Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרמוסטט "משופר" עם טמפרטורת פתיחה מוקדמת יותר, דעתכם?


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על שיעור בפסיכולוגיה בגרוש .

זה דווקא מדע טהור.

אבל אחרי השיחה שלנו על נטיות מיניות, אני יודע שמדע והוכחות זה ממך והלאה.

התחושות שלך זה מה קובע :lol:

 

למי שחושב שיש לי משהו נגד מקס, לא זו המטרה.

המטרה היא להגיד לכל מי "שמרגיש" דברים ברכב שלו אחרי איזו פעולה מינורית או איזה טיפול שיגרתי, שבלי מספרים זה לא שווה כלום.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עד עכשיו אני מחכה בשרשור ההוא ל"מספרים" שהבטחת להציג .

 

אני לא מוכן לרדת ולהתעלל ברכב כדי להציג מספרים, שיתפתי בתחושה כי היא תחושה .

 

לא זכור לי שהתחייבתי למספרים כלשהם, אני לא משווק מוצר- סך הכל משתף למען חברי הפורום .

 

גם אחרי שאני ממלא לחץ אוויר אני מרגיש שההגה חד יותר, אבל אני לא הולך ומודד התנגדות בגלגל ההגה :shock:

 

גם לכיף אין מספרים... תשתחרר.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון לאחר 1500 ק"מ -

מורגש שיפור מסוים בתגובת הדוושה במהירויות נמוכות .

חום מנוע לא עולה מעל 95 בשום תנאי ובשום מצב .

 

גם על פי Torque וגם על פי חיישן חום מנוע שהתקנתי בזמנו .

 

אגב, שזה היה בתור יישור קו של 200 אלף ק"מ (תרמוסטט ובית תרמוסטט)

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרמוסטט נועד לשמור את המנוע בטמפרטורות עבודה מייטבית . מנוע מקורר מדי אינו יעיל (צריכת הדלק עולה). מנועים מוגדשים עובדים יעיל סביב +100 מעלות . אטמוספרי קצת (עשר מעלות) פחות .

בכל מקרה במאמץ מתמשך המנוע יהיה עם טרמוסטט פתוח כל הזמן. מספר מצבי הקיצון בהם פתיחה מוקדמת תועיל אינו מצדיק התעסקות בטרמוסטט שהגיע מהיצרן.

נהגי מרוצים לפעמים מסירים את הטרמוסטט כדי לא לשרוף מנוע כשהטרמוסטט יתפס.

רוצה להתייעל: תגדיל רדיאטור.

 

מה שהוא אמר.

כל משחק אחר עם הטרמוסטט ברכב סטדנרטי מיותר ועושה רק נזק.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא, אני כמעט בטוח שכל בעלי מנוע N46 עם נזילות, והזעות - החום הוא אחת הסיבות .

אגב השדרוג הזה נפוץ מאוד בסנט פטרבורג .

 

לא מתחרט, ואף להפך .

 

רק הזמן יגיד, אבל יש לי תחושה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה. תתחדש ותהנה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...