Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס-חצי-פלצת - סיכום קצר ושרשור תחזוקה מתגלגל, אקובוסט ידני 2013


pooh-bear
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

מה?

כמו בכותרת, כמו זו ש-misterb סיפר עליה כאן, רק חדשה בשנה ועם מסך מחשב דרך מעפן יותר (לא יודע למה, כך יצא).

 

למה?

כי עוד מעט לא יהיה, כי AL4 זה לא זה, כי משבר גיל 40. הכל ביחד.

 

איך?

מסכים עם מה שכתב misterb בלינק למעלה, פרט לעניין האבזור (הלו, דלק מוטורס, למה המראות לא מתקפלות? ולמה רק הנעה בלי מפתח? או שהכל בלי מפתח או שכלום, אחרת צריך גם להוציא את המפתח מהתיק וגם להצליח לא לאבד אותו כשאין סוויטץ', לא לעניין) והנוחות (אולי הסטנדרטים שלי גבוהים מדי בקטע הזה, אבל הפוקוס נוחה במובן הקשיח של המילה. עוד ס"מ ספוג רך במושבים לא היה הורג אף אחד).

 

ובכל זאת?

יש כמה נקודות קטנות לשיפור, הכיוון של פתחי המזגן ישר להגה הוא מהמעצבנים שיש, קיפאון מובטח. ממש לא לעניין בנסיעות ארוכות. מצד שני, זה אומר שהמזגן עצמו ממש חזק, וזה לגמרי מעולה.

חוץ מזה, איכות הצבע לא משהו, בשתי הפינות האחוריות בגג יש כבר קילופי לכה (אז אני מאמין שזה טבעי, בגלל הסימטריה), ויש כמה נקודות שהצבע פשוט התקלף, כנראה מפגיעה של אבנים קטנות או משהו.

אם ממש רוצים להיות קטנוניים, הנדסת האנוש לא מציאה, וכדי לתפעל את המזגן צריך להוריד מבט כל פעם עד למטה. לוקח גם זמן להתרגל לכל הכפתוריאדה של מערכת השמע, והיא אמנם משמיעה mp3, אבל לא תומכת בפורמטים מתקדמים יותר ולא מציגה tags בעברית. אבל זה כבר ממש זוטות.

 

ובסה"כ?

לדעתי האישית והמשוחדת לגמרי, מדובר בשילוב מאוד מעניין ונדיר (בארצנו הקטנה). מצד אחד, זו משפחתית בלי יותר מדי פשרות (5 דלתות, תא מטען סביר, אורך סביר, בטיחות גבוהה), מצד שני, היא גם קרוזרית לא רעה (בידוד רעשים די טוב, מערכת טובה, מנוע חזק ובקרת שיוט עם מגביל מהירות), ומצד שלישי בזכות המנוע, היגוי מעולה וגיר ידני אפשר גם להנות ממנה לא מעט, אפילו סתם באיזה סיבוב של 270 מעלות באיזה מחלף בדרך לעבודה.

 

לעומת זאת, בכל תחום יהיו טובות ממנה. אפשר בקלות למצוא רכב מ-א' ל-ב' שיהיה מרווח יותר ואמין יותר (פורטה, קורולה), או איזו קרוזרית גדולה ונוחה יותר (508) או משהו ספורטיבי יותר (208gti) בתקציב ממש לא רחוק מהפוקוס הזו. אבל אף אחת מהן לא תיתן את השילוב שהפוקוס נותנת.

 

אמ;לק

למי שמחפש משפחתית שתוכל גם לקחת ילדים לחוגים, גם לקפוץ לאילת בלי להתחרפן בדרך, וגם להנות באיזה סיבוב מזדמן, אבל לא תהיה הכי טובה באף אחד מאלו, ולא באמת יכול (או רוצה) לשלם על סדרה 3 למשל. הא, ומוכן (או אפילו עדיף, רוצה) לנהוג בידני.

 

וקצת תמונות (או שזה לא קרה, וכו'):

IMG_20180825_191246_50.jpgIMG_20180825_191910_50.jpgIMG_20180825_191023_HHT_50.jpgIMG_20180825_190848_50.jpg

 

בפרק הבא, ענייני תחזוקה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הופ, עברה לה עוד שנה.   למרות המצב, קפצתי היום שוב לשי-לי. למרות המצב, הכל שם רגוע ומתפקד כרגיל. מרשים. הטיפול הפעם כלל את הסטנדרט + החלפת נוזל בלמים ובולמים קדמיים עקב נזילה + נורת חניה שנשרפה

^ 1. לעניות דעתי- כן, בייחוד כשאנחנו נכנסים לחורף. היובש שנראה בתמונות שהעלית דומה מאד למה שהיה באסטרה אצלי, אבל כאמור, מדובר ברכב שחונה רוב מוחלט מזמנו בחניונים תת-קרקעיים וזה הבדל עצום מול רכבי

תמונות שפורסמו בשרשור

כתיבה עיניינת ומעניינת! (רק אני או שזה נשמע מוזר?)

