Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

המיסבים בגלגלים הקידמיים של הרנו שלי מרעישים בערך כמו מסוק לפני המראה .

קניתי מיסבים, ובאתי להחליף , אבל מישהו אמר לי שחייבים לחלץ את המיסב ,ולהרכיב מחדש בפרס וזה בלגן , קיצר ביעס אותי .

אולי מישהו מכם יוכל לתאר לי בקצרה מה לפרק ואם בכלל אפשר לבד .

 

תודה רבה על הקריאה

בברכה

רם

פורסם

רם שלום, מנסיוני עם שני רכבים עם אותה הבעיה יש צורך בכלים מיוחדים כדי לחלץ את המייסב (אם עושים את זה בלי לפרק את הבית שלו מהרכב).

במוסך באמת מפרקים הכל ועושים את זה עם פרס (יותר נוח ומקצועי).

הייתי ממליץ לך לגשת למוסך ושיחליפו לך, ההחלפה היא לא כזה סיפור ובלגן.

כל מוסכניק יכול לבצע את ההחלפה בערך תוך חצי שעה לגלגל.

 

שיהיה בהצלחה.

 

יוחאי

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

טוב, זה נושא מצער מאד, בתור אחד שיש לו רנו אקספרס ותמיד עם מיסבים רועשים.

המיסב יושב על הנאבה.שזה החלק שמחבר בין הציריה לגלגל. לצערינו כל הנסיונות לחלץ את המיסב ללא פרס עלו בחרס. הבעיה תמיד היתה לא החילוץ אלא ההכנסה של המיסב החדש.

 

אני יכול ליעץ אם אתה רוצה לחסוך כסף, לרכוש את המיסב לבד , לפרק את 2 הנאבות מהגלגלים , ולהגיע למוסך בעצמך. במצב כזה רק עבודת החלפת המיסבים צריכה לעלות לא יותר מ100-50 ש"ח ל2 הגלגלים.

 

כמובן שאני מזהיר מראש לא לקנות מיסבים סינים או יפאנים או מהחלל החיצון. עוד 5000 ק"מ תגיד להם שלום.

מחיר מיסב צרפתי טוב יכול לסגור את ה100 ש"ח . במקרה שלי מספיק לכ 30000 ק"מ . תלוי בעבודה.

אם בכל זאת אתה מתעקש על מיסב סיני - תזהר לגרז אותו כמו שצריך.

 

מחיר עבודה כזו לכל גלגל לצערינו במוסך מגיע ל250 ש"ח ללא מע"מ.

פורסם

אז השמועות נכונות , הא .

 

ס'עמק לא אוהב מוסך (תפרן מה לעשות) , טוב נו לא נורא , אבל רגע

 

אתה אומר שזה אמור לעלות לי 100 שקל לשני הגלגלים (רק עבודה )

כזה רק עבודת החלפת המיסבים צריכה לעלות לא יותר מ100-50 ש"ח ל2 הגלגלים.

או

מחיר עבודה כזו לכל גלגל לצערינו במוסך מגיע ל250 ש"ח ללא מע"מ.

ולגבי המיסב הסיני אתה אומר לגרז אותו או לא לגרז אותו

תזהר לגרז אותו כמו שצריך

תודה רבה על התגובה ,

בברכה

רם

פורסם

טוב

הנה הסבר - ממי שעשה את זה פעם או שתיים בחייו

 

[נ.ב. - מנסיון, את הקדמיים באמת עדיף לתת לבעל מקצוע להחליף כי הם פשוט קשים יותר להחלפה, את האחוריים זה משמ שטויות להחליף - יחסית]

ובכן

פרק את הנאבה :

1. נתק את הברגים שמחברים לבית הבולם

הסר את הקאליפר ואת העיגון לזרוע ההגה

שחרר את הבורג שמחזיק את הציריה במקומה - אם אני זוכר נכון מדובר בבורג 30 או 32 מ"מ, קניתי בוקסא כזו במיוחד

הסר את החיבור למשולש התחתון

כעת - שלוף החוצה את הנאבה וגש איתה למלחציים איכותיים.

אזן את הנאבה ובעזרת צינור מתאים או מתאם דפוק את המיסב החוצה.

אל תדאג אם הוא מתפרק לך במהלך העבודה - אתה תרצה אותו מפורק בהמשך.

 

שים לב במהלך החילוץ לא לפגוע [יש המקלים ואומרים "לא לפגוע מאוד] בדפנות של הנאבה שמחזיקות את המיסב.

כעת - משחילצנו את המיסב ובדרך הוא פורק לרסיסים יש לנו ביד:

נאבה בלי מיסב

גליל חיצוני של מיסב ישן

ומיסב חדש

אזן שוב את הנאבה במלחציים

שים את המיסב החדש במקום ונסה ללחוץ אותו עד כמה שאפשר עם היד [רמז, אפשר ממש מעט אם בכלל]

אחרי שעשית את זה, הנח על המיסב חתיכת בלוק עץ וטפוח עליו עם פטיש בעדינות - להתחלה של התיישבות המיסב החדש במקום.

כעת - הפעולה מעט ברוטאלית - כשאתה מרגיש שהמיסב התיישב במקום פחות או יותר

זה הזמן להכות במאדר-פאקר.

הנח עליו שוב את בלוק בעץ והבא בו מכה עם הפטיש עד להתיישבותו המלאה עד כמה שאפשר בתוך הנאבה.

כעת - משהו כמעט במקום - השתמש בצינור החלול שהוא חלקו החיצוני של המיסב הישן כדי להושיב את המיסב החדש בדיוק במקומו.

 

 

זכור - לא להכות במיסב החדש במרכז - בשום פנים ואופן !

 

בהצלחה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

וואלה אחי שיחקת אותה .

תודה רבה על הפרוט !

מחר נפרק ונראה מה הסרט .

 

אגב , אם כבר באקספרס עסקינן אז שאלה נוספת לי אם אפשר ,

 

הקלאצ' אצלי מרעיש רעש מחריד ,(בלחיצה כמובן), אבל מפריד ורך ועובד מצויין !

מה מרעיש שם בידיוק ומה כדאי לעשות אם בכלל ,

 

תודה רבה לכולכם על התגובות

בברכה

רם.

פורסם

אם כבר יש מלחציים עדיף לדפוק את המיסב מעט בהתחלה כדי שיכנס מעט ,ואז בעזרת המלחציים והלוח עץ מכניסים את המיסב פנימה ,זה כמובן מצריך מלחציים גדולים ,פשוט מניחים את הנאבה בתוך המלחציים במצב אנכי כאשר השפה של המלחציים לוחצת על הלוח עץ ואז סוגרים לאט לאט את המלחציים ,זה שווה ערך לפעולה של פרס.

 

יותר מדי מכות על הנאבה עלולים לשבור אותה או לסדוק אותה או לעקם אותה.

הכי טוב לעשות את זה עם פרס...

פורסם

הנסיך הוא באמת נסיך.

בנוסף, הניח את המייסב החדש,בפריזר של המקרר למשך רבע שעה,לאחר מכן

הוא יכנס לנבה יותר בקלות.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

 

הניח את המייסב החדש,בפריזר של המקרר למשך רבע שעה,לאחר מכן

הוא יכנס לנבה יותר בקלות.

 

 

ברצינות ? (לא כי זה נשמע מאוד הגיוני) לא בציניות .

השאלה, מתכווץ מספיק לרמה שנרגיש בעת ההרכבה ?

 

אם כן אתה גאון אחי , בחיים לא הייתי חושב על זה :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...