Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Daniel Bs

פיג׳יו 2008 פרימיום או סקודה קאמיק 1.5 סטייל

Recommended Posts

היי,

כבר כתבתי כמה פוסטים בנושא ועכשיו זה זמן המאני טיים.

במאי הזמנתי את הפיג׳יו 2008 פרימיום עם סאן רוף לאחר איחור מאוד גדול מצד היבואן האוטו מגיע לישראל ב25 לאוגוסט.

לאחרונה התחלתי להתלבט שוב בינו לבין הסקודה וכדי שאני לא יצא בידיים ריקות הזמנתי גם את הסקודה 1.5 סטייל שמגיעה לישראל ב20 לאוגוסט,כך שהזמן המסירה יהיה דומה.

בהתחלה הרגשתי שהפיג׳יו מיוחדת יותר היום לאחר שעברה ההתלהבות הראשונית מרגיש לי שהסקודה פרקטית יותר.

מה אתם ממליצים,מבולבל מאוד!

הסקודה יקרה יותר ב2000 ש׳ח.

אנחנו זוג ללא ילדים(בעתיד הקרוב כנראה יהיו)

זה יהיה הרכב היחיד בבית

אשתי נוסעת משהו כמו -25k 20k בשנה

בעוד שנה בערך הנסיעות ירדו בחצי לפחות 

תודה לעוזרים!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם ביצעת על שתיהן נסיעת מבחן?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. הסמיכות של התאריכים שבהם הרכבים מגיעים לנמל
     אינה רלוונטית למועד מסירת הרכב ללקוח בפועל.
2. לגבי פיג'ו 2008 - תוספת סאן רוף יקרה את הרכב משמעותית.
    2.1. בעלות קטנה נוספת תוכל לרכוש את גרסת GT LINE
            שמגיע במשלוח הראשון באותה האנייה שמגיע באוגוסט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, ya_pl01 כתב:

האם ביצעת על שתיהן נסיעת מבחן?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
 

כן ביצעתי נסיעת מבחן על שתיהן.

שתיהן מעולות.

 

 

לפני 32 דקות, eyalkar כתב:

1. הסמיכות של התאריכים שבהם הרכבים מגיעים לנמל
     אינה רלוונטית למועד מסירת הרכב ללקוח בפועל.
2. לגבי פיג'ו 2008 - תוספת סאן רוף יקרה את הרכב משמעותית.
    2.1. בעלות קטנה נוספת תוכל לרכוש את גרסת GT LINE
            שמגיע במשלוח הראשון באותה האנייה שמגיע באוגוסט.

נכון הסאן רוף היה בתוספת של 6000 שקל ובזמנו הלכתי עליו כי רכבים ללא סאן רוף היו מיועדים להגיע מאוחר יותר מה שבפועל לא קרה.

היה ניסיון להחליף את הרמת גימור לgt line אך נמסר לי מהסוכנות שהוא מיועד רק לספטמבר ולא לאוגוסט ומניסיון עבר הרכב שלי היה מיועד ליולי ובסוף בספטמבר אני רק יקבל בפועל.

פחות מתאים לי לחכות עד שנה הבאה כדי לקבל שני צבעים ותוספת בפנסים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לאחר נסיעות המבחן התוצאה היא תיקו נסה לתת משקל לכל סעיף.
אישית אם הייתי מגיע לתיקו הייתי נותן עדיפות ליחידת ההנעה שלטעמי לפחות עדיפה בסקודה.
אופציה נוספת להמתין להגעה של עוד מתחרה מבית קיה ולבחון גם אותה.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני התרשמתי שהקאמיק יותר פרקטית. החבילה נראית לי יותר מאוזנת למרות ששני הרכבים מעולים. אני מתחבר יותר לאופן פעולת האיבזור הבטיחות האקטיבי בסקודה מאשר בפיזו (מתייחס בעיקר לבקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית ושמירה על מרכז הנתיב ויתרון נוסף שבסקודה יש התראה על שטח מת מה שאין בפיזו פרימיום).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הקאמיק נפסלת עוד בשלב הדרוג, אבל זה בגלל הגיר שאני מאוד לא אוהב, וגם קצת בגלל המראה האנמי, לא משום בחינה אחרת, היא מרווחת ( קצת פחות בתא המטען ) ומאובזרת להפליא. הפז'ו הרבה יותר מדברת לנשמה, ולא על חשבון פרקטיות או איכות נסיעה ונהיגה שגם בהן היא לא בדיוק נשרכת מאחור, לדעתי אפילו קצת מקדימה ( הסתייגות, לא נהגתי, סומך על חבר שכן ). יש לה יתרון אדיר ( שוב לטעמי ) בדמות גיר פלנטרי, אבל גם חסרון לא זניח בכלל של העדר פתחי מיזוג מאחור ומדובר באותו טעם כמובן. בקיצור התלבטות לא פשוטה, אבל הנחמה תהיה שמה שלא תקח, לא תפספס.

