Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד הכי טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוד (שמעכשיו דובר את שתי השפות) בתגובה על טור של אמיר שלח בעקבות הנצחונות של הפועל ת"א וחיפה באירופה:

 

 

1. עמיר שלך מה אתה בא ליסטלבת עלינו

 

 

יענו מה ביגלל שביתר לא משחקת באירופה אתה עוסה עלינו דאווינים ופלאבות

אנחנו אחוקים מהמיזרחי קצת מתודלקים בשעות אלה עם ערק זחלאווי ויש לנו גם נפיחויות בביפנוחו של הבטן מהקובה חמוסטה והסיגרים המרוקאים והמוקפצים מתאילנד ואנחנו אחרי שחיסלנו איזה פאקט של סיגריות עדיין יודעים ליקרוע ולהרגיש מתי עוסים עלינו סתאלבט אז עמיר שלך לא תצליח לעסות סיבוב וקומבינה על התחת של האחוקים מהמיזרחי

 

אז ייייאאאלללללאאא בבבבייייתתתתרררררר

 

ואחוקים הפאם אני ממליץ לחם על ספרים אבל מה הם כבדים החושרמוטה למה יש שמה פול כרכים ולספר קורעים מילון אנגלי עיברי ומה שמצחיק הוא י גם הפוך יענו מילון עיברי אנגלי יענו זה דו כיווני ואפשר לילמוד מישמה פול דיבור של שפה שמדברים בחוץ לארץ

טוב אני הולך להפוך את אישתי לצד שני למה היא טוטוטו הולחת להמליט והיא נירדמה וביקשה להפוך אוטה לצד אחר כי ככה אמר לה הרופאשצריח היפוחים בשינה ואני מרגיש פראייר החושרמוטה אבל אני יש לי מילה של קבוד אם הבטחתי אז אני מקיים

 

 

דוד (29.09.06)

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיהיה לקולם צום קל ושנה טובה

 

רציתי להגיד תודה ושנה טובה לאחוקים התומחים בי וגם אלה שלא אוהבים אוטי ואני לא יודע למה כי אני אוהב את קולם

 

בעיתון של האינטרנט כתוב על סיחסוחים של השנה אבל זה קלום לעומת הסיחסוך שהיה לי עם אישתי כפרה עליה על קמה מלח היא סמה במרק קובה וקמה סוכר היא סמה לי בתה עם פלפוליה בהתחלה דיברתי אליה יפה אבל בסוף למרות שהיא צדקה רק בישביל הקבוד שלי כי אני המועלם של הבית ואסור שהשכנים ידעו שויתרתי לה נתתי לה 2 כאפות קטנות למצח ואז השלווה חזרה אליה

 

אז ייייאאאאלללללאאא בבבביייתתתררררר

 

שתהיה לקולם גמר חתימה טובה ושנה טובה החושרמוטה ושתהיה הרבה שימחה בקול בית ישראל שנוהב אחד את השני נחבד אחד את השני בלי אלימות ושנחיה בשלום

שאישתי תמליט בהצלחה את הילד או את הילדה שלנו ושנצליח ליבחור שם עסלי משהו גוטה גוטה

 

תודה לקולם

 

דוד 1.10.06

 

 

:lol::hihi:

פורסם

היום הצליח לו , למרות שנדמה לי שאת סוף ההודעה צריך להעביר לפורום טכני.:-D:

 

חייבים לתת לפברוטי לשחק display_tb_blue_left_up.gif למה הוא יודע לשיר אופרות והוא יעמוד ברחבה וישיר חזק החושרמוטה ויהיו פול דציבלים באויר וככה זה יבלבל את השוער והוא יסים גול בביפנוחו של השער וגם הוא ישחק אוטה סטייל פורים יענו במסכה של שרק וזה יצחיק את שחקני היריבות וככה הוא יוחל לעבור אוטם וגם חייבים מישהוא בקישור שיתן לו כדור לרגל למה פברוטי קצת שמן מהבוריטוס שהוא טוחן ואין לו כוח לרוץ אז חייבים להיתחשב בו

 

רעיתם את נתניה רוצים לארח אוטנו בקופסא אבל אנחנו לא פראיירים ואנחנו נילך לרמת גן ונחקה שמה לנתניה למה אנחנו לא פראיירים והסולר לנתניה עולה פול לירות

 

