Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפוקוס - חווית רכישה ומכירת רכב איטלקי יד 2


mightybear
שימו לב! השרשור הזה בן 2295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנוע 1.6 של הפוקוס לא מבייש את מתחרותיה, מנוע מוצלח ביותר.

הנמוע 2.0 חריג במשפחתיות ולטובה.

כמובן לרוח התקופה בה שווק הרכב 2011-2014

עובדתית ברכב נפוץ על הכביש יותר מאי פעם, הרי נמכר הכל... הרכב לא הגיע לגילאי השבתה וכמעט שלא שומעים תלונות, בטח שלא כאן בפורום, אולי זה אומר משהו שאכן התקלה כן סודרה? לשם השוואה בVAG נפתח כמעט כל יום שרשור

התקלה לא סודרה, מה שכן סודר ובאופן יוצא מהכלל וטוב יותר מכל המתחרות - זאת הרחבת האחריות בצורה גורפת, וכל מי שנכנס לקריטריון מבחינת נסועה או גיל מקבל את התיקונים למיניהם הקשורים לגיר בחינם.

מחוץ לפורום, כל העולם מכיר את הבעיות של הפוקוס וההוכחה היא מחירי הרצפה בשוק. כל שוק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טיטניום 2013 יותר מאובזרת מטיטניום 2017, לדעתי התמורה הטובה ביותר שיש ברכב משפחתי יד שניה, הגרסה הכי נכונה.

האחריות על הקלאצ' היא כן 7 שנים מיום עליית הרכב על הכביש כולל רכבים עם עבר ליסינג, בכל אופן תשאל גם את עדי והוא יספר לך שברוב עם לא כל המקרים ההחלפה בוצעה ללא עלות מהלקוח כלל. מדובר ביבואן שנותן שירות (בכל מה שהוא מביא לישראל) ולא מתחמק מהבעיה.

 

אכן זו התחושה שמקבלים משיחות עם פורד, שיש לבעל הרכב "גב" ולא יזרקו אותך לכלבים.

 

תודה רבה על התגובה המפורטת. אני זוכר תגובות שלך מהפורום פה, תגובות שחיזקו אותי "להעיז" ולנסות למצוא רכב כזה. לגבי האחריות, אני מסתמך על הכתבה הזאת:

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4911660,00.html

"

פורד והיבואנית שלה אמנם לא מודות במסגרת ההסכם באחריות לתקלות, אבל מלבד הפיצוי הכספי הן יאריכו את האחריות לתיבת ההילוכים שכינויה המסחרי היה "פאוור שיפט" ושם הקוד שלה אצל היצרן DPS6, לשבע שנים או 160 אלף ק"מ, מה שבא קודם, כך שאפילו מכוניות שנמכרו ב־2012 יזכו לאחריות לגיר עד 2019. עוד נקבע כי לקוחות שנדרשו לשלם עבור תקלות בגיר באותן מכוניות יקבלו על כך החזר."





הקלצים עודכנו כשבוע לאחר הקנייה במוסך 'שי לי' - כשיגיע הפירוט מהיבואן בקשתי שישלחו לי אותו ואני יעלה אותו לפורום. הרכב נועל רביעיית צמיגים בני חצי שנה של Toyo - Proxes T1 Sport. ביינתים מאוד מרוצה מהם. לגבי הצפיפות - ביינתים אנחנו רק 3 - אז מקווים שזה יספיק.

 

אני שמח מאוד שהייתי לך לעזר במציאת רכב! לגבי האחריות, יתכן באמת שעשו "סלט" מתקופת ההארכה, מקווה שלטובת בעלי הרכבים, מכל מקום ההרגשה היא שאם יהיה צורך בתיקון הוא יתבצע בחינם, נחיה ונראה. 3 נפשות זה בול לרכב הזה.

 

אני חושב שקראתי פעם בפורד טיטניום לא היו בעיות או לפחות פחות בעיות כיכ הבדל בגיר בין הטיטניום לבין שאר הופוקוסים מאותם שנים.

 

יכול להיות שקראת משהו שאני כתבתי וקצת הבנת לא נכון, אני בעבר השערתי השערה שמכיוון שהמנוע חזק יותר בגרסאת 2.0 ישנו פחות עומס על הקלאצ'ים, וזאת עקב מספר התלונות הנמוך יותר אשר מגיע מבעלי גרסאת ה2.0. מצד שני יכול להיות שיש פחות גרסאות כאלה על הכבישים באופן כללי ולכן אנו שומעים פחות תלונות.. ועל כן זוהי רק השערה פרועה.

 

מה זה חיישני רוורס קדמיים?? מזכיר בקאקס קדמי..

