Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר יותר משנה שבמהלכה לא הנעתי אותה כלל, החלטתי שהגיע הזמן לנער

את האבק (literally) מעל ה-206WRC שלי ולהניע אותה.

ה-206 הזו היא מסדרת PureTen של Kyosho, כאשר על הפיקוד

ממונה מערכת של סרבואים, רסיבר ושלט של acoms.

לאחר שבאמת ניערתי ממנה את האבק, למרות שהיא שכנה מתחת למיטה,

עברתי על כל החשמל לבדוק אותו.

רב-מודד ופיליפס הספיקו על מנת למצוא קצת בלאגן בחשמל

(כמו בכל צרפתיה, לא :?::wink: ), הסיבה שבגללה היא שכנה מלכתחילה

מתחת למיטתי... :roll:

ספק 12V מייצור עצמי התנדב על מנת לספק מתח שווה-ערך ל-8 סוללות AA

לשלט וכך נבדק הכל, לשביעות רצוני. חשמל, check!

תדלקתי אותה (עם כ-15% ניטרו... לא בצחוק) בחצי מיכל ("כל" המיכל מכיל

כ-75 מ"ל... :lol: ), פמפמתי "קצת" דלק פנימה, תקעתי את הסטרטר,

משכתי בכבל ההתנעה ו... לא מניעה... :roll:

לאחר הוצאת המצת (glow plug) מסתבר לי כי הפמפום שהוזכר קודם היה

"קצת" יותר מדי והוא הציף את הפלאג... :?

ייבוש רציני של הפלאג וספיגת הדלק ממנו עשו את העבודה וחיש קל תקיעה של הסטרטר

בפלאג הביאה להצתת הפלאג. :p

הפלאג הורכב אחר כבוד והפיז'ו הניעה במשיכה ראשונה... :shock:

המוזר הוא שטרם האפסון, פירקתי את האוטו לגורמים ואת המנוע

(דגם GX-12) גם, הרכבתי ואז "שכחתי" ממנה.

עכשיו אני רושם את ההודעה הזו כדי להעביר את הזמן שלוקח לסוללות AA

של GP להיטען... נו :?::!:

 

30942r1.jpg

זהו תצלום יצרן רשמי. :lol:

כמו שתראו בתמונות, המכונית כפולת ההנעה הוגבהה.

MCS 2008

פורסם

איזה יפיפיה!!!!

אני חושב כבר הרבה זמן על לרכוש כזה צעצוע, רק שאני לא מבין בהם ומפחד להדפק.

אם תוכל לרשום לי בפרטי כמה בערך עלות הצעצוע והאחזקה.

תודה :)

 

דרך אגב, הדלק! מאיפה קונים? :lol:

פורסם
צעצוע יפה!!!!

איזו פידבק מדהים. בוא נתערב שהיא משאירה ל-205 שלך רכבות.

:lol::wink:

 

ניתן לקנות דגמים להרכבה או דגמים מוכנים מהמדף.

אני לא האורים והתומים בנושא, אך מקורות החלפים והדלק

המוכרים לי הם טיסני חיפה (המבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ

וניתן להזמין מהם קטלוג מחירים. חפש ב-144) וטיסני ראשון (הפרסי,

כמדומני, אך בניגוד לפרוחזאד הם גנבים...).

אתרים ישראלים בנושא:

 

http://www.rc-model.com

http://secure.coral-tell.co.il/hobbynet

http://www.galaxia.co.il (טיסני ראשון... :? )

 

עכשיו חזרתי מלהסיע אותה...

לא יכולתי לחכות שהסוללות יטענו במלואן. :roll:

כיף :!:

צריך להקפיד על איכות הדלק, כי מה שיש לי כעת

נראה לי מעט מהול במים. :?

MCS 2008

פורסם
איזה יפיפיה!!!!

אני חושב כבר הרבה זמן על לרכוש כזה צעצוע, רק שאני לא מבין בהם ומפחד להדפק.

אם תוכל לרשום לי בפרטי כמה בערך עלות הצעצוע והאחזקה.

תודה :)

 

דרך אגב, הדלק! מאיפה קונים? :lol:

 

הדלק הוא דלק של טיסנים- יש באשקלון אחד שמתעסק בזה (רונן).

כל יום שישי מתאספים במנחת שבדרך לגהה כמה עשרות אנשים עם טיסנים שמטיסים להנאתם - רונן- מחכה שלמישהו יתרסק המטוס כדי למכור לו חלפים :twisted:

 

הוא מוכר כמובן גם דלק 15 שקל למיכל של ליטר וחצי אם אני לא טועה (ויש לי הרגשה שאני טועה).

 

לפעמים מגיעים לשם גם ילדים על הצעצועים האלה (זה עולה בסביבות ה 1000 שקל)

פורסם
איזה יפיפיה!!!!

אני חושב כבר הרבה זמן על לרכוש כזה צעצוע, רק שאני לא מבין בהם ומפחד להדפק.

אם תוכל לרשום לי בפרטי כמה בערך עלות הצעצוע והאחזקה.

תודה :)

 

דרך אגב, הדלק! מאיפה קונים? :lol:

 

הדלק הוא דלק של טיסנים- יש באשקלון אחד שמתעסק בזה (רונן).

כל יום שישי מתאספים במנחת שבדרך לגהה כמה עשרות אנשים עם טיסנים שמטיסים להנאתם - רונן- מחכה שלמישהו יתרסק המטוס כדי למכור לו חלפים :twisted:

 

הוא מוכר כמובן גם דלק 15 שקל למיכל של ליטר וחצי אם אני לא טועה (ויש לי הרגשה שאני טועה).

 

לפעמים מגיעים לשם גם ילדים על הצעצועים האלה (זה עולה בסביבות ה 1000 שקל)

 

באיזה שעות?

פורסם
איזה יפיפיה!!!!

אני חושב כבר הרבה זמן על לרכוש כזה צעצוע, רק שאני לא מבין בהם ומפחד להדפק.

אם תוכל לרשום לי בפרטי כמה בערך עלות הצעצוע והאחזקה.

תודה :)

 

דרך אגב, הדלק! מאיפה קונים? :lol:

 

הדלק הוא דלק של טיסנים- יש באשקלון אחד שמתעסק בזה (רונן).

כל יום שישי מתאספים במנחת שבדרך לגהה כמה עשרות אנשים עם טיסנים שמטיסים להנאתם - רונן- מחכה שלמישהו יתרסק המטוס כדי למכור לו חלפים :twisted:

 

הוא מוכר כמובן גם דלק 15 שקל למיכל של ליטר וחצי אם אני לא טועה (ויש לי הרגשה שאני טועה).

 

לפעמים מגיעים לשם גם ילדים על הצעצועים האלה (זה עולה בסביבות ה 1000 שקל)

 

באיזה שעות?

 

משלוש - שלוש וחצי עד שמחשיך.

 

אם אתה מתכוון ללכת תגיד- אני יתן לך את המספר של רונן- תוודא איתו שלא ביטלו את המפגש של השבוע בגלל תנאי מזג האויר או משהו בסגנון.

פורסם
ולאיזה מהירות הדבר הזה מגיע :?:

כאילו שאתה לא יודע, ילד... :wink:

היא הייתה נוסעת מהר וחלק יותר אם הדלק לא היה מדולל במים.

תשקיע ותקנה איזה גלון של 20% ניטרו... :lol:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...