Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפוקוס - חווית רכישה ומכירת רכב איטלקי יד 2


mightybear
שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל תתחדש.

אני בעלים של רכב זהה כבר כ3 שנים, למענך ולמען הקוראים אשתף;

 

הפוקוס שלי צעירה משלך בשנה בדיוק, מרץ 2013. 2.0 טיטניום 5 דלתות, צבע אפור לונאר, כמו שלך גם עם חבילת חניה אוטומטית, חיישני חניה סביב כל הרכב, הנעה ללא מפתח, סנרוף וכו' וכו'.

אתחיל ב Obvious - מעולם לא היו לי בעיות עם הגיר, לעיתים רחוקות מאוד ולאחר נסיעה מאומצת הרגשתי החלקות פה ושם אבל ממש לא משהו קיצוני.

הרכב שלי עבר עדכון תוכנה לפני כשנה וחצי, אני זוכר שהיה שינוי לטובה בתגובה של הגיר לאחר העדכון, שווה לבדוק מתי בזמן האחרון בוצע עדכון לרכב שלך, רק כדי להיות בטוח.

לגבי האחריות - ישנו בלבול די רציני בעניין, האחריות ל10 שנים היא אכן על מחשב הגיר, הארכת אחריות לחבילת קלאצ'ים היא ל5 שנים מיום עלייה לכביש ולא ל7. 7 שנים היא תקופת הארכת האחריות אשר ניתנה ע"י פורד בארה"ב. כשהתקשרתי לפורד ישראל כדי לבדוק לגבי הרכב שלי זוהי האינפורמציה שקיבלתי, לכן מכלול הקלאצ' שלך כבר לא נכלל תחת האחריות המורחבת (אלא אם כן יש לך מידע שונה, אשמח לשמוע :) ) אגב, כפי שצינתי מספר פעמים - נאמר לי "בצד" ע"י עובד מוסך מורשה שגם לאחר תום אחריות יחליפו קלאצ'ים ללא חיוב. כמה זה נכון בפועל אינני יודע.

עברה במוחי המחשבה להחליף את הרכב לפני כמה חודשים, גם כאשר הבנתי שהאחריות על מכלול הקלאצ' עומדת לפוג וגם כי רציתי להשתדרג בשנתון, מהר מאוד שיניתי את דעתי. אין, ואומר זאת שוב, אין רכב שנותן את אותה התמורה שהרכב הזה נותן במחיר (המצחיק) שלו כיום. ולכן לקחתי בחשבון שאפילו אם אצטרך להשקיע מכספי כדי להחליף קלאצ'ים, זה יעלה לי סביב ה 5K ועדיין שווה לי להחזיק את הרכב.

הייתי ממליץ לך להחליף רביעיית צמיגים, אם לא הוחלפו לאחרונה. זה פשוט הפך את ההיגוי לאפילו יותר ממושלם.

לסיכום, זהו רכב חזק, עם היגוי ושלדה חלומיים, נוח מאוד אם כי מעט צפוף למשפחות אבל בזכות תצורת 5 הדלתות הרכב הזה הופך לטנדר ממש כשצריך, מניסיון. אין קירקושים בכלל, הכל מרגיש יציב ומאסיבי. צריכת דלק בתוך העיר לא מדהימה, בעיקר כש90% מהנסיעות שלי מתבצעות בפקקים.. אבל הצריכה המשולבת מעולה, ובכביש בין עירוני הרכב הזה צורך דלק כמו רכב חשמלי :)

 

שמח בשבילך, מה שצריך - אני פה.

 

c52efEa.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למרות שיש לי היום מכוניות חזקות ומתקדמות יותר מבעבר, יש לי געגועים וסימפטיה לפוקוס דור ראשון שהייתה לי. זה רכב שיכולת להגיד עליו בוודאות שהחבילה בכללותה עולה על סך כל חלקיה.

דור ראשון אני רואה לא מעט בכבישים, מהדור השני לא ראיתי שום אקזמפלר לאחרונה.

הדור השלישי ובמיוחד התת דגם שפות"ש קנה מאוד אטרקטיבי לדעתי ואני סקרן איך יראה התת דגם הזה בדור הרביעי (האצ'בק, מאובזרת (טיטניום), מנוע חזק יחסית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיטניום 2013 יותר מאובזרת מטיטניום 2017, לדעתי התמורה הטובה ביותר שיש ברכב משפחתי יד שניה, הגרסה הכי נכונה.

