Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרניק של BOSCH EASY AQUATAK 110 - מישהו מכיר ?


פוסטים מומלצים

מעדכן:

 

קניתי ברז מים פשוט מפלסטיק, המיועד למיכלים מפלסטיק (לשתיה).

הברז הוא ברז כדורי פשוט עם יציאה 1/2".

בנוסף קניתי מתאם לחיבור מהיר עם כניסה 1/2" (ברירת המחדל היא 3/4") וחיברתי אותו לברז הכדורי.

במיכל עשיתי חור מתאים וחיברתי את הברז - כאשר הוא מוטה שמאל (אפשר גם ימין).

הסיבה להטיה היא: שיהיה ניתן להתקין את הברז כמה שיותר נמוך בדלי - אך שהפיה לא תיגע ברצפה ושיהיה אפשר לחבר את הצינור לברז ללא צורך בהגבהה לדלי - אלא כאשר הוא מונח על הרצפה.

לקחתי 3 מטר צינור גינה וחיברתי לו ב-2 הקצוות מתאם חיבור מהיר.

 

הפטנט הזה עובד מעולה ואיתו ניקיתי את הרכב לפני מספר ימים בהצלחה רבה, בקלות ובמהירות.

היום עשיתי שטיפת גחון שרציתי לעשות כבר זמן מה. זוהי ההפעלה השלישית של המכשיר אצלי, וככל שמרכיבים את הסט ומפרקים אותו - זה הולך הרבה יותר מהר ותוך 2 דקות הסט מורכב ומוכן לעבודה.

ניקיתי היום כמה איזורים מתחת לרכב שהיו מלוכלכים (התלכלכו בזמן טיפולים ותיקונים שעשיתי בעבר) ושטפתי את בתי הגלגלים וכל מה שמסביב. המכשיר עשה יופי של עבודה.

 

היום נתקלתי בעניין (שהוא כנראה דיי שכיח) שמוזכר גם בספר ההוראות של המכשיר.

בעודי מחבר את הזנת המים ומפעיל את המכשיר, אני לוחץ על ההדק (לאחר ניקוז אויר) והמכשיר מוציא לחץ ומפסיק. מוציא ומפסיק. ככה כל זמן שאתה לוחץ על ההדק רצוף.

בהתחלה חשבתי שזו בעיה בהזנת המים - אך זו לא היתה הבעיה.

חשבתי שאולי יש בעיה עם טמפ' המים (הבאתי מים מהבית ובפתיחה של הברז באמצע יצאו מים פושרים - ושמתי לב רק לאחר מילוי שהם באמת פושרים ולא קרים) - אך הבאתי מים קרים וזה לא פתר את הבעיה.

אחרי התעסקות החלטתי לנסות פיה אחרת - ומסתבר ששם אין את הבעיה, אז הבנתי שזה עניין של הפיה שאני עובד איתה - ומייד נזכרתי שבספר ההוראות של המכשיר יש הנחיה לנקות את הפיה עם מהדק דפים שפותחים אותו ומשתמשים בו כ"סיכה" ארוכה לניקוי הפיה.

מצאתי משהו שווה ערך ובאמת הכנסתי פנימה לתוך החור בפיה המדוברת, ונראה שהיה שם משהו.

הפעלתי שוב - אך ללא שינוי.

בדקתי שנית והפעם ממש היה אפשר להבחין שיש שם משהו.

שוב הכנסתי את הסיכה פנימה, ניקיתי את הדיזה וולאחר מכן גם נתתי לה כמה טפיחות על משהו קשיח (כאשר צד ההזנה של המים הוא כלפי מטה) בשביל שהליכלוך ירד למטה ויצא החוצה - וזה פתר את הבעיה.

 

כרגע אני ממשיך לעבוד עם המכשיר כרגיל ומחכה בכליון עיניים למחבר ולצינור 6 מ' שהזמנתי, מה שיקל עליי משמעותית את הניקוי ולא אצטרך להזיז את המכשיר ממקום למקום כל הזמן.