בהחלט הצורת הגה הכי טובה שנתקלתי בה לנסיעות ארוכות, אפשר להניח את היד למטה ולהנות מהדרך! (היה לי בעבר פורד פוקוס דור 3 טיטניום והייתי מאוהב בה)

עריכה:

מצטער על שבירת הרצף, הייתי בטוח שהפרק הבא יבוא בעתיד...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי nizzan943
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר בקניה, היה ברור שנדרשת החלפה זריזה של 4 צמיגים, רפידות בלם קדמיות, ומשולשים. צמיגים (טויו T1Sport) ורפידות הוחלפו ימים ספורים אחרי הקניה (בכל זאת, בטיחות, וגם כי הסיטרואן המוחלפת נמכרה הרבה יותר מהר ממה שחשבתי שאפשרי בכלל).

 

ההחלפה של הצמיגים ואחריה הרפידות גמרה באופן סופי ומוחלט את הההברגה של האומים של הגלגלים (מתנצל מראש, אני תמיד שוכח את המושג המקצועי לזה). כאלו מקוריים עולים 70 ש"ח לאחד, וברכב יש 20 - סה"כ 1,400 ש"ח. לא מצחיק. הוזמן סט מאיביי (300+ש"ח, לא זוכר בדיוק) והורכב במוסך - ותודה לעדי משי-לי שהבין שהמחיר מופרך לגמרי וסיפק את המק"ט.

 

בנוסף, הותקנה מצלמת דרך ע"י יוסי אלפיין.

 

קצת אח"כ, התגלה שגם המצבר לא איתנו יותר (הוא נמצא מתחת למכסה פלסטיק, אז לא שמתי לב בקניה). הוחלף באיזה שנפ שהיה במלאי באותו רגע.

 

הטיפול השנתי בוצע באפריל, קצת לפני הטסט, והוחלפו בו מעבר לשמן, פילטר שמן ופילטר אוויר גם פילטר מזגן ורצועת אביזרים. בנוסף, הוחלף סט טיימינג (5 שנים) והמשולשים מקודם. מעבר לזה, בוצע הריקול של הצינורית הסוררת, וכדי שלא יהיה משעמם גם קצת פחחות בדלת ימין קדמית, אחרי שמישהו שפשף את כל הדלת בחניה (וכמובן לא השאיר פרטים).

 

נורה ראשית אחת סיימה את חייה, הוחלפה (ממש בקלות) באופן עצמאי. סוף סוף רכב שאפשר להחליף בו נורות לבד!

 

ה"תקלה" היחידה שחוויתי היתה שאחד משני החוטים שמחזיקים את מכסה תא המטען כשהדלת האחורית פתוחה הרחיב את החור במכסה עצמו שהחזיק אותו, והמכסה נותר תלוי על חוט אחד בלבד. אום רחב יותר מהטמבוריה הקרובה פתר את הבעיה, אום נוסף ממתין לצד השני בסבלנות.

 

לסיכום - המון בלאי, אפס תקלות, מאוד מקווה לא להוסיף פה כלום (לפחות לא שום דבר משמעותי) עד לטיפול הבא.

 

כל הטיפולים בוצעו בשי-לי, השירות מעולה, למקצועיות למזלי טרם נדרשתי באופן מעמיק. מחירים סבירים לגמרי בהינתן שזה מוסך מורשה, ויש גמישות (ואפילו מציעים) ברכישת חלקים עצמאית כשזה משתלם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד מאוד!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, סבלנות רק קניתי (לפני 8 חודשים) :wink:

 

מצד שני, האישה מתעבת אותו (לא כי הוא ידני, היא לא נוהגת, לדעתי הוא צפוף לה קצת, אבל יש כל מיני תירוצים מסביב), אז אין לדעת.

 

כשזה יקרה, תהיה פה מודעה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

 

רק דבר אחד - אישתך צודקת. הפוקוסים בעלי שלדות מהנות, והאקובוסט שלך בכלל כיף (בגלל המנוע), אבל הם צפופים. בייחוד תא המטען, שהוא רחוק מלהיות סביר, בטח יחסית למתחרים. גם בפנים (מושב אחורי) לא מציאה גדולה. ובפעם האחרונה שנהגתי בכזה, גם מלפנים לא בדיוק התרווחתי. אמנם אני 185 ס"מ, אבל לא שמן.