עריכה אחרונה על ידי רועי5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 אתה צודק אחד הדברים שהכי מלחיצים אותי זה הגיר.

והפיג׳יו באמת מעולה אבל משום מה בסקודה הכל עובד טוב יותר אם זה המצלמת רוורס או המערכת מולטימדיה עצמה שאני אישית לא ניסיתי להשתמש בה אבל בכל המבחני רכב זה נראה שהיא איטית מאוד לעומת הסקודה ששיחקתי בה ועובדת מעולה. 

היתרון של פיג׳יו במראה החיצוני זה חד משמעי !

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה כזה של תיקו. ממליץ לבצע נסיעת מבחן נוספת יחד עם זוגתך ולנסות להבחין בפערים לכאן או לכאן. 

תן לאישה לנהוג ולתת את דעתה. 


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במקום שלך בתחילת מאי.

בסוף רכשתי קאמיק 1500 סטייל (לבנה).

אין ספק שהפיג'ו מרשימה בהופעה שלה, הן בהופעה החיצונית והן בפנימית.

אבל בינינו, אנחנו יושבים בתוך הרכב ונוהגים בו, לא על הכיסא נוח מבחוץ ומתצפתים עליו.

לעניין הגיר בקאמיק- בהחלט שיקול לגיטימי.
להבנתי ומתשאול במוסך שאני סומך עליו, מאז 2017 חל שיפור.

החלטתי לקחת את הסיכון ולהנות מהרכב.

מה בטווח הארוך? אין לדעת.

לכמה שנים יש לך כוונה להחזיק את הרכב?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה יצא לי להיכנס לאולמות תצוגה של פיגו וסקודה, אמנם לא נהגתי באף אחת מהן אבל התחושה ב2008 היא שמיים וארץ ביחס לקאמיק, ה2008 מאובזרת ומעוצבת להפליא, לוח שעונים דיגיטלי (ברמת גימור הגבוהה), מתגי תא טייס (נראה לי שכך זה נקרא), ידית הילוכים חדשנית, הכל מעוצב עד הפרט האחרון, אווירה עשירה ויוקרתית. 

הקאמיק היא בדיוק ההיפך מה2008, הכל נראה פשוט, פלסטיקה שחורה ומשעממת, הרכב גם מרגיש נמוך יותר, לא נראה טוב לא פנימית ולא חיצונית. 

אני יודע שזו ביקורת מאוד שטחית אבל הקאמיק הרגישה לי שייכת לעשור שונה מה2008, עם כל החיבה שרכשתי לסקודה במהלך התקופה שנהגתי על אוקטביה ליסינג, כשישבתי בקאמיק אחרי ה2008 פשוט אמרתי לא. 

עוד נק' זכות לפיגו ביחס לסקודה היא תיבת הילוכים של אייסן 8 הילוכים שאמורה להיות אמינה. 

מנצל את השרשור לשאול האם ידוע למישהו על רמת האמינות של מנוע ה1200 בפיגו? 

 

 


היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז בתור אחד שעד לא מזמן באותה סיטואציה ובחן את שני הרכבים כולל נסיעת מבחן אגד את דעתי.

הפיגו 2008:

נראת פגז גם מבפנים וגם מבחוץ(אשתי ממש התלהבה), המרווח מאחורה טוב, מקדימה לטעמי קצת צפוף לרגליים. בצד הנוסע היה לי לא הכי נוח ברגליים.