 

איציק

aqua110.jpg

WhatsApp Image 2019-05-01 at 20.16.51 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-05-01 at 20.16.51 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-05-01 at 20.16.51.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-28 at 19.22.12.jpeg

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פטנט יפה. נראה שאתה מרוצה מהמכשיר.

 

אני לא סובל מסתימות, משתמש רק בהזנה מצינור הגינה.

יש מצב שהדלי מלוכלך והוא זה שגרם לסתימה?

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סנן בכניסה למכשיר (במתאם השחור שמתחבר למכשיר וממנו יש חיבור מהיר לצינור הזנה) , בדקתי שהוא נקי ולא סתום ואכן הוא נקי... הוא אכן אמור לשמור שלא ייכנס חול או ליכלוך למכשיר (בחלק מהסירטונים שתמצא ברשת תראה שהאביזר עם הסנן הוא שקוף, ובחלק שחור. אצלי שחור).

יכול להיות שאולי מדובר בסוג של שאריות ייצור שנדחפות היטב בלחצים האלו....

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הגיעה החבילה מאליאקספרס. קיבלתי את הצינור באורך 6 מטר ומקציף תואם לבוש.

בנוסף קיבלתי במתנה מתאם כדי לחבר את הצינור המקורי הקצר לצינור החדש הארוך.

 

לא התאפקתי ובצעתי שטיפה מהירה לרכב שכללה:

- ניקוי מקדים במים בלבד ע"י מכונת השטיפה

- הקצפה של כל הרכב עם המקציף החדש ושמפו Honeydew

- שטיפה נוספת ע"י מכונת השטיפה

- ייבוש בעזרת מפוח וללא מטליות

התוצאה מאוד טובה לדעתי יחסית לזמן שהשקעתי.

השילוב של מכונת השטיפה, הצינור הארוך והמקציף עשו עבודה מעולה.

לפי דעתי התמורה מעולה יחסית למחיר.

 

הצינור החדש:

צינור.jpg

מקציף:

מקציף.jpg

מתאם:

מתאם.jpg

מקציף בפעולה:

מקציף2.jpg

תוצאה סופית ללא ניגוב, יבוש בעזרת מפוח בלבד:

שטיפה.jpg

  • מעניין 1

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הגיעה החבילה מאליאקספרס. קיבלתי את הצינור באורך 6 מטר ומקציף תואם לבוש.

בנוסף קיבלתי במתנה מתאם כדי לחבר את הצינור המקורי הקצר לצינור החדש הארוך.

 

לא התאפקתי ובצעתי שטיפה מהירה לרכב שכללה:

- ניקוי מקדים במים בלבד ע"י מכונת השטיפה

- הקצפה של כל הרכב עם המקציף החדש ושמפו Honeydew

- שטיפה נוספת ע"י מכונת השטיפה

- ייבוש בעזרת מפוח וללא מטליות

התוצאה מאוד טובה לדעתי יחסית לזמן שהשקעתי.

השילוב של מכונת השטיפה, הצינור הארוך והמקציף עשו עבודה מעולה.

לפי דעתי התמורה מעולה יחסית למחיר.

 

הצינור החדש:

[ATTACH=CONFIG]518408[/ATTACH]

מקציף:

[ATTACH=CONFIG]518409[/ATTACH]

מתאם:

[ATTACH=CONFIG]518410[/ATTACH]

מקציף בפעולה:

[ATTACH=CONFIG]518411[/ATTACH]

תוצאה סופית ללא ניגוב, יבוש בעזרת מפוח בלבד:

[ATTACH=CONFIG]518412[/ATTACH]

 

 

נראה מעולה אחי,

מה אשמח אם תצרף לי לכאן את המקציף שרכשת מעלי, ואת הצינור.

ואיזה סוג הבוש שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כרגע את הבוש ולפני כן היה לי K2 של קראצ'ר

נתונים בצד: הקראצ'ר חזק בהרבה ואיכותי בהרבה לדעתי.

