Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאור, אם כבר אתה רוצה ללכת בכיוון הנ"ל אז לקנות HU של רכב ולהפעיל אותו על 220V דרך ספק מתח מיוצב זה לא סיפור כזה גדול כי HU אינו צורך זרם גבוה, במיוחד אם תחבר אותו למגבר חיצוני דרך חיבורי ה - RCA ולא תשתמש בהגברה הפנימית של המכשיר. ולגבי המגבר הייתי קונה מגבר הספק שבנוי לעבוד בסביבת עבודה של 220V ומחבר אותו בקלות ל - HU, דרך חיבורי ה - RCA, דבר שיחסוך ביזבוז אנרגיה וישפר את איכות הקול באופן משמעותי ביותר.

 

שבת שלום, שלו.

בזבוז אנרגיה כן.

שיפור סאונד כן.

מגבר ביתי פשוט שיודע לעבוד ב4 אוהם ומטה, לא.

under construction..

פורסם

נניח ויש לנו מגבר בייתי שהוא מסוג CLASS AB,

 

ניקח כ60% נצילות הגברה וכ80% נצילות שנאי 220 ליפוף -> מתח נמוך יותר. יש לנו הפסד של כ60% באנרגיה.

 

מגבר לרכב 4 ערוצים CLASS AB, עם שנאי חיצוני,

 

ניקח 60% נצילות גברה וכ85% נצילות שנאי PWM וכ80% נצילות שנאי ליפוף 220 -> 12. יש לנו של כ75% באנרגיה.

 

אבל מה אפכת לך? אתה משלם חשבון חשמל !? :wink: .

 

רוב המגברים הבייתים מסוגלים לעבוד בהתנגדות של4 אום, אבל למשך זמן רב.? בהספק מלא? חלקם ירזיקו מעמד

 

תמיר

פורסם

עזוב, אתה רוצה להתשגע? אני אשתגע איתך עד הסוף.

 

לך תקנה לאדה ישנה ב500 ש"ח, תפרק לה את המנוע מהמרכב, תתקין אותו בכלוב מתכת עם תושבות על הגג, ותריץ אותה עם האלטרנטור ללא עומס של מזגן+אורות, ותקבל לפחות 65 אמפר חופשיים.

ככה גם תקבל 14.4ותוכל לחבר מגברים של רכב וגם תוכל לעבוד בהתנגדיות נמוכות!!

וגם זה היה יותר זול מכל שנאי 12V מתאים!!

גאוני לא!!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תאמינו לי אתם, אם ממש משעמם לכם בואו תעשו לי פרקט בסלון.:)

under construction..

פורסם
נניח ויש לנו מגבר בייתי שהוא מסוג CLASS AB,

 

ניקח כ60% נצילות הגברה וכ80% נצילות שנאי 220 ליפוף -> מתח נמוך יותר. יש לנו הפסד של כ60% באנרגיה.

 

מגבר לרכב 4 ערוצים CLASS AB, עם שנאי חיצוני,

 

ניקח 60% נצילות גברה וכ85% נצילות שנאי PWM וכ80% נצילות שנאי ליפוף 220 -> 12. יש לנו של כ75% באנרגיה.

 

אבל מה אפכת לך? אתה משלם חשבון חשמל !? :wink: .

 

רוב המגברים הבייתים מסוגלים לעבוד בהתנגדות של4 אום, אבל למשך זמן רב.? בהספק מלא? חלקם ירזיקו מעמד

 

תמיר

אז מה אתה אומר בזה?

ד"א אבא שלי עובד בחברת חשמל :wink:.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אם תשאל אותי, אני עשיתי את זה לחדר לפני כשנתיים,

 

ויש לי חבר אפילו שהשתמש ב4 מגברים קליפורניה בום 1000, עם עזרה שלי עשיתי מהם מגבר 2 ערוצים חזק מאוד, עם שנאים של 2KW, ואני אומר לך 6 רמקולים של הגברות הוא היה מעיף.

 

אני אישית אוהב לעשות פרוייקטים גם אם הם יקרים בסוף יותר, או לא יתנו את התועלת של הדבר המוכן, אבל עצם העניין של לעשות את זה לבד מ0, זה נחמד.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...