Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה שמכוניות יפניות או קוריאניות יותר אמינות מגרמניות?


Halalit300
שימו לב! השרשור הזה בן 1034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 19 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

אני כבר לא יודע באיזה שפה לכתוב, כדי שאנשים יבינו את המסר. הרכבים הם רכבים שונים לגמרי. אין דימיון. לא בהרגשה, לא ברמה, לא בשום דבר אחר. פרימיום זה פרימיום.

 

אבל היה פה אחד שניסה לומר שרכבי יוקרה זה איבזור, אז עניתי לו קונקרטית, שכיום גם הרכבים העממיים יישרו קו עם רכבי היוקרה בקטע הזה. 

 

ובוא, לאף אחד לא אכפת כמה עשרות אלפי מהנדסים עבדו על הלד הזה, בשורה התחתונה פונקציות האיבזור דומות, ולמרבה הבושה בבמוו עוד חסרות פונקציות.

 

אז הייתי ממליץ להתמקד בתחושת הפרימיום שמתבטאת בחומרי דיפון יקרים, סמל סטטוס שמתלווה למחיר היקר של הרכב. כי בקטע של איבזור אין לרכב יוקרה הרבה מה להציע. נגמרו הימים...

נגמרו הימים...

מה לעשות שהעובדות מראות אחרת.

חומרי הדיפון הם רק קצה קצהו של רכב פרימיום, מציע לך להתעמק בהבדלים הם רבים ועמוקים הרבה יותר ממה שאתה מנסה לצייר פה , הלכה למעשה מתחילים כבר בשלב הקונספט של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך להחזיק ברכב פרימיום? אחרי יומיים ההתלהבות יורדת, ואם קנית רכב יד שניה שבילה כמה שנים על הכביש - אז אתה גם מתחיל להכיר את המוסך מידי פעם... אחרי תקופה, המבט שלך על רכבי פרימיום קצת משתנה, במיוחד אם אין לך זמן להשקיע בדיטיילינג והרכב נראה כמו שהוא נראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קריאטיב, השוואה "יבשה" של רשימת איבזור נראית על פניה שאינה מצדיקה הפרשי מחיר. 

נניח בצד את התשלום עבור שם ומוניטין, ונבדוק קצת לעומק ונראה כמה דברים -

ברכבים היותר "עממיים" כמו האאוטלנדר, אבל לא רק, כיסוי המושב הוא leatherette ממש לא עור. ברכבי היוקרה אתה מקבל עורות (פר או חיה אחרת) אמיתיים. כנ"ל לגבי מערכות השמע. אמנם יהיה לוגו BOSE (לא BOSS) אבל זו תהיה entry level לעומת מערכות high-end למשל בלקסוס (רחמנה ליצלן) דגמי LS מציעים מערכת של מרק לבינסון עם 12 רמקולים (שאל בפורום אודיו) .

זכרונות למושב יהיו 3 מצבים בגדול ברכב עממי וברכב יוקרה כל סביבת הנהג נשמרת כולל מצב כרית הגב. 

אפשר לחפור הרבה בזה אבל זה יהיה דיון עקר. שהשורה התחתונה תמיד תהיה "אם אין לך כסף אז אל תקנה" 😉 

 

אני מכיר מקרוב בעיות חשמל בסוגי רכב שונים ויש לחלקם הלא קטן מכנה משותף אחד - חובבנות של חשמלאי רכב מקומיים. 

חיבור לנקודות מתח על גבי ה canbus וכתוצאה "חישנים מישתוללים" , חיבור לנקודות אקראיות באופן מרושל (ללא מחבר תואם ויחבור יציב). לא חסרות דוגמאות.  ומשם ועד למוניטין של "בעיות חשמל" הדרך קצרה.

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

יצא לך להחזיק ברכב פרימיום? אחרי יומיים ההתלהבות יורדת, ואם קנית רכב יד שניה שבילה כמה שנים על הכביש - אז אתה גם מתחיל להכיר את המוסך מידי פעם... אחרי תקופה, המבט שלך על רכבי פרימיום קצת משתנה, במיוחד אם אין לך זמן להשקיע בדיטיילינג והרכב נראה כמו שהוא נראה.

