Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה שמכוניות יפניות או קוריאניות יותר אמינות מגרמניות?


Halalit300
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתאריך 23.6.2021 בשעה 23:04, menir1 כתב:

מתי הקסרה יוצרה? לפני כ-20 שנה.

הדגם היה 2004

אוטו בגדול אמין (מנוע וגיר). אבל עם כל ה"בעיות המוזרות" העדפתי למכור בפחות מ 3000 העיקר למכור..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

זה גם מה שמספרים לך דגמי היוקרה ברכבים. "איכות ייצורם, ההקפדה הפסיכית על כל בורג, עבודת היד הסיזיפית וכן גם איכות החומרים..." ברכבים אין ספק שההבדל הוא בולט, אתה באמת רואה את זה. אבל בשעונים, גם כשאתה מסתכל עם זכוכית מגדלת, אתה רואה שהסינים הצליחו ליצור עותק מושלם של הדבר הזה, במחיר שהוא בקושי אחוז אחד מהמחיר המקורי (במקרה של פטק פיליפ).

 

הידע שלי בשעונים הוא מוגבל, פשוט חבר סיפר לי על מנגנון ההעתק שהוא זהה למקור, אלא שבמקור משתמשים ביהלום (אבן אודם שהזכרת) ובהעתק משתמשים במשהו פשוט שרק נראה כמו. אני מופתע לקרוא מה שאתה כותב.

 

 

מופתע או לא, בעוונותי אספנות שעונים וכתוצאה בלתי נמנעת קצת ידע מתחייב, הוא ענין של הרבה שנים אצלי. ויש מנגנונים מכניים זולים מאוד שבהם אכן פלסטיק מחליף את אבני האודם, לא על כך אני מדבר, ישנם מנגנונים שהם אמנם חיקוי לדבר האמיתי, אבל איכותם גבוהה למדי ובהתאם מחירם. לא מתכוון לרולקסים של עשרות דולרים בודדים, באלו אגב לא תזקק לזכוכית מגדלת בכדי לראות את ההבדלים. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.6.2021 בשעה 11:02, קריאטיב אגרסיב כתב:

יצא לך להחזיק ברכב פרימיום? אחרי יומיים ההתלהבות יורדת, ואם קנית רכב יד שניה שבילה כמה שנים על הכביש - אז אתה גם מתחיל להכיר את המוסך מידי פעם... אחרי תקופה, המבט שלך על רכבי פרימיום קצת משתנה, במיוחד אם אין לך זמן להשקיע בדיטיילינג והרכב נראה כמו שהוא נראה.

 

לדעתי כל רכב זה ככה - תוך שבועיים ההתלהבות יורדת, זה הופך להיות פשוט "האוטו" בשבילך, ואז אתה מתחיל לשים לב לחסרונות.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי, זה כמו כל דבר בחיים. לאט לאט מתרגלים. 

אך אחר כך לא תוכל להחליף למשהו שיהיה נחות ממה שהורגלת אליו. 

אתה תהיה חייב לעלות ברמה. 

 

אבל מי אמר שאין כיף גם בשגרה השוחקת ? 

 

יש הבדל בין להתרגל לאאוטלנדר ובין סדרה 5:

 

מאאוטלנדר ניתן לעלות באיכות לכיוון סדרה 5. 

מסדרה 5 לאאוטלנדר זה כבר שנמוך ולא כולם ירצו זאת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2021 בשעה 18:37, רועי5 כתב:

ביפן שותים ולא מעט. אינטל הקימה כאן מפעל בשל שילוב מוצלח של מיסוי מזערי, השתתפות מדינה ואיכות משובחת של כוח אדם הייטקי, לא בגלל שלא שותים פה. לענין התרבות היפנית והשפעתה על אמינות כלי הרכב המיוצרים שם, כאמור נטחן מספיק לטעמי. מי שחושב שיפנית איכותית ואמינה יותר, יתכבד ויקנה, מי שלא, שלא יפסול יפנית בשל כך, עושים שם מכוניות מצוינות, בדיוק כמו בכל מקום אחר.

לא הבנת

אינטל הקימה באירלנד מפעל בשל שילוב מוצלח של מיסוי מתחשב תמיכת המדינה (בצורה ישירה ועקיפה) וחוקי עבודה נוחים, התרבות של לדפוק שתי בירות בארוחת צהריים ואז לנמנם בישיבה הוא חסרון תרבותי שאינטל חייה איתו מסיבותיה (כמו שכאן מנהל קו עלול להיות מוקפץ למילואים ללא התרעה מוקדמת) אע"פ כל מה שצויין הפאב הישראלי נחשב איכותי יותר.

