Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע עבור פיג׳ו 208 טורבו


sashatelaviv
שימו לב! השרשור הזה בן 1194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צימצמתי את הטיפולים מ15 אלף ל10 

 

הרצועה שלי הוחלפה באזור ה90 אלף לחדשה כשהרכב היה באחריות 

 

לפי בדיקה הרכב שלי מופיע בריקול של לובינסקי  ומוזמן לריקול 

 

האם כדאי ללכת ולבצע את הריקול ? יחליפו לרצועה חדשה למרות שבהיסטורייה מופיע שעשו זאת ב90 אלף ק״מ ? ( ב90 אלף הם לא עשו את זה מרצון טוב, אלא בגלל שהתעקשתי ונלחמתי בהם). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, save כתב:

צמצמת מרווחי טיפול ועדיין יוצא שמן שחור נפט ?
לא יחליפו לך רצועה פעמיים.

 

 

כן, בגלל זה אני מנסה להבין איזה באמת שמן טוב למנוע הזה

 

אני לא אופתע אם התקן הזה נקבע מסיבות אחרות ולא באמת לטובת הלקוחות, מדובר בחברות שמנים צרפתיות (עוזרים אחד לשני להתעשר?) . 

יכול להיות זה טוב להם שחלק מהרכבים מקרטעים וחלק אף שופכים מנועים - יותר כסף דרך המוסכים.

 

אגב באחד מהטיפולים האחרונים שלי באחד מהמוסכים הטובים בארץ לפג׳ו, 

בוצע החלפת חלק שהלך - שוחחתי עם העובד שביצע את ההחלפה והוא אמר לי שהרכבים האלו בנויים בצורה גרועה בכוונה במטרה להתפרק ולא להחזיק לטווח הארוך( הפג׳ו הישנות וגם החדשות), לגבי החלק שהחליף אמר לי שיהיה צורך להחליף אותו שוב בעוד כשנה. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח העובד שאמר את זה הוא חלק מהמהנדסים שתיכננו את המנוע וחלקיו. 

 

אם הרצועה שוב התרחבה אז יחליפו לך גם אם כבר החליפו, בנוסף יש עידכון תוכנה למחשב מנוע.

אין פה התלבטות אם לגשת לריקול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Adamm כתב:

בטח העובד שאמר את זה הוא חלק מהמהנדסים שתיכננו את המנוע וחלקיו. 

 

אם הרצועה שוב התרחבה אז יחליפו לך גם אם כבר החליפו, בנוסף יש עידכון תוכנה למחשב מנוע.

אין פה התלבטות אם לגשת לריקול!

לפי ההתרשמות שלי אני כמעט בטוח שהעובד שאמר לי את זה הוא חלק מהמהנדסים שתיכננו את המנוע וחלקיו, אני חושב שזה אותו עובד שתיכנן את הטיימינג של הדגם הזה וידע מה הוא עושה, הוא גם הדפיס לכל הלקוחות חוברת כזאת מגניבה שאומרת שאת הטיימינג שהוא תיכנן צריך להחליף כל 160 אלף ק״מ ולא לפני. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שרשמת, אתה מטפל מצויין ברכב שלך.
אני לא מבין את ה"אנטי " שלך נגד הדרישה לתקן שמן.
קנית שמן אחר שלא עומד בתקן?
אם כן, תנסה להחליף.
אין לך מה לעשות, כל שמן ישחיר אחרי כמה אלפי קילומטרים, ואם תמלא שמן שאחרי 10 אלפים יישאר שקוף, אז באמת צריך לדאוג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sashatelaviv כתב:

לפי ההתרשמות שלי אני כמעט בטוח שהעובד שאמר לי את זה הוא חלק מהמהנדסים שתיכננו את המנוע וחלקיו, אני חושב שזה אותו עובד שתיכנן את הטיימינג של הדגם הזה וידע מה הוא עושה, הוא גם הדפיס לכל הלקוחות חוברת כזאת מגניבה שאומרת שאת הטיימינג שהוא תיכנן צריך להחליף כל 160 אלף ק״מ ולא לפני. 

רק אל תיעלב בשם העובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, הייתי באחד מהמוסכים שהכי מומלצים פה בפורום לפג׳ו 

 

אמרו לי ששמן castrol 5w-30 b71 2290 הוא בסדר גמור לדגם הזה. 

 

Hasta la vista baby 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מוכיח?
שמוסך פרטי ( מומלץ בפורום וכו.. ) ממליץ לך על שמן בתקן ישן? זה משנה את הוראות היצרן?
עוד פעם - כל אחד מחליט לעצמו עד כמה למתוח הוראות יצרן ופועל לפי כך.
שאלת שאלה - קיבלת תשובות.
מכאן והאלה החלטה שלך, הכיס שלך.

בזמנו במכון הגירים שאלו אותי למה אני מתעקש על שמן גיר מקורי של טויוטה כאשר יש שמנים תחליפיים שעומדים בתקן ועולים חצי מחיר. בדקתי נתונים לעומק, ראיתי שיש הבדלים - החלטתי להמשיך עם המקורי.
הכל טוב, שיהיה בהצלחה!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.1.2021 בשעה 16:03, sashatelaviv כתב:

כן, בגלל זה אני מנסה להבין איזה באמת שמן טוב למנוע הזה

 

אני לא אופתע אם התקן הזה נקבע מסיבות אחרות ולא באמת לטובת הלקוחות, מדובר בחברות שמנים צרפתיות (עוזרים אחד לשני להתעשר?) . 

יכול להיות זה טוב להם שחלק מהרכבים מקרטעים וחלק אף שופכים מנועים - יותר כסף דרך המוסכים.

 

אגב באחד מהטיפולים האחרונים שלי באחד מהמוסכים הטובים בארץ לפג׳ו, 

בוצע החלפת חלק שהלך - שוחחתי עם העובד שביצע את ההחלפה והוא אמר לי שהרכבים האלו בנויים בצורה גרועה בכוונה במטרה להתפרק ולא להחזיק לטווח הארוך( הפג׳ו הישנות וגם החדשות), לגבי החלק שהחליף אמר לי שיהיה צורך להחליף אותו שוב בעוד כשנה. 

 

 

 

 

 

העובד זה ד"ר מחמוד אל חרטשטש מהנדס הרכב המדופלם?😉

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...