 

אבל לא משנה, לא בשביל זה קנית אותו, אני משער.

 

לגבי המזגן: אם זו בקרת אקלים, דווקא התפעול שלה (אמור להיות) קל מאד- לוחץ על AUTO וכל השאר מתבצע ע"י סיבוב של גלגל הטמפ. הוא מדליק\מכבה מדחס וגם מעלה או מוריד את מהירות המניפה, ככה שאין לך מה להסתכל עליה בכלל. ככה לפחות זה אמור להיות, אלא אם פורד החליטו לבלבל את האויב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רק דבר אחד - אישתך צודקת.

כן, את זה אני יודע גם בלי להיות באבא פגום.

 

הפוקוסים בעלי שלדות מהנות, והאקובוסט שלך בכלל כיף (בגלל המנוע), אבל הם צפופים. בייחוד תא המטען, שהוא רחוק מלהיות סביר, בטח יחסית למתחרים. גם בפנים (מושב אחורי) לא מציאה גדולה. ובפעם האחרונה שנהגתי בכזה, גם מלפנים לא בדיוק התרווחתי. אמנם אני 185 ס"מ, אבל לא שמן.

אני הייתי מגדיר את התחושה כ"אינטימית" - הכל מרגיש די קרוב, אבל לגודל המצומצם שלנו (3 אנשים, כולם די קומפקטיים) היא לא באמת צפופה, כלומר, אף אחד לא נתקל בשום דבר או לא מוצא מספיק מקום. הבעיה שהרפרנס הישיר הוא c5, ואז ה"אינטימיות" הופכת לפעמים לקלסטרופוביה קלה.

 

תא המטען באמת קצת צנוע אבל שוב, בשמונה חודשים נתקלתי פעם אחת בצורך לתא מטען גדול יותר, וזה היה כשלקחתי איתי שני זוגות של אופני ילדים. בלי המכסה, גם זה נכנס.

 

בקיצור, יש משפחתיות מרווחות (אפילו הרבה יותר), אבל לצרכים היומיומיים שלנו היא מספיקה לגמרי. למשפחה סקנדינבית עם 3 ילדים בגובה ממוצע של 1.9 מ' היא תהיה כנראה צפופה מדי.

 

לגבי המזגן: אם זו בקרת אקלים, דווקא התפעול שלה (אמור להיות) קל מאד- לוחץ על AUTO וכל השאר מתבצע ע"י סיבוב של גלגל הטמפ. הוא מדליק\מכבה מדחס וגם מעלה או מוריד את מהירות המניפה, ככה שאין לך מה להסתכל עליה בכלל. ככה לפחות זה אמור להיות, אלא אם פורד החליטו לבלבל את האויב.

זו בקרת אקלים מפוצלת, אבל איכשהו במצב אוטומטי היא מפעילה את המאוורר בעוצמה המקס' עד שאתה קופא למוות בלי ממש קשר לטמפ' הנבחרת, וזה מרעיש ומעצבן. לא יודע אם זו תקלה או תכנון לקוי, פשוט התרגלתי לקבוע את עוצמת המאוורר בעצמי. קצת מבאס, אבל לא נורא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו בקרת אקלים מפוצלת, אבל איכשהו במצב אוטומטי היא מפעילה את המאוורר בעוצמה המקס' עד שאתה קופא למוות בלי ממש קשר לטמפ' הנבחרת, וזה מרעיש ומעצבן. לא יודע אם זו תקלה או תכנון לקוי, פשוט התרגלתי לקבוע את עוצמת המאוורר בעצמי. קצת מבאס, אבל לא נורא.

 

כפתור הMAX A/C היה החבר הכי טוב שלי באוטו :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
...

אני הייתי מגדיר את התחושה כ"אינטימית" - הכל מרגיש די קרוב, אבל לגודל המצומצם שלנו (3 אנשים, כולם די קומפקטיים) היא לא באמת צפופה, כלומר, אף אחד לא נתקל בשום דבר או לא מוצא מספיק מקום. הבעיה שהרפרנס הישיר הוא c5, ואז ה"אינטימיות" הופכת לפעמים לקלסטרופוביה קלה.

 

תא המטען באמת קצת צנוע אבל שוב, בשמונה חודשים נתקלתי פעם אחת בצורך לתא מטען גדול יותר, וזה היה כשלקחתי איתי שני זוגות של אופני ילדים. בלי המכסה, גם זה נכנס.