האחריות על הקלאצ' היא כן 7 שנים מיום עליית הרכב על הכביש כולל רכבים עם עבר ליסינג, בכל אופן תשאל גם את עדי והוא יספר לך שברוב עם לא כל המקרים ההחלפה בוצעה ללא עלות מהלקוח כלל. מדובר ביבואן שנותן שירות (בכל מה שהוא מביא לישראל) ולא מתחמק מהבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן לא מוציא כסף מהכיס שלו, אלא מחייב את היצרן על התיקון, אני הייתי נמנע מלהמליץ על הרכב, מכוון שככל שאני יודע, אין פתרון לבעיות עם הגיר, ואחרי שבע שנים ויום, אתה בבעיה. חוץ מזה, הוא היה רכב מצויין יחסית לזמנו. אם אתה נוסע הרבה בכביש 6 בלי פקקים, תהנה מהרכב

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, רכב מעניין ואם יהיה לך שקט עם הגיר - אז קנייה מצויינת.

 

לגבי הרכב שלך -בוא נדבר דוגרי, התחלת עם מחיר בשמיים וכשהגעת למחיר הגיוני - מכרת. ודי מהר.

 

לגבי הניסיון להרגיש את המחיר בטלפון לגיטימי לגמרי.

 

אם אתה מבקש 45 ואין סיכוי שאני משלם, גם על בונבונרייה מעל 40, למה לבזבז לשנינו את הזמן?

 

הרי לא מעט מראש מתמחרים גבוה בשביל לרדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, רכב מעניין ואם יהיה לך שקט עם הגיר - אז קנייה מצויינת.

 

לגבי הרכב שלך -בוא נדבר דוגרי, התחלת עם מחיר בשמיים וכשהגעת למחיר הגיוני - מכרת. ודי מהר.

 

לגבי הניסיון להרגיש את המחיר בטלפון לגיטימי לגמרי.

 

אם אתה מבקש 45 ואין סיכוי שאני משלם, גם על בונבונרייה מעל 40, למה לבזבז לשנינו את הזמן?

 

הרי לא מעט מראש מתמחרים גבוה בשביל לרדת.

 

גם מקווה לשקט מהגיר. המחיר שהתחלתי בו היה מחיר מחירון. הייתי בשלב מוקדם של גישוש, ולכן, צודק, התחלתי ממחיר גבוה. הייתי בתחושה כי יש הרבה אנשים שיעריכו רכב כזה מטופל ונדיר. זה הרכב הראשון שאני מוכר - ומכל חוויה לומדים. הניסיון להרגיש את המחיר אכן לגיטימי, אך רק בתחושה שלי היו לא מעט אנשים שחשבו שאני נואש והציעו לי מחירים 'מצחיקים'. את הכל לקחתי בהבנה.

 

רכב מעניין, אפשר לדעת בכמה רכשתה אותו?

 

מחיר הוגן לשני הצדדים :)

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש.

אני בעלים של רכב זהה כבר כ3 שנים, למענך ולמען הקוראים אשתף;

 

הפוקוס שלי צעירה משלך בשנה בדיוק, מרץ 2013. 2.0 טיטניום 5 דלתות, צבע אפור לונאר, כמו שלך גם עם חבילת חניה אוטומטית, חיישני חניה סביב כל הרכב, הנעה ללא מפתח, סנרוף וכו' וכו'.

אתחיל ב Obvious - מעולם לא היו לי בעיות עם הגיר, לעיתים רחוקות מאוד ולאחר נסיעה מאומצת הרגשתי החלקות פה ושם אבל ממש לא משהו קיצוני.

הרכב שלי עבר עדכון תוכנה לפני כשנה וחצי, אני זוכר שהיה שינוי לטובה בתגובה של הגיר לאחר העדכון, שווה לבדוק מתי בזמן האחרון בוצע עדכון לרכב שלך, רק כדי להיות בטוח.