כימעט הייתה לנו פאדיחה באימון היום השחקן הזר שלא ידע שיש שעון חורף היה מגיה לאימון ולא היה מוצא אף אחד וישר היה מתחיל לחפס את יגאל שילון יענו חושב שעבדו עליו והוא גם לא היה מוצא את הכיבוד המסורתי שליפני האימונים של יום שלישי יענו פיתות עירקיות עם לבנה וזעתר ומרק עם קניידלך בסיגנון עדות אשכנז

 

איפו הימים של אברם לוי שהיה בא לבתים של השחקנים ומעביר להם את השעונים לשעון חורף יענו היה דועג להם החושרמוטה

וגם נותן להם סוללות קטנות שהשעון לא יעמוד פיתום ואז תהיה סבטוחה החולמניוקי גדולה כי אברם היה גם שען ועכשיו יש לנו את שטראו שהוא חלבן ואחי הרבה הוא יחול להביא לשחקנים שלנו לבנה וקוטג

 

אז יייאאללללאאא בבבייייתתתתררררר

 

קול הקבוד לפינטו רעיתם את פינטו כפרה עליו הוא גם צם קמונו וגינדיק הפטיח לו אחרי שיפרוש גם באסטה בשוק העירקי אצלינו במחנה יהודה יענו לצפר אוטו כי הוא פטריארכי למדינה שלנו ופינטו כפרה עליו אפילו בישביל להיקנס לאוירה אפילו נסע באופניים בכבישים ועסה גלינג גלינג עם הפעמון בישביל הדאווינים וגם דיבר עיברית מילים קמו יייאאלללאא בבביייתתתררר ויייאאאללללאא לזוז לי מהדרך וגם אמר טהל הון יא זאלמה

 

מהצום אתמול לאישתי היו קצת ציריות אבל דיברתי עם ששון שיש לו מוסך והוא מומחה לציריות החושרמוטה והוא הרגיע אוטי ואמר שזה יעבור על הכביש ואחרי הצום לקחתי את אישתי כפרה עליה לנסיע קצרה וזה באמת עבר

פורסם
2. קול הקבוד לטוטו תפוז

 

 

הוא נסע למוסקוה ומישמה הוא הרביץ מישפט שהוא רוצה להתגייס לצבא יענו הוא רעה את הצבא של רוסיה והוא החליט שעדיף לו לשרת בישראל

 

טוטו כפרה עליך אבל אם אתה רוצה לשרת ביחידה קרבית אז אל תילך רחוק מספיק שתבקש לשרת בהפסקה במיזנון של המיזרחי של טדי שגינדיק כפרה עליו החניס תפרית חדש לאחוקים מהמיזרחי וזה קובה חמוסטה ושמה בהפסקה הולחים קרבות החושרמוטה גדולים על הקובה ומי שמוחר במיזנון קול הזמן עוסה קרבות החושילינג וככה גם תהיה קרוב לבית וגם ביחידה קרבית שניקרעת יחידת המיסתערבים של קובה חמוסטה

 

אז ייייאאאללללאא ניבחרת ישאל ויייייאאאללללאא בבביייתתתררררר

 

אחוקים שלי חג הסוכות מיתקרב ואני בשכל של המוח שלי כבר חושב ליקנות סוכה אבל אני לא פראייר אני יש לי שכל במוח שלי ואני יבנה סוכה עסלית החושרמוטה מבלוקים וגבס יענו משהו גוטה גוטה רק אני מקווה שיתנו לי טופס 4 לסוכה זותי שלא יהיו בעיות עם העיריה

 

והפאם אחוקים שלי אני ממליץ לחם על ספר שקורעים אוטו התפלת מי ים והמתקתם זה ספר חשוב החושרמוטה למה

זה יסביר לאחוקים איך להחין כוס קפה שלא יהיה לו טעם לוואי וקול אחוק שמכבד את עצמו חייב להקריע ספר זותי לאישות שלנו למה הן מחינות לנו קפה וחייבים לילמוד שסמים את הקפה ואחרי זה את המים ולא הפוך וגם חייבים לילחוץ על הכפתור עם האור שיש על הגג של הקומקום ואז המים יתחילו להיתעצבן ויחתפו הרתחה

 

 

שמעתי שאחוק אחד פתח אתר לכבודי אז רציתי להגיד סחטיים עליך יא ראיס

 

http://kube_hamosta.tipo.co.il/

 

 