הבוש מתחמם ומתחיל לעשות רעשים אחרי לא יותר מדי זמן מה שלעולם לא קרה לי ב K2.

אתמול הרגשתי תקלה אחרי בסה"כ 5-6 שטיפות ותכף אנסה לעשות את מה שאיציק רשם - מעולם לא קרה לי ב K2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ניסיון עם ה K2.

לאור מה שקראתי כאן בפורום, הבנתי שבאופן כללי ה KARCHER לא מסוגל לשאוב מדלי - לכן הוא נפסל מבחינתי.

בנוסף, לא מצאתי שום כלי אחר שכן מסוגל לשאוב מדלי, וכאן כנראה שיש לבוש יתרון משמעותי.

בגדול - הבוש הוא מכשיר אידאלי לניקיון של רכב. כאמור, זה לא מכשיר תעשייתי.

מגוון הביקורות והסירטונים מעידים שמדובר בכלי טוב, סופר קומפקטי ויעיל. לא נצפו תקלות או תלונות סדרתיות.

בוודאי שזה לא המכשיר הכי חזק בשוק, הוא לא מתיימר להיות כזה. הוא שילוב מצויין של קומפקטיות, יעילות ומחיר - ויש לו קלף ייחודי (יכולת עבודה ללא לחץ מים של ברז).

 

OFF:

כרגע יש מבצע באתר של ACE, הנחה של 15% עד 12 בלילה.

המחיר של המכשיר לאחר הנחה: 407 שח.

https://www.ace.co.il/2213246.html

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: עשיתי את מה שאיציק המליץ עם השיטה והתקלה סודרה לבינתיים.

שכחתי לציין את התכונות הטובות של הבוש, לדעתי:

שהוא מאוד קופמקטי, נכנס למדף וקל לסדר עליו את כל האביזרים שלו (מה שב K2 היה מאוד מעצבן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כרגע את הבוש ולפני כן היה לי K2 של קראצ'ר

נתונים בצד: הקראצ'ר חזק בהרבה ואיכותי בהרבה לדעתי.

הבוש מתחמם ומתחיל לעשות רעשים אחרי לא יותר מדי זמן מה שלעולם לא קרה לי ב K2.

אתמול הרגשתי תקלה אחרי בסה"כ 5-6 שטיפות ותכף אנסה לעשות את מה שאיציק רשם - מעולם לא קרה לי ב K2.

 

אתה חושב שאולי זה רק ספצפי במכשיר שיש לך או בכל הבוש?

ואיזה גרנייק הכי חזק לדעתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: עשיתי את מה שאיציק המליץ עם השיטה והתקלה סודרה לבינתיים.

שכחתי לציין את התכונות הטובות של הבוש, לדעתי:

שהוא מאוד קופמקטי, נכנס למדף וקל לסדר עליו את כל האביזרים שלו (מה שב K2 היה מאוד מעצבן)

 

התכונות הטובות של הבוש (מעבר ליבואן\נותן שירות טוב) הן קלף חשוב מאוד בחבילה הזו.

אני חושב שהקלף המנצח של הבוש הוא קודם כל השאיבה מדלי\גיגית - לדעתי אין לו עוד מתחרים בקטגוריה הזו.

בונוס חשוב הוא עניין הקומפקטיות וסידור האביזרים, משקל נוח (קל) וכד'.

 

אל תשכח שלסדרה הזו יש את הדגם המדובר בשירשור הזה (110) וגם גם את ה 120 שהוא קצת יותר חזק.

 

ה"חיסרון" שאתה רואה במכשיר (שהוא לא חזק כמו ה K2) הוא בדיוק היתרון שלו - חיסכון (יחסי) בצריכת מים.

 

מי שמחפש מכשיר שמסוגל לשאוב מדלי או גיגית - ושהוא גם: נייד, נוח, קומפקטי וגם חסכוני במים - ימצא את ה 110 מעולה למטרה.

