Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרושים מרשלים לסיוע בהתנדבות במירוץ ביום שישי בשבוע הבא.

אנא צרו קשר במסר.

 

מיותר לציין שהכניסה למרשלים - בחינם.

 

Little Max

פורסם
ההיתי מרשל שנה שלמה במסלול קארטינג אם אתם רוצים אני מוכן לבוא לעזור
עוד פעם. מה זה מרשל?

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
מרשל = שופט

במילים פשוטות.

בלי יותר מידי הסברים.

לא.

למרשל אין סמכויות שיפוט.

הוא מסייע בהתנהלותו התקינה של המירוץ באיזור שבו הוא מוצב.

 

משימותיו המרכזיות:

1. והכי חשוב - סיוע לרוכבים על המסלול במקרה של תאונה ונפילה, ובמקרה הצורך, פינוי המסלול מאופנועים, Debries וחתיכות רוכבים :-P .

2. סימון לרוכבים על המסלול על אירוע מסוים על המסלול מעבר לנקודה שבה הוא עומד (בגדול: דגל צהוב - סכנה בהמשך, אסור לעקוף; דגל כחול - תן לרוכב שמאחוריך לעקוף אותך - עבור רוכבים הנעקפים בהקפה אחת או יותר; דגל אדום - המירוץ נעצר).

3. העברת הנחיות של מנהלי המירוץ לרוכבים (עצירת מירוץ, פסילת נהג ועוד).

4. מתן אינפורמציה למנהלים על התרחשויות במסלול, במקרה הצורך.

5. שמירה על מקטע המסלול שבאחריות המרשל נקי ופינוי מכשלים בטיחותיים אפשריים (וכן, קהל שמתקרב מדי למסלול, גם הוא כשל בטיחותי...)

6. ואולי השני הכי חשוב :wink: - להיות בנקודת התצפית הכי טובה על המסלול...

 

למי שמעוניין להשתתף, תדריך מפורט ינתן ביום האירוע. על סמך נסיון העבר, יצויידו המרשלים במכשיר קשר.

 

Little Max

פורסם
לא.

למרשל אין סמכויות שיפוט.

הוא מסייע בהתנהלותו התקינה של המירוץ באיזור שבו הוא מוצב.

 

משימותיו המרכזיות:

1. והכי חשוב - סיוע לרוכבים על המסלול במקרה של תאונה ונפילה, ובמקרה הצורך, פינוי המסלול מאופנועים, Debries וחתיכות רוכבים :-P .

2. סימון לרוכבים על המסלול על אירוע מסוים על המסלול מעבר לנקודה שבה הוא עומד (בגדול: דגל צהוב - סכנה בהמשך, אסור לעקוף; דגל כחול - תן לרוכב שמאחוריך לעקוף אותך - עבור רוכבים הנעקפים בהקפה אחת או יותר; דגל אדום - המירוץ נעצר).

3. העברת הנחיות של מנהלי המירוץ לרוכבים (עצירת מירוץ, פסילת נהג ועוד).

4. מתן אינפורמציה למנהלים על התרחשויות במסלול, במקרה הצורך.

5. שמירה על מקטע המסלול שבאחריות המרשל נקי ופינוי מכשלים בטיחותיים אפשריים (וכן, קהל שמתקרב מדי למסלול, גם הוא כשל בטיחותי...)

6. ואולי השני הכי חשוב :wink: - להיות בנקודת התצפית הכי טובה על המסלול...

 

למי שמעוניין להשתתף, תדריך מפורט ינתן ביום האירוע. על סמך נסיון העבר, יצויידו המרשלים במכשיר קשר.

 

Little Max

תאכלס נכון.

אתה צודק.

אבל לא יודע ניסתי לתת בקצרה, אין לו סמכות שיפוט אבל הוא כמו שופט קו בכדורגל.. או לא יודע אין לי עוד דוגמא :-D

פורסם

הנשיא עדין תוהה אם תפקיד "נערת המטרייה" תפוס או שהוא יכול להוציא את השמשיה מעליית הגג?

 

:roll:

 

ותוך כדי נזכר בימים שהיה ע.מרשל של MZ....על תקן מחזיק בקבוק מים/ אחראי מצית וסיגריות / מצביע על רוכב שהתפוצץ...:lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

×
×
  • תוכן חדש...