 

דוד (05.10.06)

My contribution

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316330,00.html

 

 

2. האמריקאים מנסים לעסות עלינו פלאבות display_tb_blue_left_up.gif תירו באיזה שעה הם משחקים נגד מכבי כבר מאוחר החושרמוטה והם קבעו את המישחק בשעה 1 בלילה יענו הם רוצים ששחקני מכבי יהיו עייפים החושרמוטה ויהיו להם רדומים בביפנוחו של העיניים והם יעסו פיהוקים גדולים וקול הספסל של מכבי ישן אחד בכתף של השני ולא ישמעו על החילופים של סאפיחס שביחלל יבו עם פיזמה למישחק

 

גם קול הזמן מנסים להטביע את סאפיחס

וסאפיחס מטביע מישהוא אחר יענו מה פיתום מדברים על טביעות

 

ריטס וילנו לקחו מיתנקש שקורעים אוטו אופיר כץ וכתוב שהוא היה צלף החושרמוטה ואפילו קרעו לו אמברקס יענו ידית איזה פחד נהיה פו

 

רעיתם חררדו פסאדובלס דיבר היום שמישהוא מהשחקנים משקר אז תשמע חררדו אנחנו נותנים לך פול קבוד אז למה הדיבור הלא יפה הזותי על שחקני ביתר שיענו אולי מישהו משקר אחי הרבה זה ששחקני ביתר יחולים לעסות זה אוואז יענו בדחקות קמו לתת כאפות מאחורה של הרוש ולעסות בזזזזז בזזזז ושתנחש מי עסה זותי אבל לשקר זה לא בקבוד שלנו יא זאלמה

 

ולדימיר קלרה אתה מדבר על חלץ בביתר ביגלל החשבון אז כפרה עליך גם אתה עוסה אוואז עלינו נו אז מה אם אנחנו לא אחי טובים בחשבון אז צריח לעסות פלאבות אני מקיר המון אחוקים מהמיזרחי שטובים בשפות יענו יודעים קילולים בפול שפות ויש כאלה שטובים בטריגונומטריה ליניארית עם 3 מישתנים מיתחלפים אין לי מושג מה זה אבל יש אצלינו ספצים בזותי

 

 

ואחי חשוב שאף אחד לא ירמה עלינו בעודף במכולת אפילו לא בלירה אחת למה אנחו יודעים לעסות חישובים במוח של השכל שלנו

 

רעיתם איזה פרטיה עסו עלינו מחבי אש הם לא באו לחבות אש במיגרשים ולכן האחוקים לא יחלו לעסות על האש על הפרקט של הדשא בכפר סבא

אז ייייאאאלללללאאא מכבי בכדורסל וייייייאאאללללאאא בבבייייתתתררררר בכדורגל

 

אחוקים שלי אתמול שליפני אתמול הייתה לי פאדיחה החושרמוטה גדולה למה אישתי ברחה לי יא וואארראאדדייייי ואני קמו גבר עם קבוד נסעתי להחזיר אוטה עד שהגעתי לבית חולים ששמה היא נסעה ולקחתי אוטה בכוח הביתה למה לא יהיו לי פאדיחות אצל אנשים בחוץ בסוף בדרך חזרה אישתי כפרה עליה סיפרה לי שהיו לה ציריות והיא רצתה בדיקה אצל רופה ואני הוצאתי אוטה מישמה יאא איזה פאדיחה אבל לפחות הקבוד נישאר שזה אחי חשוב אצלינו

 

 

 

 

דוד (18.10.06)

שימו לב כמה תגובות יש לתגובה של דוד, ממש התפתח שם דיון בנושא :shock:

פורסם

דוד מגיב על ההתפתחויות בבית"ר ומגלה את הסיבה האמיתית לפיטוריו של ארדילס:

יא סאאאללאאאםםםם

רעיתם לא סתם פראנסיס זרק כדור לביפנוחו של הפיקה של הברך של יוסי מיזרחי הוא כבר ידע שיוסי יהיה המאמן שלו ורצה להרעות מי המועלם של השחקנים או שיוסי מיזרחי חחם החושרמוטה והוא רוצא לינקום בפראנסיס על זותי והוא יעסה לו אוואז באימונים יענו הוא יגיד לו שהאימון ב9 והאימון יהיה ב12