לגבי האחריות - ישנו בלבול די רציני בעניין, האחריות ל10 שנים היא אכן על מחשב הגיר, הארכת אחריות לחבילת קלאצ'ים היא ל5 שנים מיום עלייה לכביש ולא ל7. 7 שנים היא תקופת הארכת האחריות אשר ניתנה ע"י פורד בארה"ב. כשהתקשרתי לפורד ישראל כדי לבדוק לגבי הרכב שלי זוהי האינפורמציה שקיבלתי, לכן מכלול הקלאצ' שלך כבר לא נכלל תחת האחריות המורחבת (אלא אם כן יש לך מידע שונה, אשמח לשמוע :) ) אגב, כפי שצינתי מספר פעמים - נאמר לי "בצד" ע"י עובד מוסך מורשה שגם לאחר תום אחריות יחליפו קלאצ'ים ללא חיוב. כמה זה נכון בפועל אינני יודע.

עברה במוחי המחשבה להחליף את הרכב לפני כמה חודשים, גם כאשר הבנתי שהאחריות על מכלול הקלאצ' עומדת לפוג וגם כי רציתי להשתדרג בשנתון, מהר מאוד שיניתי את דעתי. אין, ואומר זאת שוב, אין רכב שנותן את אותה התמורה שהרכב הזה נותן במחיר (המצחיק) שלו כיום. ולכן לקחתי בחשבון שאפילו אם אצטרך להשקיע מכספי כדי להחליף קלאצ'ים, זה יעלה לי סביב ה 5K ועדיין שווה לי להחזיק את הרכב.

הייתי ממליץ לך להחליף רביעיית צמיגים, אם לא הוחלפו לאחרונה. זה פשוט הפך את ההיגוי לאפילו יותר ממושלם.

לסיכום, זהו רכב חזק, עם היגוי ושלדה חלומיים, נוח מאוד אם כי מעט צפוף למשפחות אבל בזכות תצורת 5 הדלתות הרכב הזה הופך לטנדר ממש כשצריך, מניסיון. אין קירקושים בכלל, הכל מרגיש יציב ומאסיבי. צריכת דלק בתוך העיר לא מדהימה, בעיקר כש90% מהנסיעות שלי מתבצעות בפקקים.. אבל הצריכה המשולבת מעולה, ובכביש בין עירוני הרכב הזה צורך דלק כמו רכב חשמלי :)

 

שמח בשבילך, מה שצריך - אני פה.

 

[ATTACH=CONFIG]499658[/ATTACH]

 

תודה רבה על התגובה המפורטת. אני זוכר תגובות שלך מהפורום פה, תגובות שחיזקו אותי "להעיז" ולנסות למצוא רכב כזה. לגבי האחריות, אני מסתמך על הכתבה הזאת:

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4911660,00.html

"

פורד והיבואנית שלה אמנם לא מודות במסגרת ההסכם באחריות לתקלות, אבל מלבד הפיצוי הכספי הן יאריכו את האחריות לתיבת ההילוכים שכינויה המסחרי היה "פאוור שיפט" ושם הקוד שלה אצל היצרן DPS6, לשבע שנים או 160 אלף ק"מ, מה שבא קודם, כך שאפילו מכוניות שנמכרו ב־2012 יזכו לאחריות לגיר עד 2019. עוד נקבע כי לקוחות שנדרשו לשלם עבור תקלות בגיר באותן מכוניות יקבלו על כך החזר."





הקלצים עודכנו כשבוע לאחר הקנייה במוסך 'שי לי' - כשיגיע הפירוט מהיבואן בקשתי שישלחו לי אותו ואני יעלה אותו לפורום. הרכב נועל רביעיית צמיגים בני חצי שנה של Toyo - Proxes T1 Sport. ביינתים מאוד מרוצה מהם. לגבי הצפיפות - ביינתים אנחנו רק 3 - אז מקווים שזה יספיק.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מקווה לשקט מהגיר. המחיר שהתחלתי בו היה מחיר מחירון. הייתי בשלב מוקדם של גישוש, ולכן, צודק, התחלתי ממחיר גבוה. הייתי בתחושה כי יש הרבה אנשים שיעריכו רכב כזה מטופל ונדיר. זה הרכב הראשון שאני מוכר - ומכל חוויה לומדים. הניסיון להרגיש את המחיר אכן לגיטימי, אך רק בתחושה שלי היו לא מעט אנשים שחשבו שאני נואש והציעו לי מחירים 'מצחיקים'. את הכל לקחתי בהבנה.

