Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"אופנועים רק אופנועים ושום דבר פרט לאופנועים" - השירשור ננעל, פרטים בפנים.


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה ועכשיו ההסבר-רן
זה האופנוע שדיברתי איתך עליו פעם לצערי אני לא מצליח לטפוס את הבן אדם.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מועדון ישראלי לאספני האופנועים

 

[email protected]

 

http://www.m-c.org.il

 

רוכבים ורוכבות ומצטרפים נכבדים ויקרים.

 

מסורת הטיולים נמשכת:

 

 

טיול שבת 15-10-2005



 

בשבת בתאריך 15.10.05 נצא לרכיבת אופנעי אספנות באזור הצפון.

 

 

כינוס ב 7.30

במחלף הסירה בתחנת הדלק

יציאה 0755 בדיוק.

רכיבה רצופה עד צומת מגידו

ממגידו רכיבת שטח ושביל מהודק,וחציית עמק יזרעאל

תצפית למאגר ברוך,ורכיבה במקביל למסלולי רמת דוד

עלייה לתל שימרון,אילן רמון,ומשה דיין,ומשם לגבעת אלה ,זרזיר ושימשית,עד לצומת

הסוללים,מנוחה אוכל וקפה.

המשך לצומת יפתחאל וטיפוס לעבר יודפת ועראבה

כניסה לואדי צלמון,והליכה רגלית בין טחנות הקמח,וביקור בפארק המדהים,של גילופי העץ. במידה והזמן יותיר לנו מרווח,נבקר את עצי הזית הענקיים,והעתיקים בדיר חנא.

המשך לבית ג'אן,ומשם בדרך עפר נסתרת ועבירה בינות לחורש מדהים ביופיו,ננסה

לחצות לחורפיש,בדרך נעצור לכיבוד זכרם של חללי אסון המסוקים.

 

הטיול מתאים לכל סוגי הכלים אופנועים וקטנועים

ואופנועי אספנות דו גלגליים. מהירות נסיעה 85 קמש.

 

 

בחורפיש נטפס אל נבי זבאלן,ההר הקדוש לדרוזים



מתארגן הסבר מקצועי ממדריך טיולים,לאורך הטיול.ובעיקר בנבי זבאלן,על אורחות הדת

 

הדרוזית,חמשת הנביאים שבה,וכלל האמונה והמסורת.

 

בנבי זבאלן תצפית מהממת לעבר רכסי הגליל העליון.

 

נא לשמור במתחם על לבוש לא חושפני,של גברים ונשים כאחד.



------------------------------------------------------------ -----

יש להצטיד,בערכת תיקון פנצ'רים,הרבה מים,

אוכל מטעמים,ודברים טובים,דליקטסים,לארוחת בוקר

כל אחד יביא כרצונו,מפות שולחן חד פעמיות יתקבלו בברכה,בתוספת נעצים.

 

ארוחת צהריים תיקבע על דעת הרוכבים עצמם,יש שפע מקומות לכך.



 

 

 

 

 

לוח הזמנים

 

כינוס ב0730

במחלף הסירה בתחנת הדלק

יציאה 7.55 בדיוק.

 

 

רכבים המצטרפים לטיול המועדון ינועו במאסף.

 

 

 

מכונאי וציוד צמודים עמי פרבר.

 

ציוד הגברה מערכות בידוריות אידלמן.

 

מהירות נסיעה כ- 85 קמ"ש .

 

 

 

 

 

 

למידע

 

עמי 050/5455315

 

למידע ותיאומים ביום הטיול איציק אידלמן 052/2782592

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!!

נעדרתי לכמה זמן ולא הגבתי לכל התגובות שנשלחו בנושא ה BSA .

אז ראשית תודה לכולם על ההענות המהירה והאדיבות,זה בהחלט מעיד על אופיו של הפורום והאנשים. :)

אני אשתדל להעלות תמונות של האופנוע ע"מ להראות את הפרוייקט העתידי וכמובן להשוויץ כאב גאה...

אזהרה לכולם ! יקח לי הרבה מאוד זמן להשלים את השיפוץ בשל דלות האמצעים שברשותי אז סבלנות.