אמרתי מקודם שמה שמעניין את חררדו פסאדובלס זה המיסעדה שלו אל גאוצו ולא אימון

אנני גם חושב שהבעיה של ביתר היא שקול הזמן מבלבלים אוטם עם השפה יענו פאם זה צורפתית בניב מרוקאי ופאם זה אמריקאית בניב אנגלי ופאם זה רוסית בסיגנון עדות המיזרח והשחקנים שלנו מבינים ישראלית וכורדית וגם קצת אנגלית וקשה להם להיתרקז קול פאם בשפה אחרת וזה מבלבל אוטם ולכן הם לא משחקים טוב

 

אז יייייאאאלללללאאא בבבייייתתתרררר

 

אחוקים שלי הפאם אני ממליץ לחם על ספר שקורעים אוטו גזים אצילים מתכותאלקליות והלוגנים זה ספר חזק עם אלילה מותחת אשר יגרום לחם תענוג החושרמוטה וגם יפתח לחם אופקים חדשים וראיה מרחבית רחבה

 

 

דוד (18.10.06)

 

display_tb_blue_right_up.gif1. אחוקים שלי יש לי סקופ שעדיין לא פורסם

 

אתמול תפסו את חררדו פסאדובלס אצל מסעדה של יחזקאל טוחן קובה חמוסטה ומתדלק גם ערק זחלאוי וגם מדבר ישראלית טובה החושרמוטה ופיתום גילו שלא קורעים לו חררדו פסאדובלס אלא ויקו חדד והוא סתם עבד עלינו בעיניים ובשכל החחמם שלנו יענו הוא ניסה לעסות מעצמו מאמן מארחנטינה אבל מה שהסגיר אוטו בסוף זה שתוך כדי האוכל הוא היה גם כותב ומצייר במחברת שלו וראו אוטו מצייר בית וכלב ואיש ואישה וכותב ליד זותי ייאאלללאא באר שבע יענו ויקו חדד העסלי

ישר יחזקאל הרים טלפון אלחוטי לויקטור קלרה ואמר לו זותי ושמעו את קלרה צועק סוקה בלאט נאחוי פיזדייץ איך הצליח הפראנק הזה לעבוד עלינו יענו הוא הרגיש פגיע גדולה החושרמוטה בקבוד של הגזע שלנו

 

ישר הוא היתקשר לגינדיק המועלם שלנו וגינדיק אמר לו נייט ראבוטה ויקו חדד צריח להביא מישהו שירגיע את היציע המיזרחי של טדי ופיתום ניחנס אברם לוי למה הוא בא לקחת את הנעליים הגדולות שלו לבית למה אף אחד לא יחול בביתר להיכנס לנעליים האלה ואמר לקלרה מה עם היציע המיזרחי איך הם בלי אני וקלרה ישר נידלקה לו המנורה של המחשבה והוא אמר תביאו את יוסי מיזרחי כפרה עליו למה יש לו אופי המתאים לביתר והוא עדיין חייב בקבוד שלו ליזרוק כדור לביפנוח של הפיקה של הרגל של פרנסיס וככה יוסי מיזרחי הגיעה עלינו למה גינדיק הפטיח לגקו בן זקן מאשקלון פיצוי קטן שהוא יבנה ליד אשקלון עיר חדשה יענו במתנה

 

אז ייייאאאלללללאאאא בבבביייתתתתררר

 

הסקופ שלי הוא גדול החושרמוטה וגם סודי ואישתי כפרה עליה עדיין לא המליטה אבל זה מיתקרב מאוד למה הציריות כבר חורקות הרבה

 

 

דוד (19.10.06)

פורסם

התעלות נוספת (כנראה אחרי שראה את העלמה) :

sharapova_gallery__298x400.jpg

איזה מישחק יפה וגם מענג display_tb_blue_left_up.gif

 

 

מישהו חחם אמר לי פאם שמישחק של פינג פונג על מיגרש גדול קורעים אוטו הספורט הלבן אבל המישחק בין שחר פאר למריה שראפובה כפרה עליה הייתי קורע הספורט הכחול

למה מקול הקולות שהשחקניות האלה עוסות נהיה לי סבבה והרבה חשק אני אפילו קניתי קופסת סיגריות ואחרי קול מערכה אני מדליק סיגריה של אחרי ושוטה כוסית ערק זחלאווי יענו כי גמרתי יא וואאראאדדייי איזה סטוץ המישחק הזה

 

