Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FCA ורנו לקראת מיזוג ואף אחד לא אומר כלום?


blackice
שימו לב! השרשור הזה בן 1793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צודקים, רק ככה מוזילים עלויות פיתוח, רק שכל מה שעבר על התעשייה בעשרים שנה האחרונות, שום מיזוג לא החזיק מעמד. מספיק לזכור מהקרה לפורד עם יגואר ומאזדה, או מרצדס עם קרייזלר, ופיאט עם שברולט.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

מה עם VAG? קיה/יונדאי? יגואר לנד רובר? אפילו אופל-פיג'ו-סיטרואן או רנו-ניסאן עצמה?

מצד אחד אתה אומר "רק ככה מוזילים עלויות" ומצד שני "שום מיזוג לא החזיק מעמד"? קצת סותר.

פורד אגב עדיין מותג מאוד חזק, יחסית לפחות. מה שפגע בו היה אותו דבר שפגע בכל תעשיית הרכב האמריקאית - 2008.

הסיפור של מרצדס וקרייזלר מורכב, מרצדס קנתה אותה כשהיא הייתה בתהליכי פירוק, שתתה את כל מה שהיה לה להציע, שגם זה לא היה הרבה ואז זרקה אותה לאשפתות (קרן כלשהי) שניה לפני שהגליוטינה של המשבר ירד לה על הראש. אחרי זה פיאט הרימו את השברים, אבל להרכיב חברת רכב אמיתית ממה שנשאר שם על הרצפה כנראה כבר היה משימה קשה מדי. בכל זאת פיאט שפכו המון כסף כדי לנסות להרים את הקונצרן מהרצפה והצליחו לעשות את זה, במידה מסוימת לפחות, עם ג'יפ.

 

בתכלס, במבט קצת יותר כולל, אני חושב שהיום המצב של קרייזלר כקונצרן הרבה פחות גרוע ממה שהוא היה בתקופה שלפני פיאט.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה עם VAG? קיה/יונדאי? יגואר לנד רובר? אפילו אופל-פיג'ו-סיטרואן או רנו-ניסאן .

 

*רנו-ניסאן-מיצובישי.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי איך כולנו נהינו פתאום מנכ"לי קונצרנים ענקיים שיודעים לנתח את המהלך בלי לקרוא אפילו אות אחת במאזנים או לשמוע אפילו מילא אחת מכל המו"מ.

במהלכים גדולים שכאלה עם חברות כל כך מסובכות ומורכבות,

הניחוש של גולש מזדמן בקארספורום הוא לא פחות קביל מניתוח עסקי מעמיק של גדול גאוני וול סטריט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיזוג הזה משתלם לפיאט, כי רנו יכולה למלא לה "חורים" בהיצע הדגמים.

לפיאט אין מתחרה לרנו קליאו, מגאן או קאדג'ר.

לרנו אין מתחרות לטיפו (הלוגאן ממוצבת נמוך יותר) ול-500.

 

הנושא הבאמת תחרותי בין השניים זה התחום המסחרי.

 

שם לפיאט ורנו יש שת"פ פחות מוכר עם רנו טראפיק ופיאט טאלנטו.

וחשוב לזכור שכנראה אופל תצא מהשת"פ המסחרי עם רנו וניסאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה נשמע כמו מיזוג הגיוני.

 

זה יתן לקונצרן אחיזה בשוק המאריקאי שהוא לא SUV גדולים, ומצד שני יתן אפשרות לפתח מותגים איטלקיים ולהפוך את פיאט ליותר נחשקת ( לבסס את מעמדה של ה 500 כמו זה של מיני ).

 

איחלתי בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה ניסאן בארהב ? עז? הם נוכחים שם כמעט בכל קטגוריה.