 

בקיצור, יש משפחתיות מרווחות (אפילו הרבה יותר), אבל לצרכים היומיומיים שלנו היא מספיקה לגמרי. למשפחה סקנדינבית עם 3 ילדים בגובה ממוצע של 1.9 מ' היא תהיה כנראה צפופה מדי.

 

זו בקרת אקלים מפוצלת, אבל איכשהו במצב אוטומטי היא מפעילה את המאוורר בעוצמה המקס' עד שאתה קופא למוות בלי ממש קשר לטמפ' הנבחרת, וזה מרעיש ומעצבן. לא יודע אם זו תקלה או תכנון לקוי, פשוט התרגלתי לקבוע את עוצמת המאוורר בעצמי. קצת מבאס, אבל לא נורא.

תודה על התגובה.

 

כן, ברור שגודל הרכב צריך להתאים לכם (והוא מתאים, לפי דבריך). אבל אני לא משווה אותו ל-C5 אלא למתחרות מהקטגוריה. לצורך דוגמא, אחד הרכבים במשפחה הוא אופל אסטרה K (דור אחרון), ש"רזה" מאז הדור שלפניו אבל בגלל תכנון מוצלח, תא הנוסעים שלו התרחב. היות ואצלי הוא החליף את הדור הקודם של האסטרה, אני יכול להשוות בינהם, וגם עם הפורד, שכאמור יש לי ניסיון איתו. מה שכן סובל במעבר בין הדגמים הוא תא המטען, שבדומה לפוקוס הצטמצם. בכלל, האסטרה מזכירה מאוד את הפוקוסים האחרונים שהגיעו לארץ (תיבות פלנטריות, 1.5 טורבו), גם במימדים וגם בביצועים, רק שתא הנוסעים של האסטרה עדיף בהרבה (לא חוכמה, רכב ותכנון חדשים יותר).

 

לגבי המזגן - יש מצב שזו תקלה, כדאי לך להתייעץ עם בעלי פוקוסים אחרים. לצורך העניין, באסטרה הנ"ל זה עובד כפי שתיארתי, ולהבדיל, ברכב השני של המשפחה, הונדה סיוויק טורר (סטיישן) 2015, יש גם בקרת אקלים שאמנם אינה מפוצלת, אבל פועלת אותו הדבר: לוחץ על AUTO, ומאותו רגע צריך רק לתפעל את הקור\חום. אגב, הנה דוגמא להנדסת אנוש רעה - בעוד שבאסטרה אתה מסובב גלגל מבלי להסתכל, בהונדה מדובר בלחצנים (חיצים למעלה [אדום] או למטה [כחול]), שמחייבים אותך להוריד עיניים למטה כדי למצוא אותם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית והמשוחדת לגמרי, מדובר בשילוב מאוד מעניין ונדיר (בארצנו הקטנה). מצד אחד, זו משפחתית בלי יותר מדי פשרות (5 דלתות, תא מטען סביר, אורך סביר, בטיחות גבוהה), מצד שני, היא גם קרוזרית לא רעה (בידוד רעשים די טוב, מערכת טובה, מנוע חזק ובקרת שיוט עם מגביל מהירות), ומצד שלישי בזכות המנוע, היגוי מעולה וגיר ידני אפשר גם להנות ממנה לא מעט, אפילו סתם באיזה סיבוב של 270 מעלות באיזה מחלף בדרך לעבודה.

 

לעומת זאת, בכל תחום יהיו טובות ממנה. אפשר בקלות למצוא רכב מ-א' ל-ב' שיהיה מרווח יותר ואמין יותר (פורטה, קורולה), או איזו קרוזרית גדולה ונוחה יותר (508) או משהו ספורטיבי יותר (208gti) בתקציב ממש לא רחוק מהפוקוס הזו. אבל אף אחת מהן לא תיתן את השילוב שהפוקוס נותנת.

 

אמ;לק

למי שמחפש משפחתית שתוכל גם לקחת ילדים לחוגים, גם לקפוץ לאילת בלי להתחרפן בדרך, וגם להנות באיזה סיבוב מזדמן, אבל לא תהיה הכי טובה באף אחד מאלו, ולא באמת יכול (או רוצה) לשלם על סדרה 3 למשל. הא, ומוכן (או אפילו עדיף, רוצה) לנהוג בידני.

 

 

כתבת את חוות הדעת שאני מעולם לא כתבתי :)

מסכים עם כל מילה, למרות שלי גרסאת הגיר הרובוטי (לא עלינו טפו טפו טפו וכו', הכל טוב), מנוע 2.0 טיטניום.

