Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת דרך מתוצרת NIPPON דגם SL18-2 לא עומדת בחום של קייץ


valasik
שימו לב! השרשור הזה בן 1010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אצלי בטויוטה מותקנת מצלמת דרך SL18 מתוצרת ניפון, עובדת טוב עד שהגיע הקייץ, אחרי יום חניה תחת השמש תאריך ושעה שלה מתאפסים ובמצב זה היא מפסיקה להקליט, לא מבחינים בזה מייד כי העיגול האדום מהבהב כאילו הקלטה רצה אבל הסירטונים אין, צריך מחדש להגדיר את התאריך\שעה ורק אז ההקלטה פועלת באמת. אשמח לדעת האם מישהו נתקל גם הוא בבעיה כזאת ?  אני קיבלתי אותה עם רכב חדש לפני 1.5 שנה, מאז החליפו אותה פעמיים (האחרונה אף עם קבל במקום סוללה- ככה אמרו לי במוסך)אבל התקלה נותרת על כנה. לדעתי המוצר הזה פשוט לא עומד בתנאים של הארץ. דרשתי לפרק אותה ולהחזיר לי את הכסף שזה בסביבות 800 ש"ח ( היא עדיין באחריות) או להחליף לדגם אחר יותר מתאים אך הטויוטה מסרבת, אומרים שאין להם אף תלונה שכזו, האומנם ? מה לעשות עם זה ? אודה על עצה כלשהי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...