Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויטה אוונסיס 2009 עם 185,000 ק"מ ב 20,000 ש"ח - האם כדאי?


פיגו107שנת2010
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום. 

לאישתי רכב עייף. יונדאי i10 ישנה, וגם לא ממש בטיחותית (מרגישה לי עשוייה מנייר). 

אני מחפש רכב שיגזול כמה שפחות מהתקציב שלנו. חיפשתי טויוטה כי הכל אומרים שהאמינות של טויוטה מנצחת. 

לצערי, הקורולה מעט יקרה ביחס לשנתונים. באופן מפתיע, מצאתי AVENSIS (יותר זולה מהקורולה), שנת 2009 או 2010, עם 170,000 ק"מ או 185,000 ק"מ. 

 

מה דעתכם? 

 

יכול להיות שהאוונסיס מתומחרת נמוך יותר מקורולה מקבילה בשל עלויות תחזוקה גבוהות (הרי מדובר במנוע 2,000)? 

 

אחד המוכרים צילם לי תמונה ממחשב הדרך בו הרכב מראה על צריכה של 1 ל 10, או 1 ל 9.5. 

 

אשמח לחוות דעתכם. עלויות אחזקה, טיפולים, חלפים, ביטוח, וכל מה שעולה לכם לראש. 

 

תודה רבה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה נח ומאוד אמין הבעיה שהוא נמכר בכמויות קטנות מאוד יחסית לקורולה ולכן חלק מהחלפים מעט יותר יקרים

ראיתי כאלו מעל 350K ק''מ עם מנוע וגיר מקוריים 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי לחלוק עליך , לי יש אוונסיס 2008 , עם 190 אלף ק''מ, אצלי כ 8 שנים.
חוץ מסטרטר שהלך לפני כמה שנים והוחלף למשופץ בעלות של כ 600 ש''ח , אפס תקלות ולא יכול להגיד שאני נוהג עליו בעדינות או שמקפיד על טיפולים לפי הספר.

צריכת דלק דיי גבוהה , כ 8-9 ק''מ לליטר, חוץ מזה אחלה רכב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רב אמין וטוב 

דוד שלי החזיק כזה 8 שנים ו120 אל''ק ללא שום תקלה

דרך אגב חבר שלי מוכר כזאת 2009 עם 162 ק'מ

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.4.2023 בשעה 01:20, אביגדור2 כתב:

ראיתי כאלו מעל 350K ק''מ עם מנוע וגיר מקוריים 

יפה שהמנוע והגיר שורדים,

אבל מה עם שאר המכלולים? גם לשאר הרכב יש בלאי, רכב לא נגמר במנוע וגיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב כפי שצויין מעלי רכב ששורד יפה את השנים, מכלולים אמינים מאוד,
כמובן אל תקנה חתול בשק, קח לבדיקה לוודא שהרכב לא עבר התעללות והזנחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.4.2023 בשעה 18:53, פיגו107שנת2010 כתב:

יכול להיות שהאוונסיס מתומחרת נמוך יותר מקורולה מקבילה בשל עלויות תחזוקה גבוהות (הרי מדובר במנוע 2,000)? 

 

כפי שציינתי גם בשרשור מעקב שלי, אכן מחירי האוונסיס נמוכים יותר מהקורולה, למרות שהאוונסיס טובה משמעותית בכל אספקט. ד״א כל מכוניות המנהלים סובלות מירידת ערך גדולה משמעותית המהמשפחתיות המקבילות של אותו יצרן (ראה מאזדה 6/3, סובארו b4 וכד׳)

למנוע המותקן באוונסיס תזמון שסתומים משתנה, כולל גובה השסתומים, והשילוב עם הגיר הרציף מנפק חבילת הינע חסכונית יחסית. אשתי נוסעת בעיקר בתוואי עירוני למרחקים קצרים וצריכת הדלק הממוצעת היא 9.5 - 10 ק״מ/ל׳ (כ-15% טוב יותר מהסיטרואן C4 1.6 של הבן שלי).

 

היא אצלינו שנה ואני לא חושב שעלות האחזקה שלה יקרה יותר מהקורולה (למעט עלות הטסט שנגזר ממחיר המכונית כחדשה).

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.4.2023 בשעה 12:33, menir1 כתב:

 

כפי שציינתי גם בשרשור מעקב שלי, אכן מחירי האוונסיס נמוכים יותר מהקורולה, למרות שהאוונסיס טובה משמעותית בכל אספקט. ד״א כל מכוניות המנהלים סובלות מירידת ערך גדולה משמעותית המהמשפחתיות המקבילות של אותו יצרן (ראה מאזדה 6/3, סובארו b4 וכד׳)

למנוע המותקן באוונסיס תזמון שסתומים משתנה, כולל גובה השסתומים, והשילוב עם הגיר הרציף מנפק חבילת הינע חסכונית יחסית. אשתי נוסעת בעיקר בתוואי עירוני למרחקים קצרים וצריכת הדלק הממוצעת היא 9.5 - 10 ק״מ/ל׳ (כ-15% טוב יותר מהסיטרואן C4 1.6 של הבן שלי).

 

היא אצלינו שנה ואני לא חושב שעלות האחזקה שלה יקרה יותר מהקורולה (למעט עלות הטסט שנגזר ממחיר המכונית כחדשה).

 

 

תודה רבה על התשובה (ועל התשובות בכלל). 

 

נו, מוכר? 🙂

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...