מאוד נוחה לנסיעה מרגישה נמרצת דיו. שדה ראיה לא הכי טוב לדעתי. מערכות בטיחות טובות. מחיר יותר זול מהקאמיק. אם אני לא טועה לא היו פתחי מיזוג מאחורה שזה ממש מבאס אבל אני כבר לא זוכר ב100%.

 סך הכל חבילה מאוד טובה. בקשר לאמינות ושכירות בעתיד אני לא יודע להגיד.

מה שכן המערכת מולטימדיה היתה נוראית(התוכנה בהתקנה מקומית אם אני לא טועה) תגובה איטית לפעמים לא נכנסת לאן שצריך לפעמים קופצת להגדרות אחרות, ממש עצבנה אותי. לא דיל ברייקר אבל די מוריד.

 

הסקודה קאמיק:

לטעמי האישי מראה מאוד סולידי, בפנים מרגישה אלגנטית. מרווח מעולה מקדימה ומאחורה. בגז יחסית קטן אבל מספק.

נוסעת מעולה, חזקה ונוחה. שדה ראיה טוב. מערכות בטיחות בשפע.  פתחי מזגן מאחורה. יקרה יותר.

המערכת מולטימדיה מגיבה טוב ומהר. יש קוקפיט וירטואלי שאפשר לבחור מספר צורות תצוגה מקדימה.(עדיין בפיגו נראה יותר מרשים). מבחינת אמינות קראתי הרבה על בעיות בגיר למיניהם אבל הבנתי שמאוד השתפר בשנים האחרונות.

 

בסופו של דבר התרשמות שלי מנסיעה ונוחות מקדימה שלטעמי היו טובות יותר הזמנתי את הסקודה קאמיק 1.5(שתגיע כבר....)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי, ישבתי, ענין של טעם. שתי מכוניות מאוד ראויות בכל מקרה. לגנות הקאמיק גיר, עיצוב בנאלי חסר השראה, אחריות קצרה ומחיר גבוה מדי, לגנות הפז'ו העדר פתחי מיזוג מאחור ושליטה על מערכת אקלים ממסך מולטימדיה. לא מייצג אלא את עצמי, אבל אותי זה מוליך לחנויות של הקונקורציה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחצי שנה הייתי בסוכנות פיג'ו-סיטרואן (נפגשתי עם בחור שעובד שם למטרה אחרת) ועל הדרך בחנתי מספר רכבים בתור מי שלא חובב המותג, בניהם היה ה-2008. אכן נראה שיש שיפור, הכול נראה מרשים ויפה אך ברגע שאתה יושב בפנים ומתחיל לגעת אתה מבין שזה רק נראה יפה. בסקודה, לעומת זאת, זה גם עובד וגם יציב. נראה שהחבר'ה בפיג'ו מתאמצים מאוד לחקות את הגרמנים, אך הם עדיין שנות אור מהם.

 

אני בשיא הכנות לא חושב שאשר להשוות בין קונצרן פולקסווגן למותג כמו פיג'ו, כי זה פשוט לא פייר. הם לא באותה הרמה, ולא משנה מה הם יעשו הם לא יגיעו לרמה של הגרמנים (בדיוק כמו קיה/יונדאי), אף על פי שהם רכבים די דומים. לא ניסיתי את הקאמיק, אך ידידה טובה שלי רכשה אותו ברמת הגימור הכי גבוהה והיא נהנית ממנו מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין אחריות שנה שלישית בסקודה- מוסיפים באלפייה.

רצוי מאוד שלא לקחת התקנות מקומיות, אם תזמין, לא בפיג'ו ולא בסקודה.

בקאמיק התפעול של המיזוג אוויר נוח יותר משמעותית בזמן נסיעה (אבל לא מושלם).

בפיג'ו זוועה. סליחה על האמירה.

הקוקפיט של פיג'ו קצת פירוטכני מדי בעיניים לאורך זמן. בסקודה ענייני, אינפורמטיבי ויעיל.

אכן, בכיסא הנוסע בפיג'ו צפוף יותר לגבוהים. מוזר.

התפעול הכללי של המערכת בסקודה נוח יותר.

הגיר של פיג'ו נחשב לאמין יותר. לא יודע אם יבוא לידי ביטוי בשנים שהרכב יהיה אצלך (לא ציינת לכמה שנים הרכב מיועד).

המנוע בקאמיק נעים ונושם יותר טוב.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...