי קילו ערק שלא תהיה צמא בביפנוחו של הגרון ומתי שאני עוסה גרפץ חזק החושרמוטה היא אומרת לי דוד כפרה עליך תעסה עוד אחד שלא יהיו לך לחצים ואם צריח אז היא גם מרימה אוטי לגרפץ ונותנת לי מקות קטנות בגב שהגרפץ יצא יענו אין קמו אישתי כפרה עליה ואני ביגלל זותי נותן לה רשימה של קניות בסופר בלי מים מינרליים יענו זה פינוק החושרמוטה למה שלא יהיה לה כבד והיא קונה רק מוצרי חלב מוצרי ניקיון פירות וירקות ובשר ודגים ופיצוחים ושתייה של קולה וספרייט אבל דייט שיהיה לה פחוט כבד יענו אנחנו מפנקים אחד את השני טוב החושרמוטה

וככה זה צריח להיות בקול בית ביתרי ממוצע

 

הפאם אחוקים שלי אני חייב להמליץ לחם על ספר שהוא להיט החושרמוטה בדוכני המחירות אצלינו ולספר קורעים הסימפוניה הבילתי גמורה של באך זה ספר מצחיק החולמניוקי למה אין שמה אוטיות רגילות אלה יש שמה פול סימנים לא ברורים והאחוק שלי מהמערבי ניסים בטט אמר לי שקורעים לאוטיות אלה תוים ואף אחד לא מבין אוטם אבל מה הם מה זה מצחיקים יענו זה ספר דחקות החושרמוטה ויש גם חרוזים

 

 

 

דוד (26.09.06)


×
×
  • תוכן חדש...