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

חיישני הקרבה הקדמיים מתפקדים באותו אופן כמו האחוריים, ברגע שהנסיעה איטית (סביב 5 קמ"ש, לא בדקתי) גם האחוריים וגם הקדמיים נותנים אינדיקציה על מרחק ע"י התראה קולית ובאופן ויזואלי ע"ג המסך ברכב. בנוסף החיישנים משמשים למערכת החניה האוטומטית. החיישנים האלה בעצם מקיפים את כל הרכב בזיהוי שלהם, מכיוון ש4 מהם (קדמיים קיצוניים ואחוריים קיצוניים) פונים אל צד הרכב ולא לפנים\לאחור.

 

תתחדש ותיהנה.

קודם כול, לסגור את הפינה הזאת באופן חד וחלק - אותו גיר יבש מקולל בדיוק, שום הבדל בין 1.6 ל-2.0 טרנד/טיטניום באותן שנים. אמת.

אצל ההורים שלי יש את ה-1.6 שבקושי נוסעת ולכן חפה מבעיות באופן מוחלט, הכול עובד פיקס.

בסה״כ, כשהגיר תקין, יופי של אוטו. עד היום אחד המבודדים שיש בסגמנט הזה, שקט,

מערכת סאונד נאה לאוזן גם בגרסת הטרנד, מתלים מכוילים היטב עם מגבלות אחיזה גבוהות מאוד,

בקיצור, המנוע החלוש קטן על השלדה הנהדרת הזאת.

צפיפות זה דבר יחסי, באופן אישי אין לי בעיה עם ההרגשה ה״מחבקת״ מסביב לנהג.

 

משום-מה לאחותי יש את ה-2.0 טרנד, שאין לי שום דבר מיוחד להגיד עליה. על הטנרד, זאת אומרת.

מנוע חזק יותר אבל רק בהשוואה לחילזון האומלל שהוא גרסת ה-1.6.

היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מהנפח והכ״ס המוצהרים, כנראה שמשהו לא עובד שם בגזרת המומנט.

צריכת הדלק של שתיהן דומה במפתיע, אגב.

אגב (2), רכב זה דווקא זכה לשני ביקורים במוסך, שאחת מהן כללה החלפת מחשב גיר.

אמנם ללא חיוב עקב האחריות, אבל לאבד כמה שעות טובות על גרירה זה לא תענוג גדול.

 

אין לי ספק שהאבזור בגרסת הטיטניום עושה את ההבדל, אצל פורד הבדלי הגרסאות מוחשיים, במיוחד בכל הקשור למושבים.

 

נ.ב.:

עומרי הזכיר את המילה ״טנדר״ ואני מאשר - לא ייאמן מה שאפשר לסחוב עם הרכב הזה בגרסת הסטיישן.

לא רלבנטי למקרה שלך, אבל נו. :-)

 

דווקא את המילה "טנדר" הזכרתי ביחס לתצורת ה5 דלתות. מושב אחורי מתקפל והופ אפשר להכניס מיטה\ארון באורך 2 מטר ועוד חצי איקאה (מניסיון) :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

קיבלתי לא מזמן פוקוס סטיישן מאותו שנתון כרכב חלופי. אני מאוד מקווה שבשילך שהמידע שקיבלת אכן נכון והגיר בגרסה האטמוספרית שונה מהגיר שמצוות למנוע הטורבו. שם הוא פשוט הרס את חווית הנהיגה ברכב, שחוץ מעניין הגיר הייתה מעולה - רכב נוח, חזק ונעים.

 

 

בשנתונים האלה הגיר שמצוות לטורבו הוא ידני 6 הילוכים. מה הקשר בין מה שכתבת ובין מה שמפרסם הפוסט אמר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

קיבלתי לא מזמן פוקוס סטיישן מאותו שנתון כרכב חלופי. אני מאוד מקווה שבשילך שהמידע שקיבלת אכן נכון והגיר בגרסה האטמוספרית שונה מהגיר שמצוות למנוע הטורבו. שם הוא פשוט הרס את חווית הנהיגה ברכב, שחוץ מעניין הגיר הייתה מעולה - רכב נוח, חזק ונעים.

 

גם לי לא מובן למה כוונתך..

 

גרסאות טורבו של פוקוס קיימות (בשנתונים האלה) רק בטיטניום ידנית אקובוסט או בmk3.5 החדשות עם מנוע 1.5 טורבו ותיבה פלנטרית.

אולי קיבלת פוקוס סטיישן ST ידנית חלופית?! :)

 

בכל אופן, כל עוד משודך גיר רובוטי מדובר באותו הגיר בכל המנועים בשנתונים 12-15 בדור 3 עד דור 3.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיכו לקרוא רק עוד כמה הודעות למטה. כבר עניתי.

 

רגע, אז אתה בעצם אומר שהפלנטרי בפוקוס טורבו החדשות גרוע?? לא יצא לי לשמוע כמעט חוות דעת עליה, יהיה מעניין לשמוע ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. אחלה רכב

יש לי כזו משנתון 2017 טיטניום. נהנה מכל רגע איתה. מהכח, אחיזה על הכביש והנוחות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...