אז ייייאאאללללאא פינג פונג על מיגרש גדול ויייאאאללללאאא בבבביייתתתררררר

 

בביתר יש לנו מאמן חדשמיזרחי

 

קול היציע המיזרחי עוסה היום לקבודך הו הו הו הו הו והיום נעסה חפלה החושרמוטה וניצעק לאישות שלנו שיתחילו לעסות מאכלים עממים קמו קובה חמוסטה וקציצות עם אורז ועופות ואחי חשוב נרוץ וניקנה פקטים של סיגריות מהביוטי פרי שלא יגמר לך באמצע המישחק למה אתה מרביץ פול עישונים החושרמוטה וניקנה לך גם ברנר להדליק את הסיגריות

וגם ניקנה לך חצוצרה למה אתה אוהב לעסות פו פו פו פו פו עם הלחיים יענו מנגן יפה

 

המנהלים של ביתר היו מתודלקים בפול עם וודקות וטאקילות מתי שחתמו עם פסאדובלס אבל יש לי סקופ שיפיל אותחם מהרגליים לבירכיים וזה יותר טוב מקול באנג של שחטה

 

אתמול תפסו את חררדו פסאדובלס אצל מסעדה של יחזקאל טוחן קובה חמוסטה ומתדלק גם ערק זחלאוי וגם מדבר ישראלית טובה החושרמוטה ופיתום גילו שלא קורעים לו חררדו פסאדובלס אלא ויקו חדד והוא סתם עבד עלינו בעיניים ובשכל החחמם שלנו יענו הוא ניסה לעסות מעצמו מאמן מארחנטינה אבל מה שהסגיר אוטו בסוף זה שתוך כדי האוכל הוא היה גם כותב ומצייר במחברת שלו וראו אוטו מצייר בית וכלב ואיש ואישה וכותב ליד זותי ייאאלללאא באר שבע יענו ויקו חדד העסלי

ישר יחזקאל הרים טלפון אלחוטי לויקטור קלרה ואמר לו זותי ושמעו את קלרה צועק סוקה בלאט נאחוי פיזדייץ איך הצליח הפראנק הזה לעבוד עלינו יענו הוא הרגיש פגיע גדולה החושרמוטה בקבוד של הגזע שלנו

 

ישר הוא היתקשר לגינדיק המועלם שלנו וגינדיק אמר לו נייט ראבוטה ויקו חדד צריח להביא מישהו שירגיע את היציע המיזרחי של טדי ופיתום ניחנס אברם לוי למה הוא בא לקחת את הנעליים הגדולות שלו לבית למה אף אחד לא יחול בביתר להיכנס לנעליים האלה ואמר לקלרה מה עם היציע המיזרחי איך הם בלי אני וקלרה ישר נידלקה לו המנורה של המחשבה והוא אמר תביאו את יוסי מיזרחי כפרה עליו למה יש לו אופי המתאים לביתר והוא עדיין חייב בקבוד שלו ליזרוק כדור לביפנוח של הפיקה של הרגל של פרנסיס וככה יוסי מיזרחי הגיעה עלינו למה גינדיק הפטיח לגקו בן זקן מאשקלון פיצוי קטן שהוא יבנה ליד אשקלון עיר חדשה יענו במתנה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מזל טוב לדוד על הולדת הבן (אישתו סוף סוף המליטה)

 

ביתר חייבת לנצח את אשקלון

 

למה באשקלון עסו פארטיה על יוסי מיזרחי וזרקו אוטו החוצה ואנחנו בביתר שיש לנו לב רחב ונשמה ופול קבוד לקחנו אוטו מתחת לבית השחי שלנו ועסינו אוטו מאמן שלנו כי הוא יש לו לשון משותפת עם השחקנים שלנו יענו הוא מדבר כורדית וישראלית וגם קצת אמריקאית מילים קמו

 

HELLO

MY NAME IS YOSSI

HOO HOO HOO HOO HOO HOO

IWANT TO EAT KOBE HAMUSTA

 

יענו אלה מילים אינטרקונינטליות שקולם מבינים ויוסי מיזרחי מתאים לביתר קמו כאפה למצח או נעל אצבע לאצבע או קמו קובה לחמוסטה

 

