Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול לסובארו: 1,600 מכוניות למוסך. החלפת קפיצי שסתומים. התיקון ייקח 2-3 ימים.


student
שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי לא כל היפנים,

אך היות ומדובר כאן על סובארו, ובהמשך לתגובתו של יובל, אין קשר לזה שמדובר ביצרן יפני,

ואם אתה מעלה את נושא המנועים של טויוטה בהשווה לצרפתים,

לא שמעתי שהיה ריקול:

למנועי הTHP,

לגיר הAL4,

לא לממיר הקטליטי במנועי הpuretech בתחילת דרכם,

לרצועת הטיימינג שצצה לאחרונה,

לגיר הרובוטי שלהם שמסתדר רק אחרי כיול מחדש, ואחרי כמה חודשים שוב מעצבן,

והרשימה עוד ארוכה...

 

אז אני מציע שכאשר מדובר על ריקול לרכב יפני, כדאי לצרפתים לחסוך נפנוף בקלף המנצח שלהם, חבל, הוא יפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה כרגיל מפגיז ב"עובדות" שאין להן שום קשר למציאות.

 

בAL4 בתחילת הדרך החליפו את היצרן של הסולונואידים בגיר,שהם גרמו לדפיקות בין ראשון לשני,מעבר לכך AL4 גיר די אמין,היו לי 5 רכבים עם הגיר הזה.

 

לא היו בעיות בPURETECH עם הממירים,הייתה סדרה קטנה של רכבים שלחלק מהם היה בלאי גבוה של הממיר שדרש החלפה,וזה בכל מקרה היה במנוע 1.2 VTI 82 כ"ס ולא בPURETECH.

 

אני החלפתי את הרצועת טיימינג ב308 שלי אחרי 150000ק"מ והרצועה לא התפוררה ולא התפרקה,וזה עוד אחרי נהיגה אגרסיבית שלי..

 

גיר רובוטי,מכל היצרנים ובמיוחד כזה עם קלאצ אחד ברבים מהמקרים דורש כיול מחדש אפילו שאין צורך בהחלפת קלאצ.

 

לא מבין למה אתה מצפה שיתייחסו אליך ברצינות ככה?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Wildlands - אני לא מדבר על עצם הריקול. גם בסיטרואן שלי ביצעו ריקול כשהלכתי לטיפול שגרתי והחליפו חלק שהיה נדרש לגביו החלפה.

ההערה הסרקסטית שלי הייתה בהקשר של "אמינות" כי העדר קונה יפני כי זה "אמין" בטח יותר מ"צרפתיה מחורבנת" אבל הנה גם אצל אותו יפני יש ריקול שלמעשה משבית את הרכב ל-3 ימים תמימים.

האם השבתה של רכב לזמן כזה יכול להיות מוגדר כרכב ש"לא רואה מוסך" ? לדעתי לא.

הנקודה היא שבטח היום, רוב היצרנים המודרנים כמעט כולם אותו דבר, אפשר ליפול על לימון ואפשר לא.

גם נתוני התקלות של היצרנים באירופה (פורסם כאן לא מזמן לדעתי) מראים שאין שום הבדל מובהק בין יצרן יפני ליצרנים אחרים, בארץ פשוט העדר מתנהג....ובכן...כמו עדר.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כרגיל מפגיז ב"עובדות" שאין להן שום קשר למציאות.

 

בAL4 בתחילת הדרך החליפו את היצרן של הסולונואידים בגיר,שהם גרמו לדפיקות בין ראשון לשני,מעבר לכך AL4 גיר די אמין,היו לי 5 רכבים עם הגיר הזה.

 

לא היו בעיות בPURETECH עם הממירים,הייתה סדרה קטנה של רכבים שלחלק מהם היה בלאי גבוה של הממיר שדרש החלפה,וזה בכל מקרה היה במנוע 1.2 VTI 82 כ"ס ולא בPURETECH.

 

אני החלפתי את הרצועת טיימינג ב308 שלי אחרי 150000ק"מ והרצועה לא התפוררה ולא התפרקה,וזה עוד אחרי נהיגה אגרסיבית שלי..

 

גיר רובוטי,מכל היצרנים ובמיוחד כזה עם קלאצ אחד ברבים מהמקרים דורש כיול מחדש אפילו שאין צורך בהחלפת קלאצ.

 

לא מבין למה אתה מצפה שיתייחסו אליך ברצינות ככה?.

 

ידידי רון, אני לא מפגיז שום דבר שלא קשור למציאות,

גיר הAL4 אצלינו לפחות ב206, ו208, הוא רחוק שנות אור מלהיות אמין, הוא לא משבית אותך, אך הוא לא אמין.

 

בעיות הממיר היו בדגם בVTI72 ולא ב82, וזה לא בלאי גבוה, אלא ממיר סוג ב' שנוטה לשבוק חיים מוקדם מהצפוי, ומחירו המופרז בחלק מהמקרים התגלגל על חשבונו של הלקוח.

 

נושא הרצועה, בינתיים שמעתי על לא מעט מקרים כאלה, אותי אישית זה מתחיל להדאיג.