בתאריך 24.6.2021 בשעה 11:02, קריאטיב אגרסיב כתב:

יצא לך להחזיק ברכב פרימיום? אחרי יומיים ההתלהבות יורדת, ואם קנית רכב יד שניה שבילה כמה שנים על הכביש - אז אתה גם מתחיל להכיר את המוסך מידי פעם... אחרי תקופה, המבט שלך על רכבי פרימיום קצת משתנה, במיוחד אם אין לך זמן להשקיע בדיטיילינג והרכב נראה כמו שהוא נראה.

 

תלוי רכב, לדוגמה: רכב פרמיום גרמני בן 12+ שנים עם כמעט 200K ק"מ כמו שלי (דיטיילינג בוצע לפני כארבע שנים). תחזוקה שפויה בשבע שנים האחרונות ואע"פ שהוא כ 40+ אש"ח במחירון הוא נוסע/מרגיש/מפנק הרבה יותר מכל משפחטומטית חדשה במחיר משולש.   

WhatsApp Image 2021-05-29 at 15.58.10.jpeg

WhatsApp Image 2021-05-29 at 15.57.58.jpeg

WhatsApp Image 2021-05-29 at 15.57.35.jpeg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

אך אחר כך לא תוכל להחליף למשהו שיהיה נחות ממה שהורגלת אליו. 

אתה תהיה חייב לעלות ברמה. 

 

תלוי איך מסתכלים על זה. אני דווקא כן ירדתי למשהו נחות ממה שהתרגלתי אליו (מאיוניק 2018 להונדה סיויק 2002), אבל מצד שני יש לי את התחושה שיש לי בדיוק את מה שאני צריך ולא יותר, וזה גורם לי לחיות בשלום עם השנמוך.

 

אם הייתי קונה סדרה 5 או לקסוס מקבילה, לא הייתי ישן בלילה מרוב חרטת קונה, בסוף הייתי מוכר את זה בהפסד אחרי לא הרבה זמן.

 

יוקרה זה יפה והכל, אבל זה יותר אוטו ממה שאני מסוגל להכיל.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

תלוי רכב, לדוגמה: רכב פרמיום גרמני בן 12+ שנים עם כמעט 200K ק"מ כמו שלי (דיטיילינג בוצע לפני כארבע שנים). תחזוקה שפויה בשבע שנים האחרונות ואע"פ שהוא כ 40+ אש"ח במחירון הוא נוסע/מרגיש/מפנק הרבה יותר מכל משפחטומטית חדשה במחיר משולש.   

 

מסכים.

 

יש הרבה שחושבים כמוך, לכן יש שוק לרכבים האלה.

 

אבל לא הכי מומלץ אם אתה על הג'אנט מבחינה תקציבית. המחיר שלו רק 40K אבל התחזוקה עלולה להיות מאוד יקרה (תלוי במזל שלך).

עריכה אחרונה על ידי קריאטיב אגרסיב
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק מה שאנחנו מדברים עליו, התיכנון והיצור באיכות גבוה מפיק כלים מהנים בעלי אורך חיים גבוה.

אני לא חושב כי ישנם רכבים בני 12 שאינם פרמיום שנראים כך. בנוסף, מרכבי הפרמיום בני 12 שכן נראים כך ישנו רוב מובהק לתוצרת הגרמנית.

 

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

אבל לא הכי מומלץ אם אתה על הג'אנט מבחינה תקציבית. המחיר שלו רק 40K אבל התחזוקה עלולה להיות מאוד יקרה (תלוי במזל שלך).

צודק. לטעמי, מי שקונה רכב משומש כזה רצוי שיחזיק 40K ברזרווה אם יהיה צורך😀

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, Haim_gds כתב:

בנוסף, מרכבי הפרמיום בני 12 שכן נראים כך ישנו רוב מובהק לתוצרת הגרמנית.

 

זה כי ברכבי פרימיום יש בכללי רוב מובהק לתוצרת גרמנית.

 

יש לי חבר עם לקסוס rx300h שנת 2009 עם איזה 200 ומשהו אק"מ, שניראית לא שונה מהמרצדס שלך, וגם נוסעת כמו רכב חדש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...