אחוקים ואחוקיות שלי אישתי כפרה עליה המליטה בן קולולולולו הו הו הו הו הו מווו מווו מווו מווו מווו האב האב האב האב האב ליפני 4 ימים בערב הציריות של אישתי כפרה עליה התחילו לחרוק חזק החושרמוטה ישר היתקשרתי ליוחאי שהוא מומחה לחריקות של ציריות וקולם קורעים אוטו יא דוקטור והוא אמר לי שאני יקח את אישתי דחוף למוסך של הלידות יענו לחדר לידה וישר צעקתי לאישתי לקחת בישבילי בגדים להחלפה ובקבוק ערק זחלאווי ופאקט סיגריות שירגיע אוטי ונסענו למוסך של הלידות ובזמן הלידה קול הזמן הרגיעו אוטי וגם קיבלתי פול כאפות לביפנוחו של הפרצוף למה היתעלפתי פול פאמים וגם ביגלל ששחחנו בבית קובה חמוסטה שיתן לי חיזוקים לחולשה של הגוף ושל הביפנוחו של הבטן עד שבסוף אישתי צעקה לי שאני מפריע לה להיתרקז בנשימות של הפו פו פו פו פו פו ואה אה אה אה שלמדנו בקורס החנה להמלטה אז בישביל הקבוד שלה יצאתי החוצה והיתעלפתח עוד פאם

 

רק מה מתי ההילד יצא גיליתי שזה בן אבל הרופא תפס תחת וניסע לעסות עלינו פלאבות והביא לתינוק 2 כאפות לתוסיק והתינוק התחיל ליבכות יענו גיבור על תינוקים אז אני ישר בישביל הקבוד של הילד ישר הבאתי לרופא ראסייה בסטייל זיזו והרופא תפס חרופ מייד עד שהאחיות הסבירו לי שזה נותנים כאפות לתוסיק נגד עין רע אז הבנתי שזה לא ניסיון לעסות קומבינה על הילד

 

בזמן של ההמלטה גם הבאתי קמה אחוקים מהמיזרחי שניגנו בדרבוקות ובמנדולינות ובכינורים את הסימפוניה הבילתי גמורה של אבד רחים סאחיחי הידוע בקול בית ביתרי עסלי

 

אז ייייאאאללללאא בבבביייתתתרררררר

 

אחוקים ואחוקיות שלי הפאם אני מחייב אותחם ליקרוע ספר שקורים אוטו חשבון למה ומדוע

זה ספר טוב החושרמוטה שקרעתי אוטו בימים האחרונים שאישתי נימצאת במוסך של הרופאים למה יש שמה פול שאלות ופול תשובות אבל ניתקעתי בקמה שאלות שלא היו להם תשובות אז אחוקים שלי תעזרו לי בזותי

 

(5+121) כפול 2

17+42

15/3

וגם בעיה חשבונית במכולת של רחמים היו 30 מנות של קובה חמוסטה בא יעקוב וקנה במיבצע 10 קובה חמוסטה ואחרי זותי בא גם נחום למה הוא לא פראייר ולקח גם 10 אז קמה מנות נישערו לרחמים מהמכולת ומה היה המילוי ביפנוחו של הקובה

 

רציתי להגיד תודה לאחוקים ואחוקיות שאמרו לי מזל טוב ואמרו לי פול מילים של עידוד

 

 

 

דוד (28.10.06)

 

מישהו רוצה לתת לדוד שיעורים פרטיים בחשבון?

 

קול הקבוד לביתר

היה ברור ב100 מעלות שביתר תנצח קמו שלאחוקים מהמיזרחי ברור ש5 + 3 זה 9 יענו זה אקסיומה החושרמוטה

 

איזה ניצחון על אשקלון איזה שחקנים גיבורים ועסלים יש לנו איזה גולים יפים של עמר פקא ושל מיכל זילברמן וגם של פיני גרשון שסם פנדל למה הוא הפטיח שעל קול גול עצמי לביפנוחו של השער של איציק קורנפלור הוא יסים גול לשער של היריבות יענו בישביל האיזון ואנחנו אפילו לא רק משקיעים בנוער אנחנו גם משקיעים בשחקן שלנו שקורעים אוטו פאברוטי כי נירעה לי שגינדיק המועלם שלנו אמר לפאברוטי שיוכל פול אוכל וככה יהיה לו יותר קילואים בביפנוחו של הבטן וככה גינדיק יקבל עליו יותר כסף מתי שירצה לימכור אוטו למה פאברוטי נימכר לפי מישקל