גם רציתי להתייעץ אתכם בנושא עלות,לפי דעתכם המנוסה כמה צריך לעלות מזלג שלם של BSA משנת 41'

כולל הקפיץ הגלגל הקדמי והכנף,ללא הפנס?

וכיוון שבאופנוע שברשותי החליפו את המזלג המקורי להזכירכם במזלג טלסקופי ,האם בעת ההחלפה יש באמת צורך להחליף את הגלגל והכנף גם כן?

תודה רבה ,דרור.

שלושה דברים אסור להרוס-כלי נגינה ישנים רכבים ישנים ויצירות אומנות,אבל בעצם הסעיף האחרון כולל את שני הראשונים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש אופנוע פאנטיק אנדורו 50 סמ"ק משנות 82-84

לא משנה מה מצבו..................

:-)

תודה דודו

[email protected]

 

בחולון ישנו מוסך אופנועים, שמו פרח לי מהראש כרגע (אולי אופנועי חולון?).

בכל אופן לבעל המוסך (שגם שמו פרח לי מהראש), יש כזה מושלם במצב נסיעה.

הוא סיפר לי שהוא שיפץ עוד אחד כזה לא מזמן לבחור עם פרץ נוסטלגיית נעורים.

יש לו שם עוד כמה כילים מעניינים שכבר לא רואים (למשל ts-x250 של סוזוקי, הראשון שיובא לארץ, גם הוא במצב מושלם).

 

אם אתה בא מכיוון בית דגן, אז בצומת טמפו שמאלה, ברמזור שוב שמאלה ואז פניה ראשונה ימינה.

לאחר 100-200 מטר, הוא בצד ימין.

בהצלחה

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!!

נעדרתי לכמה זמן ולא הגבתי לכל התגובות שנשלחו בנושא ה BSA .

אז ראשית תודה לכולם על ההענות המהירה והאדיבות,זה בהחלט מעיד על אופיו של הפורום והאנשים. :)

אני אשתדל להעלות תמונות של האופנוע ע"מ להראות את הפרוייקט העתידי וכמובן להשוויץ כאב גאה...

אזהרה לכולם ! יקח לי הרבה מאוד זמן להשלים את השיפוץ בשל דלות האמצעים שברשותי אז סבלנות.

גם רציתי להתייעץ אתכם בנושא עלות,לפי דעתכם המנוסה כמה צריך לעלות מזלג שלם של BSA משנת 41'

כולל הקפיץ הגלגל הקדמי והכנף,ללא הפנס?

וכיוון שבאופנוע שברשותי החליפו את המזלג המקורי להזכירכם במזלג טלסקופי ,האם בעת ההחלפה יש באמת צורך להחליף את הגלגל והכנף גם כן?

תודה רבה ,דרור.

הכנף והגלגל שונים ותצטרך להחליף גם אותם.

עכשיו מאיפה לך שמדובר בשנת 41?לפי מה שאני יודע כל הדגמים הישנים נקראים 42 היות והם כלים מלחמתיים שבסופו של דבר היגעו לאזרחים(כך שלא היה ידוע מה השנה בדיוק באותו זמן).

קיים דגם "חדיש" יותר של הM20 אשר היה מצוייד בטלסקופים עם שילדה של ה"42"

ולאחר זמן מסויים יצאה שלדה חדשה יותר(1956 אם איני טועה).

מה שאני אומר הוא שאולי תשפץ את האופנוע עם הטלסקופים הנוכחיים במקום לחפש את הישנים והמקוריים.

כי זה לא יהיה זול,וחוץ מהשנתון לא תהיה כל סטירה.

אם תעלה תמונה זה יהיה מאוד נחמד.

עמית.