 

עם כל הכבוד לדעה שלך, ואני די מכבד אותה, הניסיון שלי עם גירים רובוטים הרבה יותר מעודכן ואמתי, והוא הרבה מעבר לזה של פיג'ו, כמה דוגמאות למכוניות שהיו בבעלותנו לתקופה של כמה שנים:

108 רובוטית שעלתה לכביש בינואר 2017, עד היום הגיר מתנהג כמו חדש ומעולם לא דרש שום כיול.

קורולה רובוטית 2008, דרשה כיול גיר כבר אחרי 5000 ק"מ, מאותו יום,עבר האוטו כ100K ק"מ, והגיר לא דרש שום כיול עד שנמכר כך.

2 סקודה אוקטביה, 2011, 2014, וגולף 2016, לא דרשו מעולם כיול גיר.

ב301 עברתי כבר כמה, וזה לא עזר, בינתיים הוחלט לפרק את הגיר ולבדוק, והבנתי שגם הולכים להחליף לי מצמד במסגרת אחריות, כמובן שאעדכן לגבי הכל בשרשור שפתחתי כבר במחלקה הטכנית.

 

בכל מקרה, אני חושב שבוא בבקשה נעצור כאן, סטינו מנושא הריקול של סובארו, ולדעתי זה לא תורם, אם יש טענה כלשהי, אשמח לשוחח בפרטי.

 

Wildlands - אני לא מדבר על עצם הריקול. גם בסיטרואן שלי ביצעו ריקול כשהלכתי לטיפול שגרתי והחליפו חלק שהיה נדרש לגביו החלפה.

ההערה הסרקסטית שלי הייתה בהקשר של "אמינות" כי העדר קונה יפני כי זה "אמין" בטח יותר מ"צרפתיה מחורבנת" אבל הנה גם אצל אותו יפני יש ריקול שלמעשה משבית את הרכב ל-3 ימים תמימים.

האם השבתה של רכב לזמן כזה יכול להיות מוגדר כרכב ש"לא רואה מוסך" ? לדעתי לא.

הנקודה היא שבטח היום, רוב היצרנים המודרנים כמעט כולם אותו דבר, אפשר ליפול על לימון ואפשר לא.

גם נתוני התקלות של היצרנים באירופה (פורסם כאן לא מזמן לדעתי) מראים שאין שום הבדל מובהק בין יצרן יפני ליצרנים אחרים, בארץ פשוט העדר מתנהג....ובכן...כמו עדר.

 

צודק, אני מסכים איתך.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים הגיע הזמן שתבינו שכולם (היצרנים) כולירות. לא קשור יפני פורטוגזי או גרמני. אף אחד "לא לוקח אחריות" כי הוא צדיק, אלא בלית ברירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוץ ריקול כואב. הידיעה שמכונאי ישראלי הוציא את המנוע מהרכב וביצע תיקון כזה אף פעם לא תשאיר אותך שקט...

לא יודע אם עדיף להגיע אליו ראשון כדי שהתאמן על הרכב שלך או באמצע אחרי שנשבר לו כבר לבצע את הפעולה שוב ושוב.

 

יש קשר בין צריכת השמן המוגזמת לכאורה שדווחה בהקשר לסובארו לבעיה הזו?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שיהיה ריקול על רצועת טיימינג.

ריקול - עניין בטיחותי.

 

יש כשל ברצועה וטיפלת לפי הספר? היצרן יכיר בזה אל תדאג.

 

אין יצרן בעולם בלי כשלים, לא על כל קמפיין אתה שומע. תתפלא כמה רכבים נכנסים למוסך יבואן ובמחשב קופצת התראה על קמפיין/עידכון.

 

אל תדאג זה יש לך אחריות ורצון טוב של היצרן/יבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איפה הבעיה.. מביאים את הרכב למוסך ב 14:59 ביום חמישי ואוספים בראשון ב 07:30.
ימי עבודה. בעולם המוסכים זה ככל הנראה להשאיר את הרכב ביום ראשון על הבוקר (ואם זה אחרי הקפה של הבוקר זה כבר לא יום עבודה שלם) ולאסוף אותו במקרה הטוב ביום רביעי בצהריים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים הגיע הזמן שתבינו שכולם (היצרנים) כולירות. לא קשור יפני פורטוגזי או גרמני. אף אחד "לא לוקח אחריות" כי הוא צדיק, אלא בלית ברירה.
והצרכנים, הם כולם מלאכי שרת, לא רוצים כלום מעבר למינימום שאפשר לקבל, שמחים לשלם מחיר מלא ושונאים לקבל מתנות, להתמקח או חלילה לדרוש הנחות/הטבות/פיצוי, ממש נופת צופים...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה בינתיים גם לא לוקחים אחריות על הרס תיבת הילוכים בfk8 מוקדם מהצפוי ( משאבת שמן של הגיר קרובה מידי לצינור המפלט , מה שגורם להתחממות יתר של השמן ומכך נפגעת צמיגותו שבסופו של דבר נהרס הגיר ) ומאשימים את הנהגים שהם הורסים את הגיר . מקווה שלא אגיע לבעיה הזאת .

בחו"ל דילרים שמים קיר בולם חום לפני שהם מוסרים את הרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...