Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, Roy142 כתב:

 

כשבאתי לטיפול הבאתי איתי נוזל קירור מקורי,  רק אחרי שיצאתי מהמוסך קבלתי טלפון שמחיר המשאבה התעדכן ל1800 ש"ח.

 

 

 

אין מצב.
 

קיט טיימינג כולל משאבת מים היה עולה עד לא מזמן 1815 ש"ח.

משאבת מים ב 1800 שקל ? אין סיכוי.

 

המחיר של המשאבה בלבד עד לפני 7-8 חודשים היה 830 שקל, אין מצב שזה 1800 שקל.

לדעתי חייבו אותך על קיט טיימינג מלא כולל משאבת מים.

 

פנה ליבואן וברר את מחיר החלק.

מניסיוני כל מנועי ה DV6 הללו חולקים את אותה משאבה (מק"ט 1609417680).

וודא שזה תואם את מה שהורכב אצלך (גם במק"ט שמופיע בחשבונית ששילמת).

המק"ט של הקיט כולל המשאבה, לפחות אצלי ב 1.6HDi, הוא 1684448180.
 

במידה וחייבו אותך על קיט שלם - עבדו עליך, תדרוש החזר של החלק היחסי ותתלונן גם אצל היבואן.

 

בנוגע למועדי החלפת טיימינג - הנוסחא שלי:

לאורך שנים רבות ומגוון רחב של מנועים והיכרות טובה עם כולם, החלטתי לאמץ שגרת החלפה מחמירה של כל 5 שנים או 120K ק"מ. כרגע אני ב"חריגה" ברכב אחד אבל מעט ק"מ מאפשרים לי מרווח נשימה עד שיהיה לי זמן פנוי (וחופש) לטפל בזה.

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

משאבת מים ב 1800 שקל ? אין סיכוי.

 

מחיר משאבת המים "קצת" עלה לאחרונה, במחירון 2023 זה 1040 ש"ח, ואם אני זוכר נכון לפני כמה חודשים זה היה משהו לכיוון 1500.

 

כך שהגיוני שעם נוזל קירור (כ 200 ש"ח) חייבו אותו ב 1800. 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Buki כתב:

מחיר משאבת המים "קצת" עלה לאחרונה, במחירון 2023 זה 1040 ש"ח, ואם אני זוכר נכון לפני כמה חודשים זה זה משהו לכיוון 1500.

 

כך שהגיוני שעם נוזל קירור (כ 200 ש"ח) חייבו אותו ב 1800. 

 

במחירון שיש לי, אל תשאל איזה ואיך, משנת 2024 - זה עדיין 800 ש"ח.

על איזה מקט אתה מדבר ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 13 שעות, איציק נ. כתב:

 

 

אין מצב.
 

קיט טיימינג כולל משאבת מים היה עולה עד לא מזמן 1815 ש"ח.

משאבת מים ב 1800 שקל ? אין סיכוי.

 

המחיר של המשאבה בלבד עד לפני 7-8 חודשים היה 830 שקל, אין מצב שזה 1800 שקל.

לדעתי חייבו אותך על קיט טיימינג מלא כולל משאבת מים.

 

פנה ליבואן וברר את מחיר החלק.

מניסיוני כל מנועי ה DV6 הללו חולקים את אותה משאבה (מק"ט 1609417680).

וודא שזה תואם את מה שהורכב אצלך (גם במק"ט שמופיע בחשבונית ששילמת).

המק"ט של הקיט כולל המשאבה, לפחות אצלי ב 1.6HDi, הוא 1684448180.
 

במידה וחייבו אותך על קיט שלם - עבדו עליך, תדרוש החזר של החלק היחסי ותתלונן גם אצל היבואן.

 

בנוגע למועדי החלפת טיימינג - הנוסחא שלי:

לאורך שנים רבות ומגוון רחב של מנועים והיכרות טובה עם כולם, החלטתי לאמץ שגרת החלפה מחמירה של כל 5 שנים או 120K ק"מ. כרגע אני ב"חריגה" ברכב אחד אבל מעט ק"מ מאפשרים לי מרווח נשימה עד שיהיה לי זמן פנוי (וחופש) לטפל בזה.

 

איציק

בחשבונית חייבו אותי 1168 ש"ח על מק"ט 1684447980 עם תיאור של "משאבת מים"

חיפוש בגוגל את המק"ט הזה, נותן משבאת מים בלבד.

ב-CatCar המק"ט המעודכן למשאבת מים בלבד הוא כמו שאמרת: 1609417680,  המק"ט ששמו לי בכלל לא מופיע שם (התסכלתי בדגם DV6C). 

אני חושב ש1800 כלל משאבה שעלת 1168 + עבודה שחייבו אותי 440 + נוזל קירור שבסוף לא חייבו אותי, לכן הגעתי ל1600.

 

פורסם
לפני 58 דקות, Roy142 כתב:

בחשבונית חייבו אותי 1168 ש"ח על מק"ט 1684447980 עם תיאור של "משאבת מים"

 

טוב, אני לא מחדש לך כלום בזה שאנחנו חיים במדינת הזיה.

משאבת מים של dayco עולה בחול 21 דולר כולל הרווח של החנות - ורק בארץ כמעט 1200 שקל.

קיט טיימינג של INA כולל משאבת מים בחול זה סיפור של 80-90 דולר לפני משלוח, רק בארץ זה מעל 2000 שח...

 

אם היית קונה קיט מלא בחול ןעושה את העבודה במוסך בארץ כבר היה יוצא זול יותר.

 

אין לי בעיה עם זה זה שהמוסך צריך להרוויח מהעבודה (500 שח לשעת עבודה -  לא זול בכלל) אבל יותר מעצבן שהיבואן מוכר ללקוח את החלק במחיר שהעבודה כבר כאילו כלולה בתוכו.... 

אבל זה כבר לדיון אחר.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...