גם רעיתם פול עשן בתחילת המישחק למה שקול האחוקים מהמיזרחי עישנו פול סיגריות ביציעים לקבודו של יוסי מיזרחי בישביל לתת לו הרגשה טובה

 

אבל מה יוסי מיזרחי אומר שהיה לו כבד החושרמוטה ליפני המישחק יענו נירעה לי שהוא טחן פול קובה חמוסטה ונהיה לו כבר החושרמוטה למה מתי שביתר סמו גולים אז מהכבד של יוסי מיזרחי הוא לא יכל לקום וליקפוץ ואפילו לא לעסות פו פו פו פו פו פו מהביפנוחו של הלחיים

 

אז ייייאאאללללאא בבבביייתתתרררררר

 

אחוקים ואחוקיות שלי הפאם אני מחייב אותחם ליקרוע ספר שקורים אוטו חשבון למה ומדוע

זה ספר טוב החושרמוטה שקרעתי אוטו בימים האחרונים שאישתי נימצאת במוסך של הרופאים למה יש שמה פול שאלות ופול תשובות אבל ניתקעתי בקמה שאלות שלא היו להם תשובות אז אחוקים שלי תעזרו לי בזותי

 

(5+121) 2 x

17+42

15/3

וגם בעיה חשבונית במכולת של רחמים היו 30 מנות של קובה חמוסטה בא יעקוב וקנה במיבצע 10 קובה חמוסטה ואחרי זותי בא גם נחום למה הוא לא פראייר ולקח גם 10 אז קמה מנות נישערו לרחמים מהמכולת ומה היה המילוי ביפנוחו של הקובה

 

יש משהוא מאוד חשוב שלמדתי מאחוק אחד שיושב במערבי של טדי וזה שאם שואלים אותחם קמה גברים מהמיזרחי צריח בישביל ליפטוח בקבוק בירה אז אתם עונים אף אחד למה הבירה צריחה להיות פתוחה כבר מתי שהאישה מגישה אוטה

 

רציתי להגיד תודה מקול הלב לאחוקים ואחוקיות שאמרו לי מזל טוב ואמרו לי פול מילים של עידוד

אני אפילו קצת מיתרגש ויורדת לי טיפה של מים מהביפנוחו של העין

 

 

 

 

דוד (28.10.06)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על ההקפצה אבל זה הדבר הטוב היחיד שיצא מהפדיחות של מכבי בפיינל פור:

================================================

גוד גיא נירעה לי שאתה הרבצתה פול טקילות בליל של הסדר למה אתה מדבר שלא היגעתם למישחק או אולי אני ואישתי כפרה עליה מלאים בבאנגים שרעינו אותחם בטלויזיה והייתם שמע יענו אחד הצדדים פו קצת בהיי החושרמוטה של אילוזיות

 

נירעה לי מכבי הרביצו פול באנגים של הסנפות ולכן ביחלל לא הבינו מה הם צריחים לעסות במישחק כימעת קול המישחק ישבתי והפרצוף שלי היה אדום החושרמוטה גם מהבושה של הבעסה של הפסד מכבי וגם מהקובה חמוסטה שהיה חריף החולבלוע וסרף לי את התחת ונהייתי אדום

 

קמה פאמים צריח להגיד שיניב סאפיחס חייב להפסיק לעסות את התנועות המצחיקות שלו מהספסל למה שחקני מכבי ניקרעים מצחוק מהתנועות שלו כי הם חושבים שסאפיחס מחקה את שבי זרעיה וניגנב להם השכל מרוב הצחוק

 

היום האיש שיושב בביפנוחה של הטלויזיה ומדבר מישמה עמר שקול המישחק הוא גארבץ טיים ולכן אני ועוד קמה אחוקים מהמיזרחי שהיו איטי ישבנו רוב המישחק וגירבצנו ועישנו טיים והבאנו שהאיש שמדבר מהטלויזיה צדק למה השילוב של הגירבוץ והעישון של הטיים הרגיע אוטנו החושרמוטה

 

 

גינדיק כפרה עליך חג שקורעים אוטו פסח הגיע ורצינו אני ופול אחוקים מהמיזרחי לחבק אותך יענו לתת לך להרגיש איך אנחנו מזיעים מרוב היתרגשות מתי שרועים אותך ולתת לך פול בוסות רטובות לגומות של הלחיים שלך ולתת לך כאפות של אהבה יענו של אחוקים ולהרעות לך שאנחנו לא רק אוהבים לגרבץ אלה אנחנו אוהבים גם אותחה יא מועלם

