Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש אופנוע שטח ראשון (וכביש רק כדי להגיע לשטח - מרחק 5 ק"מ)


Lavie
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

הייתי במצב דומה לשלך לפני שנתיים. היה לי רישיון נהיגה A וניסיון מלפני המון שנים על קטנוע אוטומטי. רציתי להתנסות ברכיבת שטח ולא ממש ידעתי איך להתחיל.

קניתי דו"ש 250 משומש וציוד מיגון משומש באיזור התקציב שציינת והתחלתי לרכב בכל סופ"ש בקבוצות שונות.

במשך כמה חודשים יצא שהצטרפתי לקבוצות שרכבו אנדורו ואפילו הארד אנדורו. רכבתי עם קבוצות של רוכבי אדוונצ'ר עם אופנועים כבדים. הצטרפתי לכמה טיולים של מספר ימים בצפון ובמדבר שכל הציוד על האופנוע. נסעתי לשטח גם עם עגלות וגם דרך הכביש.

בחלק גדול מהטיולים התחלפנו באופנועים וככה הבנתי מה מתאים לי יותר ומה פחות.

לקחתי גם מורה פרטי לסשן של רכיבת שטח משותפת ושיפור הטכניקה.

רכיבת שטח מתפצלת להמון ניואנסים וכל אחד יתחבר בסוף למה שיתאים לו. לכל סוג רכיבה יש אופנועים מתאימים יותר ומתאימים פחות. גם קבוצות הרכיבה והאנשים שתכיר ישפיעו על הסגנון של הטיולים והרכיבות שלך.

אני מציע לך להתחיל עם דו"ש 250 יפני שנכנס לך בתקציב. סוזוקי drz400, הונדה crf250l וימאהה WR250R הן בחירות סבירות ומקובלות. אלו אופנועים פשוטים ואמינים בתקציב סביר ויאפשרו לך להתנסות בשטח. אם תגלה שאתה מתחבר לרכיבת אנדורו תמכור את הדו"ש הכבד והחלש שהרגע המלצתי לך ותקנה אופנוע אנדורו אמיתי (ארבע פעימות או שתי פעימות). הם יקרים יותר לקנייה ואחזקה אבל ההבדל ביכולות השטח הוא עצום.

זה תחביב מדהים וממכר.

בהצלחה !

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, בהמשך להתייעצות, אשמח לעזרתכם..

אני כעת עם כוונת על שתי דגמים: 1) יאמהה WR250R שנת 2016-2017 במחיר של סביבות 24K עם כ-10K ק"מ - יד 3/4. מגיע עם 30כ"ס

                                                         2) הונדה CRF250L שנת 2020 עם 2500 ק"מ עדיין עם אחריות יצרן במחיר של 28K (אמתח קצת את גבולות התקציב שלי), יד 2 מגיע עם 23 כ"ס

אשמח להכוונה, מבחינת חלפים, טיפולים, האם להשקיע עוד טיפה על אופנוע שלא עבר הרבה (2500 ק"מ)? מצד שני יאמהה עם יותר כח ויותר זול?

עריכה אחרונה על ידי Lavie
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הWR חזק יותר, קל יותר ועם בולמים טובים יותר. לא הייתי מגדיר את CRF כבושה אבל הוא פחות טוב מהWR באופן כללי. הCRF קצת יותר נמוך ויותר ידידותי לרוכב מתחיל מאותגר גובה(לא יודע מה הגובה של פות"ש) אם כי זה לא אישיו בכלל. אני באופן אישי הייתי הולך(והלכתי בעבר :) ) על הWR כי הוא פשוט מוצלח יותר וגם אם קצת ישן יותר, הדגם לא באמת השתנה מ2008 אם אני לא טועה, ככה שאם מצאת אקזמפלר טוב- לך על זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם WR שנת 2016. להבדיל מרכבים, באופנועים נפוץ לראות הרבה ידיים גם בשנתונים חדשים כי אנשים מחליפים/משדרגים אופנוע שטח כל שנה. מדובר על אופנוע אמין עם מרווחי טיפולים של 5000 ק"מ להחלפת שמן והרבה יותר מזה להחלפת פילטר שמן ופלאג. דרך אגב, חצי שעה עבודה בחנייה והשמן + פילטר הוחלפו.... כל הכלים הנדרשים מגיעים עם האופנוע ובכל מקרה סטנדרטיים לגמרי. 10,000 ק"מ זה כלום ל WR, המכלולים שלו יחזיקו הרבה עשרות אלפי קילומטרים.

ה WR קל וחזק משמעותית מה CRF ועם בולמים עדיפים ועבור מי שרוצה להתחיל ולהקדם ברכיבת שטח הוא הבחירה היותר נכונה.

ל CRF אין אף יתרון על WR חוץ.... מהמחיר הנמוך. שלא תבין אותי לא נכון, ה CRF הוא אופנוע אמין וטוב ואנשים רוכבים איתו ברוב מסלולי האופנועים בארץ. פשוט ה WR עדיף ממנו אבל גם יקר יותר.

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, yair.arad כתב:

. שלא תבין אותי לא נכון, ה CRF הוא אופנוע אמין וטוב ואנשים רוכבים איתו ברוב מסלולי האופנועים בארץ. יותר.

 

 

 

כן, בשבילי קק"ל וכדומה.

לפי הרושם שמתקבל מפות"ש הוא מחפש משהו קצת יותר רציני.

כשכתבתי שהוא בושה של אופנוע אולי הייתי צריך לבחור מילים ביתר קפידה. ביחס לwr הוא בושה. אופנוע חלש מאוד עם מכלולים לא משהו.

אמין? כן. גם עגלת סופר זה דבר אמין בסכ"ה :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבטא הוא אופנוע אנדורו 2 פעימות מעולה, הcrf250l הוא דוש בסדר. אין כמעט קשר בינהם למעט זה שלשניהם 2 גלגלים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבתי שאני מתלבט בין השניים חלילה.
עדיין לא נעול אבל הבטא כרגע מוביל ברשימת הקניות שלי.
אני רוכב על קטמ 690 ולא מזמן קניתי טריאל, חולה על הקטמ שלי אבל צריך עוד משהו באמצע מבחינת משקל, הכל כיף עד שאני מתחיל לקפוץ איתו לגובה smile.png
התוכנית היא לשים את כל ה3 על הטנדר כשאני נוסע לשטח ואז זה גן עדן.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk



haters will hate

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חי את החלום.

אני גם חושב על טריאל מדי פעם כי זאת הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהיות רוכב טוב יותר אבל אני בקושי רוכב על האנדורו שלי כרגע ככה שקשה להצדיק עוד אופנוע שיעמוד בגראז'.

לגבי אנדורו- הייתי ממליץ לך על קטמ/האסקי כי לדעתי הם טובים יותר מהבטא, ההזרקה ב2 פעימות בדור החדש השתפרה והאופנועים מתנהגים מדהים והזמינות חלקים וחלפים  של קטמ/האסקי בצפון אמריקה היא בסדרי גודל גבוהה יותר מבטא.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי טריאל חשמלי, כזה שלא גורם לאף אחד להזמין משטרה כשאתה רוכב על המדרכה, ואני מתאמן עליו בתוך הבית (כי גשם).


Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...