 

נשמע שאתה מדבר על בסיס פוסטים בקארספורום ולא על בסיס ניסיון. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, zaf כתב:

ברכבים היותר "עממיים" כמו האאוטלנדר, אבל לא רק, כיסוי המושב הוא leatherette ממש לא עור. ברכבי היוקרה אתה מקבל עורות (פר או חיה אחרת) אמיתיים. כנ"ל לגבי מערכות השמע. אמנם יהיה לוגו BOSE (לא BOSS) אבל זו תהיה entry level לעומת מערכות high-end למשל בלקסוס (רחמנה ליצלן) דגמי LS מציעים מערכת של מרק לבינסון עם 12 רמקולים (שאל בפורום אודיו) .

זכרונות למושב יהיו 3 מצבים בגדול ברכב עממי וברכב יוקרה כל סביבת הנהג נשמרת כולל מצב כרית הגב. 

 

אתה רואה, אתה לא מעודכן. גם ברכב העממי הזה, בגרסה החדשה שלו אתה מקבל עור אמיתי, זכרונות לכל סביבת הנהג (8 מצבי כיוונון למושב, כיוונון מראות, סביבת מולטימדיה ועוד) ומערכת BOSE עם 10 רמקולים (לא שבאמת יש הבדל בין 10 רמקולים ל12).

 

266233497_.thumb.jpg.d0587a27ae69eda0d8a3040b0e824154.jpg

עריכה אחרונה על ידי קריאטיב אגרסיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו..שויין, הגיע הזמן שמה שהיה יחודי למכוניות יוקרה לפני עשור ויותר יגיע גם לכלים עממיים יותר היום.

לזכות הכלים העממיים, יש לאמר שהם מנצלים את המחירים הנוחים היום של "מחשבי הרכב/בקרים ממוחשבים" לעומת מחירם לפני עשור שעשה את כל הטוב הזה במחיר הרבה יותר גבוה ולכן היה נחלת הביוקר.

עדיין יהיה פער בין מוצרי ה high end לאחרים, השאלה תמיד תישאר במה זה יתבטא, ומי יהיה מוכן לשלם על זה.

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, BMW ומרצדס כבר יכולים לסגור את המפעל..

לא כל העורות נבראו אותו דבר, גם אצל BMWיש הבדל תהומי באיכות העור בין סידרה 3 לסידרה 7.

הכי מצחיק אותי זה רכבים בסגנון טויוטה קורולה שכתוב עליהם "luxury" או "limited edition". ממש לימיטד כשמדובר באחד הרכבים הנמכרים בעולם.

 

עוד לא ראיתי רולס רויס שכתוב עליו "luxury".

  • אהבתי 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל זאת, זה לא הכל - הנה הדגשתי לך מתוך מה שאתה ציטטת , ויש הרי המשך למשפט האחרון. (אז זה כבר חצי-קלטץ') 

image.thumb.png.61241eb913978c8acd3a297ddad3c96e.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב, אני מדבר נטו על אבזור ואתה מתחיל באמת לערוך השוואה בין רכב עממי לרכב יוקרה. לא זו הייתה הכוונה.

 

אחרי הכל רכבי היוקרה צריכים להצדיק את המחיר שלהם, בדיוק כמו ששעון רולקס או פטק פיליפ מנסה להצדיק את מחירו באמצעות יהלומים וזהב במנוע. הזיוף (1:1) שעולה רק עשירית מחיר ומציג מנוע זהה להפליא (רק עם זכוכית מגדלת שמגדילה פי 7 ניתן להבחין בהבדלים) לא משתמש בזהב או יהלומים אבל נראה ומתפקד בדיוק אותו דבר, שלא לדבר על הצורה החיצונית שיכולה להטעות גם שענים ותיקים.

 

לכן פשוט מצחיק אותי לראות יבואנים של רכבי יוקרה מתאמצים לשכנע עם פיצ'רים שקיימים גם ברכבים עממיים. ואחרי שנגמרים הפיצ'רים, אז מפתים אותך עם ביצועי ספורט וכוח סוס, שיקח אותך במהירות המרבית מרמזור לרמזור או מפקק לפקק בארצנו הקטנטונת. לפעמים אני תוהה אם לא עדיף פשוט לנהוג ברכב נטול יכולות, כי ככה פחות אוכל את הלב כשאתה מזדחל בטור כמו כולם.

 

ההמשך של המשפט הוא "Quilted leatherette trim on the first- and second-row door panels classes things up, too".