 

התחלת ממחירון יד2, שהוא מנותק לגמרי מהשוק בפועל. ברגע שהתיישרת לכיוון מחירון לוי יצחק שהוא ריאלי יותר, הרכב נמכר די מהר ובמחיר הגיוני.

אנשים חשבו שאתה נואש כי ראו שרכבת על מועדת מכירה מסוף 2016 עם ירידה של 20K במחיר הנדרש, בהחלט משקף יאוש כי נראה שאתה מנסה למכור כבר שנה ולא מצליח.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

 

בתקופה האחרונה לקחתי לעצמי לפרוייקט בעקבות הצתרפותו העתידה של היורש למשפחה, להחלפת הפונטו איבו האהובה שלי לרכב גדול יותר. תהליך המכירה עצמו לימד אותי הרבה דברים על מצב שוק היד 2 בארץ ועל טיב האנשים שיוצרים קשר לגבי הרכב. גם תהליך מציאת המחליפה היה לא פשוט. חשבתי לתאר את זה בפוסט כאן.

 

תהליך המכירה

אז מאז שהחלטתי למכור, עברו מספר חודשים, מספר רב של מתעניינים ("אבל למה אתה מבקש כל כך הרבה על פונטו"?) ומספר לא קטן של אנשים שבאו לראות את הרכב. הגעתי אפילו פעם אחת למצב שהקונה הפוטנציאלי ואני הסכמנו כבר על המחיר, יחד עם הוריו של הקונה, לחצנו ידיים - וביום המכירה הקונה פשוט 'נעלם' והפסיק לענות לטלפונים... תסכול.

רוב האנשים מדברים ישר על המחיר. פתאום כל אחד "מגיע מרחוק" ורוצה להבין עד כמה נמוך אני יכול לרדת. לא משנה שהיה כתוב במודעה שמדבר על המחיר ליד הרכב - זה היה נראה כאילו זה הדבר הכי חשוב - אפילו יותר מהמצב המכני של הרכב. היו כמובן הרבה אנשים רציניים, אבל בתור מוכר של רכב, היה לי קשה לעשות את הירידה הזאת במחיר, למרות שידעתי עד כמה הרכב שווה ונדיר במחוזותינו.

לבסוף, חבר של מישהו שעובד איתי במשרד הגיע להתעניין על הרכב (בכלל דרך יד2), עשה נסיעת מבחן, התלהב - ויומיים לאחר מכן עשה העברת בעלות ללא בדיקה מוקדמת. כיף לי לדעת שהרכב שלי עבר ליד פרטית שיודעת ומעריכה את הרכב. לגבי המחיר? מחירון (דאז) פחות כ10 אחוז בערך. עדיין מקווה שאזהה עוד את הרכב שלי מסתובב לו באזור תל אביב :wink:

 

אז מה לא קונים?

לא היה פשוט למצוא מחליפה. ידעתי שאני מחפש רכב משפחתי, אוטמטי (אחרי 3 שנים עם ידני בתוואי דרך עירוני - אמרתי נואש). ידעתי שאני גם רוצה רכב עם כוח. ידעתי שאני רוצה גם שפנים הרכב יהיה איכותי ויתן תחושה טובה. בנוסף לגבי התקציב, אנחנו בתהליכים של רכישת דירה, לכן גם התקציב היה מוגבל (סביב ה-45 אלף). בהתחלה אמרתי לעצמי שאין סיכוי שאוכל למצוא מחליפה ראוייה במחיר הזה - ושקלתי להעלות את התקציב לאזור ה-60.

השתעשעתי עם הרעיון של C30 T5 - ירדתי מהר בגלל ה-3 דלתות.

מאזדה 3 ספיריט מתוחת פנים? ירדתי מהר בגלל המחיר.

308 מתוחת פנים? אין הרבה אקסמפלרים. פחות התחברתי לצג המגע הכל יכול.

גולייטה? פחדתי מהמולטיאייר שנתן בי כבר אותותיו בעבר. אני יודע... יש רכבים שמטופלים כהלכה כל 8 אלף ק"מ, אבל אלה מבקשים הרבה מעל המחירון.

אסטרה - אחלה של רכב. מבאס הקטע של ג'נטים ברזל. הרגישה לי... קצת מיושנת, גם הגיר. פחות התחברתי.