וקמו שאומרים אצלינו במיזרחי של טדי

نلتافعيمملارىتتين تاعفانم لاككوءىاقغيلش شت خح فقثصتن مككشلا ةوظءءاي لفتان יא ראיס

 

אז ייייאאאללללאא מכבי בכדורסל וייייאאאללללאא בבביייתתתררר בכדורגל

 

והפאם אחוקים ואחוקיות יש לי מתכון שקורעים אוטו קינוח של מצות

 

לוקחים 6 מצות טריות שקנינו בשוק לפי מישקל

100 גרם מרגרינה

תמצית וניל וסוכר ו2 קפות אפקת קאקאו ויין ואבקת סוכר

לציפוי לוקחים 100 גרמים של שוקולדה לנישול וגם 1 קאף מרגרינה

 

מפורריס את המצות טוב טוב החושרמוטה וסמים טבילה ביין

עוסים עירבוב חזק חזק של המרגרינה והסוכרוהקאקאו והתמצית וניל עד שנהיה קרם

ואחרי זותי מערבבים עם המצות המקוסחות

אחרי זותי עוסים גילגול של נקניק קמו בפלסטלינה וסמים על זותי אפקת סוכר

לוקחים את השוקולד לבישול וממיסים אוטו עם המרגרינה ואחרי זותי עוסים פו פו פו פו על ההעמסה של השוקולד יענו צינון ומרביצים השפחה על הנקניק של הגלילה

 

יוצא מעדן החושרמוטה וטחנים לביפנוחו של הבטן ואחרי זותי מנגבים את הפה עם השרוולים של החולצה קמו שנהוג בקול בית ביתרי ממוצע

 

אחרי שתקענו גראפס של שובע אני ממליץ לחם אחוקים שלי ליקרוע ספר שלקוח מסיפרות מופת של הארץ שקורעים אוטו האיש והקובה זה סיפור עצוב מהחיים של אחוק אחד מהמיזרחי של טדי שקול מה שהיה לו בחיים זה המנוי למישחקים של ביתר והמקרר שהיה מלא בקובה חמוסטה וזה שני הדברים שסימחו אוטו עד שיום אחד בא ההוצעה לפועל והחרימה לו את המקרר ואת המנוי לביתר ומאז הוא לא חזר לעצמו יענו זה סיפור שקול אחוק מהמיזרחי חייב ליקרוע אוטו למה הוא ילמד אוטנו הרבה על האכזריות של החיים וקמה קשה להיות אוהד ביתר

 

חג סמח ותודה לקול האחוקים והאחוקיות שתומחים בי

 

 

הבנאדם אלוף , לילה טוב ושגרשון יחזור בעונה הבאה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הוא חזר!

בתח שזה יחול לעזור לנישאוין

 

דוד

(10.03.11):

 

 

 

 

 

 

אני יש לי מנוי קבוע בסיפריית קסטות וידאו בחנות שבשחונה ולפחות פאם בשבוע אני שולח את אישתי כפרה עליה להביא לי איזה סרט פורנו טוב

 

ליפאמים היא לא רוצה ללחת אז אני שולח אחריה את הנעל אצבע שלי שרודפת אחריה וככה היא מגבירה את קצב הליחתה לעבר חנות של הפורנואים ולפאמים עוברת לריצה מהירה מתי שהנעל מיתקרבת אליה

 

מתי שאני ואישתי רואים סרט אז תמיד אחרי הסרט אנחנו עוסים סקס בסיגנון הדוגי סטייל יענו ליפאמים אני הדוגי והיא הסטייל וליפאמים היא הדוגי ואני הסטייל

 

אחרי סרט משובח ליפאמים הסקס בא בסיגנון הרומבה והצה צה וליפעמים בסיגנון כורדי אוטנטי

 

ליפאמים בישביל בילוי מישפחתי אנחנו קול המישפחה רואים סרט פורנו מצחיק ורך וזה בהחלט תורם לאיחוד המישפחתי

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4036094,00.html

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

זה אולי דמיוני , אבל יש אוהדים אמיתיים

אברהם נומה ועוזי גופיה - עוזי מגיע לכל משחק בשלג ובגשם בגופיה.

gg868110.jpg

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...