עריכה אחרונה על ידי קריאטיב אגרסיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קריאטיב, על זה נאמר "נזם זהב ..." 😃

אז אני מניח שלא תקנה רכב "יוקרה" . אגב , גם אני לא 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דוקא נוהג בAUDI Q7 LUXURY שנת 2013. נראה יפה ומרשים ועושה רושם ממש טוב, אבל כפי שכתבתי ההתלהבות היא בעיקר בהתחלה. כרגע שוקל חלופות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

ושוב, אני מדבר נטו על אבזור ואתה מתחיל באמת לערוך השוואה בין רכב עממי לרכב יוקרה. לא זו הייתה הכוונה.

 

אחרי הכל רכבי היוקרה צריכים להצדיק את המחיר שלהם, בדיוק כמו ששעון רולקס או פטק פיליפ מנסה להצדיק את מחירו באמצעות יהלומים וזהב במנוע. הזיוף (1:1) שעולה רק עשירית מחיר ומציג מנוע זהה להפליא (רק עם זכוכית מגדלת שמגדילה פי 7 ניתן להבחין בהבדלים) לא משתמש בזהב או יהלומים אבל נראה ומתפקד בדיוק אותו דבר, שלא לדבר על הצורה החיצונית שיכולה להטעות גם שענים ותיקים.

 

לכן פשוט מצחיק אותי לראות יבואנים של רכבי יוקרה מתאמצים לשכנע עם פיצ'רים שקיימים גם ברכבים עממיים. ואחרי שנגמרים הפיצ'רים, אז מפתים אותך עם ביצועי ספורט וכוח סוס, שיקח אותך במהירות המרבית מרמזור לרמזור או מפקק לפקק בארצנו הקטנטונת. לפעמים אני תוהה אם לא עדיף פשוט לנהוג ברכב נטול יכולות, כי ככה פחות אוכל את הלב כשאתה מזדחל בטור כמו כולם.

 

ההמשך של המשפט הוא "Quilted leatherette trim on the first- and second-row door panels classes things up, too".

 אין במנגנונים, לא של פטק ולא של רולקס, אותם הזכרת ( וגם של כל שאר מותגי היוקרה ) יהלומים במנגנון ( המונח מנוע קצת לא שייך ) , ישנן אבני אודם, אבל אלו קיימות כמעט בכל המנגנונים המכניים, גם בזולים. השימוש נובע ממקדם שחיקה נמוך מאוד, וזו אגב הסיבה המרכזית לאורך החיים המאוד מופלג של מנגנונים כאלו. המותגים האלו ( וקיים הבדל לענין זה בין פטק לרולקס, אבל זה כבר דיון ארוך, די אם נגיד שהראשון הוא רולס רויס והשני מרצדס ) יותר מכל בשל איכות ייצורם, ההקפדה הפסיכית על כל בורג, עבודת היד הסיזיפית וכן גם איכות החומרים. יהלומים וכאלה משמשים לקישוט הלוחות וגוף השעון בדגמים מסוימים, לא למנגנון. זהב נמצא לעיתים במנגנונים, אבל מדובר בענין די נדיר, מתכת רכה מדי בכדי לשמש בחלקים המצויים תחת עומס לאורך זמן. בכל מקרה ההבדל בין מנגנון מקורי לחיקוי הוא באיכות הסופית וכן, ישנם מנגנונים שתתקשה לראות הבדל בין המקור לחיקוי.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם מה שמספרים לך דגמי היוקרה ברכבים. "איכות ייצורם, ההקפדה הפסיכית על כל בורג, עבודת היד הסיזיפית וכן גם איכות החומרים..." ברכבים אין ספק שההבדל הוא בולט, אתה באמת רואה את זה. אבל בשעונים, גם כשאתה מסתכל עם זכוכית מגדלת, אתה רואה שהסינים הצליחו ליצור עותק מושלם של הדבר הזה, במחיר שהוא בקושי אחוז אחד מהמחיר המקורי (במקרה של פטק פיליפ).

 

הידע שלי בשעונים הוא מוגבל, פשוט חבר סיפר לי על מנגנון ההעתק שהוא זהה למקור, אלא שבמקור משתמשים ביהלום (אבן אודם שהזכרת) ובהעתק משתמשים במשהו פשוט שרק נראה כמו. אני מופתע לקרוא מה שאתה כותב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...