 

מכשיר חזק יותר = מכשיר שבולע כמויות גדולות יותר של מים, תופס יותר מקום וכד'.

ה 110 הוא באמת מכשיר אידאלי לשטיפת רכב (מי שחושב שזה מכשיר חלש, שלא ינסה בטעות לשים יד או אצבע בטווח יציאת המים מהאקדח, הוא עלול להישאר פצוע במקרה הרע או עם כאבים במקרה הטוב).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,

 

הזמנתי מהקישורים שצרפת את הצינור 6 מ' והמתאם-מאריך לחיבור בין הצינור המקורי לזה החדש שהוזמן.

 

איציק

 

עברו בדיוק שבועיים וחצי, ואתמול נחתה אצלי החבילה עם הצינור והמתאם. עוד לא חיברתי והפעלתי אבל זה נראה ממש מעולה ואיכותי.

 

כאמור, לא צויין בשום מקום שהמוכר נותן מתנה את החיבור נקבה-נקבה, ויצא שהגיעו 2 מתאמים באריזה.... קניתי אחד וקיבלתי אחד מתנה (יכולתי לחסוך את ה 7$\25 ש"ח אם הייתי יודע שהוא מחלק מתנות פתאום... :-) אבל אולי זה טוב שיהיה אחד רזרבי למקרה שזה יתקלקל\ישבר\וכד').

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:

 

צינור מאריך -

הצינור עובד מצויין. חיברתי אותו לצינור 3 מ' הקיים (ביחד 9 מ').

שמתי לב כי קיימת הנחתה משמעותי בלחץ העבודה של המכשיר כאשר צינור של 9 מ' מחובר אליו.

היום חזרתי לעבוד עם הצינור המקורי של ה-3 מ' וליתר בטחון בדקתי שהחריר ביציאה של ה NOZZLE פתוח (העברתי מהדק נייר בתוכו, כמפורט בספר ההדרכה של המכשיר) - ואכן היה פתוח ולא שמתי לב לליכלוך או הפרעה כלשהיא.

אני אנסה בשטיפה הבאה לעבוד עם הצינור 6 מ' לבד, ולאחר מכן אעשה בדיקה נוספת עם שניהם - לוודא שלא היה כאן עניין מקרי.

בכל מקרה - אם אכן מדובר בהנחתה משמעותית כפי שהניסיון הראשון שלי עם הצינורות יצא, ייתכן ועדיף יהיה להאריך מעט את צינור המים ומעט את כבל החשמל, ולנייד את המכשיר בקלות מצד לצד של הרכב ולשמור על לחץ עבודה מצויין עם הצינור 3 מ'. ההבדלים הם שמיים וארץ, ללא ספק.

 

כפפה של FARECLA G3 + ווקס קרמי של מגוויירס

יחד עם הגרניק החדש מצאתי לנכון להוציא את כפפת הפלסטלינה (Farecle) ששוכבת לי כבר שנתיים במחסן, ארוזה חדשה, ולנסות אותה. כמו כן השתמשתי לאחר מכן בווקס קרמי של מגוויירס להגנה.

 

חייב לציין שהכפפה הזו היא פשוט פטנט גאוני שהופך את עבודת הסרת הנמשים והטפילים על הצבע, לסופר קלה וסופר מהירה. בשיא הקלילות עברתי על כל הרכב כולל הגג (ברלינגו) ולאחר מכן שטיפה עם הגרניק ויישום ווקס קרמי. היה קל ומהיר ועכשיו האוטו חלק כמו משטח זכוכית.

 

את הווקס הקרמי יישמתי לראשונה לפני שבועיים על ה C4, והיום על הברלינגו.

אתמול (אחרי שבועיים) שטפתי את המכוניות וה-C4 נדרשה אך ורק לשטיפה בלחץ מים, ללא סיבון.

האוטו יצא נקי לחלוטין וגם לאחר ייבוש בג'ילדה, הג'ילדה נשארה נקיה לגמרי.

