Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את צודקת לגבי הצינורות וואקום. הם מספקים וואקום ליחידת הדיג'יפלקס שלפיו הוא מחליט אם לקדם את ההצתה ובכמה (חשוב במיוחד כאשר מאיצים).

 

:)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

היי,

 

לאחר כמה נסיעות ברכב,אני יכולה לומר שהבעיה סודרה!!!!

החלפתי כאמור פילטר דלק,פלאגים ואת הצינוריות וואקום מהדיגיפלקס...

הרכב נוסע פשוט מעולה!

 

תודה לכול חברי הפורום על העזרה!!!

תודה!!!:wink:

:-)
פורסם

היי,

 

כאמור החלפתי את החלקים לבד.

 

עלות החלקים:

 

פילטר דלק - 25 ש"ח

 

פלאגים של בוש -60 ש"ח

 

לגבי הצינורות גומי אין לי מושג כי היה לי בבית.

 

 

 

סה"כ - 85 ש"ח

:-)
פורסם

שכחת דבר נוסף!

לתבוע את המוסך על רמאות , כשטען שהחלפת מצתים,( אגב יש ברשותך חשבונית, המאשרת החלפת מצתים לפני כחודש וחצי?), ועל עוגמת נפש!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי,

 

אין ברשותי את החשבונית..

 

המקרה קרה במוסך בו חשבתי לתקן את הראש מנוע של הרכב..אך לבסוף החלטתי שלא והעברתי את הרכב לטיפול במוסך אחר..המוסכניק ניסה להוציא קצת כסף לאחר שהבין שאני לא מתכוונת לטפל אצלו,אז הוא טען שהוא החליף את הפלאגים ואת המפלגים.הוא כאמור לא החליף את שניהם! עלות התיקון אצלו -200 ש"ח על זה שהוא לא החליף כלום! כאמור באותו זמן הייתי קצת לחוצה כי הייתי צריכה להעביר את הרכב למוסך השני .אז לא בדקתי שאכן הוא החליף.

:-)
פורסם

שימי לב שחיזקת טוב טוב את 2 הצינורות שמתחברים לפילטר דלק. כבר הייתי בסרט הזה בפיאט 127 שהיתה לאמא שלי שעלתה באש בגלל זה.

 

דבר שני מה זאת אומרת שהוא לקח 200 ש"ח על כלום?! אני הייתי חוזר לשם, צועק והופך קצת שולחנות תוך איומים לפנייה לאיגוד המוסכים ולתביעת המוסך בתביעות קטנות.

דבר שני עדיף להיות ליד הרכב בזמן טיפולים כאלה כמו שאני עשיתי.

ככה אני עומד להם על הראש ורואה בדיוק מה הם עושים.

פורסם

היי,

 

חיזקתי ממש טוב את הצינורות לפילטר (בדקתי את זה כמה פעמים).

 

תאמין לי שהייתי חוזרת אליו אבל אני החלטתי על דרך יותר טובה..דיברתי עם 4 לקוחות שלו שאחד מהם היה בדרך לטיפול גדול ופשוט אחרי השיחה הם עברו למוסך אחר...הפסד שלי-200 ש"ח הפסד של המוסכניק-אלפי שקלים. (אחד מהם היה בדרך לטיפול רציני הערכה-3000 ש"ח מינימום):wink:

:-)
פורסם

אבל הבעיה כאן היא שהמוסכניק לא יודע שהוא הפסיד את הלקוחות האלו. מבחינתו הוא הרוויח עליך 200 ש"ח על כלום.

 

אם אני הייתי עושה דבר כזה אני לפחות הייתי רומז לו על זה:

"מעניין מה הלקוחות האחרים היו חושבים על מה שעשית"...

"נראה לי שהיה צריך להיכנס אליך לקוח לטיפול של אלפי שח"...

פורסם

היי,

 

שהמוסכניק יחשוב מה שהוא רוצה בסופו של דבר רק הוא מפסיד ויפסיד כי אותם לקוחות שלא נכנסו בגללי לתקן אצלו.. בטוח יספרו ואולי כבר סיפרו לעוד לקוח או אפילו שניים...והכדור שלג רק מתחיל...

 

מסקנה-תיהיה ישר רק ככה תרוויח באמת ולאורך זמן!

:-)
×
×
  • תוכן חדש...