גולף - צריך לרדת לשנתונים נמוכים בשביל לקבל את הגרסאות המעניינות.

 

אז מה כן קונים?

אז כל פעם שהעברתי בראש את רשימת המתמודדות והפוקוס עלתה, ישר הורדתי אותה בגלל הנושא של הגיר. אמרתי לעצמי - מה אני צריך להתעסק עכשיו עם גיר בעייתי. עד שהחלטתי לרדת לשורש העניין ולהבין את הבעיה של הגיר, ואיך הוא התקדם מאז 2012.

השרשור הזה לדוגמא, לא בישר טובות - אבל הרגשתי בין השורות כי כן יש התקדמות בנושא מצד דלק מוטורס. וגם עבר זמן מאז העדכון האחרון בו.

מבחן הדרך הזה (גרסה מצולמת) ממרץ 2017 בישר טובות. המשכתי לחקור. הבנתי כי הוחלף סט הקלאצ' ע"י פורד העולמית, וניתנה אחריות מורחבת ל10 שנים על מחשב הגיר ו7 שנים על הגיר בכלליותו.

אז החלטתי לעשות נסיעת מבחן ולהרגיש מקרוב את הגיר הבעייתי. החלטתי לחפש את גרסת ה2 ליטר טיטניום ונסעתי על 3 אקסמפלרים שונים. בשלושתם ניסיתי לדמות את המצבים שבהם הגיר מתקשה בהם, כלומר זחילה, העברת הילוך 1-2 והחלפת להילוך אחורי. בשלושתם, העברת ההילוכים התבצעה בצורה חלקה ולא מורגשת לא משנה עד כמה ניסיתי 'לעבוד' על הגיר (גם במצב ידני וגם בספורט). בעלת רכב אחת טענה כי הגיר הוא אוטומטי רגיל ולא הבינה על מה הרובוטי הזה שאני מדבר עליו.

בגדול הרכב הזה בדרגת הגימור הזאת מאוד הרשים אותי. איכות הרכבה מעולה (הכל יחסית לפיאט) ועוד המון דברים מסביב שתורמים להרגשה כללית טובה ברכב (סאנרוף, תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת, מחשב רכב צבעוני), המושבים של הרכב מאוד תומכים ומאוד נוחים (יש אפילו תמיכה משתנה לגב התחתון). גם מערכת השמע המקורית מספיקה לי בהחלט (AUX, USB ויחד עם 9 רמקולים ומסך צבעוני 4 אינץ). הנעה ללא מפתח? פיצ'ר נחמד (אבל ממש לא דיל ברייקר). בקרת שיוט ומגביל מהירות - פחות משתמש, אבל בהחלט יכול להועיל.

אמנם המנוע כאן אטמוספרי, אבל ה-170 כ"ס מורגשים אם מאמצים את הרכב. הרגשתי יותר בטוח לעקוף עם הרכב יחסית לפונטו (שנהנתה ממונט גבוה יותר ומשקל נמוך יותר), אולי בגלל החלפת ההילוכים המהירה. בפונטו, היה צורך במיומנות העברת הילוכים טובה על מנת באמת לצבור מהירות מהר. בפוקוס - אין צורך.

הכלה

אז הכלה היא פוקוס מרץ 2012, 72 אלף ק"מ, יד2 - אפור כהה (אפור ליילי, בשפת פורד), טיטניום. מחיר סביב התקציב הנמוך שהקצבנו. האקסמפלר הספציפי הזה הגיע גם עם חיישני רוורס קדמיים ואחוריים ומערכת עזר לחנייה - שזה בעצמו פי'צר נחמד ביותר, גרם לצחקוק קל לאשתי שהדגמתי לה אותו, אבל פחות שימושי ביום יום. החיישנים הגרפיים הקדמיים - מועילים מאוד, במיוחד בזמן שיקח לי להתרגל למימדי הרכב.

סיכום

ביינתים בסך הכל שבועיים עם הרכב. מאוד מרוצה. צריכת הדלק בהחלט סבירה (ביינתים נסיעות עירונית בלבד, 22 קמ"ש ממוצע, ו1-10.5). האוטו שקט מאוד, ללא כל הקרקושים שהייתי רגיל אליהם. משרה תחושת בטחון ונוכחות על הכביש. מבחינת ההיגוי של הרכב, עדיין לא בחנתי את יתרונותיה של השלדה המהוללת של הפוקוס, אבל כבר שמתי לב להבדלים בפניות רחבות במהירות גבוהה.