גם הג'אנטים שעברו מריחה כמעט ולא התלכלכו בכלל, ונשאר בסיום העבודה לנגב אותם עם מטלית לחה רכה.

 

שטיפת מעבה

לפני הווקס והפלסטלינה - ניצלתי את הזמן והשתמשתי בגרניק לניקוי עמוק למעבה ולרדיאטור.

יש לי חומר לניקוי חיצוני של מעבים\מאיידים, וניצלתי את את המומנטום לבצע סוג של "יישור קו" - לאחר ששמתי לב לשני דברים חשובים עם בוא הקיץ: זרימת האויר מאחורי הרידאטור חלשה יחסית (כאשר המזגן עובד) ותפוקת הקירור מעט חלשה (מהניסיון שלי עם הדגמים האלו).

פירקתי את הפגוש והמאוורר (לא מסובך כל כך כמו שזה נשמע), ריססתי את המעבה ונתתי לחומר לעבוד. בחלק הפנימי שמתי כמה ניילונים על המנוע והגיר (בחלק שפונה לרדיאטור) בשביל שלא יקבל את כל החומר והמים בזמן השטיפה. לאחר מכן שטיפה יפה עם הגרניק.

על הרצפה נשפכו כמויות אדירות של מים מלוכלכים (מפוצצים באבק\פודרה שמצטברת בתוך הרשת של המעבה והרדיאטור) ולאחר נסיעת מבחן ראשונה אני מקבל את הרושם שיש כאן שיפור דרמתי. מה שכן, היום אומנם חם אבל זה לא מספיק לדמות מצב שגרתי שהוא בעומס מלא, ולכן רק במהלך הימים הקרובים כאשר אסע איתו יותר, אוכל לדעת מה רמת השיפור (אם בכלל) שיש כתוצאה מניקוי כזה. מה שבטוח הוא שאני מרגיש שקיימת עכשיו זרימת אויר חזקה מאחורי הרדיאטור כאשר המזגן עובד, וזה כשלעצמו סימן חיובי לשיפור רציני במצב.

 

איציק

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד רק עם הצינור הארוך של ה6 מטר ולא מרגיש שום ירידה בלחץ.

הרגע סיימתי לשטוף את שני הרכבים שלי.

הבוש עבד קשה בגלל העבודה הרצופה ואפילו התחמם מעט.

מאוד מרוצה מהיכולת שלו, אני מקווה שהוא יחזיק מעמד.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמתי, בפעם הבאה גם אני אנסה את ה 6 מ' לבדו. ההבדל בין ה 3 ל 9 (3+6) הוא עצום.

לא יודע אם ההנחתה היא בגלל המחבר (סה"כ אין סיבה שתהיה בו הנחתה כ"כ חזקה) אבל אני נוטה לחשוב שזה בגלל אורך הצינור (בכל זאת, פי 3 מהצינור המקורי).

הסיכוי שהיה משהו בנחיר של הפיה הוא קלוש אבל אפילו בגלל שזה קלוש אמרתי שאנסה שוב לחבר את שניהם ולראות אם יש הבדל.

 

Morningstar ציין שההבדל בין ה 110 ל K2 הוא גדול, ואני תוהה האם הוא משתמש בצינור המקורי של ה 3 מטר או שמה גם הוא קנה מאריך של 6 או 10 מ' ולכן הוא מרגיש שהמכשיר חלש, כי כמו שכבר ציינתי, ההבדל בין ה 9 מטר ל 3 הוא הוא פשוט עצום - ועם הצינור של ה-3 מטר המכשיר מרגיש חד משמעית חזק (!) ועם ה 9 מטר הוא מרגיש חלש.

 

אגב, גם היום (מוצ"ש) יש מבצע של 100 שח הנחה בקניה מעל 500 שח (כולל כפל מבצעים ב ACE) - כך שמי שרוצה לקנות, זו הזדמנות מצויינת לרכוש עוד מוצר קטן ב 20-21 שח ולקבל את המוצרים במקום ב 500 ב 400.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...