 

המכירות שלהם נמוכות משל טויוטה או הונדה, וזו האחיזה היחידה שלהם בשוק הצפון אמריקאי. אם גם מותגי קריילזר ופיאט יכנסו לתמונה - האחיזה תהיה משמעותית יותר, וגם זה יאפשר לפתח את החברות האיטלקיות כנחשקות ( הן לא יצטכו להתבסס על פיתוח יקר של דגמי לחם וחמאה ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FCA בנוי מפיאט ששולטת בשוק הדרום אמריקאי ביד חזקה, איטליה כבר לא נחשבת בסיס האם שמשמש כרגל בטוחה של פיאט

רוב המשאבים של FCA היום מנוצלים לפלטפורמות ושיווק דגמים של JEEP ושל ALFA והסבת מפעלים מפיאט למותגים הנ"ל, בפיאט הם לא מצליחים לחדש כלום מלבד משפחת ה500 לסוגיה X/LIVING והקטנות, פלטפורמות משותפות ושיתופי פעולה עם יצרנים סיניים מניבים להם הצלחות קטנות בסין, אבל השוק שם גדול על פיאט

וקרייזלר... נו כבר רשמו לפני, מת

 

האסטרטגיה של מרקיונה בעבר הייתה לשחק עם החוסר וודאות ולהשאיר את פיאט בכותרות בעזרת הצהרות בומבסטיות של איחוד עם קונצרן VAG, היום יש ראש אחר, אולי הוא מנסה לחקות את קודמו בתפקיד ומפציץ בכותרות עם קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי בתקווה שזה יעזור במשהו...

 

אין שום חידושים היברידיים, אין רכב חשמלי אותנטי בקנה, אין מערכות בטיחות אקטיביות רציניות מלבד, נראה שחוץ מדיאטה כלכלית שהיצרן הזה עבר הוא לא הכין את עצמו לשנים הבאות של נהיגה אוטונומית חשמלית, הוא כבר פספס את הרכבת ומה שנותר לו כרגע זה לנסות להבריק עם משהו כדי להישאר במרוץ

 

בהצלחה FCA

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדויק, קרייזלר חברו לויימו בנושא הנהיגה האוטונומית כאשר הפסיפיקה משמשת כפטלפורת פיתוח.

המותגים החזקים בקבוצה הם ג'יפ ,ראם ואלפא, פיאט בקושי מחדשים בשווקים המערביים וגם מזראטי לא , דודג' מסתמכת על ליין של מכוניות ישנות (ועד שפיתחו מכונית חדשה גנזו אותה) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תנאים פוליטיים לא ברורים בצרפת"?

נשמע גרוע יותר מהשטויות בפוליטיקה הפנימית אצלנו בתקופת הבחירות הלא נגמרת.

מילא אם זה היה נאמר על ידי חברה היושבת במדינה שכבר מעל עשור לא הצליחה להקים ממשלה שהצליחה לשרוד יותר משנה וחצי...

 

וחוץ מזה, טוב שהשטות הזאת ירדה מהמדף. עד הפעם הבאה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם את מישהו מעניין, הנה לינק להודעה המלאה לעיתונות.

אני לא יודע מה כתוב שם, לא טרחתי לקרוא כי היה ברור מלכתחילה שזה רעיון שנולד בחטא ולא יבשיל. יחסי הכוחות בין שני הקונצרנים לא בדיוק נראים כמו התשתית המושלמת למיזוג.

 

http://media.fcanorthamerica.com/newsrelease.do?id=20847&mid=1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט. האחד בדרך למעלה, והשני שוקע לקרקעית לאיטו. חבל, בעבר הייתה לי אמפתיה ל FCA אבל חוסר ייחוד, מוצרים לא מספיק טובים וניהול ללא אסטרטגיה ברורה די המאיסו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר היחיד שאני מצליח לדמיין לפוליטיקה הוא ששר התחבורה של צרפת שלח אותם לחפש ת'חברים שלהם ברוורס:lol:

 

זה עוד לפני שדיברנו על מי אומר את זה, תושב איטליה, אולי אחת המדינות הכי לא מבוססות פוליטית באירופה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...