Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך שהבנתי אם אני מחבר סאב DVC (סליל כפול) ההתנג' יורדת ל-2 אוהם וכך ההספק שאני מקבל מהמגבר גבוה יותר !

השאלה שלי היא האם קיימת סכנה איזושהי לסאב או למגבר בחיבור זה ?!

המגבר שיש לי הוא לאנזר וייב 420 ( בנתונים כתוב שיציב ב-2 אוהם..)

 

תודה מראש !

פורסם

במידה ואתה מחבר את הסאב על המגבר בגישור אז תבדוק אם המגבר שלך תומך ב2 אוהם גם בגישור כי רוב המגברים לא תומכים 2 אוהם בגישור. ואז חבל שתקנה סתם סאב שלא יתאים לך.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

!?!?!?!

 

לפי דעתי רוב המגברים כן תומכים בגישור וירידה ל-2 אוהם!

וחוץ מזה רשום לו שהוא יציב ב-2 אוהם!

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

"רוב המגברים" זה הכללה גדולה מדי.

לא בדקתי בנתונים, אך אני מאמין שהלאנזר לא יציב ב-2 אוהם בגישור.

אולי הוא יציב ב-2 אוהם בסטריאו.

 

תבדוק את עצמך היטב לפני שאתה ממשיך הלאה.

פורסם

אני לא מאמין שהלאנזר ירד ל2 הום בגישור רק מגברי מונו יורידים ל2 אום

 

מה שאתה כן יכול לעשות זה לקנות 2 סאבים של 2 הום ולחבר אותם והמגבר יחזיק אותם

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

זה לא נכון שרק מגברי מונו יורדים ל-2 אוהם בגישורים.

קיימים גם מגברים שלא מונו שיורדים ל-2 אוהם בגישור.

פורסם

מגברים שיציבים בגישור של 2 אוהם יהיו לרוב יקרים (מאוד אפילו).

 

אם תקנה DVC של 8 אוהם כל אחד (כמו השיבא) אז אין לך בעיה לחבר את שני הסלילים במקביל (=4 אוהם) ולגשר את המגבר.

אם תקנה DVC של 2 אוהם כל אחד תוכל לחבר בטור (=4 אוהם) ושוב, לגשר.

הלאנזר לא יציב בגישור ב 2 אוהם!

תקנה שני סלילים של 4 לא תוכל נצל את המגבר כמו שצריך אם תחבר בטור את הסלילים ואם במקביל אתה תגרום נזק למגבר (יש הטוענים שניתן אך להיזער לא לחצות את ההספק שהוא נותן עבור 4 אוהם,שלדעתי עושה שכל הטיעון הזה, אך גם אם זה נכון, עדיין יש פה סיכון וחבל שהמגבר יישרף).

לפי הכותרת שלך אתה רוצה עזרה בייעוץ לרכישת סאב, מה התקציב ומה אתה מחפש, איכות או בומים?

פורסם

מחפש יותר איכות מעוצמה !

מה אתם מציעים לי לפי המגבר ש"אמור" לתת 100 RMS לערוץ..

ולפי תקציב של 800+\-

 

... לאור התגובות בדקתי והמגבר יציב ב-2 אוהם סטריאו !!!! לא בגישור !

×
×
  • תוכן חדש...