Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי שברולט ספארק 2015 ומעלה


meathook
שימו לב! השרשור הזה בן 1247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

קניתי שברולט ספארק בת 3 שנים ושמתי לב לאחר מכן, שבכל תחילת נסיעה במהירות נמוכה של עד 40 קמ"ש שומעים מעין שריקה עמומה מקדמת הרכב.

במהירויות גבוהות יותר הצליל הזה נבלע כנראה ולא שמים לב אליו .

עובד במוסך מורשה התפלא שאני מצפה מרכב זול כזה שיהיה לו בידוד רעשים טוב.

האם זה נורמלי? האם בעלי ספארק כאן יכולים להגיד לי אם הם גם שומעים משהו כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר זהה לגיר במיצובישי ספייסטאר, ושם גם הייתה מעין שריקה כזאת. מאמיןו שזה משהו שאופייני לגירים רציפים, במיוחד לזולים שבניהם. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אותו גיר, הספארק בעלת רציף מדמה יחסי העברה בדומה לגיר פלנטרי, בספייס הוא רציף רגיל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספייס סטאר יש תיבה מסוג JATCO CVT7 JF015E

בספארק יש תיבה מסוג JATCO CVT7 M4M 

 

ע"פ האתר הזה :

https://www.marklines.com/en/report_all/wsw0034_201709 

 

זה אותו גיר פשוט עם שם שונה תחת GM. 

 

היחסי העברה לא אמיתיים, זה סה"כ תוכנה שמדמה העברת הילוכים, בדומה לגיר הרציף של טויוטה. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, yulianx כתב:

זה לא אותו גיר, הספארק בעלת רציף מדמה יחסי העברה בדומה לגיר פלנטרי, בספייס הוא רציף רגיל.

הייתה לי ספארק 2017 3 שנים כמעט ואני 100% בטוח שהיא לא ניסתה לדמה הילוכים אלא התנהגה כCVT רגילה ותמיד ניסתה להיות בסלד הכי נמוך (סביב 1500) אלא אם כן היית לוחץ יותר עד 100-110 שהמינימום היה כבר 2000 וממשיך לעלות ככל שהמהירות עולה

 

אני זוכר שריקה במהירות של פחות מ50-60 והיא הייתה נעלמת אבל לא זוכר שזה היה ספציפית בתחילת נסיעה אני חושב שהיה תמיד

אבל כן הבידוד רעשים בספארק לא מלהיב בכלל ולא נעים לנהל שיחה שהיא ב100 ומעלה (הבנתי את המצב רק אחרי שהחלפתי לפיאסטה שהייתה הרבה יותר שקטה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשבחנתי אותה בזמנו גם ציינתי את ה״יחסי העברה״

ECFD151D-B386-4742-BC9C-5CE09A2FD744.thumb.png.1b720d1dfe78b360bd16c9ee12b2f580.png

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...