מקווה מאוד לא להתבדות עם הגיר. אמנם האחריות היא עד 2019 - אבל מקווה להחזיק ברכב הרבה אחרי. קיבלתי גם את המידע (למרות שלא מצאתי תימוכין כתוב) כי הגיר של גרסת ה2 ליטר שונה מגרסת ה1.6 - והוא רטוב בניגוד ליבש.

בהזדמנות זאת רוצה גם לומר מילה טובה לעדי, ממוסך "שי לי" באור יהודה על העזרה בבחירת הרכב ועל טיפול מסור במוסך (שבו עודכנה תוכנת הגיר והוחלפו קלא'צים).

 

קצת תמונות:

[ATTACH=CONFIG]499630[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]499631[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]499632[/ATTACH]

מה זה חיישני רוורס קדמיים?? מזכיר בקאקס קדמי..

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותיהנה.

קודם כול, לסגור את הפינה הזאת באופן חד וחלק - אותו גיר יבש מקולל בדיוק, שום הבדל בין 1.6 ל-2.0 טרנד/טיטניום באותן שנים.

 

אצל ההורים שלי יש את ה-1.6 שבקושי נוסעת ולכן חפה מבעיות באופן מוחלט, הכול עובד פיקס.

בסה״כ, כשהגיר תקין, יופי של אוטו. עד היום אחד המבודדים שיש בסגמנט הזה, שקט,

מערכת סאונד נאה לאוזן גם בגרסת הטרנד, מתלים מכוילים היטב עם מגבלות אחיזה גבוהות מאוד,

בקיצור, המנוע החלוש קטן על השלדה הנהדרת הזאת.

צפיפות זה דבר יחסי, באופן אישי אין לי בעיה עם ההרגשה ה״מחבקת״ מסביב לנהג.

 

משום-מה לאחותי יש את ה-2.0 טרנד, שאין לי שום דבר מיוחד להגיד עליה. על הטנרד, זאת אומרת.

מנוע חזק יותר אבל רק בהשוואה לחילזון האומלל שהוא גרסת ה-1.6.

היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מהנפח והכ״ס המוצהרים, כנראה שמשהו לא עובד שם בגזרת המומנט.

צריכת הדלק של שתיהן דומה במפתיע, אגב.

אגב (2), רכב זה דווקא זכה לשני ביקורים במוסך, שאחת מהן כללה החלפת מחשב גיר.

אמנם ללא חיוב עקב האחריות, אבל לאבד כמה שעות טובות על גרירה זה לא תענוג גדול.

 

אין לי ספק שהאבזור בגרסת הטיטניום עושה את ההבדל, אצל פורד הבדלי הגרסאות מוחשיים, במיוחד בכל הקשור למושבים.

 

נ.ב.:

עומרי הזכיר את המילה ״טנדר״ ואני מאשר - לא ייאמן מה שאפשר לסחוב עם הרכב הזה בגרסת הסטיישן.

לא רלבנטי למקרה שלך, אבל נו. :-)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.6 של הפוקוס לא מבייש את מתחרותיה, מנוע מוצלח ביותר.

הנמוע 2.0 חריג במשפחתיות ולטובה.

כמובן לרוח התקופה בה שווק הרכב 2011-2014

עובדתית ברכב נפוץ על הכביש יותר מאי פעם, הרי נמכר הכל... הרכב לא הגיע לגילאי השבתה וכמעט שלא שומעים תלונות, בטח שלא כאן בפורום, אולי זה אומר משהו שאכן התקלה כן סודרה? לשם השוואה בVAG נפתח כמעט כל יום שרשור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהרגו אותי, לא מבין מה כל כך מוצלח במושבים ובבידוד הרעשים. המושבים קשיחים ומצופים בבד פשוט. בידוד הרעשים סביר, אבל משאיר די והותר רעשי צמיגים ורוח. שניהם באופן משמעותי פחות טובים מהצרפתיה המזדקנת שלי לשעבר (המושבים הרבה יותר אוחזים כמובן, אבל שם זה נגמר).

 

אלא אם זה שונה באקובוסט, אבל קצת קשה לי להאמין.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...