זה פשוט הרכב הראשון שלי שקשה למצוא לו מחליף ראוי בכל האספקטים שפירטת מעלה, נוחות, שלדה, הגה, תא מטען (לדעתי פשוט הזוי, כתבתי כאן מספר פעמים כמה הצלחתי להכניס לרכב הזה). השילוב של כל אלה הוא המפתח.

בנוסף, נסיעה מירושלים לאילת וחזור בשבוע שעבר + כמה סיבובים באילת, היתה פשוט תענוג, מזגן מוצלח ביותר, כוח זמין תמיד, 2 ילדים מאחור היו מרוצים ואנחנו מלפנים גם.

אין מראות מתקפלות באקובוסט?? אולי המנגנון אצלך תקול?... הדגם שלך הוא טיטניום אם אני לא טועה.

 

ההחלפה של הצמיגים ואחריה הרפידות גמרה באופן סופי ומוחלט את הההברגה של האומים של הגלגלים (מתנצל מראש, אני תמיד שוכח את המושג המקצועי לזה). כאלו מקוריים עולים 70 ש"ח לאחד, וברכב יש 20 - סה"כ 1,400 ש"ח. לא מצחיק. הוזמן סט מאיביי (300+ש"ח, לא זוכר בדיוק) והורכב במוסך - ותודה לעדי משי-לי שהבין שהמחיר מופרך לגמרי וסיפק את המק"ט.

 

ה"תקלה" היחידה שחוויתי היתה שאחד משני החוטים שמחזיקים את מכסה תא המטען כשהדלת האחורית פתוחה הרחיב את החור במכסה עצמו שהחזיק אותו, והמכסה נותר תלוי על חוט אחד בלבד. אום רחב יותר מהטמבוריה הקרובה פתר את הבעיה, אום נוסף ממתין לצד השני בסבלנות.

 

לסיכום - המון בלאי, אפס תקלות, מאוד מקווה לא להוסיף פה כלום (לפחות לא שום דבר משמעותי) עד לטיפול הבא.

 

 

האומים הם מחלה ברכב הזה, כשאני מגיע לפנצ'ריה שלי להחליף צמיגים כולם מיד בורחים... ואני פשוט מתפלל שלא אתקע איפשהו עם האומים האלו והמפתח הלא שימושי...

אשמח אם תוכל לחלוק איתי את הלינק לרכישה של האומים.

 

גם אצלי החוט הימני שמחזיק את המדף בתא המטען יצר חור גדול מעט במדף ותמיד היה תלוי על צד אחד, זאת פעם ראשונה שאני שומע על "תקלה" כזו שחוזרת על עצמה, אולי היו צריכים להוציא על זה ריקול :)

 

לא לפתוח פה, גם אצלי אפס תקלות.

 

זו בקרת אקלים מפוצלת, אבל איכשהו במצב אוטומטי היא מפעילה את המאוורר בעוצמה המקס' עד שאתה קופא למוות בלי ממש קשר לטמפ' הנבחרת, וזה מרעיש ומעצבן. לא יודע אם זו תקלה או תכנון לקוי, פשוט התרגלתי לקבוע את עוצמת המאוורר בעצמי. קצת מבאס, אבל לא נורא.

 

אני לא מתעסק איתה אף פעם, לוחץ על Auto ונותן לה לעשות הכל, מבחינתי היא מושלמת.

יש סיכוי שאצלך חיישן הטמפ' הפנימי לא תקין, הוא נמצא ליד הברך הימנית מאחורי חלונית רשת קטנה, ראה אם תוכל לגשת לשם ולפרק אותו, אני מאמין שתמצא כזה באיביי בכמה שקלים.

מצאתי:

https://www.ebay.com/itm/A-C-Heater-Temp-Sensor-HVAC-Temperature-12-17-Focus-2-0L-L4-Ford-OEM-Part/223014621462?epid=174199460&hash=item33ecb51116:g:p4QAAOSweUVbc3dX

 

https://www.ebay.com/itm/2013-Ford-Fusion-Focus-Heater-Temp-Control-Sensor-1256506-OEM-1pcs/273069291952?epid=1654059265&hash=item3f9432b9b0:g:9G4AAOSwG1NahD9o

 

אני לא בטוח ב100% שזה מה שאתה צריך אבל יש סיכוי טוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשתי נוסעת ברכב שהוא הכי קרוב לפוקוס אקובוסט אוטומטי (וולוו v40 T4 שנת 2015) גם היא מתלוננת על תא הנוסעים הצפוף. ולכל אלה שמרימים גבה - אין לכם מושג כמה רב המשותף בין שני הדגמים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...