bsam212.jpg

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BSA M20 כמו כן גם ה- M21 הוצגו לראשונה בתערוכת אוקטובר, 1936; הייצור לשוק החל בדגמי 1937. בהתחלה שניהם היו זהים למעט נפח המנוע ושינוי קל בגיר (יחסי ההעברה. ה- 21 יועד מלכתחילה לגרור סירה). שניהם היו ללא שיכוך אחורי ועם מתלה "גירדר" (קפיץ בודד) מקדימה. היו דגמי ניסוי עם הילוכים ידניים על מיכל הדלק ופאנל שכלל מד אמפר ומד מהירות בתוך המיכל (!) בסגנון ה- אמפייר סטאר. האגזוז היה מסוג "זנב דג" מפואר והחיים היו יפים עד שהמלחמה באה וחירבנה הכול. ייצור ה- 21 הופסק בשנת 1940 וחזר רק ב- 1946. הטלסקופים הקדמיים הופיעו (כאופציה) רק בשנת 1948 ולאלו שגררו סירה הייתה הוראת יצרן להחליץ קפיצים לחזקים יותר. גלגל על קפיץ אחורי היה אופציה רק בשנת 1951 ומושב ארוך במקום כסא בודד הופיע ב- 1952. ב- 1958 יוצר ה- 21 רק לפי בקשה מיוחדת והייצור הופסק כליל בשנת 1963. ה- 20 הידוע הופסק כבר בשנת 1955. שימו לב שכול השינויים והאפשרויות הופיעו לאחר המלחמה, כמובן.

 

עד כאן מה היה מורכב איפה ולאיזה שנתון. בקשר לכינוי "42": לאחר קום המדינה היו מספר יבואנים זריזים שקנו מלאי כלים מהצבא הבריטי במחסניו בקפריסין ומכרו כאן בארץ; כלים אלה היו ברובם משנתון ייצור של 1942, במקרה. ומכאן השם. אולם ייצור ה- 20 היה במהלך כול שנות המלחמה כמובן ולא רק ב- 1942...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לשנתון הכלי אני מסתמך על מה שכתוב ברישיון הכלי המקורי ,ביגלל שבמלה"ע 2 משרדי BSA נשרפו כליל לא ניתן לאתר את הפרטים המדוייקים ע"פ מס' השילדה. בעבר אף נעשתה פניה לחברה,(כשהיא עוד היתה פעילה),והיא מסרה בתגובה שלא ניתן לאתר את פרטי הכלי מהסיבות שצויינו. אני מסתמך על העובדה שהכלי היה שייך קודם לכן לקצין בריטי משמע מדובר בכלי צבאי נטו ולא כלי אזרחי. שנית ידוע לי שהמזלג הוחלף מס' פעמים ואינו המזלג המקורי,ובכל מקרה מצב המזלג הנוכחי גרוע מאוד וצריך להחליפו...,מעבר לכך הצבע המקורי שלו (אף שיתכן שהוא ניצבע לאחר מכן) היה ירוק ולאחר מכן הוא נצבע בשחור.

בד"כ אופנועים אזרחיים בריטים מאופיינים בחלקי ניקל רבים ובינהם מיכל דלק מתכתי. הכלי הנ"ל נטול קישוטים ונראה ככלי עבודה נטו.

הבעיה היא שאכן נעשו בו שינויים להתאים לשוק האזרחי ,אבל כל המאפיינים מראים שהוא היה במקורו כלי צבאי. לגבי האם הוא M20 או M21 , ההערכה שלי ע"פ השנתון שהוא WM20 ,אבל אני אתן לכם תשובה יותר מדוקדקת בהמשך.

לגבי תמונות -יגיעו בהקדם!

חג שמח!! דרור.

שלושה דברים אסור להרוס-כלי נגינה ישנים רכבים ישנים ויצירות אומנות,אבל בעצם הסעיף האחרון כולל את שני הראשונים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לשנתון הכלי אני מסתמך על מה שכתוב ברישיון הכלי המקורי ,ביגלל שבמלה"ע 2 משרדי BSA נשרפו כליל לא ניתן לאתר את הפרטים המדוייקים ע"פ מס' השילדה. בעבר אף נעשתה פניה לחברה,(כשהיא עוד היתה פעילה),והיא מסרה בתגובה שלא ניתן לאתר את פרטי הכלי מהסיבות שצויינו. אני מסתמך על העובדה שהכלי היה שייך קודם לכן לקצין בריטי משמע מדובר בכלי צבאי נטו ולא כלי אזרחי. שנית ידוע לי שהמזלג הוחלף מס' פעמים ואינו המזלג המקורי,ובכל מקרה מצב המזלג הנוכחי גרוע מאוד וצריך להחליפו...,מעבר לכך הצבע המקורי שלו (אף שיתכן שהוא ניצבע לאחר מכן) היה ירוק ולאחר מכן הוא נצבע בשחור.

בד"כ אופנועים אזרחיים בריטים מאופיינים בחלקי ניקל רבים ובינהם מיכל דלק מתכתי. הכלי הנ"ל נטול קישוטים ונראה ככלי עבודה נטו.

הבעיה היא שאכן נעשו בו שינויים להתאים לשוק האזרחי ,אבל כל המאפיינים מראים שהוא היה במקורו כלי צבאי. לגבי האם הוא M20 או M21 , ההערכה שלי ע"פ השנתון שהוא WM20 ,אבל אני אתן לכם תשובה יותר מדוקדקת בהמשך.

לגבי תמונות -יגיעו בהקדם!

חג שמח!! דרור.

אם תשלח את מ"ס השלדה, יתכן ואוכל לתת נתונים בעזרת הקטלוגים שברשותי.

בברכה-זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי,הנה תוצאות המחקר שלי לגבי הבדלים בין ה M21 ל M20,ברובם הדברים חוזרים על דברי ירחמיאל אך עם הרחבות קלות.

בתחילה ל M21 היה נפח מנוע של 595CC בעוד ל M20 היה 500CC , לאחר מכן שונה נפח המנוע ל 591CC והשווה למנוע ה M20 ע"מ שניתן יהיה להשתמש בחלקי מנוע ה M20 על ה M21,אך למרות זאת חלקי מרכב ה M21 היו מעט מסיבים יותר משל ה M20 בשל יעודו העיקרי-סירות הצד.ביצועי ה M21 הגיעו ל 15BHP אך עם סירת הצד ביצועיו היו מעט חלשים והגיעו ל 50MPH , בצורה אירונית דווקא ה M20 שסיפק "רק" 13MPH הגיע למהירויות של 55-60MPH . אבל באותן שנים ,'38 , מהירות לא היתה היעד.(דרך אגב באותן שנים לשני הכלים היה מזלג גרידר,הטלסקופים ,כפי שירחמיאל ציין, לא יגיעו עד '48 ).

משנת '37 חברת BSA יצאה במגוון גדול של דגמים, הM19-350CC ,הM20-500CC ,הM21-600, לסירה, הM22-500CC OMH וה-M23 EMPIRE STAR ,אבל מצב החברה לא היה כ"כ טוב...

בזמן מלה"ע 2 הזמנות רבות מצד הצבא שיפרו את מצב החברה וגם ה M20 וגם ה M21 גוייסו,אך העדיפות נתנה לבסוף לM20 שהוכיח את עצמו יותר.

ייצור ה M21 חודש רק בשנת '46 ובצורה זהה לדגם המקורי אך ניבדל מה WM20 בשל 6 קפיצים בקלאצ' ,קופסת כלים מוגדלת ,הכנה לחיבור סירה,מגן בוץ אזרחי והותקן מיכל דלק מתכתי עם סמל החברה מכונף-להרשמת הקונים.

ב '48 קיבל הדגם את הטלסקופים שלו (כך שבעצם כל M21 שיוצר לפני '48 אמור להיות עם מזלג גרידר),ושילדה מותאמת למזלג טלסקופי. מפה השינויים הלכו וגדלו בעיקר להתאים לשוק האזרחי ולתנועה על הכבישים שהשתנתה רבות מ '38, ובעיקר שיפור ליקויים.

ייצור ה M21 נפסק לבסוף בשנת '63 בעוד שה- M20 נפרד מפס הייצור בשנת '55.

שלושה דברים אסור להרוס-כלי נגינה ישנים רכבים ישנים ויצירות אומנות,אבל בעצם הסעיף האחרון כולל את שני הראשונים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור,

 

בדרך כלל, אם הכלי הוא M20 או M21 קל לקבוע לפי נפח המנוע אבל: לא תמיד מה שמצוין ברישיון הוא הנכון משום שניתן ללא שום בעיה להשתיל מנוע של זה בשילדה של ההוא ולא מעט כלים נעים כך. נא תן מספר שילדה וגם מספר מנוע - לפיכך ניתן יהיה לקבוע יותר פרטים. באיזה שלב שיפוץ אתה נמצא והאם תרצה להחזירו שוב לתצורה צבאית, באם השנתון מתאים לכך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...